Jump to content
Sign in to follow this  
Utyluu

Uus trennihuviline

Recommended Posts

Tere, olen 25 aastane noormees.

kaal ~77kg

pikkus  197cm

eesmärk- võtta juurde kaalus, eelistaks lihasmassi.

 

Olen viimased 2 kuud käinud hommikuti ujumas (1km) vahepeal rohkem,harva vähem(2-4x nädalas). Nüüd mõtlesin lisaks teha ka natuke jõusaali (2x nädalas max) kuigi mulle seal väga ei meeldi.

 

Tahaks uurida ,et kuidas peaksin jagama päevi ,et millal ujuma ja millal jõuksi.Praegu tegin nii ,et hommikul ujuma ja õhtul jõuka aga järjestikused päevad olid ja siis tundsin ,et teisel päeval enam jõukas väga midagi enam teha ei jaksanud .

Kuidas peaksin jagama lihasgruppe mida treenin ja planeerima puhkepäevi?vb peaks ka täpsustama mis harjutusi teha ning menüüd ja söögikordi.

 

Hetkel söön hommikuti kas 1)muna ja peekonit mitmevilja kukli vahel +smuuti 0.6l (banaan+mustikad+Spinat maasikad või muud marjad ,Vb peaks lisama veel mingeid seemneid vms?)

või 2) pudru ja muna

lounaks supp ja praad (vahepeal supp jääb ära )

 

ohtuks tavaliselt makaronid millegagi voi praadi kuskil väljas.

 

parast trenne tavaliselt söön kodujuustu ja banaani vms.

 

Kas ja millal peaks tarbima toidulisandeid või proteiini jooki?(hetkel ei kasuta kumbagi) 

 

ette tänades ,S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×