Jump to content
Sign in to follow this  
pinksireketid

Trenni mahust, sagedusest ja puhkusest?

Recommended Posts

Tere!

Trennitegemisest nii jõusaalis kui ka kodus:

Teen trenni 20-25 minutit päevas. Esmaspäeval, kolmapäeval, reedel jõusaalis. Teisipäeval, neljapäeval ja laupäeval kodus. Pühapäeval puhkus.

Jõusaali harjutused:

1) Rind 65kg 3x12. 80% maksimaalsest jõuvarust.

2) Biitseps 30 kg kangiga 3x12

3) 30 kilose kangiga sirgelt seistes kitsalt hoides kubemepiirkonnast lõuani ja alla tagasi 3x10

4) Ketlerimasinaga selja taha tõmbed 50kg 3x10

5) Delta 36 korda 5-kiloste hantlitega

6) Biitseps 36 korda 5kg hantlitega.

Kodused harjutused:

1) Kükk 3x15

2) Kõht 3x40 (mitte istesse tõusud)

3) Kätekõverdused õlgade laiuselt 10x10.

Soov oleks väikese intervalliga kätekõveruste kordusi suurendada umbes 25-le (10x25)

Sama plaan on ka kükkide ja kõhuga vähehaaval juurde lisada.

Kas niimoodi kuus korda nädalas trenni teha ületreenimisohtu pole?

Korrigeerimised, soovitused, nõuanded on oodatud.

Kaal: 93kg

Pikkus: 172

Vanus: 27

Ette tänades!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sul pole varem tervisega probleeme olnud (südamega vms) siis sellise trenniga sa vaevalt ületreenimiseni jõuad.

Kui sa käid 3x nädalas jõusaalis, siis pigem tee näiteks

  • esmaspäev rind, õlg, biitseps
  • kolmapäev jalg biitseps/triitseps
  • reede selg, triitsepts

Sellisel juhul treenid kõiki lihaseid kord nädalas, nagu aru sain siis hetkel teed iga jõusaali päev sama kava läbi ? :D

Kodus treeni palju tahad, seal raskusi pole nagu aru sain siis läheb väikestviisi kardio alla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sul pole varem tervisega probleeme olnud (südamega vms) siis sellise trenniga sa vaevalt ületreenimiseni jõuad.

Kui sa käid 3x nädalas jõusaalis, siis pigem tee näiteks

  • esmaspäev rind, õlg, biitseps
  • kolmapäev jalg biitseps/triitseps
  • reede selg, triitsepts

Sellisel juhul treenid kõiki lihaseid kord nädalas, nagu aru sain siis hetkel teed iga jõusaali päev sama kava läbi ? :D

Kodus treeni palju tahad, seal raskusi pole nagu aru sain siis läheb väikestviisi kardio alla :)

Ei tea kohe, kas nutta või naerda. Pigem naerda ... või nutta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sul pole varem tervisega probleeme olnud (südamega vms) siis sellise trenniga sa vaevalt ületreenimiseni jõuad.

Kui sa käid 3x nädalas jõusaalis, siis pigem tee näiteks

  • esmaspäev rind, õlg, biitseps
  • kolmapäev jalg biitseps/triitseps
  • reede selg, triitsepts

Sellisel juhul treenid kõiki lihaseid kord nädalas, nagu aru sain siis hetkel teed iga jõusaali päev sama kava läbi ? :D

Kodus treeni palju tahad, seal raskusi pole nagu aru sain siis läheb väikestviisi kardio alla :)

Everyday is arm day :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treening maht ei paista suur olevat. Soovitaks toitumiskavasi uurida, kaal on pikkuse kohta natuke suur.

Kui rasvaprotsent langeb on lihtsam keharaskusega harjutusi teha.

Kas sa kardiot üldse ei tee? Soovitaks selle treeningusse sisse ehitada.

Kas sa teed neid samusi jõusaali harjutusi üle päeva, siis see küll mõistlik ei ole. :ph34r:

Kirjuta, mis sa saavutada tahad siis on võimalik mingi treening kava siia kopeerida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sa teed neid samusi jõusaali harjutusi üle päeva, siis see küll mõistlik ei ole. :ph34r:

See,et ta üle päeva sama kava teeb pole küll teab mis probleem.Antud juhul on vaieldav pigem tema harjutuste valik,intensiivsus,järjekord etc.Selles suhtes uue kava valimine võiks tulla kaalumisele juhul, kui teemaalgatajal on mingi tõsisem eesmärk.Kui tõsisemat eesmärki pole ja ainult veri liikuma vaja ajada/kaloreid põletada,siis andku tuld.Taastumise kohta küsiti ka - individuaalne.Kui ei taastu,siis toitumine üle käia,lisa puhkepäev,koormust maha etc.Kuigi vaevalt,et selle antud "kava" juures probleeme tekib.

