Jump to content
Sarge

Taavi Merisalu Blogi

Recommended Posts

Hei!

Täna käisin õpilastega surumise vormi kontrollil ehk Tartumaa MV klassikalises lamades surumises. Kindlasti jäi poistel ja tüdrukutel rohkem sisse kui realiseeritud või realiseerimata jäi. :)

Naiste absoluudi võitis Ornella Mundi, tulemusega 50kg kehakaaluga 51,4kg.

Noorte absoluudi top4 sisse mahtus 3 Nõo poissi ära.

1) Sander Põhjala (kehakaal 63,9kg) tulemusega 87,5kg. Kahjuks ebaõnnestus 92,5kg, aga 21. novembril toimub vigade parandus.
3) Aivar Siska (kehakaal 103,4kg) tulemusega 115kg. Läks ahneks ja 122,5kg asemel tahtis 125kg suruda ja sellega ebaõnnestus. Oleks 120kg ainult pannud, oleks ka absoluudi võitja olnud. :) Aga EMV tuleb 125kg kindlasti üles, sest vormi tipp on ajastatud just 22. novembriks

4) Tario Meerbach (kehakaal 75,9kg) tulemusega 97,5kg. Sai võetud kõik, mis võtta hetkel selle vormi juures andis. Aga 21. novembril kindlasti saab ametlikult fikseeritud 100kg. ;)

Kindlasti olid kõik tulbid ja tühjade kätega ei läinud keegi koju. Kes sai esimese võistluskogemuse ja kes ka kategooria võidu.

Hea päev oli ja olen rahul, et sellised ägedad treenitavad on. :)

post-4814-0-15099600-1446836646_thumb.jp

Treenige targalt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Palju õnne maailma üheksandale mehele, Raigole ja edu Otile finaalis!

Käisin eile ujumas ja saunatamas Abja Ujulas. Ujusin alguses 250m, siis käisin testisin uusi saunasid - aurusaun ja soolasaun. Ma ikka rohkem Soome sauna mees ja jäin lõpuks ikka sellele ka truuks. :) Kui saunad tehtud, ujusin veel 750m ja üks vanatädike oli mures, et kas ma ei kavatsegi ujumist lõpetada. :D "Issand, ma arvasin, et sa ei väsigi ära", kõlas tema suust kui kilomeetri täis sain. :P Pärast 750m lõpetamist tegin veel mõnedkümned minutit sauna, mullivanni ja veelkord sauna.

Eile sain kingituseks meistritiitli eest veel 32kg sangpommi. Nüüd 16kg, 24kg ja 32kg olemas. :)

post-4814-0-30194000-1446980906_thumb.jp

Üks päev Kädyga testisime jogurti-kohupiima kooki ka. Päris hea ja õhuline sai. Tordis ~100g valku.

post-4814-0-86435500-1446980902_thumb.jp

Käisin just ka võrkpalli vaatamas ja olin üks kohtunikest. Naiste mäng, aga päris huvitav oli. Mõlemad pooled lõid korralikult palle maha ja hüppasid ka päris kõrgele. Igav ei olnud.

Nüüd jään veel Oti tulemust ootama.

Kõikidele isadele head isadepäeva ja treenige targalt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Eile oli väike ühistrenn poiste ja tüdrukuga. Sai tehtud ainult üks Eesti rekordivääriline katse, aga võistlusteni on aega veel 2 nädalat ja nüüd hakkab alles vormitipu ajastamine pihta. :)

Töölaud ootab.

post-4814-0-10195600-1447055487_thumb.jp

Ornella enne Eesti rekordi katset.

post-4814-0-08804500-1447055484_thumb.jp

Kutid veel ei muretse, sest teavad, et varsti on powerlifting.ee kodulehel nende nimed.

post-4814-0-08811900-1447055485_thumb.jp

Kuna Nõos on kangid nii siledad, siis ilma õige gripita tõmmet ei tee.

post-4814-0-07642700-1447055490_thumb.jp

Mõtles, et jõuab laia haardega paremini.

post-4814-0-08624600-1447055488_thumb.jp

Tariole 160kg küll mingit probleemi ei valmistanud.

post-4814-0-06731100-1447055486_thumb.jp

Ise hakkan ka tänasest lammutama ja hommikul läks juba Protein Pudding sisse keefiriga!

post-4814-0-08590300-1447055489_thumb.jp

Priit, Sulle ka üks purgike!

post-4814-0-08742100-1447055491_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Eile tegin esimese koormava trenni. Ei kasutanud veel suuri raskusi, aga targem ongi alguses alustada rahulikult. Eks praegu logistan ka kava paika, sest näiteks eile sai juba muudatusi tehtud.

