Jump to content
empire

Õlaprobleem? Jõukadu rinnalt surumises ja rööbaspuudel

Recommended Posts

Tere,

ehk mõni teadjam oskab nõu anda. Teeb muret suur jõukadu rinnalt surumises ja samuti rööbaspuudel surumises.

Rinnalt surumises on suurte raskuste kätte võtmine väga raske ja pole ka vajalikku jõudu üles surumiseks. Raskused on kõvasti langenud - olen teinud varem kenasti 100kg-ga seeriaid, kuid nüüd on ka 90kg raske, kõva pingutust vajav. 100kg ei taha kättegi võtta, sest sealt tuleks vaevaliselt kordus või äärmisel juhul kaks ära.

Rööbaspuudel surumises allalastes pole sellist tugevat tunnet nagu peaks, vaid rohkem "värisemine", ja kohati pinge/õrn valu paremas õlas. Ka selles olen varem suutnud suurema lisaraskusega teha seeriaid ning ilma lisaraskuseta pikki seeriaid (mitukümmend kordust) ilma probleemideta.

Istudes hantlite surumine sirge seljaga pole edasi arenenud väga pikka aega. Suure raskusega on tunne justkui ei oleks enam võimeline suurt raskust tunnetama ega hoidma. Muus treeningus on areng olemas ja probleeme pole.

Kas võin olla õlgadele liiga teinud? Kuidas probleemi põhjus selgeks teha või mida katsetada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võta koormused alla ja tee kerge raskusega. Arvatavasti oled lihtsalt nn üle pannud surumisega. Puhka kuu-kaks raskest surumisest ja siis hakka tasapisi jälle raskusi kasutama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen seda juba teinud, ei ole kasu olnud. Praegu oli üldse 3 nädalat pausi treeningutest ja värisesin taaskord rööbaspuudel.

Mingis asendis kui suudan väga fikseeritult ja pinges hoida õla ning täiesti sirgeks käsi ei lükka, siis on see tagasihoidlikum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänan vastuste eest aga sellistest ühe- või kahesõnalistest inglise keelsetest vastustest palju abi ei ole.

Äkki kasutad googlet, kui muidu aru ei saa. Või puust ja punaseks tehes. Pane käed sirgelt ette ja venita näppe laiali. Hoia 30 sekundit ja vaata, kas vigane õlg väsib ära, või valutab?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äkki kasutad googlet, kui muidu aru ei saa. Või puust ja punaseks tehes. Pane käed sirgelt ette ja venita näppe laiali. Hoia 30 sekundit ja vaata, kas vigane õlg väsib ära, või valutab?

Ilma igasuguse raskuseta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilma igasuguse raskuseta?

Noo puust ja punaseks tehes polnud kirjutatud ju raskus. Oot kuidas sa raskust kasutaks näppe laiali surudes? Või pean tõesti video lisama? :blink:

Googelisse cuff exercises ja leiad neid piisavalt. Endal mitu lemmikut, a ei hakka neid siin lahti seletama. Läheks liiga keeruliseks...

Veidi lugemist siis.

http://www.mensfitness.com/training/pro-tips/injury-free-best-rotator-cuff-exercises

PS: MaPo: Kui õlg korras, siis ei tunnegi midagi ja ei väsi ka. Kui rotator cuff vigane, siis vahet ülihästi tunda juba pärast 10 sekundit.

Edited by biggereveryday

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleem võib olla nii lihastes, liigestes, kui sidekoes.

Lihastest võib olla mingi kerge rebend või lihtsalt spasm mingit õlga ümbritsevas lihases.

N kui on sternoklavikulaarse liigese probleem siis organism "ei julge" sellele liigesele jõudu rakendada, sellest värin ja ebakindlus. Ka endal sellist olnud.

Pöördu mõne ortopeedi v füsio poole, kes neid asju testida ja ravida oskab.

Kuskandist oled?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×