Jump to content
Ansjuu-

Ansjuu- blogi

Recommended Posts

Kas ülalt tõmbeid ei olegi seljale?

Milleks keretõsted, kui kavas on juba jõutõmme. Milleks õlakehitused, kui kavas on juba jõutõmme ja face pulls? :)

See blokil kitsalt ette tõmme on ju ülalt tõmme või pole? Muidugi hea meelega lisaks lõuatõmbed oma kavasse, kui neid teha jõuaks. Aga kahjuks ma veel end üles tõmmata ei jõua

Vot, need on head küsimused. Kahjuks ma pole treening- ega toitumisalaseid koolitusi läbinud ning olen selles asjas päris algaja, seega pole mu treeningkava kindlasti kõige mõistlikumalt üles ehitatud. Olen lihtsalt üks isehakanu, kes naudib jõusaalis rassimist. Seega igasugused soovitused ja õpetused on teretulnud. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

See blokil kitsalt ette tõmme on ju ülalt tõmme või pole? Muidugi hea meelega lisaks lõuatõmbed oma kavasse, kui neid teha jõuaks. Aga kahjuks ma veel end üles tõmmata ei jõua

Pane kummid jalgade alt läbi. Homme teen video ja näitan kuidas saab teha ;)

Ülalt tõmbed on kõik need, mida sa tõmbad ülevalt alla. Tõmme plokil kitsalt ette ei ütle tegelikult kust kohast on tõmmatud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muidugi hea meelega lisaks lõuatõmbed oma kavasse, kui neid teha jõuaks. Aga kahjuks ma veel end üles tõmmata ei jõua

Kolm nädalat tagasi jaksas teha 3tk poole peale ^_^ Korra nädalas teeb nii, korra nädalas tõmbab plokil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei, jätan meelde. :)

Räägin siis natuke eilsest ja tänasest päevast. Eile oli puhkepäev. Täitsin oma kodanikukohustust ning käisin verd annetamas, peale seda pole vist mõistlik trenni teha. Peale vere andmist oli mul terve õhtu süda paha, toidu pigistasin ka vägisi sisse, et päevast kaloraaži täita. Hommikuks taaskord puder, lõunaks omlett, vahepaladeks sõin maitsestamata kohupiima kakao ja Hyxoliga ning õhtuks tegin pruuni riisi kana ja tomatiga.

Tänane päev algas varakult õppetööga. Õhtuse kehva enesetunde tõttu ei suutnud koolitöödele keskenduda ning seega tuli seda hommikul enne kooli teha. Peale kooli suundusin jõusaali poole. Tegin õla- ja triitsepsitrenni. Trenni käigus tundsin, et eelneva päeva doonorlus annab ikka tunda, jube nõrkus oli peal. Õnneks ikka sain trenni tehtud.

1. Õlapress: 4x10x7,5 kg

2. Hantlite tõsted ette vaheldumisi: 3x 8 4x4 kg

3.Hantlitega lendamine ette kallutatult: 3x 10x 4 kg

4. Z-kangiga tõsted lõua alla: 3x 12 x kang+5 kg

4. triitseps blokil üle pea: 3x8x30 kg

5. triitseps kõiega alla surudes: 2x10x25 kg

Kuna täna olin päev otsa liikumises ja söögi tegemiseks aega polnud, siis vahepalaks haarasin poest vanilli -kohupiimakreemi:

DSC_0691.jpg

Lõunaks tegin munaputru ning õhtul maale tulles mahutasin ema tehtud pitsa oma makrodesse ära. :P

Avastasin, et kõhu kuju hakkab mulle järjest enam meeldima. Mulle ei meeldi lihtsalt lame kõht, lihas on ilus.DSC_0684k.jpg

Ja lõpetuseks siis üks jõukapilt ka, vahepeal peab musklit ka näitama. :D

DSC_0668k.jpg

Homme on plaanis teha üks kodune kerge jõutreening. Ehk õnnestub õde ka endaga trenni tegema meelitada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

väga viis ju! Minul on endal ka olemas näiteks need teksad sellest ajast alles, kui ma suur olin, päris tore vahepeal need jalga tõmmata ja naerda :D

