Jump to content
Kuido Jõgisalu

Kuido Jõgisalu FAST Team

Recommended Posts

Tere!

Olen Kuido Jõgisalu ja mul on rõõm teatada, et olen alates neljapäevast FAST Team'i sportlane. Siinkohal tänan Ott Kiivikat, kes näeb minus potentsiaali ning pakkus mulle koostöövõimalust.

Tegelen spordialaga, milleks on men's physique ehk rannafitness. Leidsin selle ala enda jaoks 2015 jaanuaris, ning tänaseks olen osalenud kolmel võistlusel:

I võistlus LEKV 2015 - 1. koht rannafitness +178cm algajad

II võistlus EKV kulturismis ja fitnessis 2015 - 3. koht rannafitness +178cm

III võistlus IFBB Latvian Open Championships 2015 - 6. koht rannafitness +178cm

Kirjutan natuke ka endast lähemalt.

Vanus: 25

Pikkus: 190cm

Kaal: 82,6kg (Läti võistlustel) ja nö off-season 86-88kg

Hetkel treenin MyFitness Pärnu jõusaalis

Pärit olen Kullamaalt, Läänemaalt, aga tänaseks olen elanud Pärnus juba viimased 8 aastat.

Spordiga olen tegelenud vist kogu elu! :) Jõusaalipisiku olen endale külge saanud viimase 2a jooksul. Muidu olen mänginud võrkpalli nii kaua kui mäletan. Juba väikse poisina sai isaga võrkpallitrennides käima hakatud ja sealt tuli ka suur huvi pallimängu vastu. Käisin kuni 10nda klassini Kullamaa Keskkoolis, selle aja jooksul sai igal võimalikul hetkel võrkpalli mängitud :D kõik noortele mõeldud trennid ja täiskasvanud meeste trennid sai läbi käidud. :D Kullamaalt on pärit endine eks-koondislane Romet Priimägi, kes tollel ajal pallis Pärnu VK ridades, tema tutvustas mind oma treeneritele ning mind kutsuti Pärnu trennidesse. Terve 10nda klassi sai käidud koos Priimäega õhtuti Pärnus pallitrennides. Kuna endal oli võrkpalli vastu suur huvi ning treenerid nägid samuti minus mängumeest, sai Pärnusse kolitud, käisin 11-12 klass Pärnu Ülejõe gümnaasiumis. Pärnu Võrkpalliklubis olen mänginud A ja B klassi ning esiliiga võistkondades. Mõnda aega sai käidud ka esindusmeeskonna trennis, kuid nagu ikka, on igas spordis oma tüüpvigastused ja ei pääsenud sellest ka mina. Pallimänguga "hankisin" endale seljavigastuse - alaseljas on disk lülide vahelt põrutuse tõttu natuke välja tulnud tõttu ning teeb palli mängides valu. Vahepeal sai keskkool lõpetatud ja hakkasin tööd otsima ning sai asutud õppima ka Pärnu Kolledžisse. Seega hakkas pallimäng tasapisi tahaplaanile jääma. Pärnus oli ka palju minu ealisi teisi noormehi kellega oli raske konkureerida, selg takistas mängimist ka ning otsustasin suuremast koormusest loobuda. Mängisin mõne hooaja veel Läänemaa ja Pärnumaa rahvaliigas, kuigi selg andis põrutades alati tunda - no mis sa teed, võrkpall oli südames (siiani on :D). Lõpuks otsustasin 2014 sügisel, et aitab, ei ole mõtet ennast lõhkuda ja lõpetasin võrkpalli harrastamise.

Jõusaalis käisin põhikoolis ning ka pallitrennide kõrvalt keskkooli ajal. Sellel eluetapil ei olnud väga eesmärki, vaatasin seda, mis suuremad poisid tegid ja tegin järgi. :D Pallitrennide kõrvalt sai jõusaalis tehtud pigem üldfüüsilisi harjutusi, mida treener ette näitas.

Arvan, et olen kuskil 2,5a käinud jõusaalis 3-4 korda nädalas, algul ikka tegin seda, mis oskasin, interneti kavad jne. :D Alates 2014 sügisest, kui võrkpalliga lõpu tegin, otsustasin, et panustan rohkem jõusaalile. Hakkasin tihedamini treenima ning mingil määral ka toitumist jälgima. Aasta algul aga tundsin, et midagi on nagu puudu, tegevusel võiks olla mingi konkreetne eesmärk. Seega mõtlesin proovida sellist ala nagu men's physique. Sellest tulenevalt võtsin ühendust Otiga ning tema arvas ka, et miks mitte ja ta nõustus mind juhendama. Jaanuaris alustasin tema toitumis- ja treeningkava jälgimist ning nii minu fitnessitee algaski!

