Jump to content
Sarge

Taavi Merisalu Blogi

Recommended Posts

Huvi pärast uuriks, et mis sul hetkel tavakaloraaž (sh jaotus) ning laadimispäeva kaloraaž on?

Samuti ka, et mis küki, rinna ja jõutõmbe parimad tulemused on?

2500-2600kcal hetkel ja mõneks päevaks tõstsin 2800kcal peale. Laadimispäeval sama, aga tõstsin süsivsikute osakaalu ja langetasin valkude. Mõni mees siin teeb üldse 3500kcal peal võistlusvormi. :D Jaotusega mängin, sest iga päev on natukene erinev. Kui on trennivaba päev, siis hoian süsivesikutega natukene koomale ja suurendan rasvade ja valkude osakaalu selle arvelt. Kui on rasket maatööd vaja teha, siis jälle natukene süsivesikuid juurde. ;)

Küki parim tulemus on 150 või 160kg 5x5 (oletatav max 200-210kg, sest 130kg 5x5 pealt kükkisin 170kg), lamades surumisel parim 125kg 5x6 + 140kg x1 (ehk siis 6 seeriat tegin selles trennis) ja jõutõmbes 210 või 220kg x5. Kükk sai tehtud dieedi ajal ning kaalusin ca 81-82kg, surumine 83,5kg ja tõmbe ajal olin umbes 84-85kg.

Aga kevadel on üks lühike jõutsükkel plaanis teha küll, kui põlved ja selg lubavad ning siis ära realiseerida 200kg küki, 150kg surumise ja 250kg tõmbe (mõnusad kandilised numbrid). Ei ole küll midagi ulmet, aga invaliidi kohta suht OK. Siis on veel igale asjale vaja 50kg juurde saada ja oleks elu eesmärk nende harjutuste puhul täidetud. Olen sellest juba rääkinud, aga P.Päll küsis raskejõustiku eriala tunnis, et mis võiksid olla teie elu eesmärgid nende kolme harjutuse puhul. Kuna Janar Rückenberg oli siis juba minu suur eeskuju, võtsingi max tulemused tema järgi ehk kükk 250kg, lamades surumine 200kg ja jõutõmme 300kg. Kui Janaril on teised max tulemused, siis võid vabalt parandada mind. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2500-2600kcal hetkel ja mõneks päevaks tõstsin 2800kcal peale. Laadimispäeval sama, aga tõstsin süsivsikute osakaalu ja langetasin valkude. Mõni mees siin teeb üldse 3500kcal peal võistlusvormi. :D Jaotusega mängin, sest iga päev on natukene erinev. Kui on trennivaba päev, siis hoian süsivesikutega natukene koomale ja suurendan rasvade ja valkude osakaalu selle arvelt. Kui on rasket maatööd vaja teha, siis jälle natukene süsivesikuid juurde. ;)

Küki parim tulemus on 150 või 160kg 5x5 (oletatav max 200-210kg, sest 130kg 5x5 pealt kükkisin 170kg), lamades surumisel parim 125kg 5x6 + 140kg x1 (ehk siis 6 seeriat tegin selles trennis) ja jõutõmbes 210 või 220kg x5. Kükk sai tehtud dieedi ajal ning kaalusin ca 81-82kg, surumine 83,5kg ja tõmbe ajal olin umbes 84-85kg.

Aga kevadel on üks lühike jõutsükkel plaanis teha küll, kui põlved ja selg lubavad ning siis ära realiseerida 200kg küki, 150kg surumise ja 250kg tõmbe (mõnusad kandilised numbrid). Ei ole küll midagi ulmet, aga invaliidi kohta suht OK. Siis on veel igale asjale vaja 50kg juurde saada ja oleks elu eesmärk nende harjutuste puhul täidetud. Olen sellest juba rääkinud, aga P.Päll küsis raskejõustiku eriala tunnis, et mis võiksid olla teie elu eesmärgid nende kolme harjutuse puhul. Kuna Janar Rückenberg oli siis juba minu suur eeskuju, võtsingi max tulemused tema järgi ehk kükk 250kg, lamades surumine 200kg ja jõutõmme 300kg. Kui Janaril on teised max tulemused, siis võid vabalt parandada mind. :)

Tunnen ka kadedust nende õnnelike ees, kes võivad toitu kahe suupoolega sisse laduda aga kaal ikka langeb.

Numbrid on sul hetkelgi päris korralikud, et kaebama ilmselt ei pea. Järgmise kahe-kolme aastaga tahaks ka sinna kuskile 200 kükk, 150 surumine, 250 tõmme saada, kuid kükis on ikka korralikult maad minna. Mitte, et teistes poleks aga veidi vähem.