Oled sa proovinud ka vanilli 0.1% kohupiima?:)

Edited by priibe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen proovinud küll, see on ka päris hea. Aga kohupiimatorust on linna peal ringi jalutades lihtsam süüa :D. Muidu üldjuhul ostan nädala alguses turult suurema koguse 0,1% maitsestamata kohupiima ja maitsestan ise vastavalt soovile. Tuleb odavam, 1 kg kohupiima saab 2 euroga. Enamasti lisangi umbes 3 g kakaopulbrit ja magustamiseks veidi hyxolit + jõhvikaid ja mustikaid peale.

Kusjuures oma teekonna juures olen ma kõige uhkem selle üle, et ma olen suutnud juba mitu inimest tervislikule elule suunata. Minu mõlemad õed alustasid samuti lõpuks trenni ja tervisliku toitumisega. Üks on kaotanud juba 15 kg, teine 5 kg. Ja pool aastat tagasi nad veel naersid mu üle, kui ma igat toiduainet kaalusin, nüüd on ise samasugused. See annab jällegi rohkem motivatsiooni, sest ma tean, et mina pean neile eeskujuks olema, seega ei tohi alla anda. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kusjuures selle suunamisega, ka minu kaudu on mõned inimesed trenni tegema hakanud. Ja isegi 2 inimest samuti kaaluma hakanud oma sööke jms, kus üks kaotas isegi vist 15kg kui õigesti mäletan. Sama oli mul ühel töökohal kus vaadati mind nagu teab keda, oma söögiga koguaeg platsis isegi külas käies :D Ja kui nägid palju ma muutunud välimuselt olin, siis kõigil suud ammuli ei ole võimalik :D

Et iva selles inimestel alati sitt eelarvamus asjadest, mida nad proovinud pole :)

Minu enda kaalu langus oli ikka päris korralik kas kokku oli 30kg äkki või isegi rohkem :), mis osaliselt tagasi tulnud tänu laiskusele ja nüüd suurele higistamisele ja treeningule kadumas uuesti on :D

Edited by priibe

Share this post


Link to post
Share on other sites

See kohupiimatoru on minu jaoks aasta leiutis :) (vb oli varem ka olemas,ei tea) Tavaliselt kui käigupealt oli vaja kiiret vahepala,siis läks kohupiim loosi,aga võrreldes kohupiimaga on see toru ikka sigamugav.Libista rooli taga või tänaval kõndides. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on tõesti vajalik leiutis, sest kui mul on vaja peale trenni kooli minna, siis on ebamugav karbi seest kohupiima süüa. Bussi peale jalutades on mõnus torust kohupiima libistada. :D

Täna algas hommik pudru- ja munaga. Kahjuks avastasin, et kaerahelbeid kodus pole, seega läksid käiku neljaviljahelbed, mis mulle tegelikult üldse ei maitse. Minu "kerge" hommikusöök:

DSC_0638.jpg

Plaanis oli peale hommikusööki trenni teha, kuid õel läks kauem aega ja seega jõudis mul kõht juba vahepeal tühjaks saada. Haarasin ühe juustuleiva ning seejärel tegime õega ühe kerge jõutrenni. Õe kava oli veidikene teistsugune ning väiksemate raskustega, kuid enamik harjutusi olid siiski samad:

1. Väljaasted 8 kg hantliga: 4x10

2. kätekõverdused: 4x12 ( Õde tegi põlvede peal)

3. Biitseps: 3x 8x8 kg

4. Triitseps: 3x 15 x 8 kg

5. Õlapress: 3x8x8 kg

6. Kõhulihased: Ab Ripper X

Sellega Meie trenn ka piirdus. Ab Ripper X oli mõnus vaheldus, parajalt väsitav. See jäi mulle juba ammu silma, nüüd olen vahelduva eduga seda korra nädalas teinud, kui jõusaaalis pole jõudnud kõhtu treenida. Seal on pikad seeriad ja kõik kerelihased saab läbi treenitud.

