Jump to content
Talsinki

Soov alustada kõhu vormi ajamisega

Recommended Posts

Tervist ,olen 23a , 183cm pikk ja ~75kg kaaluv noormees kes sooviks lõpuks kõhu korda saada, ideaalis sooviks isegi mõned pakikesed kõhule saada ( 6 pack ) , mitte ainult see üks suur :D ( Lisasin ka pildi ) . Olen lugenud palju asju siit-sealt selle toitumise kohta ja treeningu, aga ma ei ole päriskindel isegi kas ma peaks kaalu hoidma/langetama või hoopis kasvatamagi . Küsimus oleks selles et kas asi on tõesti niihull et peaks toitumiskava tellima :) ? Või piisaks korralikult jõusaalis käimisest ja väiksest jooksust ? Hetkel ei mingit toitumist ega jõusaali hingetaga pole. Söön siis kui isu ja seda mis külmkapist saab (üldjuhul 2x päevas ), ja füüsilise koormusega on täpselt niipalju kui tööl, mis ei ole samas ka kuigi väike . (ehitus) :) Aitäh kõigile kes aitavad alustada :)

post-33416-0-67340600-1394734635_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Köök kasvatab sikspäkki.

Trenni võiks niikuinii teha. Tervisele kasulik ;)

Mina soovitaks alustada toitumiskavaga, sest kui süüa siis kui isu ja seda, mida kapis leidub siis vast eriti liikuma need asjad ei hakka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neid on niipalju erinevaid. Selle valiku pead sa küll nüüd ise tegema. Võta ükskõik milline treener Fitness.ee.

Ma soovitan Kristjan-Johannes Konsapit. Ta on ise ka preagu dieedil ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieet on tõesti liigne. Tuleks trenni teha ning toidulaual väiksed muudatused, rämps asendada kasulikuga. Kuna sain aru et trenni ei tee üldse siis sobib alguses ükskõik mis treening, peaasi et meeldib ja asja juures fun on. (lauatennisest mägironimiseni)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martin, kas sa neid asju vaatad ka vahel?

*23a , 183cm pikk ja ~75kg* - 183 / 75 suunad dieedile?

post-29847-0-61954000-1394797635_thumb.j

Igaüks teab ise, mis teeb ning mis oleks otstarbekas ;) Kui ta tõesti tahab kõhulihaseid välja siis jumal küll, las dieeditab. Kui tahab asja teiseltpoolt vaadata, küll siis asjad paika loksuvad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

attachicon.gifloldaddy.com-1332700417.jpg

Igaüks teab ise, mis teeb ning mis oleks otstarbekas ;) Kui ta tõesti tahab kõhulihaseid välja siis jumal küll, las dieeditab. Kui tahab asja teiseltpoolt vaadata, küll siis asjad paika loksuvad :)

Andeks, aga see ei ole teemakohane, ei su naljapilt, ega ka mitte reaktsioon. Kui igaüks teeb seda, mida ise tahab siis ei ole vaja oma nõu anda. Loogiline?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toitumiskava oleks niivõinaa vaja, et suunata inimene õigele teele (loe tervise huvides). Kui inimene sööb seda, mis ette juhtub siis ei pruugi olla see "tervislik". Süüa võib muidugi kõike, kogused on määravad.

Trenni peaks niikuinii tegema. Kui teha trenni koos õige toitumisega... siis nagu ongi kõik hästi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui teemaalgataja tahab kõhupekist lahti saada, siis peabki dieeti pidama. Kui palju ta hetkel oma pikkuse suhtes kaalub ei oma ju üldse tähtsust, sest kas kõik inimesed peavad olema kulturistid? Ei pea, aga kui inimene tunnetab üleliigset rasva oma kehas, siis ta soovib sellest loobuda. Ehk siis jäägem teema juurde ja ärgem hakakem teisele peale suruma oma eelistusi.

Teemalgatajal ongi kolm võimalust, kas minna jõusaali või hakata jooksma või siis süüa natuke vähem kui praegu. Kui tahad toituda samas vaimus kui praegu, siis peaksid füüsilist aktiivsust tõstma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta ei öelnud et tahab dieeti pidada. ta küsis üleüldist nõu . Minu nõuanne oleks et hakka trenni tegema ja sööma . Tunne asjavastu huvi ning sirvi läbi mõned artiklid fitness.ee lehelt . Kui hätta jääd küsi foorumis nõu ning toitumiskava tellimine pole paha mõte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Jogurtid võid asendada hoopis kodujuustuga" - hipi. Tuli ka isu igas pulmas peig olla? No miks ei. Aga püüa natuke paremini, eks.

See, millest jutt 183 cm & 75 kg ei ole mingi suhe, mis oleks kuidagigi "kulturismimaailmaga" seotud. Jutt on tavalisest kaalu-pikkuse suhtest. Milles, jah, loomulikult, võib olla kõikumisi, anomaaliaid. Aga antud suhe on kõike muud, kui dieedile suunamise aluseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Jogurtid võid asendada hoopis kodujuustuga" - hipi. Tuli ka isu igas pulmas peig olla? No miks ei. Aga püüa natuke paremini, eks.

