Jump to content
Sarge

Taavi Merisalu Blogi

Recommended Posts

Ma nagu proovin kõigest aru saada, kuid miks on vaja 3 nädalaga 8 kilo juurde võtta ja siis ehk hoida seda kaalu? Miks ei võiks iga kuu näiteks 2-3 kilo juurde võtta mida on ka palju omavahel öeldes....Jääb mulle natuke arusaamatuks - kuid ega kõik ei peagi vist kõikidest asjadest ühtemoodi aru saama... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nagu proovin kõigest aru saada, kuid miks on vaja 3 nädalaga 8 kilo juurde võtta ja siis ehk hoida seda kaalu? Miks ei võiks iga kuu näiteks 2-3 kilo juurde võtta mida on ka palju omavahel öeldes....Jääb mulle natuke arusaamatuks - kuid ega kõik ei peagi vist kõikidest asjadest ühtemoodi aru saama... ;)

Hetkel eksperimenteerin enda jaoks uut lähenemist. Kui ei proovi, siis teada ei saa. :)

Olen füsio juurest ka tagasi ja testide järgi on kõik korras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Annan endast märku ka vahepeal. :) Elu on kiire ja vaba aega vähe. Internetis püüan võimalikult vähe aega olla ja nagu näha, siis päris hästi õnnestub. :)

Hakkasin nüüd mõnes trennis ka raskuseid liigutama. Näiteks eile sai tehtud Siim Alaga käsi ja kitsalt küünarnukid mööda keha kergelt 130kg x1 viienda seeriana. :) Mäletan, et surusin 3 aastat tagasi pausiga 120kg kitsalt, siis laialt surumise max oli 110kg. :P Aga kuna jõutõstja ei ole, siis ikka teen laialt surumist edasi. :) Lihtsalt panin üle pika aja jälle "menüüsse" tagasi kitsalt surumise.

Täna tegin jalgu ja sai ka kükis veidi kõrgemale mindud kui tavaliselt ehk üle 100kg panin kangile :D. Tegin koos treenitava Aivar Siskaga trenni. Igatahes ütles, et ta ei tea, kas tal kükis 200kg ära tuleb, aga seest küll tuleb midagi välja varsti. :D 2 tunni pärast on tal korvpallivõistlus ka... edu talle! :D Hiljem liitusid 15-aastased treenitavad ka ja sai mõned kükid tehtud enne 12. detsembrit. Üks kutt tahab noorte Eesti meistri tulemused üle teha ja usun, et täiesti reaalne eesmärk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervetuloa Tallinna :D!

Sai tehtud täna härraga koos ühine seljatrenn, mõni video samuti.

Hüpe 120cm kastile kahe jalaga.

Hüpe ühe jalaga 100cm

Edited by priibe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Nagu Priidu postitusest lugeda ja näha saab, siis käisime eile Postimaja MyFitnessis. Korralik fitnessi saal ja peaaegu kõik vajaliku saab ära tehtud.

Tegime eile selga. Alustasin soojenduseks lõuatõmmetega. Tegin ära ettekallutatult kangi tõmbed ja siis läksin trenažööre proovima. Kokku tegime seljale 5 harjutust ja lõppu veel jõutõmmet kergelt. Ise tegin sellised seeriad: 92,5kg x10, 112,5kg x10, 132,5kg x10, 150kg x8 ja 165kg x6. Priit proovis 1-3 kordusega sabas püsida. Sellest trennihooajast alates panin jõutõmbe selja trenni lõppu ja päris mõnus on. Kes jõutõstmisega ei tegele ja maxi taga ei aja, siis kindlasti soovitan proovida. ;)

post-4814-0-18382300-1449404092_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kus kohas seal jõutõmmet teha saab? Ma ise ei märganud, et kuskil saaks seda teha.

Kükipuuril võtsime julgestuse ära ja seal ees tegime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kus kohas seal jõutõmmet teha saab? Ma ise ei märganud, et kuskil saaks seda teha.

Eraldi nagu pole, peadki kangi välja tõstma ja julgestused eest võtma. Mõlemas ruumis siis :)

Edited by priibe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Võtan jälle sõna oma blogis. Vaikselt olen ikka trennilainel, aga hoian veel raskustega tagasi. Kuigi päris "beebiraskuseid" ei kasuta.