Ja üks asi veel teemaalgataja.Selle "kangi kitsalt lõua alla tõmbed" cost-benefit suhe on päris väike,ole ettevaatlik,et endale viga ei tee.Parem viska see harjutus üldse minema sealt.Veel parem - võta mingi asjalikum "kava".Soovitus lihtsalt :D

Edited by Kang08

Share this post


Link to post
Share on other sites

See,et ta üle päeva sama kava teeb pole küll teab mis probleem.Antud juhul on vaieldav pigem tema harjutuste valik,intensiivsus,järjekord etc.Selles suhtes uue kava valimine võiks tulla kaalumisele juhul, kui teemaalgatajal on mingi tõsisem eesmärk.Kui tõsisemat eesmärki pole ja ainult veri liikuma vaja ajada/kaloreid põletada,siis andku tuld.Taastumise kohta küsiti ka - individuaalne.Kui ei taastu,siis toitumine üle käia,lisa puhkepäev,koormust maha etc.Kuigi vaevalt,et selle antud "kava" juures probleeme tekib.

Ja üks asi veel teemaalgataja.Selle "kangi kitsalt lõua alla tõmbed" cost-benefit suhe on päris väike,ole ettevaatlik,et endale viga ei tee.Parem viska see harjutus üldse minema sealt.Veel parem - võta mingi asjalikum "kava".Soovitus lihtsalt :D

Probleem just ei ole. Kuid areng on siis aeglane. Parem treenida ühte lihasgruppi nädalas üks kord korralikult läbi kui kolm korda sama lihas gruppi treenida nädalas. Muidugi selle üle annab vaielda. :rolleyes::P Kellele oma. :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleem just ei ole. Kuid areng on siis aeglane. Parem treenida ühte lihasgruppi nädalas üks kord korralikult läbi kui kolm korda sama lihas gruppi treenida nädalas. Muidugi selle üle annab vaielda. :rolleyes::P Kellele oma. :ph34r:

Ilma promomata üht või teist.Mõlemad lähenemised töötavad.Lihtsalt ei saa öelda,et "lihasgrupp nädalas" oleks parem.Kõige alus on ikka "total volume" ehk nädalane treeningmaht ja sellest taastumine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tea kohe, kas nutta või naerda. Pigem naerda ... või nutta?

Tee mis tahad ... pakkusin välja tema jaoks sobiva treeningviisi nagu näha siis sina käid postituste all end lõbustamas ....

Võid ju parandada/pakkuda midagi paremat välja või mis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ssnozzz

Vaata uuesti oma välja pakutud jaotus üle ja võrdle kas klapib sellega mida kommenteerisid et "kõiki lihaseid kord nädalas". Peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ssnozzz

Vaata uuesti oma välja pakutud jaotus üle ja võrdle kas klapib sellega mida kommenteerisid et "kõiki lihaseid kord nädalas". Peace!

ja kas ei ole ? kolmapäeval biitseps/triitseps on, et kas üks või teine, kes sellest aru ei saanud. Kui talle piisab ainult jala trennist siis miks ka mitte, mulle isiklikult jääb peale jalatrenni tunne, et nagu võiks midagi veel teha. Eks kõik olene muidugi ka inimesest endast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kas ei ole ? kolmapäeval biitseps/triitseps on, et kas üks või teine, kes sellest aru ei saanud. Kui talle piisab ainult jala trennist siis miks ka mitte, mulle isiklikult jääb peale jalatrenni tunne, et nagu võiks midagi veel teha. Eks kõik olene muidugi ka inimesest endast.

Siis sa ei ole küll jalgadele korralikult koormust andnud.

Isiklikult ma ei jõua pärast jalatrenni näiteks ühtegi lõuatõmmet teha. Ainuke asi, mida teha tahaks, oleks kähku külma dušsi alla vedelema minna, sest süda on nii paha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas iga päev 10 seeriat 20 kordust kätekõverdusi teha ok?
Üks päev teen õlgade laiuselt ja teine päev laiemalt, vaheldumisi.
Üks kuu olen teinud nii.
Lisaks teen:
istesse tõuse kaldpingiga 3x20
kükke 3x20
bäkkadele tõusud 3x30
Trennile kulub 35 min päevas, mida teha paremini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sellega lihas areneb siis miks mitte :)

Mina isiklikult teeks kas korduste arvu kasvu või langust, ehk alustad kätekõverdusi 20 korduste arvuga, järgmine seeria 22, siis 24 jne ja siis kui näiteks 30 tuleb siis tuled uuesti 2 kaupa kuni 20ni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×