Jump to content
tipatapa

Rasvakiht ei taha kaduda

Recommended Posts

Tere, Küsimus siis selles et olen u 6 kuud trenni teinud ja keha on läinud ka turskemaks aga see rasvakiht kõhult ja rindadelt ei taha ära kaduda. Mitte et ma oleks enne olnud ülekaaluline aga teen peale igat trenni (4* nädalas) kõhulihaseid aga pekikiht ei taha kuskile kaduda. Kas on mõni hea nipp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere, Küsimus siis selles et olen u 6 kuud trenni teinud ja keha on läinud ka turskemaks aga see rasvakiht kõhult ja rindadelt ei taha ära kaduda. Mitte et ma oleks enne olnud ülekaaluline aga teen peale igat trenni (4* nädalas) kõhulihaseid aga pekikiht ei taha kuskile kaduda. Kas on mõni hea nipp?

Kuidas toitumisega lood on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõhulihaste harjutustega küll kõhu pealt rasva ära ei saa. Toitumine ja cardio ning natukene aega ja kannatust :)

Paluks natuke infot õige toitumise kohta j amis see cardio veel on ...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmselt oleks vist õige mainida ka seda et kahjuks ei ole võimalik korralikus jõusaalis käia ja teen trenni koduses jõusaalis, kus võimalused piiratud. Mul on olemas rinnaltsurumisepink, kaldpink, kõhulihastepink ja mõned hantlid. Paluks häid soovitumisi toitumise kohta (vb just seda mida peaksin eriti vältima et seda rasvakihti vähendada). NB! Milline oleks minu vahenditega parim harjutus rinnalihase alaosale, sest tundub et just seal jääb vajaka? Tänan juba ette kõiki heade soovituste eet!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinnalt surumise pingil teed hantlitega? Alumist osa saad rohkem mõjutada negatiivse kaldega pingil, ülemist osa mõjutad rohkem positiivse kaldega pingil. Harjutuste koha pealt soovitaksin mina teha läbi kõik baasharjutused, enamus harjutustes saab kangi asendada hantlitega. Varustuses võiks olla kodus ka lõuatõmbe pulk kuskil ukse vahel, ja veel parem mõni TRX'i taoline asi ka sinna rippuma panna. Rasvakiht kaob ajapikku, vaja on ainult kannatust. Pealegi mida rohkem trenni teed seda ilusamaks vorm muutub ja rasvakiht muutub vähemhäirivamaks. Aga lühidalt võib öelda, et trenniga muudad vormi ja toitumisega rasvaprotsenti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Ainult 6 kuud oled treeninud? Kui pidev rasvakadu mujalt on tuvastatav, siis tuleb lihtsalt kannatlik olla, kyll see kaob ka neist piirkondadest, kust soovid.

- Algajal nyyd kyll rinna alaosa poleks vaja eraldi treenida. Huumor kuubis. Ara keskendu "isoleerimisele".

- Otseselt ei pea valtima yhtegi toitu vaid loeb see, et oleksid jarjepidevalt energiadefitsiidis.

- Kardio pole nn. rasvapoletuseks otseselt vajalik, aga yldise tervise mottes voiks ju teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinnalt surumise pingil teed hantlitega? Alumist osa saad rohkem mõjutada negatiivse kaldega pingil, ülemist osa mõjutad rohkem positiivse kaldega pingil. Harjutuste koha pealt soovitaksin mina teha läbi kõik baasharjutused, enamus harjutustes saab kangi asendada hantlitega. Varustuses võiks olla kodus ka lõuatõmbe pulk kuskil ukse vahel, ja veel parem mõni TRX'i taoline asi ka sinna rippuma panna. Rasvakiht kaob ajapikku, vaja on ainult kannatust. Pealegi mida rohkem trenni teed seda ilusamaks vorm muutub ja rasvakiht muutub vähemhäirivamaks. Aga lühidalt võib öelda, et trenniga muudad vormi ja toitumisega rasvaprotsenti.

Rinnalt surumiseks on kang ka ja unustasin mainida et biitsepsi kang on ka veel ja isegi lõuatõmbe võimalus on ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piiratud? Kang,mõni hantel,lõuatõmbetoru - pmt kõik on olemas ju.Sellega kannatab ilusti terve keha läbi treenida.Rinnapingi abil saab kükid ka tehtud,või leiutad mingi variandi kangi pukkideks.Usun,et raskused sul ulme suured hetkel pole,seega saab hakkama kui tahtmist on.

jalale- kükk,väljaasted,sirgete jalgatega tõmme

seljale- lõuatõmme,kangi tõmme vastu kõhtu,hantli tõmme küljele

õlg-rind - surumised seistes,lamades jne

käsi - hantli-kangiga biits,triitsale prantsuse surumine,kitsalt surumine lamades

Pluss veel see,et rasvaprotsent jääb eelkõige toitumise taha.

Edited by Kang08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piiratud? Kang,mõni hantel,lõuatõmbetoru - pmt kõik on olemas ju.Sellega kannatab ilusti terve keha läbi treenida.Rinnapingi abil saab kükid ka tehtud,või leiutad mingi variandi kangi pukkideks.Usun,et raskused sul ulme suured hetkel pole,seega saab hakkama kui tahtmist on.

jalale- kükk,väljaasted,sirgete jalgatega tõmme

seljale- lõuatõmme,kangi tõmme vastu kõhtu,hantli tõmme küljele

õlg-rind - surumised seistes,lamades jne

käsi - hantli-kangiga biits,triitsale prantsuse surumine,kitsalt surumine lamades

Pluss veel see,et rasvaprotsent jääb eelkõige toitumise taha.

Tänan vastuse eest. Teate ilmselt head kohta kus oleks olemas näited (videod või pildid) erinevateks harjutusteks, kus näha täpselt, mis harjutus mis lihasele on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmselt oleks vist õige mainida ka seda et kahjuks ei ole võimalik korralikus jõusaalis käia ja teen trenni koduses jõusaalis, kus võimalused piiratud. Mul on olemas rinnaltsurumisepink, kaldpink, kõhulihastepink ja mõned hantlid. Paluks häid soovitumisi toitumise kohta (vb just seda mida peaksin eriti vältima et seda rasvakihti vähendada). NB! Milline oleks minu vahenditega parim harjutus rinnalihase alaosale, sest tundub et just seal jääb vajaka? Tänan juba ette kõiki heade soovituste eet!!!

Osta kummilindid, kasvõi siitsamast Fitshop'ist. Kangi-hantleid päris ei asenda, on aga suureks abiks.

Kavad leiad ntx juutuubist: otsing->resistance band

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänan vastuse eest. Teate ilmselt head kohta kus oleks olemas näited (videod või pildid) erinevateks harjutusteks, kus näha täpselt, mis harjutus mis lihasele on?

Siitsamast lehelt tööriistade alt "harjutustepank"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×