Jump to content
Archangel

Archangel'i blogi

Recommended Posts

Sinna see vorm läks ka muidugi. ;)

EDIT: Maailmameistrivõistlustel.

MMil oli teine süsteem ja ei andnud tõesti edu. Silvari blogis on nädal enne MMi pildid ka väljas, kus on pilt üliterav. Laadimine võiks jääda max 2-päevaseks nagu enne EMV ja Põhjamaasid oli. Eks olen nüüd targem ja enam nii ei tee :).

PS. Aga MMi finaalpäevadel alles tundsin, et nüüd on glükogeenivarud täis. Sest kui Eleriga lavale läksin, siis pumpamist ei olnud vajagi ja kõik lihased olid jumala täis. :) Nädal aega oli veel selline tunne, sest kaloraaž oli 6500+ ka :D

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna hommikuks oli kaal +1.5kg võrreldes pralle algusega laupäeval. Visuaalne pilt oli aga positiivne. Taaskord peab tõdema, et isegi selline totaalselt ülekülluslik õgardlus ei mõju vormile halvasti, kui sul on paagid tühjad. Sest sul mahub oma tavapäraste energiakulutuste kõrvale veel niivõrd palju keha jooksvatesse varudesse, et rasvamassi on juurde tekitada väga keeruline.

Eks ta on laias laastus sama effekt, mis kulturistidel viimastel laadimispäevadel enne lavale astumist. Kui ikka paagid on tühjad, siis võib õgida nagu siga ning laval olla kuiv nagu vanakurat.

:D

Ega keha ei suudagi selle paari päevaga nii palju rasva salvestada,et oleks kohe peeglist näha(ainult vbl kõht mis on soolestiku massist vähe punnis). Päevas vist vist max. 20-30 g. Ülejäänud läheb sinna kuhu peab ja vaja :) Eks paranda mind kui oled muud lugenud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega keha ei suudagi selle paari päevaga nii palju rasva salvestada,et oleks kohe peeglist näha(ainult vbl kõht mis on soolestiku massist vähe punnis). Päevas vist vist max. 20-30 g. Ülejäänud läheb sinna kuhu peab ja vaja :) Eks paranda mind kui oled muud lugenud.

Sõltub. Pm. iga gramm rasva mida sööd läheb kohe naha vahele. See kas pikemas plaanis salvestatud rasva hulk koguneb või väheneb sõltubki seejärel jooksvalt kaloraažist ja muudest toitainete vahekordadest. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu hetke suurim nõrkus ning samas näide kehaosast mille üle võin ainult uhke olla. Selg ja rind.

52nrwz.jpg

Selg on nõrk. Täpsemalt lailihas on lihtsalt kehv. Ülaselg veel enamvähem, kuid lailihas on õhuke ja kitsas. Ning uskuge, ma proovisin end laiaks siin pildil ajada. Ei läinud rohkem. Ainuke viis laiemat selga demonstreerida on meeletu pingutusega end standard lailihase poosis pea pooleks venitada, kõigest jõust keskkohta kokku surudes ja taha kallutades. :D - Muidugi eks loeb see, mis lavalt vastu vaataks. Aga oma vigu peab tunnistama. Vabaltseis tagant on kusi. :D

Rinna üle aga olen uhke. Mitte, et ta oleks märkimisväärne, vaid selle pärast, et veel paar aastat tagasi olid mul seal tühjaks lastud õhupallid. Ehtsad lehmanisad. Käsi ja õlg on ka muidugi tore, aga need alati toredad olnud. :P

Tänane päev oli muidu tavaline, ei midagi märkimisväärset ette kanda. Homme lõõgastus ja laadimine. Pole veel otsustanud mida söön, lähen päeval poodi ja valin toidud välja.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meil näikse samad problemaatilised kohad olevat.
Aga noh, mida pole seda pole ja ega ta tule ka suure tõenäosusega.

Ma üldse hetkel nii niru, et kui vaatama hakata siis polegi midagi peale sääre :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meil näikse samad problemaatilised kohad olevat.

Aga noh, mida pole seda pole ja ega ta tule ka suure tõenäosusega.

