Jump to content
Fdvk

Igakuine võistlus - Kangikompleks

Recommended Posts

Aja peale sooritatakse järgmist kangikomplekssi:



10 kang pea kohal kätel kükki


10 seistes surumist eest (nõksuga)


10 eeskükki


10 surumist seistes eest (nõksuga)


10 tagakükki



Mehed 45 kg - ga, naised 25 kg - ga.



Lähteasend: võistleja seisab, valmis soorituseks, kang vastava raskusega võistleja ees maas. Starteri käskluse peale võib võistleja haarata kangi ja hakata etteantud komplekssi sooritama. Stardikäskluse peale käivitab starter ka aja. Aeg läheb kinni, kui võistleja on üles tulnud viimase ringi (2. ringi) viimase tagakükiga ja paneb kangi enda ette põrandale maha tagasi. Ehk, kui kang pärast viimast kükki läheb maha, sellega klõpsab ajavõtja aja kinni. Kontrollaeg 10 minutit, mis tähendab seda, et kui 10 minutiga ei suudeta etteantud harjutusi antud järjekorras ja korduste arvuga sooritada, läheb aeg kinni ja edetabelisse läheb korduste arv, mis 10 minuti sisse mahtus. Võisteldakse selle peale, kes antud kompleksi kiiremini etteantud järjekorras ja etteantud korduste arvuga sooritab. Vahepeal võib loomulikult puhata, kangi käest ära panna, kuid võistleja peaks olema kogu soorituse vältel kaameras nähtav. Kui võistleja puhkab, siis aeg ikka jookseb ja kui jätkatakse sooritust, siis jätkatakse seda sellest harjutusest (ja korduste arvust), kust enne puhkust katkestati. Kui ülelugemisel ilmneb, et mõne harjutuste korral on tehtud väiksem korduste arv, siis sooritus tervikuna arvesse ei lähe. Kui mõne harjutuse korral tuleb mõni kordus rohkem, siis see sooritust ei riku, ent minimaalne 10 kordust tuleb kompleksi iga harjutuse korral ära teha.





Surumiste korral võib kasutada põlvenõksu, kuid korduse fikseerimiseks peavad käed ja jalad hetkeks minema täielikult sirgeks. Kükkimistel võik reie pealispind käia paralleelist natukene allpool.



Täiendan veel: võistleja võib iga kell katkestada, kuid siis läheb kirja tulemus kordustes ja aeg, mille jooksul see korduste arv tehti. Ja kui võistleja otsustab katkestada, siis peab ta ajamõõtjale sellest selgelt märku andma, kes peatab ka jooksva aja.



KUIDAS NEID AEGU USALDADA??? Selge see, et kokkuvõttes käib meil mäng siin usalduse peale!!! Samuti, üleslaetud videost on võimalik tagantjärele vaadates ja stopperiga fikseerides kõik ikkagi suhteliselt täpselt fikseerida ja paika saada.



Harjutus on Janar RÜckenbergi poolt.

Edited by Fdvk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oma bloqi all on jah, kuid see on pigem selline demoversioon, mitte konkureeriv videokatse, et kuidas selline kompleks üldse toimib, samuti tegin selles videos ringi läbi kolm korda, siis me veel ei teadnud, kas teeme ametlikus väljakutses 2 või 3 ringi. Nüüd keskendungi järgnevatel katsetustel meie poolt fikseeritud ametliku formaadi (2 ringi) järjest sooritusele ja lähipäevil postitan kindlasti ka avakatse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis te sellest arvate, kui äkki auhinnad loosida osalejate vahel? S.t, et kõigil osalejatel on võrdne võimalus midagi võita ning keegi pole eelisolukorras. Need auhinnad on küll sümboolsed, aga võib-olla tuleks rohkem huvilisi niimoodi, kui kõigil on võimalus võita? Valgukott kuluks igaühele ära : )

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovisin ka täna huvi mõttes harjutuskompleksi.

Esmalt tekitas kahtlust kang pea kohal kükid, kuna polnud varem proovinud. Saigi siis ära katsetatud.
Alustasin väiksema kangiga ja juba sellegagi oli keerukust: nimelt tasakaal on kerge kaduma ning selg vajub läbi.

Seega soovitan teha kompleksi vööga ning puhanuna.

25kg kang ei tundunudki täna enam kerge. Loodan, et teistel naistel on 25kg kang kergem.

