Jump to content
Kuido Jõgisalu

Kuido Jõgisalu FAST Team

Recommended Posts

Haigusega eriti ei peaks muretsema, et üle sööd, vaid toituma pigem keha tunde järgi. Saada paranemiseks vajalikud kogused kätte - kui kõht tühi, siis sööd piisavalt, et täis saada.

Selline fakt ka, et palavikuga, kõrgema kehatemperatuuriga, (mitte välistemperatuuriga) kasutab su keha tavalisest rohkem kaloreid.

Selle kohta:

http://slism.com/diet/normal-body-temperature.html

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2744512/

Kui huvitab, siis võid ise juurde otsida.

Huvitav lugemine tänud:)

Pigem kartsin seda, et kui kodus haigusega lösutad, siis tekivad kergemini isud üleliigse järele, ei oska niisama olla, tahaks kohe midagi süüa :D Tööl olles ei ole aega liigsele mõelda, sööd oma karbid tühjaks ja kõik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ho-ho-ho fitnessi ja kulturismi huvilised :)

Detsember jõulukuu, kõigil kindlasti tegemist palju, endal küll viimasel ajal kiirekiire. Peatun korra oma foorumis ja kriban siin oma tegemistest.

Viimased nädal aega olen olnud haige, tatitõbi nöha tõmbas rajalt maha, kerge palavik ja nii terve nädala nagu zombie. Eelmisel nädalal ja nädalalõpul oli palju üritusi, kus sai käidud ja seetõttu jäi une ning puhkuseaega väheks. Rasked trennid sinna juurde ning sedasi organism järgi andiski. Pidage meeles, puhkus on oluline! Pole väga ammu haige olnud aga kui ikka ülepingutad, siis hakkab pisik paremini külge.

Aga enne seda olid trennid mõnusad, jõutase on selle aasta viimaste kuudega tõusnud märgatavalt. Ramiliga proovisime järgi ka uued 70kg hantlid selja päeval. Ütleme nii, et varsti oleks suuremaid vaja :D Väike klipp ka minu FB lehel:

https://www.facebook.com/kuidophysique/videos/429785663893147/

Haigusega suutsin kaalu hoida, kartsin, et söön rohkem kui tohin aga hoidsin ennast tagasi :) Nii mõnedki jõulupidustused ka juba möödas, kus olen endale head ja paremat lubanud aga seda kõike mõistlikult :)

Eelmine nädalavahetus laupäeval korraldasid sõbrad kodukohas Kullamaal vinge jõuluürituse, kus sai palju pulli ja saime nii mõnegi sõbraga kokku, keda näeb harva. Sellel aastal oleme elukaaslasega väga palju oma elustiili muutnud ning sõprade ja tuttavatega vähem kokku saanud. Kuid sõbrad jäävad ning tore on jälle näha!Tänud vinge ürituse eest korraldajatele!

attachicon.gifrudolf.jpg

Pühapäeval toimus Tervise Paradiisis Spa&Sport kliendipäev, kus käisin FASTi degusteerimas. Enne seda tegin degusteerimist viimati Pärnu Myfitnessis, kus huvilisi oli üllatavalt vähe. Pühapäeval oli palju spordisõpru, kes tundsid huvi toidulisandite vastu ning ka ala vastu, millega mina tegelen :)

attachicon.gifdegust.png

Eile tegin esimese trenni peale haigust. Minu ja Ramiliga lõid kampa ka pealinnast minu võistluskategooria kamraadid Indrek ja Hans ning ka Indreku juhendatav pärnakas Harri. Tegime mõnusa rinna ja biitsepsi päeva, sai palju muljetatud ning ka korralik trenn tehtud. Mul on igatahes rinnad valusad :D Loodan, et pealinna poisid jäid muidu saali ning trenniga rahule :)

Indrek pürgib klassikalise kulturismi lavale ning Hansuga loodetavasti kohtume lavalaudadel kevadel :)

attachicon.gif12391333_10208092346130092_5843132257842561342_n.jpg

Järgnevaks kaheks päevaks toit ettevalmistatud ja uus nädal võib alata! Homme trennis õlg-triitseps! Olge terved ja ärge jõulude ajal söögiga üle pingutage :D

attachicon.gifprep.jpg

Tänud veelkord Kuido külalislahkuse eest, trenn oli mõnus ja Pärnus toidud maitsvamad :D

Kokkuvõttes vaid kiidusõnad, saal igati eeskujulik, seadmed head ja mis peamine väga tugev seltskond koos! Saan kinnitada, et on mida oodata, kui Kuido, Hans ja Ramil viimase kasuka maha võtavad siis vormid on meestel eeskujulikud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuel aastal isegi plaanis tegema hakata mingi periood iga päev biitsepsit. :)

Kas biitsa peaks koormama enne tavalist treeningut või pärast?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina kavatsen trenni lõppu teha mõned seeriad.

Endal oli sama mõte,tahtsin targema kinnitust. Aga küsimus veel, et seal tekstis räägib, et biitsa päeva siis niiöelda eraldi pole. Et kuidas Sarge sa plaanid, kas jätad tavalise biitsa päeva ka ikka alles ja teistel päevadel teed lihtsalt juurde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endal oli sama mõte,tahtsin targema kinnitust. Aga küsimus veel, et seal tekstis räägib, et biitsa päeva siis niiöelda eraldi pole. Et kuidas Sarge sa plaanid, kas jätad tavalise biitsa päeva ka ikka alles ja teistel päevadel teed lihtsalt juurde?

Lisan juurde lihtsalt ja jätan biitsa päeva alles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisan juurde lihtsalt ja jätan biitsa päeva alles.

