Jump to content
Sign in to follow this  
borjomi

Ikka see taastusjoogi küsimus

Recommended Posts

Hei,

Kuna varasemalt pole taastusjooke jms lisasid kasutanud, siis nüüd tunnen, et see vajadus on tekkinud puhtalt halva enesetunde tõttu pärast treeningut, kuna elutempo on niivõrd kiire, et kohe pärast trenni süüa ei jõua.. Siit aga küsimus, et millise valgupulbri kasuks otsustada? Kas Muscle+ võiks olla sobilik, või midagi suurema süsivesikute sisaldusega? Kuigi kaalulangetus ei ole eesmärgiks, siis vähesest kõhupekist on küll soov vabaneda.. aaga see ei ole vist piisav põhjus valida taastusjoogiks midagi madalama süsivesikutega? Help :(

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halb enesetunne pärast treeningut võib olla ka seotud enne trenni toitumisega. Halba enesetunnet tekitab näiteks tühjakssaanud glükogeenivarud, mida saab küll pealetrenni taastada, aga mõtekas oleks juba trenni minna korraliku varuga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mingi 15 grammi süsivesikuid võiks peale trenni ikka manustada koos valguga , taastumise käivitamiseks.

ja siis juba nii ruttu kui võimalik korralik söök otsa.

eks ise pead tunnetama , kas ja kui palju ja millal on vaja süsivesikuid :)

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovi enne trenni ca 100g süsivesikuid ära süüa, nii 1-2h enne trenni siis ei hakka täiskõhutunne trenni segama ja saad trenniks vajaliku energia.

Pärast trenni Muscle+ võid valida küll, isegi võid valida Reco2 kui kreatiini vajadust ei ole. Alati võid ka ise mahla ja valgu kokteili teha. Saad süsivesikuid ja valku ise reguleerida ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei,

Kuna varasemalt pole taastusjooke jms lisasid kasutanud, siis nüüd tunnen, et see vajadus on tekkinud puhtalt halva enesetunde tõttu pärast treeningut, kuna elutempo on niivõrd kiire, et kohe pärast trenni süüa ei jõua.. Siit aga küsimus, et millise valgupulbri kasuks otsustada? Kas Muscle+ võiks olla sobilik, või midagi suurema süsivesikute sisaldusega? Kuigi kaalulangetus ei ole eesmärgiks, siis vähesest kõhupekist on küll soov vabaneda.. aaga see ei ole vist piisav põhjus valida taastusjoogiks midagi madalama süsivesikutega? Help :(

Milles halb enesetunne väljendub? Mina küll ei soovitaks kohe mingeid pulbreid hakata manustama, et äkki siis läheb halb enesetunne üle. Tagajärjega ei ole suurt mõtet võidelda. Tee ikka kindlaks halva enesetunde põhjus ja siis saab juba edasi vaadata, kuidas enesetunnet parandada. Parimat :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×