Jump to content
Sign in to follow this  
senjoriitajl

BodyPumpi hirm

Recommended Posts

Tere!

Ma tean, et mu postitus võib mõnele väga naljakas tunduda, kuid ma tunnen, et pean kuhugile end tühjaks kirjutama.

Kuna olin nädal aega haige, ja pole praktiliselt 6 päeva mingi trenniga tegelenud, siis tunnen, et täna on see päev, mil võiksin uuesti trennitegemist alustada. Tervis tundub enam vähem korras olevat. Kuid jah, see pole see, millest tegelikult rääkida tahtsin.

Nimelt pean rohkem hakkama lihastrenni tegema, kuna ainult kardiotrennid on mu kaalu seisma pannud, ning et kiiremat tulemus saada, pean lihased käsile võtma. Vaatasin spordiklubist järele, ning saan minna täna lõunasele BodyPump trenni. Lugu on aga selline, et ma pole kunagi seal trennis käinud, noh vähemalt Eestis mitte, ja ma kohutavalt kardan. Ma pole väga "kangi tõstja" tüüpi ja parema meelega ei läheks üldse sinna trenni, kuid teisest küljest tean, et pean oma hirmudest jagu saama.

Oskab siin keegi soovitada, kuidas võtta esimesest tunnist kõik ning saada reepeale. Ma olen kangide jms väga kohmakas. Millele peaksin erilist tähelepanu pöörama?

Aitäh, kes vastavad!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mine veits varem kohale, ütle treenerile, et oled esimest korda - näitab sulle ära, kuidas kettaid kangile panna ja ilmselt soovitab kõige kergemad raskused võtta alustuseks. Edasi tee trenn treeneri järgi, kangi küll pole vaja karta. Kõige kergemate raskustega kaalub kogu see krempel kokku vähem kui 5 kg. Head trenni!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui teed kõige väiksemate raskustega kõiki harjutusi, siis ei tohiks väga hull olla. Raskusi lisa järgmiste treeningutega.

Ma ise ütleks, et kui tehnika lagunema hakkab mingis harjutuses, väljaasted vms, siis pigem ära üldse tee - puhka ja jätka, kui oled valmis korraliku tehnikaga tegema.

Edited by gmaster
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aitäh vastuste eest, jõudsin just trennist tagasi!

Polnudki nii hull, kui ma kartsin. Mõne harjutuse puhul oleks pidanud väiksema kaalu lisama, kuid saan seda edaspidi vastavalt vajadusele korrigeerida. Lemmiktrenn just pole, aga eks ma harjun. Lõppude lõpuks on kõik mõtlemise küsimus. Igatahes vedas mul trennis väga, kuna üks tüdruk oli väga abivalmis, ning seletas mulle kõik lahti - mis raskustega ja mis harjutused ees ootavad. Samuti aitas asukohavalikul: nägin treenerit hästi ning ennast peeglist, et rühti kontrollida. Samuti oli ees inimesi, kelle pealt maha vaadata.

Astusin kaalu peale ka, ja uskumatu- selle 6 trennivaba päevaga, mil haige olin, olen ligi 3 kg juurde võtnud. Masendav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aitäh vastuste eest, jõudsin just trennist tagasi!

Polnudki nii hull, kui ma kartsin. Mõne harjutuse puhul oleks pidanud väiksema kaalu lisama, kuid saan seda edaspidi vastavalt vajadusele korrigeerida. Lemmiktrenn just pole, aga eks ma harjun. Lõppude lõpuks on kõik mõtlemise küsimus. Igatahes vedas mul trennis väga, kuna üks tüdruk oli väga abivalmis, ning seletas mulle kõik lahti - mis raskustega ja mis harjutused ees ootavad. Samuti aitas asukohavalikul: nägin treenerit hästi ning ennast peeglist, et rühti kontrollida. Samuti oli ees inimesi, kelle pealt maha vaadata.

Astusin kaalu peale ka, ja uskumatu- selle 6 trennivaba päevaga, mil haige olin, olen ligi 3 kg juurde võtnud. Masendav.

See 3kg võib olla vabalt sul kehakaalu loomulik kõikumine. Väga kahtlen, et suudaksid 6 päevaga 3 kilo rasva endale tekitada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No päris 3 kg võib olla tõesti mitte, aga haiguse ajal kühveldasin peaaegu pool purki mett päevas sisse. Usun, et midagi sealt ikka juurde tiksus.

Seepärast polegi mõtet ennast alatasa kaaluda.Kaalu kõikumine on normaalne.Kaalunumbri pidevast jälgimisest tekib paljudel lihtsalt stress,kui paar kilo siia-sinna.Peegelpildist piisab täiesti.Kuue päeva ja poole purgi meega ei juhtu ka midagi katastroofilist. ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1g süsivesikuid lisab kehakaalu ka 3g vee arvelt, mida nende salvestuseks vaja on. Nii et kui sõid mett ja jõid ohtralt teed, siis ilmselt osa läks tõesti rasvaks, kuid suur osa on vett. Samamoodi rõõmustavad ekstreemdieedi pidajad esimeste päevade kaalulangust kui hakkavad pidama süsivesikute vaest dieeti - süsivesikud saavad otsa ja osa vett ka läheb.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna kaalusin end spordiklubis uuesti, kuna eelmine kaalumine toimus täpselt nädal aega tagasi. See eilne, ligikaudu 3 kg, oli liiga dramaatiline liialdus. Võrreldes nädalataguse ajaga on kaal tõusnud 1.2 kg. Seda on palju ja juurdevõtmise asemel peaks number hoopis langema, kuid see on praegu ainult enda peale kaebamine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×