mailinnas

Tegevuskava pärast kolmandat sünnitust

21 postitust selles teemas

  • Tere, olen kolm kuud tagasi saanud kolmanda lapse emaks ja vanust 36. seega taastumine nö. ideaal vormi ei tule enam nii lihtsalt kui varem :D

    Ootan soovitusi, treening kaaslasi, mentoreid et viia täide oma kaks unistust. Üks nendest on osaleda 2017 a. täis maratonil ja teine särada korra fitness laval :) Varasem elulaad/ spordi harrastus on olnud mõõdukas. Pool maraton on läbitud kaks aastat tagasi. Kust, kuidas ja millega alustada.

    Suured tänud juba ette :)

     

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Tere Mai :)

     

    Oleme sinuga nö ühes paadis, laps on mul küll 1 kuu vanem aga hea vormi saavutamine ja jooksmine on ka minu jaoks eesmärgid.

    Kuna raseduse ajal ma ei tundnud, et oleksin soovinud treenida siis algus oli ikka päris raske. Võhma mul praktiliselt polnud. Kui laps sai 2 kuuseks siis hakkasin 1x nädalas sulgpalli mängima, et ennast üldse harjutada jälle intensiivsemalt liigutama. Oktoobri alguses hakkasin käima MyFitnessi rühmatreeningutes 5x nädalas ja pean ütlema, et see on minuga imet teinud. Olen otsustanud rühmatrennidega jätkata kindlasti kuni aasta lõpuni, et laduda head baasi jooksutreeninguteks. Varasemalt olen ma aastaid jõusaalis treeninud, kuid tundsin, et peale rasedust kohe raskusi tõstma minna oleks keha lõhumine. 

    Mina soovitaksin sul siiski valida üks eesmärk korraga. Olles ise ka bodyfitnessis võistelnud, ei kujuta ma ette, et sellise treeninguga ma oleksin maratoni jooksma läinud. Muidugi on inimesed erinevad ja see on vaid minu arvamus. Vaata ka üle oma toitumine sest see on ennekõike hea vormi saladus ;)

     

    NB! Kindlasti loe Annika blogi sest tal on juba pikk kogemus, kuidas peale rasedust treenida. 

     

    0

    "Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony" Mahatma Gandhi 

     

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Tere! Võin ka paati astuda :)

    Vanus samuti 30+ ja tuleb tunnistada, et kahe esimese lapse sünni järel oli kergem endist vormi saavutada, kui nüüd. Laps küll juba 9k, aga kõht on ikka üsna pehme veel. Tõsi - olen kõigi raseduste ajal endale rohkem raskust selga "osanud" kasvatada, kui vaja oleks. Ja kuigi rasedusega kogutud kilod on kaotatud, siis rahul olla veel ei saa. Hetkel käib võitlus veel vähemalt 5kg rasvamassiga.

    Eesmärgid on muidu ka sarnased:) Lavale just ei plaani, aga võimalikult head fitness-välimust ajan iseenda jaoks taga küll ja 2017 sügisel jooksen loodetavasti ka oma senise parima maratoni (lähen välja plaaniga alistada 4h).

    Jõusaalistaaži on omajagu, alustasin 2004/2005, kuid seal ikka pausid sees olnud. Esimeste raseduste ajal jõusaalis ei käinud, kolmanda ajal sai küll pisut käidud, aga see oli rohkem selline võimlemine. Esimesed poolmaratonid ja esimene täispikk maraton sai joostud 2012, kuid nüüd on paar aastat pausi olnud ja alustan taas vaikselt.

    Jõusaalitrenn iseenesest aitab jooksmisele palju kaasa, kui mõistlikult teha, aga selles ma poleks nii kindel, et ka maratoniks treenimine fitnessilavale jõuda aitab. Kahtlustan, et maratoniks ettevalmistamine mõjub lihasmassi saavutamisele pigem pärssivalt.

    Aga kuna mulle endale ka mõlemad alad hullult meeldivad, siis ise üritan nende vahel enda jaoks sobiva balansi leida :)

    Treeningpartner kuluks vahel eneselegi ära. Paraku siin Lõuna pool pole sellist leidnud, kes minu spordihasarti jagaks :D

    Aga soovin edu ja oleks tore, kui vahepeal siia ka kirjutad, kuidas ettevalmistused kulgevad;)

     

    0

    läbi raskuste tähtede poole...

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    kahjuks jah maratoni jooks ja fitness kokku ei sobi hästi, nagu ka maante rattasport ja fitness, kui tahad ühte ja korralikult teha pead teised pausile panema :) Seda muidugi juhul kui oled minusugune friik, kes tahab 100% tulemust!