Ma üldse hetkel nii niru, et kui vaatama hakata siis polegi midagi peale sääre :lol:

Eks sul on põhjusega. Vigastustega pole lihtne, kuid ma usun, et ega sind need igavesti kimbutama ei jää. Terve elu veel aega terveneda ja üles treenida. :)

Enda puhul tegelt sama - areneda saab kindlasti veel. Kehva selja põhjus on minu puhul ainult üks - vähene tahe ja vahendid. Olgem ausad, selg on suur tükk ning kuigi paari harjutusega annab päris läbi töödelda, siis mitte nii hästi kui tahaks. Samuti on kindel, et kodus ma maksimumi samuti võtnud ei ole. Polegi ju eesmärk olnud. Trennid tehtud enda lõbuks/terviseks ning eesmärk mitte omada maailma laiemat selga, vaid lihtsalt, et selg oleks olemas ning enamvähem proportsioonides ülejäänud kehaga.

Muidugi selge ka see, et foorumites on ikka mõnusam muljetavaldavam lailihase poos sisse võtta, kui vabaltseis, mis nõrgad kohad välja toob. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma enda blogis kunagi kirjutasin, kuidas ma "esimest" korda selga treenisin järsku, kuigi see ei olnud kaugletki esimene kord.
Aga tundus nagu esimene, sest tunnetus oli esmakordselt olemas.

Ehk siis "võti" on tunnetus. Loomulikult on see iga lihase treenimisel tähtis aga seljal on see isegi nagu olulisem.
Vbl "oluline" on vale sõna aga selga treenides on seda tunnetust raskem saada.
Ei piisa ainult kätega tõmmetest, peab samal ajal mõtelma, et "nii nüüd tõmban seljaga". Noh midagi sellist B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma enda blogis kunagi kirjutasin, kuidas ma "esimest" korda selga treenisin järsku, kuigi see ei olnud kaugletki esimene kord.

Aga tundus nagu esimene, sest tunnetus oli esmakordselt olemas.

Ehk siis "võti" on tunnetus. Loomulikult on see iga lihase treenimisel tähtis aga seljal on see isegi nagu olulisem.

Vbl "oluline" on vale sõna aga selga treenides on seda tunnetust raskem saada.

Ei piisa ainult kätega tõmmetest, peab samal ajal mõtelma, et "nii nüüd tõmban seljaga". Noh midagi sellist B)

Jep, nii on. Ja raske on ta ühes osas selle tõttu, et sa ei näe oma selga. (sama ka õla tagaosaga, mis sinna kuulub) Enamik ei suuda isegi adekvaatselt seda katsuda. Kõiki muid lihased annab vähemalt katsuda, tunda kuhu koormus peaks jõudma, näha. Seljaga, hui. Vehid aga trenni teha ning loodad, et läheb sinna kuhu peab. Pole lihtne. Ei aita ka see, et selja treenimisel on kehaga lihtne kaasa aidata ning, et selg üldse suhteliselt tugev on. Halb selle tõttu, et tunnetust ei otsitagi, toore jõu ja vehkimisega liigutatakse tonne. Võib tore välja näha, aga seljale meeletut arengut alati ei too.

Õnneks enda jaoks olen tunnetuse paika saanud, kuid puudust olen tundnud vähe täpsemalt lailihast ründavatest aparaatidest. Realistina võib koduse trenni tulemuse üle uhke olla, laiemas mõistes oleks saali inventari vaja, et tõeline selg ehitada. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hantlitõmme küljelt pidi hea lailihase stimulaator olema.

Olen seda ka teinud. Kodune hantel on muidugi kõike muud kui mugav selle jaoks. Suured kangi kettad hantlivarrele külge kruvitud, raskused ebaühtlased. :P

Aga vabandused... eks ma pööran seljale veidi rohkem tähelepanu tulevikus. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põnev. Tuleb ära vaadata. Teen hetkel paastumise kohta lõputööd.

Päris radikaalset lähenemist (eriti siinse keskkonna soovitustega võrreldes) propageeriatkse seal. Ja seda teevad *teadlased*.

Must-watch, kui ei karda niigi mürarohkesse teemasse uusi tahke juurde võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päris radikaalset lähenemist (eriti siinse keskkonna soovitustega võrreldes) propageeriatkse seal. Ja seda teevad *teadlased*.

Must-watch, kui ei karda niigi mürarohkesse teemasse uusi tahke juurde võtta.

