Jump to content
tyrbel

Treeningkava seljale

Recommended Posts

Teen nende väiksemate kangidega. Olen 16, kaalun 55 kg ning olen ligi 170 cm.

Olen võimeline tegema ka palju suuremate raskustega, kuid 12 ning 15 kordset ma lihtsalt ei jõua, sest see on vägagi raske.

Edited by tyrbel
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teen nende väiksemate kangidega. Olen 16, kaalun 55 kg ning olen ligi 170 cm.

Olen võimeline tegema ka palju suuremate raskustega, kuid 12 ning 15 kordset ma lihtsalt ei jõua, sest see on vägagi raske.

Tundub,et sinu prioriteet nr.1 peaks hetkel olema söömine. :) Kava poolest isiklikult leian,et võiksid võtta mingi lihtsama algajate kava.Hetkel tundub,et sul pole absoluutselt mingit vundamenti all.Kava valimine pole mingi raketiteadus.Kui toitumine on korras,siis sinu seisus peaks hetkel ükskõik mis kavaga arenema. ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

julgeks soovitada saksa massikava, kaitseväes uutele ajateenijatele ka seda soovitanud - lihast ning jõudu tuleb ;)

Mina kyll ei julgeks! Kui saksa mahutreeningut silmas pidasid...

Algajal tuleb lihast ja j6udu yksk6ik mida tehes. Saksa mahutreening pole kyll see millest alustama peaks.

Algajatel ei tule see tegelikult väljagi nii nagu peaks ja m6te on!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võta mingi algajate kava ning tee selle järgi korralikult ning stabiilselt . Peaasi et trennis on hea tunne ning peale trenni mõnustalt väsinud. Tähelepanu peaksid rohkem söömisele suunama. Ei ole nii et kui nüüd oma kavasid natuke muudad ja järsku hakkad imekombel kasvama.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina kyll ei julgeks! Kui saksa mahutreeningut silmas pidasid...

Algajal tuleb lihast ja j6udu yksk6ik mida tehes. Saksa mahutreening pole kyll see millest alustama peaks.

Algajatel ei tule see tegelikult väljagi nii nagu peaks ja m6te on!

Vaidleks vastu. Erinevates väeosades Euroopas on testitud ning Eestis on mitmel pool kasutusel saksa mahutreening. Mitmeid aastaid tagasi

käisid kulturistid NATO baasis õpetamas jne ning soovitasid seda kava, kuna raskused pole nii suured ning saad korralikult tehnikat arendada,

need harjutused annavad hea põhja ning vastupidavus suureneb. Peale 4-6 kuud saab edasi minna. Eelmise aasta keskpaigas jälgisin ka ise,

kuidas Eestis said ajateenijad erinevaid kavasid teha. 100 inimest jagati 5 gruppi ja selle kava tegijatel olid jõunäitajad 4 kuu pärast 25%

kõrgemad ja lihasmassi % suurem. Treeningpäevade arv ja trenni kestvus oli kõigil sama. Aga eks igaüks valib ise mida teha tahab ja kuidas ^_^

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaidleks vastu. Erinevates väeosades Euroopas on testitud ning Eestis on mitmel pool kasutusel saksa mahutreening. Mitmeid aastaid tagasi

käisid kulturistid NATO baasis õpetamas jne ning soovitasid seda kava, kuna raskused pole nii suured ning saad korralikult tehnikat arendada,

need harjutused annavad hea põhja ning vastupidavus suureneb. Peale 4-6 kuud saab edasi minna. Eelmise aasta keskpaigas jälgisin ka ise,

kuidas Eestis said ajateenijad erinevaid kavasid teha. 100 inimest jagati 5 gruppi ja selle kava tegijatel olid jõunäitajad 4 kuu pärast 25%

kõrgemad ja lihasmassi % suurem. Treeningpäevade arv ja trenni kestvus oli kõigil sama. Aga eks igaüks valib ise mida teha tahab ja kuidas ^_^

Vaidleks sulle ka vastu. Sa ei saa võrrelda sõjaväelasi ja poisse kes teevad kükke 17,5 kiloga. Sama hea oleks võrrelda jõutõstjat ja viiuli mängijaid.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaidleks vastu. Erinevates väeosades Euroopas on testitud ning Eestis on mitmel pool kasutusel saksa mahutreening. Mitmeid aastaid tagasi

käisid kulturistid NATO baasis õpetamas jne ning soovitasid seda kava, kuna raskused pole nii suured ning saad korralikult tehnikat arendada,

need harjutused annavad hea põhja ning vastupidavus suureneb. Peale 4-6 kuud saab edasi minna. Eelmise aasta keskpaigas jälgisin ka ise,

kuidas Eestis said ajateenijad erinevaid kavasid teha. 100 inimest jagati 5 gruppi ja selle kava tegijatel olid jõunäitajad 4 kuu pärast 25%

kõrgemad ja lihasmassi % suurem. Treeningpäevade arv ja trenni kestvus oli kõigil sama. Aga eks igaüks valib ise mida teha tahab ja kuidas ^_^