Täna tegin jalgu ja pean tänama SBD põlvesukkasid. Tänu nendele ei ole mul kükkides põlves valusid. Nagu maininud olen, siis kogu elu jooksul käidud uuringud on näidanud alati, et põlvedega on kõik korras, aga ikkagi näiteks olen vasakut jalga kogu elu kergelt longanud põlve valu tõttu - mõni päev rohkem, mõni päev vähem. Joint+ tarbimisel tundsin, et vist on leebemaks läinud asjad, aga kahjuks seda enam ei toodeta/müüda. :(

SBDd ostsin sellised, millede jalga tõmbamisel ma ei pea vaeva nägema ja oleksid kompressiooniks ning soojenduseks. Kellel põlvedega probleeme, siis soovitan: www.joudjavaim.ee.

Ok. Trennist ka midagi. Juba küki soojenduse ajal tundsin, et täna minekut ei ole ja lootsin, et suudan ikka oma seeriad ära kükkida. Täna oli teine trenn, kus ma kükkisin üle 100kg. Eelmine trenn läksin lihtsalt ühestega natuke üles, aga mitte maxini, et tänaseks trenniks ennast natuke ette valmistada.

Kükist video ka. Esimene kordus tekkis mingi blokk ja kadus tasakaal ära. :D

Kangil 142,5kg ja tegin täna 4x5

Järgmisena eeskükk, aga kuna tundsin, et minekut ei olnud, siis ei hakkanud raskust tõstma. Kuigi järgmine kord peaks 10kg juurde panema. :)

Kangil 90kg ja tegin 4x8

Ma ei tee ühtegi harjutust tõusva raskusega, vaid kogu harjutus ühe ja sama raskusega. Isegi, kui tunnen, et kang oli esimene seeria kerge, aga eelmises harjutuses juba olin raskust suurendanud, siis ma teistes harjutustes enam raskust ei suurenda. Arenen kasvõi 0.0001% võrra trennis, aga peaasi, et oleks mingi areng. Nagu näha, siis sel aastal tõi selline treeningmetoodika edu ja seda minimaalsete vigastustega. :)

Treenige targalt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei

See treeningnädal piirduski 3 treeninguga - jalad, rind ja selg.

Eile tegin rinda. Surumisel tagumik korralikult vastu pinki 110kg 5x5. Täna tegin 4 harjutust seljale ning nüüd 2 päeva puhkan. Tunnen, kuidas liigesed on hellaks natukene läinud ja lasen puhata. :) Esmaspäeval võib-olla valin mingi muu treeningu jõusaali asemel, aga sinna veel aega on. ;)

Kena nädalavahetust ja treenige targalt! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei

Lõpuks on ka nüüd treenerina hooaeg läbi ja saab aasta lõpuni vabalt võtta. Lasen ise aasta lõpuni üsna lebolt ja sama ka lasen õpilastel teha. Kokkuvõttes annan hooajale tugeva 4+. Oleks saanud tsipa paremini, aga kõik ei saagi alati 100% nii minna nagu tahaksid, sest kunagi ei tea, mis vormi vastased teevad ning kuidas kellelgi võistlusmomendil närv peab. Aga tähtis on see, et kõik andsid endast 100% olenemata tulemusest!

EMV jõutõstmises sai võetud NELI absoluutse koha medalit, millest KOLM olid esikohad. Naistest absoluutne parim noor Ornella Mundi, absoluutne parim juunior Kädy Kampus ja absoluutne parim avatud klassis samuti Kädy ning meeste noorte absoluutne pronks Aivar Siska. Lisaks sai veel oma kehakaalukategoorias mitu kulda (Ornella, Kädy, Aivar ja Tario Raimond Meerbach) ja kokku sai õpilaste nimele võetud ümaralt 20 Eesti rekordit.

Eile Tartumaa MV samuti mõned absoluutsed medalid, kus Aivar võitis noorte absoluudi ja Tario parandas kogusummat ning premeeriti noorte absoluutse 2. kohaga. Head võistlusvaimu näitasid ka kaks uut noort poissi, kes võitlesid raskusega korralikult. Üks suutis nii kõvasti pingutada, et viskas pildi eest ja teine hoidis kangi nii kaua käes ja proovis lõpuni tõmmata umbes 2 minutit. :D Marius mahtus ka seekord kaalu ja enda kohta tagasihoidliku tulemusega saavutas juunioride absoluutse 2. koha. Jõutõmme 217,5kg annab hea eelduse kevadisel EMil väike medal võita. :)

Õpilastes on võitlustahet, mis on peamine edu võti tulevikus häid tulemusi teha. Kui nüüd sellele juurde liita regulaarsed treeningud, siis järgmine aasta sügisesel EMV võib veel medaleid juurde tulla. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei

Eile käisin Tartu linna parimate sportlaste autasustamisel. Sain ise ka väikese tahvli. :)

post-4814-0-83454200-1450196960_thumb.jp

Täna aga alustasin treeningnädalat ja menüüs olid jalad. Eelmine trenn tegin 142,5kg 4x5, siis täna juba 5x6. Võtsin viimase seeria kaamerasse ka. :)

Varu on veel kõvasti, aga teengi rahulikult, et ennast kohe ära ei lõhuks.