Siin ka pilt toidulisanditest, mida tarbin:

post-37415-0-76154700-1438196010_thumb.j

Võib tunduda, et lisandeid on palju ja nendest ainult toitungi, kuid tegelikult pole see kaugeltki mitte nii. Julgen väita, et need tooted kuuluvad iga tõsisema jõusaalihundi menüüsse! :D

Mida ja millal tarbin:

Hera80 lisan hommikuti pudru sisse

Whey+ peale trenni

Intra trenni ajal

Omega3 ja vit-min hommikul ning õhtul

Puddingut valmistame elukaaslasega magusaisu kontrollimiseks vahepalaks ning pannkooke teeme samuti nädalavahetustel kui magusaisu peale tuleb.

Hetkel valmistun Eesti Meistrivõistlusteks, mis toimub 31.10.15. Hakkan siia foorumisse lisama pilte, postitusi ja videosid, mis kajastavad minu tegemisi.

Venis nüüd küll pikaks ja lohisevaks :D aga loodan, et sai endast kiire ülevaade antud.

Kohtume trennis! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga vahva, et on uut verd Team Fastis :)

Mõnus ülevaade sellest, kuidas oled jõusaalini jõudnud ja võistlustega alustanud. Jääme edaspidigi Sinu kirjutisi ja joonistusi ootama :) Jõudu treenimisel ja edu men's physiques lavalaudade kulutamisel ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga vahva, et on uut verd Team Fastis :)

Mõnus ülevaade sellest, kuidas oled jõusaalini jõudnud ja võistlustega alustanud. Jääme edaspidigi Sinu kirjutisi ja joonistusi ootama :) Jõudu treenimisel ja edu men's physiques lavalaudade kulutamisel ;)

Tänud heade sõnade eest! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiire hommikusöök kahele:)

Minu omlett vasakul-kolme muna omlett, armastan lisada sinna vahele ühe viilu juustu, muidu paneksin selle leivale/sepikule aga sulanud juust on ju megahea😃

Juurde veel kaks viilu sepikud, veisesinki, klaas keefirit, vitamiinid ja omega.

Head isu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädalavahetus jube kiiresti möödunud, reede õhtul külastasime korra Haapsalus Augustibluusi ning eile käisime maakodus. Täna sai tööasjadega tegeletud, kiireks tulevaseks nädalaks toitu natukene ettevalmistatud ja õhtul tegin ka jalatrenni. Tulemas on jube kiire nädal, kuna Pärnus toimub Weekend festival, seoses sellega palju tööd. Kes weekendile tulevad, siis külastage kindlasti Pärnu Sportlandi kaupluseid ning ka meie Rannapoodi! :)

Tegin oma elu esimese trennivideo ka, õnneks oli vähe rahvast ja kedagi oma filmivõtetega seal ei seganud:D

See nädal teen kõik trennid kergemate raskustega ja suuremate kordustega, nö pumba efekti ajan taga. Täna jalgadega sama, olen eelnevalt teinud kaks raskemat jalatrenni peale oma pea 3 kuust jalapausi, seega täna lightweight:)

Soojenduseks 15min jooksulindil

Kõhule 3 harjutust, kokku 9 seeriat

Alustuseks 5 x 15 täiskükk, raskuse hoidsin 60-70kg

Jalapress 4 x 15, 200kg

Jõutõmme sirgete jalgadega, 5 x 15, 80kg

Sääresirutus ette 5 x 15, 70kg

Lõpetuseks tegin kõndides väljaasteid, hantlid käes, 24 sammu, raskuseid langetasin 24x2; 22x2; 20x2; 18x2; 16x2. Kummaski käes üks hantel.

Kuna täna oli aega vähe, siis jäid sääred välja.

Siin ka paar harjutust, mis filmilindile jäid. Operaator elukaaslane Kadri:)

Lõpus on väljaastete viimane seeria, jalad olid siis juba täiesti kontrolli alt väljas:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervitus!

