Jump to content
alfred329

Ei saa aru, miks ei teki lihasmassi

Recommended Posts

Tervist!

Minu nimi on Alfred ja üritan siit abi leida. Olen 1.83 ja kaalun 82.5 kg. Söön igat manti. Pole ennast piiranud hõrgutistest. Suitsetan ja joon ka alkoholi vahest, et kui palju see nagu mõjutab. Teen nädala sees käin 2x jõusaalis 2x võrkpall. Nädala vahetustel koduselt trenni. Imelik on selle juures see, et käisin eelmine aasta regulaarselt 2x-3x nädalas jõusaalis . okei suvi tuli võtsin vähe lõdvalt. Ei olnud aega trenni teha. Nüüd ajan end jälle vormi. Jõuda nagu on juba aga tulemus pole see mis selle aja jooksul oleksin pidanud saavutama. Söön korralikult . Olen suure isuga , kuid ainevahetus on kiire seega kehakaal väga ei tõuse ja lihasmass ei kasva . Mida ma peaksin tegema et saavutada lihasmass , mida soovin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiimulid on liiga väikesed tõenäoliselt. Too välja oma täpne toitumine ja treening, siis saame täpsemalt öelda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist!

Minu nimi on Alfred ja üritan siit abi leida. Olen 1.83 ja kaalun 82.5 kg. Söön igat manti. Pole ennast piiranud hõrgutistest. Suitsetan ja joon ka alkoholi vahest, et kui palju see nagu mõjutab. Teen nädala sees käin 2x jõusaalis 2x võrkpall. Nädala vahetustel koduselt trenni. Imelik on selle juures see, et käisin eelmine aasta regulaarselt 2x-3x nädalas jõusaalis . okei suvi tuli võtsin vähe lõdvalt. Ei olnud aega trenni teha. Nüüd ajan end jälle vormi. Jõuda nagu on juba aga tulemus pole see mis selle aja jooksul oleksin pidanud saavutama. Söön korralikult . Olen suure isuga , kuid ainevahetus on kiire seega kehakaal väga ei tõuse ja lihasmass ei kasva . Mida ma peaksin tegema et saavutada lihasmass , mida soovin?

Nii, järjekordne korralikult sööja. Too välja oma toitumine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenn kestab vähemalt 1-2h Põhiline rõhk on hetkel ülakehal . Võrkpall on nagu ikka , kalorite põletamise jaoks pisut, Teen erinevaid kõhulihase harjutusi viimasel ajal proovin oma kõhulihaseid rohkem esile saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenn kestab vähemalt 1-2h Põhiline rõhk on hetkel ülakehal . Võrkpall on nagu ikka , kalorite põletamise jaoks pisut, Teen erinevaid kõhulihase harjutusi viimasel ajal proovin oma kõhulihaseid rohkem esile saada.

Keha tuleks nagu tervikut võtta.Baasharjutused on need mis kasvama panevad.Just kükid,tõmbed,surumised.Seega jalatrenni pole mõtet karta.Selliste rind-kõht-biits kavadega just kaugele ei jõua. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mingi päevake vast on siuke valusam siis juba harjub , kuid siiski valus kui midagi teha. Ega ma mingeid nii harjutusi ei oskagi nimetada , teen seda mida näinud olen , ja vaatan mis on hea ja raske teha , mis nagu oleks kasulik. Teen harjutusi võimete piires.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Need, kes soovitavad baasharjutusi, nende jutus oma iva olemas. Nimelt baasharjutuses kipume me rohkem pingutama. Näiteks kükkimisel kangi alla ei ole soov jääda ja viimasel kordusel teeme suurema pingutuse kui lihtsa isoleeritud harjutustega teha saaks. Õlale kangi või hanti üles surumine paneb rohkem pingutama kui mingi isoleeritud plokiharjutus või lendamine vms kergem asi- ja nii siis saabki lihase pikapeale suuremaks. Sama jutt teiste lihaste kohta. Võib-olla sul harjutuste kavas tuleks just proovida need baasharjutused kasutusele võtta, siis on pingutus ja areng suurem.