Eeskükis panin ka 10kg juurde ja 100kg 4x8. Täitsa OK oli ja mõni kordus pidi juba kergelt pingutama ka.

Reedel olen kutsutud ka Tartumaa parimate sportlaste autasustamisele - võib-olla olen Tartumaa parim kulturist ka. ^^,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

5. oktoober kirjutasid:

Kasutasin ainult Fasti Fitnessvööd. Usun ikka, et paks vöö jäägu jõutõstjatele, kes maksimaalset jõudu treenivad.

Tänases videos ju paks vöö.

Miks oled muutnud oma uskumust? :)

Edited by urtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

5. oktoober kirjutasid:

Kasutasin ainult Fasti Fitnessvööd. Usun ikka, et paks vöö jäägu jõutõstjatele, kes maksimaalset jõudu treenivad.

Tänases videos ju paks vöö.

Miks oled muutnud oma uskumust? :)

Sest ma olen nüüd jõutõstja... :D

Ei, tegelt nädal aega on seljas mingi kerge jant olnud ja panin kergelt paksema vöö peale, sest selle toetuspind on suurem kui fitnessvööl. ;) Soojenduse ajal ma üldse vööd ei kasuta ehk kuni 130kg'ni täna. :) Ja seda vööd kasutasin ka ainult kükis.

PS! Nagu öeldakse: Parem karta, kui kahetseda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul lihtsalt esimese asjana videot vaadates tuli meelde, et oled kuskil sellise lause öelnud ja otsisin üles, kas oli nii :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Tänase trenni tippmark lamades surumises 110kg 5x6. Kasutan täiesti puhast tehnikat. Kang liikus küll päris hästi ja kindlalt. Kedagi taha abistama ei kutsunud kordagi. :) Idee poolest peaks areng hea olema, sest toimub siiski vana vormi taastamine. Aga no... nö tippvorm oli umbes 2 aastat tagasi, seega ei pruugi see vorm kiiresti tagasi tulla. Elame ja näeme... kevadel tahaks juba tõsisemaid raskusi liigutada. Teha seeriaid 20kg suurema raskusega oma kehakaalust ei rahulda mind.

Arvan, et mõnda aega teengi 1 kord nädalas ühte lihasgruppi ja kevadel jälle 2x nädalas mõnda nõrgemat lihast (rind ja käed).

Mainin ära veel, et kaal on natukene langenud ehk 89,4kg. Põhjus on lihtne - ei jõua lihtsalt enam süüa. :D Aga enesetunne on täitsa OK ja sixpack kumab veel isegi läbi särgi, seega kõik on ilusti kontrolli all. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei

Täna käisin päeval sulgpalli mängimas ja homme teen full-body treeningu ning siis mõned puhkepäevad koos sugulastega. Plaanitud on juba ühine jooks ja ujumine. Ehk sporti ikka teeme, aga jõusaali ei lähe.

Just käis ka Valio päkapikk külas ja tõi mulle kui toitumis-ja treeningkavade koostajale proovida Valio uusi kohupiimakreeme. Kui kõik saab maitstud, siis kindlasti panen siia ka väikese tagasiside.

Nii uhket torni ei ole kui Silvaril, aga suu saab kreemiseks küll. :D

post-4814-0-49533800-1450798326_thumb.jp

Häid saabuvaid pühi ja püsige terved!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Peaks ka vahepeal märku andma endast.

Kui kõik lammutavad jõusaalis ja teevad uusi rekordeid, siis mina olen täielikult võõrandunud sellest. Vahepeal olen ujumas käinud, võrkpalli mänginud ja korvpalli kergelt peale visanud. Jõutrennidega alustan umbes jaanuari teisest nädalast. Toitumist samuti ei ole üles märkinud, aga valik on ikka korralik ja vahekorrad enam-vähem paigas. Söön hetkel 3x päevas ja kõhu söön nö parajalt täis ehk lõpetan söömise enne kui tekib täiskõhutunne. Lasen maol puhata, sest kõht vahepeal ikka streigib ja valutab korralikult. Võistlusdieet ei ole tervist edendav, vaid pigem vastupidi.

Eile sai aga heategu tehtud ja käisime verd annetamas. Usun, et 3-4 kuu pärast jälle.

