Jump to content
Sign in to follow this  
zagvard

milliste raskustega alustada ?

Recommended Posts

tere olen 32a ja kaalun 95kg,alustasin jõusaali treeninguid sellel nädalal ja mind huvitab milliste raskustega oleks hea alustada ? siin treeningukava

1. päev - Rind, õlg, triitseps, kõht Seeria Surumine kangiga lamades 3x10 Lendamine hantlitega kaldpingil 3x10 Surumine kangiga kukla tagant istudes 3x10 Lendamine küljele hantlitega seistes 3x10 Ploki alla surumine triitsepsile 3x10 Keretõste kõhupingil 3x15 2. päev - Selg, biitseps, jalg, säär Seeria Tõmme plokil ülalt ette 3x10 Alatõmme trenazööril, kitsas haare 3x10 Keretõste alaseljapingil 3x10 Küünarvarte kõverdamine kangiga seistes 3x10 Kükk kangiga, kang turjal 3x10 Jalgade kõverdamine trenazööril kõhuli 3x10 Pöiasirutus trenazööril seistes 3x10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellistega millistega suudad korraliku tehnikaga piisavalt korduseid sooritada, ega keegi ei saa ette öelda mitu kg seda või toda tee ;)

Edited by PlaaTable

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldises mõttes võiks teha selliste raskustega, millega viimaste kordustega peab pingutama. Ei ole mõtet kohe maksimaalsete raskustega tegema hakata vaid teha kergemate raskustega nii, et iga järgnev trenn saaks raskema trenni teha. See tagab pideva arenemise, muidu kui kohe hakkad suuri raskusi kangutama siis arened küll alguses väga kiiresti kuid üsna pea oled jõudnud punkti, kus enam raskusi ei saa lisada ja areng jääb toppama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harjutus : Surumine kangiga kukla tagant istudes, sellega tasuks ettevaatlik olla, see ei ole õlaliigesele "tervislik".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×