Jump to content
Guest juku

sõudmine ja jõusaal

Recommended Posts

Guest juku

Tere.

Mida ja kuidas treenida jõusaalis, kui eesmärgiks on areneda sõudjana? Teen 3-4 korda nädalas 10000m sõudeergomeetril. Millised harjutused seda toetaksid? Vanust 29 ja eesmärgiks kõigepealt väike kaalulangus, et kõhult peki ära saaks ja seejärel juba keha trimmi ajada.

Tänud vastuste eest!

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Jõusaalis on sõudjalte põhiharjutused ikkagi kükk, jõutõmme ja see vastulauda tõmme, mida tavalistes jõusaalides saab ploki tõmbena teha,et jõudu saada.

Ning siis on muidugi veel jooks ja ratast ja kõik muu, et vastupidavust suurendada.

Kõhupekiga eelkõige köögis vaeva näha.

EDU!

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Olen sõudmise treener ja täitsa huvitav oleks sulle soovitusi anda ja hiljem vaadata, kas sellest oli sulle kasu. Kõigepealt peaks selge olema mis on Sinu eesmärk? Soovid võib olla mõnel sisesõudmise võistlusel edukalt osaleda või on see põhieesmärk rasvaprotsenti vähendamine?

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Regasin ennast nüüd ära ka. :)

Põhieesmärk antud hetkel on jah rasvaprotsendi vähendamine. Teen aeg-ajalt (u 1x nädalas) ka 1km ujumist. Olen istuva tööga ja seetõttu piiran ka oma päevas tarbitavaid kaloried, mingit menüüd küll pole, aga pigem tunde järgi. Kui saaks pekist lahti, siis tahaksin ennast lihtsalt suveks trimmi treenida :). Sõudmine mulle meeldib, seda saab aastaringselt teha. Momendil vähemalt võistlused väga ei huvita, pigem arvan, et terves kehas terve vaim. Samas väga nagu jõusaalis rassija ka ei ole, seega oleks see pigem toetav tegevus. Olen nõuannete eest tänulik!

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Minule meeldib ka sõuda, aga mitte pikalt. Iga trenn 15 minutit ja vahest pool tundi. Tagumik läheb kuidagi lapikuks ja kannikad surevad ära. Mida peaks tegema et ei häiriks pikem istumine veel pole välja mõelnud. 3 aastat juba sikutatud kuid pikem distants pinget ei paku. Lisaks leg pressi ka mida võiks jõusaalis juurde teha, aga minuarust tuleks saalis teha kõike mida võimalik, halba ei tee miski kui eesmärk paremat kehalist vormi saada.

Kaua sa juba ergomeetrit sikutanud oled ?

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Ega ma järjest ei olegi, elutempo on omad korrektiivid teinud, aga nüüd tahaks asja kätte võtta. Eelmine jaanuar-märts vist oli kõige aktiivsem periood, sõuan ikka 10km kaupa, u 45min läheb selle peale. Kaal langes, keha läks rohkem trimmi ja üldse oli enesetunne parem. Eks see maitse asi ole, aga mulle see ala sobib. Sportlikku hasarti mul otseselt ei ole ja teen seda ainult enda heaolu nimel. Kui saavutaks mingi taseme, siis võibolla mõtleks ka mingile võistlusele. :)

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Sellelt saidilt leiad ka palju infot http://www.concept2.ee/et/treening/yldine-opetus

ja guugeldades olen ka infot kogunud kuidas ja mida peaks tegema. Ise ma pole ka võistelnud, kuid iga aasta toimub meil Tõmba Jüri võistlus ja ma ikka hoian silma peal tulemustel. Võistlemiseks peab harjutama just sprinti ja väiksema raskusastmega.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Kas sa ka paadiga vee peal sõudmas käid? see on hoopis midagi muud, kui kuvalt pinki nühkida ;) arendab väga hästi tasakaalu ja mõistad tehnikat palju paremini. Liigne kiirustamine pingiga ette näiteks panebpaadi jooksu kinni, mida ergomeetril üldsegi aru ei saa.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

On mõned nipid täitsa olemas. Istmik hakabki valutama sellest, et veri ei liigu seal hästi (sa ju istud selle peal). Kõige tähtsam on loomulikult lõdvestus! Nii kui tõmme on sul lõpetatud siis lase koheselt tuharalihesed lõdvaks ja lõdvestunult sõida aeglaselt ette. Normaalne treeningtempo sõudeergomeetril (tümmete sagedus) on 18-21t/m. Kui seda jälgid siis ongi sul rohkem aega ettesõidul puhkamiseks ja lõdvestumiseks. Kui hästi lõdvestud siis suudad tugevam tõmmet sooritada. Teine asi on see, et kui sa alustat sõidu siis peaks iga 5 tagant ettesõidu ajal tõstma ühe kanniku tõstad ülese järgmisel ettesõidul teise. Ja nii paar korda siis sõidad edasi. 5 min pärast uuesti ja nii terve trenni jooksul.

Ise suudan sõudeergomeetril sõita kas või 3 tundi järjest, alati neid asju olen kasutanud ja see aitab. Loodan, et aitab ka Teile.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Külaline
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vasta sellele teemale...

×   Pasted as rich text.   Eemalda formaat

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×