Selline probleem on mul tekkinud, et ranne on kergelt vigane. Täiesti lampi lõi valu sisse. Asi selles, et mul on mingi nõme klaviatuur ja kui ma kava trükin mitu tundi järjest, siis randmed jõhkralt väsivad ära ja surevad välja. Siit ka küsimus, et kas keegi oskab soovitada head klaviatuuri trükkimiseks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arvutiga töötamisel tihtipeale aitab kui istumisasend ergonoomilisemaks muuta. Tavajuhtudel on iste liiga madalaks jäetud. Lisaks randmele käib selline nn mugav asend ka õlgade pihta. Randmetoega klaviatuure on suht laias valikus saadaval, aga ilma korrektse tooli ja kehaasendita ei ole suurt tolku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Täna päeval tegime läbi treeningvõistluse. Saime teada hetke maksimaalsed tulemused ja enam-vähem on olemas ka algraskused. Eks need paneb täpsemalt paika ka 21. või 22. hommikul enesetunde järgi. Tähtis on, et esimesed katsed oleksid 110% sooritatavad. Kõik olid kohal peale Mariuse, kes oli jalgpallivõistlustel. :D Aga tuli Tartu Ülikooli meistriks!

Kahjuks ei jõudnud pilte eriti teha, aga panen siia ka üles. :)

Kädyl algraskus kirjas!

post-4814-0-69306600-1447522235_thumb.jp

Aivar teeb üldse kükki vööta ja algraskus kirjas.

post-4814-0-64961900-1447522233_thumb.jp

"No, mida sa proovid... niikuinii ei tule ära" - S.Põhjala

post-4814-0-18605500-1447522236_thumb.jp

Kädy surumine - kirjas!
post-4814-0-71382300-1447522234_thumb.jp

Karu läks kangiga mürama.

post-4814-0-20039400-1447522235_thumb.jp

Põhjala näitab, kuidas 240kg üles tõmmatakse. Kahjuks fikseerimist pildile ei jäänud, sest "telefoni aku sai tühjaks". :D
post-4814-0-71777900-1447522237_thumb.jp

Kes kükib, kas kükib... seda näeb 21. või 22. novembril! ;)

post-4814-0-74097200-1447522236_thumb.jp

Tulge ikka kohale, sest kaasaelamine on TASUTA!
12193689_10208419674116343_9728497064958

Räägin endast ka mõned sõnad. Kaal on ilusasti +9kg tõusnud. Õhtuti isegi +13kg. :D

Õhtune kaal umbes selline alati:
post-4814-0-17081500-1447522237_thumb.jp

Hommikune kaal selline:
post-4814-0-14677100-1447522234_thumb.jp

Rasva on kõvasti peale kogunenud ja harjumatult pehme on olla. :D Olen juba 4 treeningu moodi asja ka teinud ja homme hakkab uus treeningnädal. Alustan jalgadest ja eksperimenteerin, et kas ja milliseid harjusi üldse teha saan. Jalgade puhul pigem keskendun hetkel põlvede ravimisele ja lihasmassi hoidmisele, kui selle arendamisele.

Uues kavas on ka selline uus harjutus triitsepsile sees:

Hakkas kohe meeldima, sest töötleb lihast teistmoodi ja üldse kuidagi imelik võõras tunne oli triitsepsis. :D

Treenige targalt ja sööge õunu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Kaal oli hommikul 88.0kg! :D 2kg veel, siis on kaalurekord tehtud. Usun, et homseks on kaal all, sest tundsin hommikul, kuidas kõht veel punnis oli. Soolestik on ikka 24/7 üsna täis. :P

Täna tegin esimese jalatrenni pärast võistlusi. Tänane trenn oli natuke teistmoodi, sest tegin ühistreeningu koos endise Eesti koondislasega laskesuusatamises Siim Alaga, kes on nüüd kehaehitamise peale üle läinud. Mees on kõvasti harinud ennast sel teemal ja isegi lihaste ladinakeelsed nimed on peas. Lisaks teadmistele ka kõva tööloom. ;)

Ise tegin enda suhtes üsna kergete raskustega ja katsetan ka uute kordustega mõne harjutuse puhul.