250, 200, 300 - selliste numbritega võib tõesti õnnelikult erru minna ja hiljem lapselastele rääkida, et "Mina omal ajal.."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tunnen ka kadedust nende õnnelike ees, kes võivad toitu kahe suupoolega sisse laduda aga kaal ikka langeb.

Numbrid on sul hetkelgi päris korralikud, et kaebama ilmselt ei pea. Järgmise kahe-kolme aastaga tahaks ka sinna kuskile 200 kükk, 150 surumine, 250 tõmme saada, kuid kükis on ikka korralikult maad minna. Mitte, et teistes poleks aga veidi vähem.

250, 200, 300 - selliste numbritega võib tõesti õnnelikult erru minna ja hiljem lapselastele rääkida, et "Mina omal ajal.."

Eks, mida noorem oled, seda rohkem saad sisse kühveldada. Eriti kui on inimene kasvueas. Mul varsti tiksub 26 ette ja ega see enam mingi esimene noorus ei ole. Hormoonid on juba mitu aastat tagasi maha rahunenud. :D Räägin noortele, kes on siin 17-19, et neil on hetkel parim iga trenni teha, sest kõik hormoonid on nii laes, et tuleks ainult paugutada. Et kui 21-22 saavad, siis see tase juba langeb. Ise kahjuks hakkasingi jõusaaliga tegelema siis, kui see tase oli juba languses. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nõustun, et 17-19 on metabolism päris hea võrreldes 22+ aga individuaalne geneetika mängib pigem suuremat rolli. Osadel on ka noorelt nö tavalise kiirusega ainevahetus, et kaalulangetamiseks kusagil 2500 vms sööma, teised jällegi võib-olla veel vähem või siis jällegi rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pean endale varbarõngad ostma, siis 31. oktoobriks olen sellises ulme vormis, et jumal hoidku! Parandavad tervist ka veel ehk kõik liigesehädad on nagu harjaga pühitud ja metsa mingu see tasakaalustatud toitumine!

Väljavõte Facebookist:

zqVEU35.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taavi, kas Sul häbi ei ole? Alles nüüd said sellest teada?

Teised ammu juba kasutavad neid, appikene!

Mine häbene natukene! Kuid enne kindlasti soorita tellimus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taavi, kas Sul häbi ei ole? Alles nüüd said sellest teada?

Teised ammu juba kasutavad neid, appikene!

Mine häbene natukene! Kuid enne kindlasti soorita tellimus :)

:(

Tellisin juba 5 paari, siis 5x parem tulemus ka! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Eile käisin poseerimas ja vorm on tasapisi paranenud. Kuigi kaloraaži sai tõstetud ja makrodes sai muudetud süsivesikute kogust kõrgemale. Trennides minek on hetkel hea ja enesetunne on väga hea. Ei ole veel seda suremise tunnet peal - loodetavasti ei tulegi. Nälg on, aga see ei ole kunagi probleemiks. :)

Avatud on ka nüüd omanimeline koduleht. Kes tahavad kenasti vormi saada ja samal ajal ka sportlast toetada, siis olen väga tänulik, kui pöördute oma muredega minu poole. Koduleht: www.taavimerisalu.ee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Eile käisin poseerimas ja vorm on tasapisi paranenud. Kuigi kaloraaži sai tõstetud ja makrodes sai muudetud süsivesikute kogust kõrgemale. Trennides minek on hetkel hea ja enesetunne on väga hea. Ei ole veel seda suremise tunnet peal - loodetavasti ei tulegi. Nälg on, aga see ei ole kunagi probleemiks. :)

Avatud on ka nüüd omanimeline koduleht. Kes tahavad kenasti vormi saada ja samal ajal ka sportlast toetada, siis olen väga tänulik, kui pöördute oma muredega minu poole. Koduleht: www.taavimerisalu.ee

Väga korralik lehekülg! Leiab kindlasti kliente ja huvilisi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kodulehel klikkida teenuste lehel treeningkava juures 'Loe veel', juhatab ta miskipärast toitumiskava lehele ja treeningkava lisainfot ei leiagi :(

Nii... nüüd peaks korras olema ;). Aitäh teatamast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esilehel kolmanda pildi põhjal viimases terminaatori filmis ei tahtnud olla?