Kuna tema tahab lihast kasvatada siis asi ikka söömises kinni. Ta võib Põhja-Korea mahutreeningut ka teha aga kui hommikusöök on pirnimorss ja lõunaks sööb kaks barbarissi kommi siis ei tule seda lihtsat kuidagi . Aga sellekohapealt sul õigus et raskused tuleb niikuinii madalad hoida alguses, isegi kui alguses seda powerit on, step by step kiiret pole ju kuhugi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaidleks sulle ka vastu. Sa ei saa võrrelda sõjaväelasi ja poisse kes teevad kükke 17,5 kiloga. Sama hea oleks võrrelda jõutõstjat ja viiuli mängijaid.

Loe mu postitus uuesti läbi ja näed et räägin ajateenijatest kes 2-3 a vanemad kui teema autor. Kui sa oled tähele pannud siis 80% noortest poistest on peenikesed või paksud ja jõudu pole. Pikkust 190 ja kaal 65 jne, Suurem osa ajateenistusse tulnutest tõstavad vaevalt 10kg hantli pea kohale ja siis ka käsi väriseb nagu oleks maavärin. Pealegi ta 16 juba ja varsti valmis <_< Viiuliängijat ja jõutõstjat võrled pilli mängimises või kabes või mõnes muus asjas :lol:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaidleks sulle ka vastu. Sa ei saa võrrelda sõjaväelasi ja poisse kes teevad kükke 17,5 kiloga. Sama hea oleks võrrelda jõutõstjat ja viiuli mängijaid.

Aga mis siis saab, kui tegemist on viiuldava jõutõstjaga ? :) Ja nüüd tuleb esitusele raw squat sümfoonia... :D

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna tema tahab lihast kasvatada siis asi ikka söömises kinni. Ta võib Põhja-Korea mahutreeningut ka teha aga kui hommikusöök on pirnimorss ja lõunaks sööb kaks barbarissi kommi siis ei tule seda lihtsat kuidagi . Aga sellekohapealt sul õigus et raskused tuleb niikuinii madalad hoida alguses, isegi kui alguses seda powerit on, step by step kiiret pole ju kuhugi.

Hommikuks söön neljavilja putru, lõunaks tavaliselt koolis midagi (enamasti ikkagi ei maitse see söök) ja õhtuks kas supp/kartul, kaste (lisaks mingi lihatoode)/makaronid + lihatoode). Kuidas tundub? Veel "kuninglikumaid" toidukordi lihtsalt endale lubada ei suuda.

Kükkide tegemine ei ole mulle mitte kunagi meeldinud, sest see on liiga vaevaline, ja üldse ei viitsiks teha neid eriti.

Edited by tyrbel
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikuks söön neljavilja putru, lõunaks tavaliselt koolis midagi (enamasti ikkagi ei maitse see söök) ja õhtuks kas supp/kartul, kaste (lisaks mingi lihatoode)/makaronid + lihatoode). Kuidas tundub? Veel "kuninglikumaid" toidukordi lihtsalt endale lubada ei suuda.

Kükkide tegemine ei ole mulle mitte kunagi meeldinud, sest see on liiga vaevaline, ja üldse ei viitsiks teha neid eriti.

Kui "kuninglik" üks kohupiim ikka olla saab :D

Kui kükkide tegemine, mis on liiga VAEVALINE sulle ei meeldi siis äkki valisid vale ala :huh:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui "kuninglik" üks kohupiim ikka olla saab :D

Kui kükkide tegemine, mis on liiga VAEVALINE sulle ei meeldi siis äkki valisid vale ala :huh:

Toitumine tõesti väga hull. Joo või pakk piima päevaski. Ei tule kõige kallim a saab kaloreid.

Kükk on selline harjutu, mis enamus algajatele nagunii ei meeldi. Mulle ka ei meeldinud. Üks hetk kui tegema hakkasin ja avastasin, et areng kohe kiirem siis hakkas meeldima. Plus kõige paremad vormi pildid ka tehtud küki aeg, või järgselt. :)

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jube keeruliseks on siin teemas kõik läinud. :D

See erinevate kavade otsimine on tore ja kena aga olgem ausad, pole olemas kava, mis tooks garanteeritud tulemusi, kui seal kõrval pole õiget toitumist ning õigeid treeningu aluseid käiku võetud. Trenni tegemise ning sellega kaasas käiva jõu, vastupidavuse ja lihaskasvu aluseks on pidevalt kasvav koormus, piisavalt puhkust ning piisavas kogustes toitaineid, mis seda kasvu võimaldaksid.