     

     

    0

    IMG_7443.PNG 

    mangi allkiri.jpg

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Tere naised, 

    sõnastasin tookord valesti, ma ei soovin mõlemat unistust korraga :rolleyes: Soov oleks embat kumbat esimeseks aga olen siin vaikselt nokitsenud üksi ja tunnistan ausalt - no ei saa ennast ree peale. Proovisin ka kandideerida treeneritele õpilaseks aga paistab et see ei õnnestunud :unsure: Õpilasena oleks olnud kindlam see progress, kohustus, vastutus jne. Sind Helena olen algusest peale jälginud ja sa oled ikka Supper tubli naine :D Aga tänud Teile vastamast. Luban jõululauas ikka viisakas olla. Ilusat pühade aega Ja aastalõppu! 

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides
    2 tundi tagasi, Helena Mang ütles:

    kahjuks jah maratoni jooks ja fitness kokku ei sobi hästi, nagu ka maante rattasport ja fitness, kui tahad ühte ja korralikult teha pead teised pausile panema :) Seda muidugi juhul kui oled minusugune friik, kes tahab 100% tulemust!

     

     

    Kuulaks meelsasti - mis võiks olla põhjuseks? Ja mis on antud juhul "fitness"i või "maanteesõidu" definitsioonid? Et mõista, miks need kokku ei sobi. Või ka - mis on "korralikult tegemine"?

    Edited by MaPo

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides
    18 hours ago, MaPo said:

    Kuulaks meelsasti - mis võiks olla põhjuseks? Ja mis on antud juhul "fitness"i või "maanteesõidu" definitsioonid? Et mõista, miks need kokku ei sobi. Või ka - mis on "korralikult tegemine"?

     


    Eks sa siis kuula-

    maantesõit tähendab maantee rattaga sõitmist- pikki distantse- 100-200km korraga, mahult väga pikad aeroobsed trennid 3-4 tundi korraga- loe: söövad lihast

    Fitness- jõusaali kangi treening- kasvatab lihast.

     

    Ehk siis ühelt poolt hooga kasvatad ja teiseltpoolt sama suure hooga sõidad maha= ehk ei saa korraga teha.

     

    Loomulikult saab fitnesist käia rattaga sõitmas, veereda poodi ja tagasi ja kui treeninkavas on parasjagu juhuslikult ka aeroobne ette nähtud siis 1-2x nädalas tunnist otsa sõita, See aga ei võrdu mulle selle spordi harrastamisega :) 
    Ja "korralikult" tegemine tähendab, et oma tegevusse panustan 100%- kui sõidan ratast, siis sõidan ratast, kui teen saali ja kasvatan lihast, siis tegelen 100% vaid sellega, mis seda eesmärki pühitseb. 

     

     

     

    2

    IMG_7443.PNG 

    mangi allkiri.jpg

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Ok. Veel on aega enda arusaamades korrektuure teha - alates sellest, et keskmiselt edukaks pikamaasportlaseks saada, ei pea just üle 100 km rattasõite tegema regulaarselt, lõpetades sellega, et see lihas nii söödud ka ei saa, kui teha aeroobset treeningut - kõike mõistlikult. Pildil on suhteliselt heade tulemustega triatleet-harrastaja. üks paljudest. Tema lihasmassini ei jõua enamus neid, kes "aeroobne sööb lihast" patravad. Ja tõenäoliselt ei jõua suur osa kohalikke bikini-fitnessiste ka samale tasemele suurt pilti arvestades. Liiga ühekülgne ja must-valge kipub kohalike autoriteetide nägemus olema.

     

    http://www.jtsstrength.com/articles/2014/04/12/5-questions-alex-viada/

    Alex.jpg

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    PS. 200 km läbimiseks treeningtempos kulub jalgrattal kuskil min 6 tundi, seda siis, kui maastikuprofiil on täiesti sile ja sa sõidad grupis.