Suht sarnane:

detail.jpg

Proovisin neid punaseid silmi eemaldada, aga siis jäi veel kummalisem. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

post-4814-0-61864900-1443549592_thumb.jp

Jah, jalatrenn oli täna! Tegin hommikul vea ja sõin süsivesikute vaest toitu. Päeval tõmbas nii tühjaks ära ja enesetunne oli üsna kehva. Paar tundi enne trenni tugevam toidukord, pool tundi enne trenni kohvi ja 100g vees lahustatud Workout Shocki. No, panin kükis raskust juurde ja tegin 160kg 4x8 pausiga pingilt. Millegi pärast annab vasak põlv tunda ja võimalik, et hüppajapõlv hakkab taaskord tekkima. Proovin valu vältida ja harjutusi valida sellised, kus valu ei tunne. Igatahes kõvasti raskem oli kui eelmine trenn, aga kõik sai siiski hea tehnikaga ära tehtud ja musta ei pidanud tegema. :)

Pärast trenni päeva eelviimane toidukord sisse, pessu ja tööle. Pean hakkama kindaid ja mütsi kandma, sest kui nüüd spordihoonest tagasi tulin, siis õues oli 4.8'C :D.

post-4814-0-37509700-1443549592_thumb.jp

Kaalust veel nii palju, et see on 2 nädalat suhteliselt seisnud ja pigem isegi tõusnud. Aga ei põe, sest aega on veel 4 nädalat ja natuke alla 3,5 päeva. Usun, et homseks on kaal natuke all, sest jalatrennis on kulutus suurem, kui teiste trennide puhul.

Praegu 4 nädala ja 4 päeva pärast arvatavasti oleks juba pestud ja ootaks banketi ukse taga pastat ja spinatisaiu! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Treeningnädal läbi ja tegin 4 päeva järjest. Muidu on 2 trenni, puhkus, 2 trenni, puhkus jne. Tunnen juba, kuidas trennid on sellised, et ei taha sinna minna. Aga ei jää muud üle, et maksimaalset lihasmassi säilitada.

Näitan ära ka oma kaalulangetuse kombo. Weight Loserit ei ole veel kasutusele võtnud, aga kuna sisu on hea ja toetab organismi kaalulangetuse ajal, siis viimase vindi peale keeramiseks väga kasulik asi. Sellest kuust lülitasin sisse ka vitamiinid ja mineraalid, et keha nälga ei jääks, mis idee poolest peaks vähendama ka söögiisu (eriti koos Weight Loseriga), sest kui organismil on kõik vajalikud vitamiinid ja mineraalid olemas, siis ei teki ka imelikke isusid. Praegu olen minimaalselt päevas söönud 400g erinevaid juurvilju, et kätte saada miinimum osa vitamiinidest ja mineraalidest. Vitamiinidega on selline asi, et kui inimesel on mingi puudus, siis hakkab keha neid nõudma ja kuidas muidu vitamiine saad kui ikka toidust. Ja kui "vitamiini häirekellad" tööle hakkavad, siis hakkab keha rohkem toitu peale küsima, sest on millegi puudus.

Kuigi ma magusa sõber ei ole, aga kuna keha on defitsiidis ja ei saa piisavalt süsivesikuid, siis ikkagi need magusa isud tekivad. Kõige parem variant selle leevendamiseks on Protein pudding.

Ühtegi trenni ei alusta ma ilma Workout Shockita, mis mingil määralgi turgutab ja, et trenni lõpuni vastu peaks, siis trenni ajal Workout Intrat. Selleks, et taastumine kiirem oleks seeriate vahel ja jõuaks ikka seeria lõpuni pingutada, kasutan ka kreatiini ja beta-alaniini.

Batoone on ikka kogunenud riiulile, sest kui on kuskile SOS minek ja ei jõua süüa kaasa teha, siis on kohe lihtne paar batooni tasku pista. ;)

No pic, no proof! Selline on siis Sarge figuurikombo. ;)

post-4814-0-08142500-1443881634_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Eile oli pikk päev. Kell 7 üles - söögid sisse ja söögid kaasa ja kodust minema. Tagasi jõudsin pool 7 õhutul, Workout Shock sisse, Workout Intra kaasa ja jalgu piinama. Tegin vahelduseks pausiga kükke ja vist hetkel jäängi pausiga kükkide peale, sest põlvel ja säärtel valus ei olnud neid teha. Seeriad 100kg x12, 110kg x10, 120kg x8 ja 130kg x6. Raske oli see, et kui alla läksin hingasin õhu välja ja kui uuesti sisse hingasin, siis kops jäi õhust pooltühjaks. Aga kui oleksin terve aeg hinge kinni hoidma, siis oleks hakkanud pea ringi käima. :D

Ülejäänud trenn tegin samade raskustega nagu alati. Usun, et aitab ka juurde ladumisest, sest võistlused kohe ukse taga.

Usun, et dieedi ajal täiesti OK tulemus ja põhimõtteliselt vööta. Kasutasin ainult Fasti Fitnessvööd. Usun ikka, et paks vöö jäägu jõutõstjatele, kes maksimaalset jõudu treenivad.