Täna panin ka täislaks lisandid peale:

Hommikul 5g kreatiini + 2g Beta-alaniini + 5g Omega3.

Enne trenni 5g kreatiini + 24g Wokout Shocki.

Trenni ajal 15g Workout Intrat.

Pärast trenni 5g BCAA kapsleid + 40g Whey3 + 60g Malto6 + 2g Beta alaniini + 5g kreatiini.

Õhtul enne magamaminekut 5g kreatiini + 5g Omega3.

Ehk kasutan lisandeid, millel on ka teaduslik põhi all ja teoorias peaksid töötama. Ehk sellise komposti tarbimine sellistel aegadel peaks tagama maksimaalse taastumise. Teadagi, et mida parem on taastumine, seda parem on ka areng!

Kui tahad maksimaalset arengut, siis lisandite osas on spikker olemas. ;)

Treenige targalt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päevane kreatiini kogus ongi 20g või sul praegu laadimine? Hiljem tõmbad vähemaks?

Jätangi nii. Võimalik, et kunagi proovin isegi suuremaid koguseid. Kõik räägivad, kuidas neile kreatiin jõhkralt jõudu ja kaalu juurde annab, aga mul ei ole kunagi sellist asja olnud. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jätangi nii. Võimalik, et kunagi proovin isegi suuremaid koguseid. Kõik räägivad, kuidas neile kreatiin jõhkralt jõudu ja kaalu juurde annab, aga mul ei ole kunagi sellist asja olnud. :D

ühesõnaga 5g päevas on megavähe :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ühesõnaga 5g päevas on megavähe :D

Oleneb inimesest. Mõnele piisab. Muidugi, et sellest teada saada, peaks testid tegema, aga odavam on vist lihtsalt suuremas koguses kreatiini tarbida. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Kuna laupäev ja pühapäev olen treeneri rollis täistööpäevadega, siis sel nädalal tuleb 6 jõusaali treeningut järjest. Kuna pühapäeval võistlused lõppevad napilt enne mu tööpäeva algust, siis ei jõua trenni ise teha ja teen trenni reedel "ette ära". :)

Sel nädalal olen lisaks jõusaalile ka mänginud korvpalli ja eile sai kaks tundi sulgpalli mängitud. Sulgpalli trennis käisin 2005 aastal ja võistlesin vist ka 2006 aasta kevadel. Kui ma ei eksi, siis ma olin seal isegi top10 kandis. Aga no, mul oli trennikogemust 1 aasta, aga arenesin kiiresti. Viimased trennid sai isegi noorema vanuseklassi Eesti meistreid juba võidetud. Kuna enamus Eesti meistreid on Nõost pärit, siis arenemiskeskkond oli ja on ka praegu hea. Näiteks Kristin Kuuba ja Helina Rüütli saavutasin sel aastal paarismängus juunioride MMil 9. koha, mis on läbi Eesti ajaloo parim koht. ;) Ära võiks ka mainida selle, et ükski Euroopa paar ei saanud top8 hulka ehk MMi järgi võttes on Nõo naispaar Euroopa parim. ;) Nüüd Nõo sulgpallitreener loodab minu õest voolida maailmatasemel sulgpallurit. Proovin kodus ikka toitumisalaste teadmistega tema arengut toetada, et jätkuks energiat koolis õpingutel, treeningutel ja jõuaks järgmiseks päevaks ära taastuda. Kui mina käisin lihtsalt kõik treeningud läbi erinevatel aastatel, siis tema käib samal ajal mitmes trennis - rahvastepall, sulgpall, jalgpall ja peotants.