Õde on nüüd juba terve õhtu rääkinud, et tema homme voodist ei tõuse, lihased pidid nii kanged olema. Aga no, ta pole muidugi sellise trenniga eriti harjunud. :D

Peale trenni sõin kohupiima:

DSC_0694.jpg

Lõunasöögiks oli suurepärane grillil valmistatud lõhe:

DSC_0653.jpg

Teiseks vahepalaks oli taaskord kohupiim ning õhtusöögiks tegin munaputru. Nagu tavaliselt maal olles, teeb ema alati igasuguseid isuäratavaid küpsetisi. Seekord pidin rinda pistma õunakoogi ja kaneelisaiakestega, kuid õnneks on mu enesekontroll juba päris hea. Pool aastat tagasi poleks ma kindlasti suutnud end tagasi hoida. Praeguseks on nii, et kui ma ei suuda toitu oma päevasesse kaloraaži ära mahutada, siis ma seda ka ei söö.

Homme hommikul on plaanis valmistada Hyxoliga magustatud keefirist pannkooke ning lõunaks üritan teha värskekapsasuppi. Maal olles on hea põllult kõik vajalikud juurviljad üles korjata ja potti visata. Õhtul Tartusse minnes on plaanis tugev jalatrenn ning õhtusöögiks valmistan oanuudleid kanafilee ja tomatiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peab ära mainima et need toidupildid on ikka kuradi ilusad ja isuäratavad :). Naisterahva kohta sööd sa päris palju, nii vähemalt piltide ja jutu põhjal olen aru saanud aga eks see on selles spordialas tavaline ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhh ... endalgi hakkas suu vett jooksma nende piltide peale :D, kui saladus pole kus jõusaalis sa oma treeninguid läbi viid ?:)

Õe kohta jah, et kui pole harjunud siis ilmselgelt raske, mul endalgi oli pärast pausi esimesed trennid jalad käed haiged nagu invaliid ;). Eriti hull siis, kui lihased maha jahtuvad siis hakkab alles tunda mõnuga andma :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii nii. Jõusaalis käin Tartu Ülikooli Akadeemilises Spordiklubis. Minu arvates mõnus hubane saal.

Eilne planeeritud jalatrenn lükkus tänasesse päeva. Peale pikka iseendaga vaidlemist pidin lõpuks siiski tõdema, et kool peaks olema tähtsuselt esikohal, seega otsustasin, et enne ei tohi trenni minna, kui koolitööd on tehtud.

Pühapäeva hommik algas pannkookidega. Peale panin kodust kreegimoosi.

DSC_0589.jpg

Lõunaks ja õhtuks sõin värskekapsasuppi, sest absoluutselt ei viitsinud uut sööki tegema hakata:

DSC_0659.jpg

Nagu eelnevalt mainitud, tegin täna jalatrenni:

1. kükid: 1x 12x45 kg, 4x 9x50 kg

2. jalgade kõverdamine kõhuli: 4x6x35 kg

3. Jalgade sirutamine ette: 3x9x30 kg

4. Säärte sirutused: 4x15x75 kg

5. Taha ja küljele asted kangiga Smithil 3x 8x 50 kg ( Ma tegelikult ei tea, kuidas seda harjutust nimetatakse, aga astun ühe jalaga teise jala tagant mööda. Väga mõnus harjutus tagumikulihastele :D)

Lisaks tegin veidi kõhtu:

Keretõsted kaldpingil raskusega 4x 12

Rippes põlvede tõsted: 3x15

Söök peale trenni: Tatar tomatiga + kohupiim

DSC_0664.jpg

Sel nädalal on mul võimalus veel homme ning ülehomme saali minna. Neljapäeval ilmselt teen kerge aeroobse trenni, sest sõidan neljapäeval Tallinnasse International Horse Show'le ning tagasi tulen alles pühapäeval. Seega homme selg/rind+ biitseps ja kolmapäeval õlg+triitseps.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kükki tehes üritan minna nii alla, et jalad oleksid põrandaga paralleelsed, seega täiesti sügavale ei tee, kahjuks siis hakkab põlvedele. Järgmises jalatrennis üritan ka video teha :).

Jalasirutus ette on sp. madalama raskusega, et seal teen ka rohkem korduseid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×