Suht kindel, et nii läheb paljuks ja nagu ka tolles artiklis kirjutatud, et peale selle rohkem biitsa ei tee. Kui tundub, et sellest jääb väheks, siis on see märk pigem sellest, et ei soorita harjutust korralikult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suht kindel, et nii läheb paljuks ja nagu ka tolles artiklis kirjutatud, et peale selle rohkem biitsa ei tee. Kui tundub, et sellest jääb väheks, siis on see märk pigem sellest, et ei soorita harjutust korralikult.

Ega ma siis seda kuude kaupa tegema ei hakkaks. Pigem 1-2 nädalat. Ma teen biitsepsit piinlikult puhta tehnikaga. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kogu idee tundub olevat selles, et iga päev natukene tehes saad kokkuvõttes biitsale suurema mahu (näiteks nädala lõikest) kui teha kord nädalas. Loomulikult on võibolla kellelgi käepäeval 6+ harjutust biitsa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kogu idee tundub olevat selles, et iga päev natukene tehes saad kokkuvõttes biitsale suurema mahu (näiteks nädala lõikest) kui teha kord nädalas. Loomulikult on võibolla kellelgi käepäeval 6+ harjutust biitsa :D

Kui iga trenn lisaks teha 4 seeriat biitsa, siis tuleks 12 seeriat nädalas juurde. Käte trenn ka veel juurde ca 8-12 seeriat ja kokku tuleks 20-24 seeriat. Mõned seeriad juurde ja ongi jalatrenni maht olemas ilma sääre trennita. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks kommentaar ka lisaks

"Decided to take it to the next level... it's been 3 weeks, still in the gym hitting arms every 1/2 hour. Taking 7 kilograms of protein every day."

:D

Edited by Henrikix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks kommentaar ka lisaks

"Decided to take it to the next level... it's been 3 weeks, still in the gym hitting arms every 1/2 hour. Taking 7 kilograms of protein every day."

:D

No järgmine kord kui poistega koos trenni teeme, siis võtame kavasse ning teeme ära :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei! Loodan, et kõik olid sellel aastal tublid ja panustavad uude aaastasse veel rohkem! Mina jään enda aastaga rahule :)

Täna panime Ramili ja Edgariga aastale punkti seljatrenniga! Homme alustan ka uut aastat trenniga, ei ole aega siin puhata, kevadhooaeg ei ole enam kaugel:)

Head vana-aasta lõppu ning vinget uut kõigile!

Kuits

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heihei!

Pole ammuammu kribanud! Luban, et teen seda käsil oleva ettevalmistuse ajal rohkem ;)

Hetkel pisike ülevaada tegemistest! Uue aastaga alustasin ka oma menüü jälgimist, ei saa seda nimetada dieediks aga puhtaks toitumiseks kindlasti, hakkasin üleliigset välja jätma ning praeguseks pilt juba päris OK. Kaal langeb nii nagu vaja, tempo katsun hoida rahuliku, et võistlusteks säilitada lopsakus, kuid samas olla ka piisavalt kuiv. Siin kaks nädalat tagasi Otile saadetud vormipildid: http://forums.fitness.ee/topic/34775-team-kiivikas-kuidas-hernekepist-tammepakud-tehakse/?p=421163

Kevadel tahaks teha kaasa neli võistlust, alustada plaanin Sweden GP-ga 16.04. Sinna veel Eestist päris mitu võistlejat erinevatel aladel võistlema minemas, seega saab olema kindlasti tore kogemus.

Homme lähen Oti ja Egle seminarile Bikini Fitness & Men’s Physique ABC ning teeme Otiga kindlasti ka ülevaatuse, vaatab mis seis tänaseks vormiga on :)

Peale seminari Spartasse Tallinna kamraadidega rauda rebima! :D

Toidulisandidest lähevad praegu Fitshopi uuest Full Force tootesarjast Syner-6 ja BCAA+B6. Lisaks Omega3, Vita-Min ning lemmik maiustus Pudding!

post-37415-0-18015600-1455313248_thumb.j

Bikini Fitness & Men’s Physique ABC
Bikini Fitness & Men’s Physique ABC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allikas? :)

Näiteks see

http://suppversity.blogspot.com.ee/2016/01/peri-workout-bcaa-glutamine-citrulline.html

Teisi praegu mu historyst ei näita enam, aga rasvarakkudele maitseb BCAA väga

Eks sellega on veidi nii nagu paljude asjadega, et alguses näitavad uuringut ühte, aga pikema aja möödudes, nt 10 a on näha trendi teises suunas, ja praegu võib seda BCAA-dega täheldada. Et asi pole nii lihtne kui võiks. Ise olin varem väga suur BCAAde fänn, aga nüüd aina vähem. See lisa-BCAA väärtus on ikka väga kaheldav. Ja loomulikult see, kuidas asjad toimivad erinevates ainevahetuslikes seisundites.

Nälgimisel vms on teine asi.

Aga kui mul oleks mõni dieeditav sportlane, kes toidulisandinõu küsiks, siis mina laseks kõik värvilised ja imelised joogid ära jätta, sellest võib pigem kahju kui kasu olla. Aga ärge minu juttu uskuge, proovige ise või lugege:)

Siin veidi samal teemal

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2857013/

Vabandust et nii nüüd teise teemat lagastasin :)

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõistlik oleks Kuido blogisse temast ka kirjutada ja eile kohtusime seminar ja peale seda vaatasime ka vormi üle ja kurta nagu pole, vaikselt hakkame alla liikuma, et 8 nädala pärast olla tippvormis Sweden GP -l.

479706_1066350143436149_2603096997948968

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×