Jump to content
fitme

Kodune trenn

Recommended Posts

Head naised

Jagage palun oma kogemusi koduste trennide osas (mis tarvikuid kasutate, mis kava järgi treenite, mis muljed/tulemused on, kuidas end motiveerite jne)?

Viimastel kuudel olen end jõusaalis treenides avastanud 75% ajast võimlemismatil harjutusi tegemas, seega muutub pisut mõttetuks igakuine raha kulutamine millelegi, mida saan põhimõtteliselt ka kodustes tingimustes teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kodus tekib kiusatus trenn lühemaks teha või hoopiski ära jätta. Jõusaalis oled sa sellises keskkonnas, mis sind motiveerib ja teed trenni vabatahtlikult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Head naised

Jagage palun oma kogemusi koduste trennide osas (mis tarvikuid kasutate, mis kava järgi treenite, mis muljed/tulemused on, kuidas end motiveerite jne)?

Viimastel kuudel olen end jõusaalis treenides avastanud 75% ajast võimlemismatil harjutusi tegemas, seega muutub pisut mõttetuks igakuine raha kulutamine millelegi, mida saan põhimõtteliselt ka kodustes tingimustes teha.

Lase treeneril omale jõusaali treeningkava valmistada ja mure lahendatud ju. :)

Kui eesmärk on ikkagi areneda, siis kodus vahenditeta on see väga piiratud, sest mingi hetk ei ole enam võimalus progresseeruda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eesmärk on hoida keha vormis ja olla füüsiliselt ntukenegi aktiivne. Jõusaal on end minu jaoks kahjuks ammendanud, sel põhjusel otsin alternatiive ja loodan, et leian siit inimesi, kes usuvad, et ka kodustes tingimustes on võimalik saavutada rahuldavaid tulemusi :)

Kulturismiga ei plaani tegelema hakata. Soovin vaid kena trimmis keha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas tõesti on siin vaid jõusaali rahvas koos? Mõtlesin, et teema on täitsa aktuaalne ja saan kuhjaga tagasisidet/soovitusi ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kui juba küsid, kuidas end motiveerida... Siis vähemalt mul lööb juba häirekella tööle, kuna see ei ole hea tunnusmärk. Peaks piisama sellest, et pole enda füüsisega vms rahul ja tahad seda muuta. Kui veel lisaks motivatsiooni vaja, siis järelikult ei taha sa seda piisavalt.

Alustasin kodus ja esimesed 10 kuud tegin ainult oma keharaskusega ning tugevaima kummilidiga, mille Eesti kaubandusvõrgust leidsin. Mul ei olnud mingeid aparaate kodus. 2x5KG hantlit oli ka ja see oli kõik. Tuleb pea tööle panna ja vaadata netist kuidas harjutused raskemaks teha ning harjutuste valikut. Madbarz näiteks vms.

Esimese aasta (10 kuud kodus + 2 kuud Revalis) progressi näeb mu blogist: http://forums.fitness.ee/topic/37870-skg-transformation-journey/

Saalis muidugi võimalused kordades suuremad ja progress tuleb kiirem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motivatsioon,nojah,pigem distsipliini on vaja.Motivatsioon tuleb ja läheb.Motivatsioon on emotsioon vms.Tuleb päevi kui üldse ei viitsi ja siis tulebki mängu,kui distsiplineeritud oled oma asju ära tegema kas on selleks isu või mitte. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×