Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Markus

Väiksem rasvaprotsent

Recommended Posts

Guest Markus

Tervist!

 

Olen foorumis vist esimest korda siin ning paluks targematelt inimestelt abi.

 

Olen treeninud eelmise aasta juunist saadik, ehk siis juuni 2015, ning olen kaotanud selle ajaga ca. 9-10kg ning kasvatanud lihasmassi. Vorm nagu hakkab tulema ja enesetunne ka hea, kuid endiselt on kõhul üleliigne rasv, mis on ilmselt tingitud eelnevast ebatervislikust eluviisist ning samuti suurest rasvaprotsendist, mis mul hetkel 20-21. Samuti alakõhu külgedel on mul n.ö "sangad", millest sooviks vabaneda, kuid ei oska õiget treeningut ning toitumist valida. Praegune toitumine on nii umbkaudu 50-50, jälgin oma toitumist ning kaloreid, kuid ei tea, kas tarvitan ehk mõningaid aineid liiga palju või liiga vähe (valke, süsivesikuid, kiudaineid jne). Mis olekski parim treening ning toitumine selleks eesmärgiks, et saavutada väiksem rasvaprotsent, kaotada kilogramme ning tuua kõhulihased ning muud lihasgrupid paremini esile?

 

Suured tänud vastamast!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×