    Edited by MaPo

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Tere,

     

    kuigi ma olen siin lehel Ja ka sellel alal algaja siis ise olen sellisel arvamusel et igat asja tuleks teha eraldi alana. Sa ei saa ju kududa samal ajal kui putru keedad, mingil hetkel kõrbeb põhja või jookseb silmus maha. Seega on Helena poolt öeldu et korralikult teha siis ikka ühte neist mitte korraga. Muidugi minu soov maraton läbida Ei ole seotud mingi konkreetse ajaga vaid lihtsalt läbida ;) seega tuleks teha kestvust kasvatavaid harjutusi, :)

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    See millele Helena vihjas on see, et sa ei saa samal ajal paralleelselt mõlemaga tipptasemel tegeleda. Muidugi on võimalik kasvatada lihasmassi ka aeroobset ja jõutrenni kombineerides, kuid kui on kindlad eesmärgid ja võistlusplaanid, siis paratamatult on need ettevalmistused niivõrd erinevad, et lõpuks ei suuda sa kummalgi alal tippvormi saavutada. Kui me räägime fitnessis võistlemisest, siis on väga tähtsal kohal võistluseelne dieet, mil su keha tänu kalori defitsiidile puht-füüsiliselt ei ole võimeline lisaks jõusaalile maratonitrenne tegema. Muidugi võib mõlemat korraga ka harrastada ja loogiline, et fitnessi võistlejad teevad kardiot ka, kuid mitte sellel tasemel mis elukutselised pikamaasõitjad või jooksjad. Treeningud on ju lihtsalt nii erinevad, et su keha ei jaksa mõlemat täiskoormusel teha.

     

    1

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Kas keegi üldse OP konteksti ka jääb, või kirjutame ükskõik mida? 

     

    "

    Tere, olen kolm kuud tagasi saanud kolmanda lapse emaks ja vanust 36. seega taastumine nö. ideaal vormi ei tule enam nii lihtsalt kui varem :D

    Ootan soovitusi, treening kaaslasi, mentoreid et viia täide oma kaks unistust. Üks nendest on osaleda 2017 a. täis maratonil ja teine särada korra fitness laval :) Varasem elulaad/ spordi harrastus on olnud mõõdukas. Pool maraton on läbitud kaks aastat tagasi. Kust, kuidas ja millega alustada. "

     

    Kas ta plaanib alustada maailmatasemel bikini-fitnessisti karjääri? Vaadates kohalike võistluste taset - ei tohiks olla väga suur kunst sinna "lavale" pääseda. Inimesel oli universaalne soov/plaan, ja seda on võimalik saavutada.

     

    Või paar järgmist, kes ka "ühineks" . Oli ikka see põhiteemaks? Tipptasemel bikini-fitness? Või olid üldised põhimõtted selleks? Mis kindlasti ei välista paralleelselt mõlemat: jõu- ja vastupidavustreeningut. Naised soovisid, minu silma läbi, lihtsalt leida võimalikult optimaalset lahendust olla senisest paremas vormis, või taastada kunagine vorm, ja seda saabki teha jõu- ja vastupidavustreeninguga koos.

    Optimaalne ongi teha paar korda nädalas aeroobset - vahet ei ole, kas maanteel või metsas - tunnist/paarist (max) korraga piisab (ja seda ka võistlemaks harrastajate liigades või läbimaks mõnda maratoni) ning ajaliselt sama palju jõudu tehes. Sa ei tohiks kaotada ei lihasmassis, ega aeroobses võimekuses - usun, et kui teha läbimõeldult, on tulemus mõnest *ainult fitnessistist* paremgi. 

     

    Keegi üldse viitsib süveneda? Lugeda midagi lisaks - midagi, mis seniseid arusaamu kõigutab? Näitena oli ka toodud konkreetne inimene, kes tegeleb siinsete sõnavõtjatega võrreldes mõlemaga suhteliselt kõrgemal tasemel - nii jõu- ,kui ka vastupidavustreeninguga. Võimalik, et pühendudes ühele, oleks ta saavutused paremad, aga nagu öeldud - isegi sel moel saavutab ta rohkem, kui suurem osa neid, kes välistavad konkureeriva treeningu. Ja see on lihtsalt 1 näide neist, kes on paremad kui need, kes valjuhäälselt sellise võimaluse maha kannavad pühendudes vaid ühele.

    Sõnum on, kordan, olgem rohkem avatud, milleks end piirata mingite sissejuurdunud legendidega.

     

    Siin on ühe naise lugu ka http://lagniappefitness.com/hybrid-training-what-is-it/

    Edited by MaPo

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Teada on, et ega keegi lugeda ei viitsi, kui just see ei ole paari lausega, emakeeles ja hästi lihtsustatult, aga üks katse veel:

     

     

    http://www.schwarzenegger.com/fitness/post/concurrent-training

     

     Combined with strength training and a good diet, aerobic training will only serve to make everything else you’re doing more effective, provided you keep the volume moderate and stick to low-impact options, like cycling.

    Of course, if you don’t like being leaner, healthier, and having jacked legs, maybe skipping out on cardio is for you.