Kui olen tasakaalu ja tehnika paika saanud, siis isegi võiks proovida linti võtta...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lõpetasin just oma esimese katsetuse ja laen selle ka üles. Aeg: 4:46:56, tänase esimese ametliku katsetuse eesmärk oligi kompleks lihtsalt kaks korda järjest läbi teha. See eesmärk sai ka täidetud ja töö käiski kogu selle aja jooksul, üks eeskükk tuli veel lisakski. Aga, mismoodi seda kõike veel kiiremini on võimalik teha :D??? Selle väljakutse korral paigutun mina ilmselt küll viimaste sekka. Aeg 4:30:00 on ehk reaalne, rohkem kindlasti mitte :D, mismoodi Erkko selle esimese ringi minutiga tegi - imemees :D...

Alustan nüüd jalatrenniga, põhitöö täna kükk 8 x 8, raskust veel ei tea.

post-4071-0-25625700-1389019972_thumb.jp

Edited by Oskar

Share this post


Link to post
Share on other sites

4:46:56...

Kust seda kiirust veel juurde võtta - ei tea :D, olen siin mitu tundi juurelnud, et kuidas on võimalik teha ringi aeg nii kiire, kui Erkko 1:14, mõõtsin, mul tuli üks ring 1:55, müstika :D.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

4:46:56...

Kust seda kiirust veel juurde võtta - ei tea :D, olen siin mitu tundi juurelnud, et kuidas on võimalik teha ringi aeg nii kiire, kui Erkko 1:14, mõõtsin, mul tuli üks ring 1:55, müstika :D.

Keegi teine ei tee nii puhta tehnikaga ja nii sügavad kükke kui sina.Hea on vaadata selliseid puhtaid sooritusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovisin siis täna ka kükki kang pea kohal. Tegin esialgu kaks kümnest seeriat ainult 20kg ja vööga, oli suhteliselt julm. Seljal hakkasid täiesti uued lihased tööle, mida enne tundnud pole :D

Kardan, et mul jääb see kuu challenge vahele, aga vb võtan end kokku ja proovin ära teha (ei taha midagi kindlat lubada :D )

Aga loodan, et Agnes kavatseb ikka osaleda ja paneb võimsa märgi maha. Klassikanaistele võiks see olla üpris lihtne kompleks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.. Ma ei saa jälle muuta enda postitust...Mõni moderaator peab seda tegema siis.

Siit võiks teha ettepaneku, et teema algataja saab teemat hallata, vähemalt oma postitusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janar teeb jah väga fikseeritult ja puhta tehnikaga, sisuliselt nii need tüübid kes seal näidisvideo tegid ja Erkko teevad Janri ühe korduse ajal ca 1,5 kui mitte rohkem, st tempo on teine, saan aru ,et reaalses grossfitis nii puhtalt küll keegi ei tee, olen seda ka telekast vaadanud ja seal käib ikka korralik raiumine, lõuatõmbamine oli selline, et ma ei oleks saanud kuidagi ühtegi kordust ära lugeda, toimus mingi kiikumine... :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma tegelikult ei lugenud seda juhendit, sealt ka möödapanek võistluse alustamise ja stopperi kasutamise jne osas :D video pealt on aeg näha mu meelest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nonii..

Aeg on enam vähem sama mis video pikkus, mõned sekundid maha!

4:31

Video tagataustal käib õige kükkide(tehnika) kütmine! :D :D :D :D :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nonii..

Aeg on enam vähem sama mis video pikkus, mõned sekundid maha!

4:31

Sain veel kindlust, et ega see 25kg kang kerge ei ole! :ph34r:

Edited by eliviielo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ott seda kiikumist nimetatakse butterfly pullups'iks, see tehnika on välja töötatud selleks et saaks võimalikult lühikese aja jooksul võimalikult palju kordusi sooritada, seal on nõudmised et alumises faasis käed sirged ja ülemises lõug üle kangi kõrguse. Crossfiti boxides peamiselt kasutatakse tava treenijate poolt tavalist nõksu, aga tehakse ka sirgelt/jõuga lõuatõmbeid, oleneb boxi treeningplaanist.

Agnes väga hea töö!, ainukeseks miinuseks tooks välja kükkide puhul sirutamata puusa, aga eks mis lubatud, mis mitte, otsustab korraldaja.

Enda teise katse proovin neljapäeval ka lindile saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõtlesin ka, et võiks ju proovida, kuid ilmselt jääb ära :( Nimelt on minu jaoks suht võimatu kang peakohal kükkida. Proovisin tühja kangiga ja kuidagi ei sujunud. Kas on asi painduvuses või milles, igaljuhul kang peakohal sügavkükki oli võimatu laskuda. Usun, et pole ainuke selle probleemiga. Kükkides on mul keha liiga ees ja natuke sirgemalt tehes on tunne, et vajun kohe selili. Ootame uue kuu võistlust :D

Kuna mul tossudel erilist talda pole, siis ilmselt mingil määral aitaks ka, kui paneksin kaks õhukest ketast talla alla, see aitaks paremini tasakaalu hoida :)

Edited by rennosport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×