Jump to content
KaisakeM

Foorumi mäng! Võitjad selgitatud!

Recommended Posts

Ma usun, et antud algatusel oleks palju aktiivsem osavõtt, kui antaks ette mõistlik kohustuslik number ja kõigi selle täitjate vahel loositakse auhind. Muidu taandub asi ikkagi sellele, et paar nö kolli jagavad omavahel kraami ja teistel jääb ainult edevusefaktor oma videot postitada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pooldan viimase ideed, mingi kindel number motiveeriks palju rohkem inimesi ja loosimises võib näiteks sellele kes sai kõige rohkem kordusi teha anda lihtsalt kaks loosihäält ühe asemel. Ise oleks ka huvitatud, aga ei hakka isegi proovima, kuna pole nii heas vormis kui eelnevad osavõtjad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav harjutus ja arvan, et suhteliselt pika mehe jaoks (188 cm) on 9 kordust etteantud aja jooksul täitsa ok. Tunnen, et kümnes kordus selle aja sees jäi veel lihvi vajava rütmi taha. Tehniliselt pidasin vajalikuks küünarliigesed lukustada nii lõuatõmbe osas kui ka kägarasse minnes, mis on küll aja ja jõukulukas, kuid korraliku korduse kirjasaamiseks on see paratamatult vajalik nagu rinnaltsurumise võistlustel :) Tänud vaheldustpakkuva väljakutse esitamise eest! :)

https://www.youtube.com/watch?v=hvu0dk2VqwA&feature=youtu.be

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud kõikidele osalejatele toredate ja sportlike videode eest.

Naistest võitis mängu top pulls + lõuatõmme althaardega video üles laadinud karyun007 ( 13 kordusega) ning mehed jäid viiki 9 kordusega ning võitjateks said ErxCraft ja giacomelli!

Palju õnne võitjatele! Võitjad, teile kirjutati ka sõnumitesse, kuidas oma auhinna kätte saate.

Järgmiste mängudeni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Järgmiseks mänguks on selline tore harjutus nagu seda on kreveti kükid (shrimp squats).

Harjutus meenutab natuke esimesi ühel jalal kükke, aga kreveti kükkide puhul on oluline, et üks jalg oleks hoitud käega kinni ja põlv puudutaks maad ning tugijalal peab kand maas olema.

Kreveti küki tehnika õiget sooritust näitab ette Darola:

Harjutuse sooritusaeg on piiramata ühe katsetuse kohta. Peamine on antud harjutust korrata vähemalt 8 korda. Mängus osalemiseks lae enda video siia foorumi teemasse ülesse ning kõikide vähemalt 8 kordust teinud mängjate vahel loositakse FitShopi poolt nii ühele naisele kui ka mehele välja auhind, milleks on tervislikuks maiustamiseks mahe Protein Smoothie Mix:

post-26029-0-83994400-1424593638_thumb.j

Mäng läheb lukku 23. märts kell 18.00! Selle ajani on võimalik enda filmitud videoklippe siia teemasse üles laadida ja mängus osaleda! Võitjad avalikustatakse siia teemasse 24. märts!

Krevetiseid kükke ja julget pealehakkamist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas on keegi juba kreveti kükkidega alustanud?

Siin ka väike õpetus ja video parema pildi saamiseks harjutusest :)

Lisaks omaltpoolt, et jube vahva asi mida proovida kui eelmisel päeval oli korralik jalapäev:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korralikult tuleb soojaks end teha ja puusad lahti venitada siis saab ehk asja. Tuleb edasi harjutada. 4 on hetkel lagi olnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teen nüüd otsad lahti. Alguses oli tõsiseid raskuseid stabiilsuse leidmisega, aga lõpuks hakkas täitsa jooksma ja nüüd suudaks vajadusel rohkemgi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aplaus esimesele julgele! Tubli :)

Tundub, et meestele on see paras pähkel, aga kus kõik naised on?

Naised ka ikka proovivad. :) Paras pähkel on tõepoolest. Kui põlve maha veel saab, siis vot püsti ilma selili kukkumata ei saa... aga katsetan edasi. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poisid on tublilt otsa lahti teinud :)

Päikeselise ilmaga on tänavad juba jooksjaid täis, lisaks sinna paar kreveti kükki ka juurde? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×