Jump to content
inimene1999

LihaseKasvatamine

Recommended Posts

Tere! Olen 15 aastane noormees.Kaal-63kg,Pikkus-178cm ja keha rasvasisalduse protsent 12.2%.Eesmärk on hetkel selline ,et saada rasvaprotsent võimalikult madalaks ,et lihased paistaksid rohkem välja,aga nii ,et sel ajal kui rasvaprotsent langeb säiliks lihaste mass.Küsimused sellised:

1.Kui palju peab tegema Cardiot?
2.Kuidas langetada rasvaprotsenti ilma kaotamatta lihaseid?
3.Mida süüa ja mida mitte?
4.Kas pean sööma vähem enda päevasest energiavajadusest või rohkem ,et langetada rasvaprotsenti?
5.Mis on normaalne rasvaprotsent millal hakkavad kõhulihased välja paistma?

 

Ootan huviga teie vastuseid!

 

 

Edited by inimene1999

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Väga individuaalne.. aga 2h nädalas võiks ju tulla vähemalt.

2) Ainult steroidide abil.

3) Süüa võib kõike. Piira koguseid. Aga juhul kui kaalulangetus käsil, siis oleks mõsitlik valgu- ja kiudainerikkaid toite süüa, et täiskõhutunne võimalikult pikalt püsiks. Kõrge valgukogus (2-2.5g/kg) aitab lihaseid ka võimalikult palju säilitada, aga kadu on alati.

4) Loomulikult vähem... rohkem süües võtaksid ju kaalus juurde.

5) Suht individuaalne, aga osadel inimestel 15% juures juba. Mina kaasaarvatud. Oleneb kuhu rasv enamasti ladustub ja kui reljeefne on kõhulihas.

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, inimene1999 said:

Tere! Olen 15 aastane noormees.Kaal-63kg,Pikkus-178cm ja keha rasvasisalduse protsent 12.2%.Eesmärk on hetkel selline ,et saada rasvaprotsent võimalikult madalaks ,et lihased paistaksid rohkem välja,aga nii ,et sel ajal kui rasvaprotsent langeb säiliks lihaste mass

Selleks, et lihased paistaks on eelduseks, et korralik lihasmass on all juba olemas. Sellises eas ning kaalus ei soovita kindlasti mingi rasvaprotsendi langetamise või alla võtmise pärast muretseda. vaid lükka toitu näost sisse palju läheb ja tee trenni. 

Rasvaprotsenid pärast võid kuskil 20. aastaselt mõtlema hakata. Nii noorelt, kasvueas mingeid dieete hakkad pidama, siis keerad enda keha/hormoonid jm ######.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×