See, millest jutt 183 cm & 75 kg ei ole mingi suhe, mis oleks kuidagigi "kulturismimaailmaga" seotud. Jutt on tavalisest kaalu-pikkuse suhtest. Milles, jah, loomulikult, võib olla kõikumisi, anomaaliaid. Aga antud suhe on kõike muud, kui dieedile suunamise aluseks.

Täpselt. Lisaks kui inimene on täielikult spordivõõras siis pole ime kui väike kõht ees ning sixpackist pole mõttet unistadagi. Kui ta peaks "dieediga" kaotama veel 6 kg vms siis tuulise ilmaga peab tellised taskus ringi kõndima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inimene, kes teeb igapäevaselt min 8 h füüsilist tööd ( isegi põlvili plaatide panemisega peaks kaasnema nii korralik energiakulu, et keegi, kes teeb 3 X nädalas "trenni", ei tohiks ligi saada) ei peaks otseselt KALORIPÕLETAMISEKS mingit lisatrenni tegema. Mingid muudatused menüüs, võimalik, väga võimalik. Aga ei ole ka see nii kindel. Selge on see, kui tõsta e-kulu ning sissesöödavat vähendada, peaks vähenema kõhult, aga eelkõige kaob mujalt. Ei tundu see rasvakiht mujal kehal küll nii paks..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inimene, kes teeb igapäevaselt min 8 h füüsilist tööd ( isegi põlvili plaatide panemisega peaks kaasnema nii korralik energiakulu, et keegi, kes teeb 3 X nädalas "trenni", ei tohiks ligi saada) ei peaks otseselt KALORIPÕLETAMISEKS mingit lisatrenni tegema. Mingid muudatused menüüs, võimalik, väga võimalik. Aga ei ole ka see nii kindel. Selge on see, kui tõsta e-kulu ning sissesöödavat vähendada, peaks vähenema kõhult, aga eelkõige kaob mujalt. Ei tundu see rasvakiht mujal kehal küll nii paks..

Ega ei olegi rasvakiht kuskil mujal kui ainult kõhul . Küljepealt võin vabalt ribisi lugeda , käed on nagu piitsavarred , jalad ja tuharad täiesti ok, aga tundub et on ainult 1 koht kuhu see rasv seisma jääb . Mingi kõht :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõusaali tasuks minna ning hästi pisike pluss kaloraaž tekitada ning nii pool aastat liha ehitada. Algajal võib samal ajal liha kasvamisega ka pekk põleda ning tagatipuks tasakaalustab lihaseline keha üldpilti. Isegi kui kõht on poole aasta pärast mõõduliselt sama suur, kui enne - siis visuaalselt tundub ta raudselt väiksem ja vähem silmatorkav. Keha vaja proportsioonidesse saada.

Kui sa toitumisest ja treeningust ööd ega mütsi ei tea, siis on suure tõenäosusega treeneri palkamisest kasu. Saab ka ilma, aga siis pead ise vastavalt aega ja energiat panustama, et need asjad endale selgeks teha. Tasuta lõunaid on aga vähe ning pead arvestama sellega, et ise pead enamiku tööst ära tegema. Keegi niisama lusikaga suhu infot ei topi.

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieet on tõesti liigne. Tuleks trenni teha ning toidulaual väiksed muudatused, rämps asendada kasulikuga. Kuna sain aru et trenni ei tee üldse siis sobib alguses ükskõik mis treening, peaasi et meeldib ja asja juures fun on. (lauatennisest mägironimiseni)

Dieet ei tähenda kaalulangetust. Dieet tähendab korrapärast toitumist. Ehk massilisamisel jälgitakse ka dieeti ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieet ei tähenda kaalulangetust. Dieet tähendab korrapärast toitumist. Ehk massilisamisel jälgitakse ka dieeti ;).

Ju siis on sõnal dieet meiejaoks erinev tähendus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ju siis on sõnal dieet meiejaoks erinev tähendus

"Dieet on toitumiskord, eriti teatud piirangutega toitumisrežiim, mille järgimise eesmärgiks on tervise parandamine, haiguste ennetamine, kehakaalu vähendamine või suurendamine vms."

"Dieting is the practice of eating food in a regulated fashion to decrease, maintain, or increase body weight. Dieting is often used in combination with physical exercise to lose weight in those who are overweight or obese. Some people, however, follow a diet to gain weight (usually in the form of muscle). Diets can also be used to maintain a stable body weight"

------------------------------------

Kuigi tõsi ta on, et igapäevakõnes on dieet võrdsustatud toitumisega, mis tähendab kaalu langetamist. Eks ikka selle pärast, et enamik inimesi tahavad tänapäeval ikka pigem alla, kui juurde võtta. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holger, kas lükkame detailides norimise masina käima ;) ? I'd like to....very much :)

Norida võid aga ma ei luba, et viitsin edasi arutleda. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

trollihirm võtab silmanägemise?

kivo , räägi lähemalt oma teooriast.

valgusta meid.

Edited by dront

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×