Jump to content
Sign in to follow this  
RUNLikeLaar

Kaalus juurde

Recommended Posts

Tervist,

Olen 23 aastane sportlik noormees, kes on tegelenud pmst 17 aastat korvpalliga. Pikkuseks on 192cm ning kaal on 76kg. Nimelt oli mul septembris pimesoole opp ning kaotasin seejärel kaalus 8kg. Üldiselt olen olnud terve elu selline pika ja peenikese lihasega. Nüüd on aga hakanud see häirima ning oleks massiivne soov kaalus juurde võtta, vähemalt 85kg peale. Nimelt on mul veel üks probleem, kannatan ärritatud soole sündroomi all, mis põhimõtteliselt tähendab seda, et aegajalt läheb seedimine korrast ära, see omakorda tähendab, et pean toituma päris tervislikult ning väga rasvaseid toite süüa ei tohi. Loobunud olen pitsadest, krõpsudest, gaasilistest jookidest ja enamustest piimatoodetest. Tumeda 70+% šokolaadi olen jätnud endale menüüse ning söörikamad burgerikohad, mida luban endale 1-2x kuus aga hes ja mcdonalds on välistatud ning ega need erilist naudingut niikuinii ei paku. Järjepidev toitumine on mu kõige suuremaks probleemiks, sest olen kindel, et ma ei söö vist ühelgi päeval piisavas koguses, et saaksin üldse kaalus juurde võtta. Panen paar küsimust millele oskate ehk vastust anda:

1. Millised on tervislikud toidud, mis sisaldavad suuremas koguses kaloreid
2. Kuidas välja arvutada millises koguses vajalikke toitaineid pean päevas sööma, et oleksin suuteline kaalus juurde võtma
3. Soovitused kaalu lisamisel on alati teretulnud, samuti ka igasugune asjalik kriitika :)

Edu ja häid pühi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ma nö tavalist valgupulbrit juba võtan, kas siis on mõtet massilisajat omakorda veel juurde võtta? Lugesin, et massilisajates on juba valk omakorda sees.. või peab ikkagi mõlemat mixima, et saada parim tulemus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×