Jump to content
Sign in to follow this  
CookieRookie

Isoleeritud v konsentreeritud proteiin

Recommended Posts

Tere

 

Sooviksin saada teada kumba on kasulikum võtta. Olen aru saanud et kontsentreeritud proteiinis on vähem valke (kuni 80% segust on valke) ja isoleeritud proteiin korral on vähemalt 90% kui rohkemgi.  Kuna kontsentraat peaks imenduma ka aeglasemalt sest talle on lisatud süsivesikuid ja rasvasid vähesel määral? Minu küsimus seisneb selles, et millest sõltuvalt on proteiini parem valida ning kas see sõltub ka metabolismist, trenni eesmärgist jne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellisel tasemel, nagu on üks keskmine tavaharrastaja, ei ole mingit vahet, lisaks -  vabalt võid kogu oma valgu saada tavatoidustki - peaasi, et see oleks suhteliselt ühtlaselt päeva lõikes jaotunud ning ühes toidukorras võiks olla min. 30 g (rohkem ei tee halba). Vadakuvalk on küll hea (parim) valik oma aminohappelise profiili poolest, aga kas selles on 100g kohta 70-80 või 90 %, ei mängi küll märkimisväärset rolli, nagu ka imendumise kiirus - oluline on, et vahed lihtsalt liiga suureks ei lähe. 

ricc.jpg

Edited by MaPo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×