Inimesed otsivad maagilisi kavasid, mis tulemusi tooksid aga ise ei tea treeningu alguseidki. Harjutuste sooritamiseks vajalikku tehnikat ei tunta, tunnetust pole ning süüa samuti ei osata. Sellises olukorras pole pm. mingit vahet mis kava kasutad. Märgatavaid tulemusi ei tule ühegagi.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikuks söön neljavilja putru, lõunaks tavaliselt koolis midagi (enamasti ikkagi ei maitse see söök) ja õhtuks kas supp/kartul, kaste (lisaks mingi lihatoode)/makaronid + lihatoode). Kuidas tundub? Veel "kuninglikumaid" toidukordi lihtsalt endale lubada ei suuda.

Kükkide tegemine ei ole mulle mitte kunagi meeldinud, sest see on liiga vaevaline, ja üldse ei viitsiks teha neid eriti.

Kuninglikumaid? ...asi on sellest hetkel päris kaugel.Valku tundub ka hetkel vähe olevat.Esialgu võiksid lisada siia-sinna kas või mõne kohupiima,hommikuse pudru kõrvale ehk mõni muna....Kükki ka teha ei VIITSI ja tahad massi :rolleyes: ...Mõnus oleks muidugi päevad läbi peegli ees biitsa curlida,aga arengust võid nii und näha,kui pingutada ei viitsi ja söömine vastumeelne... ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas kohupiim on tõesti nii hea lihasekasvataja, nagu räägitakse? Millist firmat eelistada? Kas peab olema maitsetu? Kuidas kohupiima tarbida, kas kuskile sisse segades või paljalt?

Ma olen hetkel äärmiselt tänulik Teie vastuste üle, sest kust ikka algaja oma põhja saab kui mitte kogenute käest. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas kohupiim on tõesti nii hea lihasekasvataja, nagu räägitakse? Millist firmat eelistada? Kas peab olema maitsetu? Kuidas kohupiima tarbida, kas kuskile sisse segades või paljalt?

Ma olen hetkel äärmiselt tänulik Teie vastuste üle, sest kust ikka algaja oma põhja saab kui mitte kogenute käest. :)

Jah on. Millist firmat - ükskõik. Ei pea olema maitsetu. Võid kodus paljalt tarbida, võid pannkooke nendega katta (4 kihti pannkooke ja iga kihi vahele määrid pastat. mmmmmmnjämm), võid lusikaga süüa, võid otse torust suhu pigistada (reisil olles väga mugav)

Söö seda, mis maitseb. Peaasi, et sööd ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas kohupiim on tõesti nii hea lihasekasvataja, nagu räägitakse? Millist firmat eelistada? Kas peab olema maitsetu? Kuidas kohupiima tarbida, kas kuskile sisse segades või paljalt?

Maitse asi.Ära lasku liialt detailidesse.Lihtsalt kohupiim on selline lihtne jubin,närid möödaminnes ära ja jälle kusagil 30g valku naha vahel. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui vaadata kohupiima paki suurust, siis see on küllaltki pirakas. Kas 2 päeva peale 1 pakk ei või olla? Pool pakki päevas. Igapäevaselt seda endale lubada ei jõua.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui vaadata kohupiima paki suurust, siis see on küllaltki pirakas. Kas 2 päeva peale 1 pakk ei või olla? Pool pakki päevas. Igapäevaselt seda endale lubada ei jõua.

igapäevaselt läheks see maksma kuni 80 senti pakk. Igapäevaselt teeks see kuus umbes 24 eurot kuus. Mille peale sa oma raha kulutad, et ei jätku päevas kulutada 80 senti kohupiimale ?

1 pakk kohupiima = 1 pakk sinki, 150g kana -, kala - , sea - või loomaliha, 1 tops kodujuustu. No ma ei tea, valikuid on igatahes palju. Kohupiim nendest üks. Et kasvada, peab sööma valku, ei piisa koolis pakutavates makaronidest ja kastmest, kus on heal juhul 20g hakkliha sees, kui sedagi

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui vaadata kohupiima paki suurust, siis see on küllaltki pirakas. Kas 2 päeva peale 1 pakk ei või olla? Pool pakki päevas. Igapäevaselt seda endale lubada ei jõua.

Haah,ole nüüd,kohupiim on mingi 200g enamasti,ma ise lasen poole minutiga kinni sellise. :D.Odav ka.Üldises plaanis,hakka rohkem sööma,teisiti ei kasva.Kui süüa ei jaksa,siis libista kas või keefiri vms. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui vaadata kohupiima paki suurust, siis see on küllaltki pirakas. Kas 2 päeva peale 1 pakk ei või olla? Pool pakki päevas. Igapäevaselt seda endale lubada ei jõua.

Ütle, kus neid pirakaid pakke müügil on, ma lähen ostan ka kui saab kuskilt kilo kaupa :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×