Oleksin võib-olla hetkel sulgpallur, aga kuna gümnaasiumisse otsustasin minna Nõost tsipa eemale, siis lihtsalt ajaliselt ei jõudnud trenni, sest kui ma koju jõudsin oli sulgpallitrenn juba läbi ning siis ei olnud veel suurt mitmeväljakulist spordihoonet Nõos. Jõusaal ongi sellepärast hea, et lähed siis trenni kui vaba aeg tekib ning trenn ei jää peaaegu kunagi tegemata. :)

Lisaks sellele, et Nõost tulevad ka parimad sulgpallurid, siis loodan ka parimaid raskejõustiklasi siin treenida. Hetkel on mul 8 õpilast ja 6 lähevad võistlema ka EMV. Kaks 15-aastast poissi alles tulid minu alla ja ei hakka selleks sügiseks neid võistlusvormi forsseerima. Igatahes loodan, et kuuest kuus sportlast esindavad ka Eesti riiki kevadel Euroopa MV klassikalises jõutõstmises. Kes teab, võib-olla sünnib ka uus Euroopa rekord. ;) Proovin parandada Nõos treeningtingimusi ja puudu on hetkel korralikust jõutõstekangist, sest praegused kangid on ülilibedad ja kõverad. Samuti võiks olla ka üks paar ümaraid kettaid, et saaks kindel olla, et kangi kõrgus maast on õigel kõrgusel.

Okei, see tegelikult ei olnud teema, millest kirjutada tahtsin. Tahtsin rääkida tegelikult natukene oma hetke toitumisest, aga seda siis järgmine kord. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle 4x5g kreatiini igapäevaselt võtsid küll kuskilt puu otsast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle 4x5g kreatiini igapäevaselt võtsid küll kuskilt puu otsast

On inimesi, kes võtavad päevas 50g ja ütlevad, et alles siis on toimet mingil määral tunda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On inimesi, kes võtavad päevas 50g ja ütlevad, et alles siis on toimet mingil määral tunda.

Siis ära räägi tõenduspõhisusest, kui selle aluseks on "suured poisid internetis rääkisid"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Räägin natukene ka toitumisest. Pärast võistlusi 2-3 päeva ma eriti ei piiranud ennast ja sõin üle 6000kcal päevas. Kõht oli ja on ka praegu kogu aeg täis, aga siis oli eriti hull. Magu valutas ja kõhulihased ka valutasid, sest magu surus lihastele peale. Üleüldse oli ennast raske liigutada ja väga ebamugav oli. Siis mõtlesin, et kuidas ülekaalulised inimesed viitsivad ja tahavad niimoodi elada.

Nüüd olen ennast piiranud ja hoian kaloraaži stabiilselt 4500kcal. Eesmärk on 90kg täis süüa (mis oleks mu kaalurekord) ja siis nn kasuka all lihast kasvatada ehk säilitada seda 90kg. Vaatab, kuidas ja kas üldse lihas kasvab niimoodi. No, midagi peaks kasvama, sest kaloraaž on tugevalt plussis. Hetkel on kaal stabiilselt olnud 88,xx kg. See, mis ma paari päevaga juurde võtsin, see on ka säilinud.

Trennides ei ole hullu pannud, vaid pigem on raskused tagasihoidlikumad, kui enne võistlusi. Ei taha ennast ära lõhkuda, vaid ikka tasa ja targu. Küll on aega trennides ka raskusi liigutada. :)

Homseks tegin kaasa pitsa, mis annab 2300kcal (140g valke, 150g süsivesikuid ja 135g rasvu). ^^, Niikuinii ei ole aega seal eriti süüa, siis pitsa on hea kaloripomm, et vajalik päevane energia kätte saada. Lisaks kui on ise tehtud, siis tean ka mis seal sees on. ;)

Tüüpiline õhtusöök: Tatar, kanafilee, hapukoor ja juurviljad/aedviljad.
post-4814-0-45017700-1448031633_thumb.jp

Selle pildiga tervitan Väino Katalat. Kindlasti Imrel on midagi lisada. :D Aga tegelikult sõin isegi selle ettevalmistuse ajal seljankat. :)
post-4814-0-95091800-1448031632_thumb.jp

Valkude päevanormi täitmiseks ikka Protein Pudding kõrvitsaseemnetega.
post-4814-0-50119600-1448031632_thumb.jp

Siis kui trennis jõuan viimase harjutuse juurde, söön sisse 5g BCAAd.
post-4814-0-48425300-1448031631_thumb.jp

Treenige targalt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eat big to grow big (Y)

Täitsa huvitab, et mis sinna pitsa peale sai ja mida põhjana kasutasid? Ise sai varem täistera tortillas kasutatud mingi aeg aga ei ole kõige paremad selle jaoks.

