Jump to content
Sign in to follow this  
8643585

Toidulisandid - Kas tarvitan liialt palju? Tõmbaks tagasi? Muudaks midagi?

Recommended Posts

Kõigepealt tere kõigile ning kuna foorum on tarkuse ema, siis ehk leian siit ka vastused enda küsimustele. (Teemasid olen sirvinud ja lugenud juba)
Tänan ka juba kõiki, kes võtavad vaevaks enda kogemust ning elutarkust ka minuga jagada.

Küsimus lihtne - kas ma tarvitan liiga palju, valesti või nii, et sellest pole mulle üldse kasu? Töötan endale vastu? Saaks paremini?

Olen nüüd umbes pool aastat teinud hoolega trenni, 5-6 korda nädalas.

Tunnen füüsiliselt, et lisandid aitavad ning motiveerivad. Kaal langeb, peegelpilt on juba täitsa nauditav ning muudatused on näha.

Kuidas nad aga tervisele mõjuvad pikemas plaanis, seda ei tea.

Kasutan hetkel :
hommikul peale toitu
2 x krealka puhverdatud kreatiini kapslid (Et vett ei seoks ning saaksin edukalt ikkagi rasva põletada ja kaalu alandada)
http://pood.mybody.ee/aminostar-kre-alkalyn-120-kps-puhverdatud-kreatiini-monohudraadi-kapslid

1x Fast Omega3 kapsel

http://fitshop.fitness.ee/figuuritooted_rasvapoletajad/0/readmore/90/

1x Olimp vitamiini kapsel

http://fitshop.fitness.ee/vitamiinid-ja-mineraalained/0/readmore/106/

30g Gold Whey'd kui hommikusöögiks pole muna või valguallikas.

http://www.ifit.ee/100-whey-gold-standard-23-kg

Õhtul enne trenni

2x krealka puhverdatud kreatiini kapslid (Ainult siis kui on trennipäev, puhkepäeval mitte)

Preworkout NanoVapor 1 scoop segatuna veega enne trenni (2 scoopi killib täitsa ära) Kui otsa saab läheksin RedWeileri peale tagasi.

http://www.ifit.ee/Toidulisandid/Enne-Treeningut/nano-vapor-eu

BCAA explode 1,5 scoopi segan trenni ajaks veega 800ml

http://fitshop.fitness.ee/aminohapped-kompleksid/0/readmore/47/BCAA-Xplode/

peale trenni vahetult

30g Gold Whey valgujook veega.

Peale trenni ja toitu õhtul

1x Olimp mineraali kapsel

1x Omega3 kapsel

Preworkouti olen kasutanud sellise reeglina, et 3 nädalat kasutan ja 1 ei kasuta.

BCAA on koguaeg olnud menüüs.

krealka proovin alles esimest kuud.

Gold Whey võtsin prooviks aga ei näe mingit erilist vahet 4 korda odavama triplefitness valguga, seega lähen odavama peale tagasi varsti.

Küsimused, mis mul on tekkinud?

1. Kas peaks tagasi tõmbama?
2. Kas peaks asendama midagi millegi muuga?
3. Kas preworkout välja visata (Seal tavaline kreatiin ka sees juba) ning asendada mingi ise-kokkusegatava asjaga? Mida peaks segama?

4. Kas peaks tegema tihedamini pause?

5. Jube huvi on tekkinud ka Kings of Spade's testo tõstja vastu, jah või ei?

6. Kas Gold Whey omab midagi paremat, kui näiteks Triplefitnessi pakutav whey? http://triplefitness.ee/toode/triple-fitness-100-whey-protein-1kg-2/

Igatahes, palju on küsimusi aga ise ma neile kõigile vastust ei suuda päris täpselt leida ning hea oleks kuulda kellegi targema soovitust või kogemuse põhjal kirjutatud kommentaari.

Tänan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega monohüdraat ei pärsi sul rasvapõletust. Ma ise tarbisin kreatiin monohüdraati kenasti võistlusteni välja.

King Of Spades ei teeks paha dieedi ajal. Hoiab naturaalselt testot veidi kõrgemal. Miks mitte kasutada võimalust? ;)

Võib-olla tõesti ei ole vaja kreatiini eraldi juurde võtta, kui ergutis on see juba olemas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis sinu eesmärgid on?

Paberil on kõik lisandid kasulikud. :rolleyes:

Preworki on jah tsippa palju, ei kujuta ette mis seisus sa trenni lähed :D

Peaksid natuke kavalust kasutama, muidu varsti tekkib tolerants. :)

Kui raha on, siis miks mitte. :lol::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eesmärgiks olen seadnud rasva kaotuse (Koos sellega loodetavasti kaob ka kaalunumber, aga peamine on hea enesetunne ning üleüldine välimus)

Vahest on tsipa raske pidama saada jah.

Mida sa täpsemalt mõtled kavaluse all? Vahepeal midagi ära jätta ja siis jälle võtta?

Raha hakkab otsa saama, sellepärast hakkabki tekkima erinevaid mõtteid.
Näiteks Gold Wheyd enam ei raatsi osta (Tahtsin ära proovida, mis see "maailma" parim valk siis ka on)

Kas preworkouti joogi võiks ka ise kokku segada?

Purustaks Krealka kapslid sisse, lisaks kofeiinikapslid, beta-alaniin - mida veel? Tauriin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihtsalt mõtted,aga antud juhul tundub,et sa ei tea kohati mille pärast sa konkreetselt mingit lisandit sööd.Lihtsalt "rohkem on uhkem" vms.Usu mind,sinu progressi võti ei lasu niivõrd toidulisandites.Eriti kui vaadata sinu treeningstaazi,mis on alles päris väike.

Siinkohal soovitaks lihtsalt pisut lugeda ja uurida.Oma toidulauda analüüsida - millest on puudu,millest mitte,millise lisandi kasutegur on antud juhul sinule parim etc.Basics ühesõnaga... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida sa täpsemalt mõtled kavaluse all? Vahepeal midagi ära jätta ja siis jälle võtta?

Pane endale siht ja kasuta seda motivatsioonina.

Kui oli hea päev ja energiat küllaga, jätta preworkout üldse ära.

BCAA kasuta siis kui on näljane tunne ja lähed trenni või tahad teha ülipikka trenni. :)

Näiteks Gold Wheyd enam ei raatsi osta (Tahtsin ära proovida, mis see "maailma" parim valk siis ka on)

Gold Whey on selle pärast kõige parem valk, sest neil on kõige parem marketing. :ph34r::rolleyes::P

Kas preworkouti joogi võiks ka ise kokku segada?

Purustaks Krealka kapslid sisse, lisaks kofeiinikapslid, beta-alaniin - mida veel? Tauriin?

Tass kohvi enne trenni teeb asja ära. :D

Beta alaiin ja kofeiinikapslid, need on põhi komponendid, muu on võid juurde ise leiutada. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eesmärgiks olen seadnud rasva kaotuse (Koos sellega loodetavasti kaob ka kaalunumber, aga peamine on hea enesetunne ning üleüldine välimus)

Sellisel juhul ei ole Sul mitte midagi vaja. Punkt.

A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×