    Edited by MaPo

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    austatud MaPo - ilmselgelt sa ei tunne naisi- kas sa tõesti arvad, et ühe naise unistus "fitnessi laval särada" tähendab keskmise vormiga bikiinides lavale ronida, et viimane koht saada? Vaevalt küll. :D

     

     

    Ma ei saa ausalt sinu sõjakusest üldse aru ja kokkuvõttes on tore, et on olemas (paar) inimest, kes on geneetiliselt nii andekad ja võimekad et suudavad kahel väga erineval alal üle keskmise hästi hakkama saada. 

    ÜLDPILT on aga erinev- võta üks keskmine maratoonar ja pane talle kõrvale fitnessi võistleja- see pilt on ikka päris erinev.

    Ja juba oma esimeses postituses kirjutasin ma, et neid asju ei saa koos teha, juhul kui tahad 100% teha ja selle vastu pole mõtet vaielda :)

     

     

     

    0

    IMG_7443.PNG 

    mangi allkiri.jpg

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Tegemist ei ole sõjakusega (isegi hea, et kurjaks ei nimetatud), vaid tõdemusega, et silmaring võib olla kitsas. Ning üleskutsega teatud arusaamu ümber hindama.

     

    Väide aeroobse vastu oli, et see sööb lihasmassi. Juba sõnastus on piisavalt lihtsustav, hirmutav isegi. Mina ütlen, et see ei ole nii lihtne ja must-valge. Öelda, et keskmine pro-rattur ei ole üle keskmise lihasmassiga, on lihtsalt vale - isegi mägedemehed, kes ajavad kaalu nii madalaks kui võimalik, säilitavad piisava koguse lihasmassi. Ja nende treening on kõike muud kui mänglev pedaalimine. St - neist ei saa kulturismis poodiumil seisjaid, meeste arvestuses. Küll aga on kohalike nais-fitnessistide lihasmass keskmisest naisratturi/triatlonisti (veelgi suurem koormus teor) omast väiksem. Kui see rattanaine teeks tavalise pre-contest rasvakaotuse, oleks ta laval rohkem FIT, kui siinse tasemega "pro"-fitnessistid. See on kõik, kogusõnum. Veel kord : ei maksa inimesi ajada millestki eemale, pigem teha teene endale - lugeda ja püüda mõelda.

     

    Ning, et ei tuleks uuesti valemõistmist või mööda juttu, once again - väide oli, et aeroobne sööb lihast. Mitte ei vaidle otseselt selle vastu, et 2 korraga ei saa teha REEGLINA tipptasemel hästi. Aga - ka see uuesti: siin ei ole neid inimesi näha, kes oleks tippu jõudmas. Seega - olgem mitmekülgsed, parim vorm iseendast. Ja seda saab teha "kahel toolil istudes". Nagu kahes ülaltoodud, maailmas tunnustatud autori - teoreetiku/praktiku, artiklis /needki on 2 "suvalist" - leiaks kümneid, sadu/ kirjutatud - on see isegi parim võimalus selleks.

    woggle.jpg

    526942061_BAHRAIN_TRI_52.jpg_cmyk.jpg

    wiggle.png

    sarah groff.jpg

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Tere!

    Ma astun nii umbes 8 nädala pärast ka Teie sekka, kolmas sünnitus (eelmised 2a ja 3,5a tagasi), vanust 35. Ja tuleva aasta sügisel kavatsen ka vähemalt poolmaratoni joosta, kui mitte maratoni (sel aastal kõhuga olles jäi ilmselgelt vahele, eelmisel jooksin ka poolmaratoni), igapäevaselt möllan ka ikka saalis edasi :) Lavaplaane imetamise ajal ilmselgelt ei ole ega tule, nii et neist tuleval aastal ei räägi :)

     

    1

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/sms.12104/abstract   Concurrent endurance and heavy strength training can increase running speed and power output at VO2max (Vmax and Wmax, respectively) or time to exhaustion at Vmaxand Wmax. Combining endurance training with either explosive or heavy strength training can improve running performance, while there is most compelling evidence of an additive effect on cycling performance when heavy strength training is used.

     

    Vänta ja tõsta raskeid asju, leia sobiv vahekord - ideaalne kombo, et olla parem pikal maal. Vaevalt, et see visuaalne pilt ka kannatab.

     

    0

    Jaga seda postitust


    Viita postitusele
    Jaga teistes saitides

    Please sign in to comment

    You will be able to leave a comment after signing in



    Sign In Now

    • Viimati Sirvimas   0 liiget

      No registered users viewing this page.