EDIT:

Panin seekord (kogemata) isegi foorumi privaatsõnumit ainult 4 päeva hiljem tähele. Süsteem on tõesti hea (Y) :D

Edited by Henrikix

Share this post


Link to post
Share on other sites

On inimesi, kes võtavad päevas 50g ja ütlevad, et alles siis on toimet mingil määral tunda.

Kreatiinivarud liharakus küllastuvad teatud hetkel 100% ja sellest üle sa ei saa minna vaid lased endast teatud torusi pidi välja.

Laadimisega küllastuvad kiiremini, 5g päevas aeglasemalt ja pole potensiaalseid kõrvaltoimeid. Pärast küllastumist saab küllastumist hoida ka 3g paevas kogusega.

Sa paned ilmselgelt üle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreatiin kreatiiniks, aga mina ootan ja loodan, et Siim saab kevadel koos Taaviga lahingut lüüa. Taavil jäi minu silmajärgi 2 kilo sama kuivuse juures reaalse võistluskaalu varu. Dieet natuke veel targemalt ja keha kuulavamalt teha, oi kus oleks kevadel mida oodata :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eat big to grow big (Y)

Täitsa huvitab, et mis sinna pitsa peale sai ja mida põhjana kasutasid? Ise sai varem täistera tortillas kasutatud mingi aeg aga ei ole kõige paremad selle jaoks.

EDIT:

Panin seekord (kogemata) isegi foorumi privaatsõnumit ainult 4 päeva hiljem tähele. Süsteem on tõesti hea (Y) :D

Hakkliha, juust, seened, sibul ja põhjaks Wilma vms Pitsapõhi. Unustasin hapukurgi. :(

Kreatiinivarud liharakus küllastuvad teatud hetkel 100% ja sellest üle sa ei saa minna vaid lased endast teatud torusi pidi välja.

Laadimisega küllastuvad kiiremini, 5g päevas aeglasemalt ja pole potensiaalseid kõrvaltoimeid. Pärast küllastumist saab küllastumist hoida ka 3g paevas kogusega.

Sa paned ilmselgelt üle.

0,03g/kg kohta on piisav ehk umbes 2,5-3g päevas. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Eile tegin uue isikliku kaalurekordi! Selleks on 90.0kg. Täna kaal kinnitas seda numbrit uuesti. ^^ Nüüd proovin seda hoidma hakata ja 90 kilogrammisele mehele peaks ka vastavalt trenni tegema hakkama. Eile tegin rinda ja põhimõtteliselt olin veel poolunes, sest nädalavahetus oli päris väsitav. Jõudlust ei olnud, aga jõudu oli. Järgmine trenn tõstan surumise raskust kas 105kg-110kg peale. Või siis teen ühe trenni 105kg ja ülejärgmine trenn 110kg. Võiks oma vana surumisvormi kiiremini taastada, kui algselt plaanis oli. Rekord on 125kg 5x6 ja seda ca 83-85kg kehakaalu juures. Hetkel arvan, et kui jõuan 105kg 5x8 ära teha, siis tõstan 110kg peale. :)

Üks pisike eesmärk on kevadeks ja tahaks selle ära realiseerida, aga sellest alles siis kui realiseerimiseks läheb. Täna lähen füsioterapeudi juurde ja lasen lihastasakaalu testid teha ja muu vajaliku, et saaks põlved paremasse seisundisse, sest tahaks kükis suuremaid raskuseid kasutada kui 100kg. :D

Tänaseks kutsuti mind jälle Nõo Põhikooli jõusaali teemal rääkima ja näitama. Lapsed ise tahtsid ja nõudsid. Kusjuures seekord olid nõudjateks tüdrukud, mitte poisid. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×