Pole ammu kribanud aga nüüdseks kiire weekendi möll möödas ja tagasi rahulikumas tempos. :)
Pärnu elas selle nö kardetud megafestivali ilusti üle, vist on kõik elus ja terved! :D
Ise peol ei käinud, otsustasin ennast pigem tööga hõivata aga need kes käisid igatahes kiidavad.
Trennist tekkis 4 päeva pausi, kuid eile juba sai tehtud rinnatrenn.
Lühidalt harjutustest:
Lamades surumine 5x8 100kg
Kaldpingil hantlitega surumine 4x8 hantlid 40-35kg
Trenazööril surumine 4x8 90kg
Veel hantlitega lendamine ning trenazööril trosside ristamine.

Täna oli asja Tallinna, seega kasutasin võimalust ning hüppasin läbi Sparta Fitshopist ning hankisin endale mõned vajalikud asjad. Maiustamiseks mõned batoonid, vitamiinid ning mineraalid ja kookosõli. Ostsin ka jõusaali päeviku, kool ju kohe algamas:D peab päevikut pidama hakkama! :D

post-37415-0-33233200-1439305766_thumb.j

Täna veel kätetrenn! Ehk tuleb ka väike video;)

Trennis näeme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puhkus läbi ja tagasi trennis, täpsemalt trennipuhkus:)

Ca nädal tagasi võtsin vastu otsuse, et sügisel ei võistle, tahaks aga vaja muud asjad korda ajada. Tegin otsuse kui käisin oma haige põlvega uuesti arsti külastamas. Kes pole kursis, siis parem põlv hakkas muret tegema kevadel ettevalmistuse ajal, tegi valu kardio trenniga(ratas ja jooks). Arst arvas, et ei ole hea idee praegu uuesti lõhkuma hakata, kuna asi tundub kahtlane. Sain nüüd kolmeks kuuks rohud ja tehti uued uuringud. Hetkel ei saa nad aru, mis valesti on.

Ning lisaks on mul võimalus sügisel ülikooliga ühelepoole saada. Seega otsustasin, et panen oma energia põlvede ravimisele ja koolile. Võistelda veel jõuab! :) Eesmärk on kevadel teha head tulemused!

Peale arsti külastust tegin väikse trennipausi, lasin kehal ja vaimul puhata.

Täna tegin rinna trenni, monday is international chest day! :D

Midagi rasked ei teinud, tutvustasin kehale jälle raskuseid, hoidsin raskused madalad ja kordused suuremad.

Soojenduseks venitused, lõuatõmbed 4x8

Lamades surumine 4x20 60kg

Lamades kaldpingil surumine 4x10 hantlid 22/24/26/26kg

Kaablitega lendamine blokil 4x14 12,5/15/17,5/15kg

Surumine trenazööril(natuke kitsam haare kui kangil) 4x20 40/50/50/50

Lamades lendamine 4x16 hantlid 10/12/14/12kg

Siinkohal soovin edu ja jaksu kõigile, kes sügiseseks võistlushooajaks valmistuvad! EMV lähen kindlasti vaatama, peab konkurentidel ikka silma peal hoidma:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No see on hea kui uuringud midagi ei näita, aga alati tasub mõelda mehaanikahäirele, ehk mis kehas toimub liikumisel. Loodan, et oled mõnele pehmekoeteraapiaga tegelevale füsiole ka näidanud seda :) Üldiselt müstilised põlved soovitaks selle pilguga üle vaadata enne kui artroskoopiad tegema hakata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuits omavahel öeldes, ei ole rannafitnessis vaja laval jalgu näidata..... :D Seega isegi kui jalgu treenida ei saa - kannataks vormi teha, kool on juba teine asi..... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuits omavahel öeldes, ei ole rannafitnessis vaja laval jalgu näidata..... :D Seega isegi kui jalgu treenida ei saa - kannataks vormi teha, kool on juba teine asi..... ;)

Seda küll, õnneks püksid jalas:D

Kardan, et ilma korraliku rasvapõletuseta(ratas/jooks) head vormi ei tee, puhtalt dieediga vormi teravaks ajada üsna keeruline;). Aga eks näis, hetkel plaan hoida toitumine puhas ja trennide intensiivsus kõrge, vaatab kuidas vorm sujub...ehk tulen EMV lavakogemust ikkagi hankima, häid tulemusi hetkel taga ei aja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No see on hea kui uuringud midagi ei näita, aga alati tasub mõelda mehaanikahäirele, ehk mis kehas toimub liikumisel. Loodan, et oled mõnele pehmekoeteraapiaga tegelevale füsiole ka näidanud seda :) Üldiselt müstilised põlved soovitaks selle pilguga üle vaadata enne kui artroskoopiad tegema hakata :)