Kaal oli täna 81.0kg ehk 1kg veel minna. See teeb nädalas 250g, mis ongi päris OK tempo. Hetkel tundub, et olen kõige targema võistlusdieedi teinud, sest dieedi ajal olen ikka päris paljudes harjutustes raskust juurde pannud.

Nüüd lõpetuseks eilse küki video ka, kus viimase seeria ülestõus ca 5 sekundit. Pingutus oli korralik ja sellised kordused eristavadki võitjaid kaotajatest. :) Korra käis küll mõte, et "laseks lahti", aga siis mõtlesin, et "Ah, sitta kah... proovin lõpuni pingutada!".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sina + 8 sõpra saavad 1000$, kui ära süüa ülisuur pitsa. Kes lööb pärast võistlusi kampa ja lähme toome raha ära? :D

12043180_10154084948486840_1248562516732

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sina + 8 sõpra saavad 1000$, kui ära süüa ülisuur pitsa. Kes lööb pärast võistlusi kampa ja lähme toome raha ära? :D

12043180_10154084948486840_1248562516732

Ma lööks ilma võistlusdieeti läbimata ka punti :D:D:D üks pitsa ei tee kunagi liiga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sina + 8 sõpra ning õnnestumise puhul 1000 dollarit. Kui summa teha eurodeks ja jagada 9 inimese vahel ära, siis näkku umbes 99 eurot. Ei tundu just eriti ahvatlev diil olevat :D

Kui just paar sõpra söömise ajal hinge ei heida ning saad suurema summa.

Aga juhuks, kui 1000 dollarit taskusse lükatud ning hing ihkab veel süüa, siis mõtteainet:

These Are The Craziest Food Challenges In LA Right Now
Read more at http://www.foodbeast.com/news/these-are-the-craziest-food-challenges-in-la/#JyxxA4299FQLK1s3.99

Edited by breakdown

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sina + 8 sõpra ning õnnestumise puhul 1000 dollarit. Kui summa teha eurodeks ja jagada 9 inimese vahel ära, siis näkku umbes 99 eurot. Ei tundu just eriti ahvatlev diil olevat :D

Kui just paar sõpra söömise ajal hinge ei heida ning saad suurema summa.

Tasuta pitsa on juba hea preemia, mis siis 100€ rääkida. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Kirjutaks mõned read ka kuidas läheb. Ütleme nii, et alati saab paremini minna. Kõige rohkem on kahju sellest, et olen saanud patellaarse tendinopaatia tagasi. :( Pidin selle tõttu isegi jalatrenni pooleni jätma ja püüan nüüd kuni võistlusteni kergelt jalad läbi teha. Praegu on periood, kus ainult süvendaksin vigastust ja ma usun, et võistluse tõttu ei ole vaja tervist ohverdada kuna tulevikus võib-olla selle ohverduse tõttu üldse ei saa enam võistelda. Muidu on enam-vähem kõik korras ja alaselg annab vahel tunda.

Lugesin just "Tunne Eesti tegijaid" repertuaari Janarist (LINK) ja andis lootust ka mulle, et võib-olla on ka minul võimalik kunagi nii kaugele jõuda nagu Janar praegu on. Mees ise lootis sel hetkel ja nüüd on tema unistus/eesmärk ka reaalsuseks saanud. :) Maailma 3. koht ja alati Eesti absoluudi valimisel võitlemas medali eest.

Kõige pealt ma loodan, et üldse saaksin kunagi nende tegijate hulka, keda on intervjueeritud ja siis võib-olla tulevad kunagi tulemused ka. :D

Toitumisest nii palju, et leidsin odava valguallika, milleks on veisemaks. Maksis alla 3€/kg ja valke 20g 100g kohta ning rasvu oli 3-4g kanti. Muidugi käisin eile turul ka ja ostsin sealt kanaletist kõik kanafilee ära. Kilohinnaga 4.40€. No... mõneks päevaks nüüd valgud olemas. :D

Põhilised valguallikad ongi hetkel proteiini pudding, mis maitseb nagu toorkakao hapukoorega kui keefiriga teha (need, kes on 90ndate lapsed kindlasti teavad, millest jutt), kanafilee, kohupiim, kodujuust, muna ja sealiha. Rasvadeks päevalilleseemned, hapukoor ja muna. Päevalilleseemnete kilo on 2.70€ ja seda saab endale isegi lubada. Süsivesikuteks nagu ikka riis, tatar, täisteramakaronid, juurviljad ja neljaviljahelbed.

Käisin ka FitShopis Imrel külas. Seda ka, et kuna Kaspar Tõnisson sai täna hõbemedali (PALJU ÕNNE, SULLE!), siis FitShop Kesklinnas on kõik tooted -14%!

post-50-0-49537900-1444404483.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×