Proovin hommikul ära vaadata, praegu kobin magama. Paastumine on äärmiselt huvitav teema väga mitmes mõttes. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kindlasti vaatan ja alati annab "teadlaste" nimed ka järgi uurida ning nende tausta kontrollida. Seda ei karda, sest BBC dokk ei ole mingi allikas, millest infot hankida.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainuke harjutus mida Sa selja paksendamiseks? teha ei saa, on vist rack-pulls/deadlifts? Sul vist kükipuuri ei olnud kodus 200kg'ga :huh: .

Aga ka ainult ettekallutatult tõmmete ja lõuatõmmetega on kolli-selg täitsa tehtav projekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainuke harjutus mida Sa selja paksendamiseks? teha ei saa, on vist rack-pulls/deadlifts? Sul vist kükipuuri ei olnud kodus 200kg'ga :huh: .

Aga ka ainult ettekallutatult tõmmete ja lõuatõmmetega on kolli-selg täitsa tehtav projekt.

Ideeliselt küll jah, tehtav. Eks ma ei peaks imestama, et minu tempo juures on suure selja jaoks veel paar aastat liiga vara. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideeliselt küll jah, tehtav. Eks ma ei peaks imestama, et minu tempo juures on suure selja jaoks veel paar aastat liiga vara. :D

Poksikott ülesse ja lõuatõmbed lisaks. Peaks suht häsi selga arendama. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pean rohkem sööma. Mul on tekkimas sama probleem, mis Otil vahest. Kaal kukub liiga kiiresti. Eelmine laupäev enne oma suurt söömat olin 93kg. Suure söömaga tõusis esmaspäevaks 94.5 kiloni. Täna hommikul 92kg. Ja ma olen kaloraaži tõstnud, mitte vähendanud. :D

Selge see, et igapäevane aeroobne teeb oma tööd hästi ning keha on defitsiidis. Olen paari nädala taguse ajaga kaloraaži ligi 25% tõstnud. Enesetunne on hea. Rohkem toitu teeb alati tuju heaks. :)

2a01bbm.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina sain oma selja alles siis käima kui hakkasin raskustega varjupoksi tegema .Raskus aint 2kg. Algul tegin aint TRX, kordused isegi 2o tuuri aga selg oli ikka tpeenike. Natsa kumerust hakkas tekkima jah poksiga. Tundub isegi lõdvalt olles ilusti tihe ja toonuses.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suht tavaline päev täna, selle vahega, et hommikul magasin pikalt. Neljapäevad on sellised. Kokku vist ca. 11h, mis võrreldes tavapärase 6h-ga on päris korralik laks. Aga väga hea oli, ilmselgelt. :)


Homseks paar huvitavat asja plaanis. Tundub, et liigun Revalisse ning räägin ühe mehega veidi trenni tegemisest ning muudest asjadest. Selline personaaltreeningu värk plaanis.


Ülehomme aga arvatavasti linna peale. Lootsin küll, et saab nädala ilusti plaanipäraselt mööda saata, kuid elu vajab elamist. Kuna plaanin linna minna jala, samas päeval niisama veel jalutada, siis arvan, et põletan sellise koguse energiat, et võin end linna peal ogaraks süüa ja juua ning ärgata ikka kuivemana, kui varem. Ise pakun, et homme kõnnin 20 kilti täis. Oleks lahe. Peaks sammulugeja hankima, kaua võib lampi pakkuda.


Tänane vormi siis täis kõhuga selline. Keerasin just kausi putru ja protein fluffi endale sisse ning nüüd ägisen. Hea uni, siit ma tulen. :)


eu3iiw.jpg
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikune pilt on ka päris okei. Eks nüüd läheb selle rasvaprotsendi allasaamisega huvitavaks. Pakun, et siit punktist edasi tahab lihas juba kaasa minna. Kuna seda nagu eriti palju loovutada ei tahaks, siis peab üritama rasvakadu hästi kontrolli all hoida. Saab olema huvitav. :)

Poseerimise koha pealt tundub, et käed veidi õlajoonest kõrgemale tõstes annab siiski parima efekti selja jaoks. Õlaga samal piiril muudab käed suuremaks, aga minu puhul ma arvan, et on mõtekam panustada selja detailsuse väljatoomisele. Käed jäävad igal juhul piisavalt suureks. :)

jrv1xl.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×