Lähipäevil saan viimaste uuringute vastused, eks siis paistab...aga jah põlvedega pole varem probleemi olnud, terve elu korraliku koormusega võrkpalli mänginud ja põlved olid terved nagu purikad, nüüd siis ei kannatanud jooksu ja ratast välja :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda küll, õnneks püksid jalas:D

Kardan, et ilma korraliku rasvapõletuseta(ratas/jooks) head vormi ei tee, puhtalt dieediga vormi teravaks ajada üsna keeruline;). Aga eks näis, hetkel plaan hoida toitumine puhas ja trennide intensiivsus kõrge, vaatab kuidas vorm sujub...ehk tulen EMV lavakogemust ikkagi hankima, häid tulemusi hetkel taga ei aja.

Pole üheski oma ettevalmistuses aeroobset treeningut kasutanud ja kõik puhtalt toitumisega. Rasvapõletus siiski toimubki toitumise reguleerimisega - aeroobne trenn on ainult lisakulutus, et saaksid rohkem süüa. ;)

Lähipäevil saan viimaste uuringute vastused, eks siis paistab...aga jah põlvedega pole varem probleemi olnud, terve elu korraliku koormusega võrkpalli mänginud ja põlved olid terved nagu purikad, nüüd siis ei kannatanud jooksu ja ratast välja :mellow:

Mul jälle selline probleem, et terve elu on põlved haiged olnud ja ühtegi seletust ei ole. Kuni põhikooli lõpuni arvati, et luud kasvavad ja teevad valu. Aga sellel ka ei olnud mingit teaduslikku seletust, vaid lihtsalt arvati (sest kõigil teistel nii oligi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole üheski oma ettevalmistuses aeroobset treeningut kasutanud ja kõik puhtalt toitumisega. Rasvapõletus siiski toimubki toitumise reguleerimisega - aeroobne trenn on ainult lisakulutus, et saaksid rohkem süüa. ;)

Mul jälle selline probleem, et terve elu on põlved haiged olnud ja ühtegi seletust ei ole. Kuni põhikooli lõpuni arvati, et luud kasvavad ja teevad valu. Aga sellel ka ei olnud mingit teaduslikku seletust, vaid lihtsalt arvati (sest kõigil teistel nii oligi).

Ei vaidle vastu! Toitumine kõige tähtsam:)

Kuid leian, et iga päev ca pool tundi kardiot korralikule dieedile lisaks, aitab lõpptulemusele kõvasti kaasa:)

aga eks paistab kuidas puhtalt toitumisega ettevalmistus sujub (ajate mulle siin niimoodi võistlemise isu peale) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põgus ülevaade minu menüüst. Täpsemalt tegemist eilse menüüga:)

Hommikusöök: omlett kolmest munast, omletile lisan sinki, kõrvale rukkipala sulanud juustuga(lasen ahjus soojaks) mulle läheb sulanud juust paremini peale:) Veel kõrvale natuke hapukurki ja klaas keefirit. Ning toidulisanditest Fast Omega ning Olimp Vita-Min.

post-37415-0-45459300-1441254237_thumb.j

Lõunasöök: Kanafilee ahjus küpsetatud, natuke asparaagust ning maalt toodud värske kurk ja tomat, ning kõrvale üks banaan. Tavaliselt lõunasöök sisaldab ka tatart või pruuni riisi.

post-37415-0-02913700-1441254429_thumb.j

Vahepala: 200g kohupiima, lisan ise juurde pähkleid, rosinaid ja natuke mett. Kuna kohupiim on üsna kuiv mass, siis meega on see tunduvalt kreemjam! :) Ja jälle banaan:D

post-37415-0-88345900-1441254579_thumb.j

Enne trenni natuke tühjakõhu täiteks Fast Luxus batoon. Lemmik Fast toode, kui tühjakõhu peale midagi vaja või kui magusaisu peale tuleb:)

post-37415-0-95697300-1441254719_thumb.j

Trennis tarbin Fast Intrat, hoiab ära lihasväsimuse ja väike lisaenergia!

