Jump to content
Egle00

Kaalu alandamise ajal toitumine ja trenn

Recommended Posts

Tere!

Sooviksin küsida kellegi targema käest, et mida siis lõppude lõpuks peaks sööma kaalu alandamise ajal ja palju peaks trenni tegema?

Kas kuskilt oleks võimalik ka tasuta toitumiskava saada või on kõik tasulised? Kasvõi mingidki näidet :) Oleksin äärmiselt tänulik!

Või äkki on keegi nii hea ja armas, et kirjutaks nt oma toitumiskava siia :)

Ma kardan, et ma ise kipun süsivesikutega liialdama, kuna mulle kohutavalt maitsevad puuviljad. Samas ma tean, et ka nende tasakaal peab paigas olema. Kui palju puuvilja oleks päevas mõistlik süüa ja mida? Ma ise armastan banaane meeletult, kuid need ju sisaldavad samuti palju süsivesikuid.

Oleksin äärmiselt tänulik, kui keegi kirjutaks siia hommiku,-lõuna ja õhtusöögi näite/id! :)

Ette tänades,

Egle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Süüa võib kõike, ei pea tingimata midagi ära jätma. Mida rohkem trenni teed, seda rohkem saada süüa.

Korralikud toitumiskavad on individuaalsed, mitte one-size-fits-all. See mis töötab ühel, ei pruugi töötada teisel.

Süsivesikuid ei maksa karta. Pole seal puuviljades midagi neid nii palju kui näiteks pastas, riisis, müslides või isegi magusates jogurtites. Pigem just suhteliselt vähe võrreldes muude süsivesikute allikatega.

Ma võin ju siia kirjutada oma hommikusöögi, mis on ~1500kcal, mis on 300g müslit ja 300ml piima, see ei tähenda, et see sinul "töötab". Mõni sööbki terves päevas nii palju.

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Süüa võib kõike, ei pea tingimata midagi ära jätma. Mida rohkem trenni teed, seda rohkem saada süüa.

Korralikud toitumiskavad on individuaalsed, mitte one-size-fits-all. See mis töötab ühel, ei pruugi töötada teisel.

Süsivesikuid ei maksa karta. Pole seal puuviljades midagi neid nii palju kui näiteks pastas, riisis, müslides või isegi magusates jogurtites. Pigem just suhteliselt vähe võrreldes muude süsivesikute allikatega.

Ma võin ju siia kirjutada oma hommikusöögi, mis on ~1500kcal, mis on 300g müslit ja 300ml piima, see ei tähenda, et see sinul "töötab". Mõni sööbki terves päevas nii palju.

Jah, loomulikult, täiesti arusaadav, et igale inimesele mõjuvad erinevad menüüd erinevalt. Kuid tänud Sulle vastamast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Su kõhutunne on õige, järgi seda. Kui arvad, et sööd palju puuvilja, siis võta vähemaks. Mina küll endale järjest banaane ei saaks lubada. Trennimahu suurendamine kaalu alandamiseks rohkem kui keha valmis, on kiire tee ülekoormuse ja kinni jooksmiseni. Keha ei saa karistada selle eest, mis suu sisse sööb. Suu saab alati sisse süüa rohkem kui keha põletada jõuab, lihased ei ole selleks mõeldud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Su kõhutunne on õige, järgi seda. Kui arvad, et sööd palju puuvilja, siis võta vähemaks. Mina küll endale järjest banaane ei saaks lubada. Trennimahu suurendamine kaalu alandamiseks rohkem kui keha valmis, on kiire tee ülekoormuse ja kinni jooksmiseni. Keha ei saa karistada selle eest, mis suu sisse sööb. Suu saab alati sisse süüa rohkem kui keha põletada jõuab, lihased ei ole selleks mõeldud.

Thats right :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS. näide endalt selle lihastega kaloripõletamise kohta. Neljapäeval jooksin läbi Scoutsrännaku, 30km jooksu 15kg seljas. Kuid ka siis ei saanud küll midagi väga palju rohkem endale lubada. Kuid lihased ohkisid veel terve järgmise päeva. Nutune :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×