Jump to content
kikaskilla

Vajan abi - Kuidas ohutult oma dieeti muuta.

Recommended Posts

Mis selle tervise pärast nii väga muretseda - keegi ei ela kauem kui ainult surmani. Ja vähem ka mitte.

Aga siis ei ole ka sellel foorumil mõtet. On nagu on ju. Läheb nagu läheb. Milleks punnitada mingeid kordusi.

Otter, mitu korda aastas ise hiiti teete, oli küsimus.

Kas see kvalifitseerub ka hiitiks, kui teed jõutreeningut ja seeriate lõpuks saavutad pulsi, mis on maxist 80-... %? Ja siis seeriate vahel toimub minuti-paarine taastumine.

Kas HIIT peab käima nii, et teed kogu protsessi läbi kirjanduses kirjeldatuna või võib sellena võtta ka päeva jooksul 6 korda maxi lähedale pulsi ajamine minutiks ning siis mitu tundi vahet pidama.

Edited by Marxengel
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah, Otter, palju sporti teed ise?

Sport on haigetele keelatud ja terved inimesed teeb haigeks.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sport on haigetele keelatud ja terved inimesed teeb haigeks.

Mis me ikka Rotterit piiname, näete ise ka ju, et vastata ei taha. Vana mees juba ja pealegi ega tal häid geene ka ei olnud :D

PS: Mitte midagi halvas mõttes, pigem naljaga pooleks ;)

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis me ikka Rotterit piiname, näete ise ka ju, et vastata ei taha. Vana mees juba ja pealegi ega tal häid geene ka ei olnud :D

PS: Mitte midagi halvas mõttes, pigem naljaga pooleks ;)

Just. Käige minu sõnade, mitte tegude järgi.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, lõuna söödud :P Hommikul oli sama toit, mis eelnevatel päevadel.

Kella 11.00 vahepala koosnes järgmistest asjadest:

200g Valio Kodujuust Soolakurgi ja Tilliga

Sinna sisse tükeldasin 25g Tomatit ja 25g värsket kurki. - 45kcal

Kõrvale veel 1 viil Leiburi Kodust sepikut ja selle peale 20g värsket lõhefileed.

Joogiks 250ml Tere dr. Helluse Haps Marja hapupiimajooki.

Vahepala kokku andis umbes 425kcal.

Lõunaks tegin täisterapastat sellise retsepti järgi.

250g täisterajahust penned (323kcal 100g kohta - kuivalt)

200g kanafilee tükke praetud pannil karriga (u. 105kcal 100g kohta)

400g punaseid ubasid chilli kastmes (konserv - 67kcal 100g kohta)

500g vanaema tehtud kodust letšot :P (kõik head suvised aedviljad, tomatid kurgid jne - 100g umbes 40kcal)

Keetsin penned kenasti ära, praadisin samal ajal kõrval kõigepealt kanatükid, maitsestasin karri ja pipraga.

Siis kallasin pannile kõrvale ka ühe konservitäie punaseid ube. Lasin asjal soojaks minna, kallasin pastaga

ühte potti, lisasin letšo ja segasin kenast ära.

Sellest saab umbes 3 korralikku 550g portsjonit. 1 portsjon annab umbes 500kcal. Sõin ühe sellise 550g

taldrikutäie ära ja 250g piima ka kõrvale. Kõhu sai ikka korralikult täis :P

Peale trenni umbes kell 18.00 vahepala tuleb järgmine:

200g Farmi Kohupiim rosinatega

20g metspähkleid

250ml Tere dr. Helluse Haps Marja hapupiimajooki.

Õhtusöögiks teen Felix Kanasuppi. Purgist saab 2 450ml portsjonit.

450ml annab umbes 200kcal. Et kaloreid saada joon kõvasti piima kõrvale :D

Päeva lõpuks on kaloreid kokku umbes 2500 ringis ja makrod umbes sellised: 337g süsivesikuid, 159g valku ja 68g rasvu

Tean, et õhtusöök lahja, aga keegi peab ju need ostetud purgid ära sööma :D Kui need otsa saavad, siis teen õhtuks toekamaid asju.

Pruun riis punaste ubade ja kanaga või risotot.

Edited by kikaskilla
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga muidu, kuidas tundub näiteks see, kui ma lisaks sellele kavale iga hommik enne hommikusööki teeksin 30 maani kätekõverdust, 45 jalatõstet lamades ja 20 kükki? Oleks seda koormust liiga palju ning kas seetõttu võivad tulemused väheneda? Eriti kui ma siiski teeksin nädalas vähemalt ühe HIITi nädalavahetusel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga siis ei ole ka sellel foorumil mõtet. On nagu on ju. Läheb nagu läheb. Milleks punnitada mingeid kordusi.

Otter, mitu korda aastas ise hiiti teete, oli küsimus.

Kas see kvalifitseerub ka hiitiks, kui teed jõutreeningut ja seeriate lõpuks saavutad pulsi, mis on maxist 80-... %? Ja siis seeriate vahel toimub minuti-paarine taastumine.

http://www.fitness.ee/files/ad_materials/otsus_kulturism.pdf

Kas HIIT peab käima nii, et teed kogu protsessi läbi kirjanduses kirjeldatuna või võib sellena võtta ka päeva jooksul 6 korda maxi lähedale pulsi ajamine minutiks ning siis mitu tundi vahet pidama.

Need on kaks erinevat treeningsüsteemi:

HIT - High Intensity Training

http://en.wikipedia.org/wiki/High_intensity_training

HIIT - High Intensity Interval Training

http://en.wikipedia.org/wiki/High-intensity_interval_training

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga muidu, kuidas tundub näiteks see, kui ma lisaks sellele kavale iga hommik enne hommikusööki teeksin 30 maani kätekõverdust, 45 jalatõstet lamades ja 20 kükki? Oleks seda koormust liiga palju ning kas seetõttu võivad tulemused väheneda? Eriti kui ma siiski teeksin nädalas vähemalt ühe HIITi nädalavahetusel?

Su lihased kasvavad puhates. Siis anna neile puhkust..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Su lihased kasvavad puhates. Siis anna neile puhkust..

Selge, tänan.

Muide. Tegingi omale siia foorumisse blogi ja kolin sinna teemasse rohkem üle. Tänan kõigile kes siin head infot ja nõu jagasid :)

Edited by kikaskilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×