http://fitshop.fitness.ee/fast-pro-series/0/readmore/851/Workout-Intra/

Peale trenni Whey+, tarbin koos apelsinimahlaga, annab hea maitse ja lisasüsikaid:)

http://fitshop.fitness.ee/proteiinid-valgud/0/readmore/56/

Õhtusöök: Kodujuust, tuunikala tükid tomatikastmes, hapukurk ning segan selle salatiks:) Üks lemmikuid! ;)

post-37415-0-20036900-1441255119_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahepala: 200g kohupiima, lisan ise juurde pähkleid, rosinaid ja natuke mett. Kuna kohupiim on üsna kuiv mass, siis meega on see tunduvalt kreemjam! :) Ja jälle banaan:D

attachicon.gifvahepala.jpg

Ma kasutan keefirit vedeldamiseks (100g kohta 25g keefiri). Vahepeal lihtsalt panen ainult keefiri ja suhkruasendajat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervitus!

Nädal möödas, 7 päeva 5 trenni. Kuna enne seda nädalat oli väike paus ja nagu ikka peale pausi on mõnus lihasvalu garanteeritud! :D Esmaspäevast neljapäevani iga päev trenn, kõik lihasgrupid käisin läbi ja järgmistel päevadel andsid lihased ikka mõnuga tunda, seega tegin reede-laupäev pausi. Tänaseks kõik ilusti ära taastunud, valu pole ja akud laetud:)

Tegin täna raske rinnatrenni, ei mingit armu, võtsin viimast.

Soojenduseks venitused, kõht, lõuatõmbed.

Tegin seeriad ja kordused 3x3(8+8+8) ehk 3 seeriat, milles 3 nö miniseeriat, teen 8 kordust, võtan väiksema raskuse ja jälle 8 kordust, siis veel väiksem raskus ning 8 kordust. Raskuseid vähendan vastavalt võimekusele. Ja nii kolm seeriat. Miniseeriate(8+8+8) vahel minimaalne puhkus(vahetan ainult raskust), seeriate(3x3) vahel pikem paus.

Järgmised harjutused:

Lamades surumine hantlitega 3x3(8+8+8) alustasin 40kg hantlid(viimased seeriad piirdusid 5-7 kordusega)

Kaldpingil lendamine hantlid 3x3(8+8+8) alustasin 18kg hantlid

Kaldpingil surumine kang 3x3(8+8+8) alustasin 70kg

Trosside ristamine blokil 3x3(8+8+8) alustasin 17,5kg

Trenazööril surumine, blokk 3x3(8+8+8) alustasin 80kg

Lõpetuseks lõuatõmbed(keharaskus) ja trosside ristamine blokil. Tegin kordamööda, max kordused, 5 seeriat.

Trenni ajal tarbin Fast Workout Intra sheiki.

Ilusat nädala lõppu ja uue trenni nädala algust! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervitus!

Märkamatult jälle nädal möödas, päevad lähevad ikka jube kiiresti. Töö, trenn ja eraelu ning hea kui jõuab nipet-näpet veel midagi teha! :)

See nädal sai kossu ka jälgitud, jube kahju ikka meie rahvusmeeskonnast. Muidu näitasid, et oskavad mängida küll!

Eelmisest pühapäevast kuni üle eilseni olen teinud iga päeva ühe trenni, kokku viis trennipäeva. Töö käib! Kuna sügisel ei ole plaanis võistelda, siis tahaks kevadel väga hea vormiga lavale astuda!

Eilse päeva tegin trennivaba, kuna tundsin jubedat väsimust, kell 19 õhtul oleks rahulikult juba silma kinni võinud panna ja magada tänase hommikuni! :D Muidu ei ole üldse pikalt magaja tüüpi:)

Seega otsustasin, et teen trennivaba, varakult magama ja täna jälle uue hooga. Kui magama hakkasin minema 22 ajal, nägin kuidas viimased kutid trennist tulid(myfitness, mul kõrval majas) ja siis tuli küll isu peale, et KURAT oleks ka pidanud ikka minema! Kuid samas väike puhkepäev tuleb vast pigem kasuks, kui kahjuks.

Täna enne lõunat kool ja peale kooli trenni, plaan teha korralik rinnatrenn!

post-37415-0-28133000-1442045918_thumb.j

Jõudu ja jaksu kõigile, trennis näeme! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×