Perekond Eesti absoluutsed meistrid oma verevarusid loovutamas.

post-4814-0-98368900-1451323832_thumb.jp

Ja osa TÜ ASKi perekonnast.

post-4814-0-42480300-1451323833_thumb.jp

Kel vähegi võimalik, siis minge ja loovutage verd! Ise loodan muidugi, et minu verd ei ole kunagi kellelegi vaja, aga kui peaks minema, siis saan vähemalt kellegi elu päästetud. :)

Ilusat vana-aasta lõppu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei

Ongi jälle üks aasta möödas. Mida vanemaks saan, seda kiiremini hakkavad aastad minema - kurb.

Treeningute poolest on see olnud mul kõige kehvem aasta üldse. Aga võistlustulemuste poolest parim! Sai ise tuldud Eesti absoluutseks meistriks ning lisaks veel õpilaste poolt jõutõstmises 3 absoluutset tiitlit + 1 absoluudi medal. Öeldakse, et õigel treeneril ongi õpilased tublimad kui treener ise. :)

Aasta alguses suutsin hankida mononukleoosi ning sellest väljatulek võttis juba veerand aastast. Peaaegu teine veerand aastast olin Norras, kus ei ole see trenni tegemine ikka see, mis olla võiks. Kolmas veerand + veel peale olin võistlusdieedil. Ning neljas veerand läks õpilaste ettevalmistamisele võistlusteks (mitte, et kogu aeg ettevalmistus ei käi :)) ning puhkamisele.

Sel aastal sai valmis omanimeline koduleht www.taavimerisalu.ee. Aasta alguses proovin seda natuke täiendada ja oma õpilaste lühitutvustused üles panna. :)

Kõigest olen juba blogis jooksvalt rääkinud, et ei oskagi midagi juurde öelda. :)

Kokkuvõttes annaksin tubli 4 sellele aastale. Lõpp hea - kõik hea!

Soovin kõigile meeldejäävat aastavahetust ja head uut aastat! Olge tublid ja treenige targalt!

post-4814-0-71589000-1451568295_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Head uut aastat kõigile!

Minu aasta algas kohe hea uudisega, kui üle pika aja internetti jõudes EPF lehelt vaatasin jõutõstmise Eesti koondislasi. Minu poolt lähevad 4 inimest EMile ja varusse jäi ka 4 inimest. :) Nüüd ei ole muud kui puhkused puhatud, siis trenni lammutama. Aega ei ole palju jäänud, vaid umbes 10 trenni igale lihasgrupile. Homme hakkan treeningplaane välja mõtlema. Kavad on juba kätte jagatud, aga raskuste plaan on ka vaja paika panna. :)

Endale teen täna õhtul uue kava ja seekord jagan keha neljaks ehk 2-1-2-1 süsteemis. Iga lihasgruppi teen kord nädalas.

Ülejärgmine nädal hakkan ka lisandeid tarvitama:

Treenige targalt ja olge tublid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei

Tervis ei ole veel kiita, aga mingit moodi saan trenni tehtud. Eile oli raskuste suhtes kerge jalatrenn, aga soorituse mõttes raske, sest jõudlust ei ole. Läksin raskustega natuke üles, et lihaseid ja närvisüsteemi ergutada. Läksin püramiidsüsteemis üles vähendades iga raskuse suurenemisega korduseid 140kg, 150kg, 160kg ja 170kg. 170kg oli korralik kokkuvõtmine, kuigi kuu tagasi oli see nagu tühi kang.

Lõuna ajal sai käidud Raadio Elmaris ja mõnele küsimusele vastatud enda erialast, treeningutest ja toitumisest.

post-4814-0-00376000-1452165628_thumb.jp

Hakkas isegi meeldima ja võiks järgmine kordki minna, kui kutsutakse. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei

Tervis ei ole veel kiita, aga mingit moodi saan trenni tehtud. Eile oli raskuste suhtes kerge jalatrenn, aga soorituse mõttes raske, sest jõudlust ei ole. Läksin raskustega natuke üles, et lihaseid ja närvisüsteemi ergutada. Läksin püramiidsüsteemis üles vähendades iga raskuse suurenemisega korduseid 140kg, 150kg, 160kg ja 170kg. 170kg oli korralik kokkuvõtmine, kuigi kuu tagasi oli see nagu tühi kang.

Lõuna ajal sai käidud Raadio Elmaris ja mõnele küsimusele vastatud enda erialast, treeningutest ja toitumisest.

attachicon.gifelmar.jpg

Hakkas isegi meeldima ja võiks järgmine kordki minna, kui kutsutakse. :)

Mis saate raames käisid/jutustasid? Kuulaks hea meelega järgi:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×