Võiksid kirjeldada ühte treeningpäeva.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinnalt surumine -> Lendamine -> Lõuatõmbed nii palju kui jaksan -> Viimasel ajal Jõutõmbe ka kavasse sisse visanud , siis see harjutus

, Biitseps ja triitseps ja siis kõhulihased
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Ega interneti teel väga selget pilti ei saa treeningust, vahest hakkad blogima siin. Paned blogisse täpselt kirja seeriad ja raskused, ja ka söögi osas midagi.

Võib-olla sinu arusaam "lihasmassist" on ka teistsugune kui teistel- näiteks mõni arvab psühholoogiliselt, et tal pole massi, tegelikult aga on küll.

Kui su kehakaal seisab enamvähem paigal praegu, siis võiks eeldada, et toitu on küllalt ja vaikselt võiks lihas ja jõud areneda. Seetõttu esimene mõte on siiski, et trennid pole piisava pingutusega. Võib-olla võrkpall väsitab suht rihmaks, ja neile järgnev jõusaalipäev ongi energiavaene ja seetõttu pingutust ja arengut vähe.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega sessuhtes ma teen omamoodi seeriaid , pole mingit kindlat arvu. Esialgu teen soojenduse kui tarvis , Siis teen nii palju kui jõuan proovin alati raskemat võtta , mida teha kannatab . Ei näe nagu mõtet muidu. Olen kuulnud ka et kohupiim pidi hea olema. Et üks kasutas seda varianti toitumisena. Ehk tuleks mingi sokolaadike enne trenni siis süüa. Ma söön nii nagu mahub , kui kõht tühi kohe pugin sisse midagi . mul juu ainevahetus kiire seega eriti vahet pole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen mõelnud ka nende mingi publrite peale aga ei usalda siukseid asju samas.

See pulber(valgusheik) on täpselt sama asi kasutegurilt selle kohupiimaga,millest sa rääkisid.....Üldiselt päevane kaloraaz ja makrode suhe on see mis loeb,pole olemas halba toiduainet,vaid kehvasti kokkuklopsitud menüü.Teemasid ja artikleid on siin selle kohta päris palju,tuhni foorumis veidi ringi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihaskasvu alus on siiski toitumine, raskused ei pea olema kontimurdvad

Ilma vastava treeninguta ikka lihas ei kasva, toitu palju tahad! Katsuks need kaks omavahel kombineerida, siis vast hakkame ka tulemusi nägema :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilma vastava treeninguta ikka lihas ei kasva, toitu palju tahad! Katsuks need kaks omavahel kombineerida, siis vast hakkame ka tulemusi nägema :)

Jah, aga ei saa eeldada, et eelneva treeningstaažita (või valega) on võimalik kohe 100kg rinnalt suruda. Tuleb alustada ikkagi endale jõukohaste numbritega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hommikuti söön mõned võileivad , lõuna ajal soe toit. enne trenni 1h 3-4 võileiba , muna vms ja pärast trenni 2h söön korralikult kõhu jälle täis

Selles ilmselt yks osa probleemist ongi. Kust yldse tead, et sood piisavalt? Neid "soon-kyll-korralikult-aga-kaal-ei-touse" teemasid on siin kymnetre kaupa ja loppu ei paista. Kui hakata detailidesse laskuma, siis selgub, et tihti ei sooda isegi 2000kcal tais. Sellise energia juures ei saagi mingist lihaskasvust raakida kui just kuhjaga rasvkude peal pole, milla arvelt see puuduv energia votta.

Samuti treening ainult 2x nadalas, mis on teine asi.

Jalgu ei treeni? Jalad moodustavad suurema osa (lihas)massist.

Meenub see kohe:

p4QI1oF.jpg

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

2x nädalas vähe lihas kasvu jaoks miinimum ikka 3x nädalas, kui tahad ikka korraliku lihas kasvu siis soovitan 4-5x nädalas ja kavad paika. Toitumis osa lihas kasvus on väga tähtis osa 5-6x päevas süüa normaalses koguses valgud süskarid rasvad ära jagatud ilusti + võid fitnesist tooteid osta mis annavad sammuti korraliku lihas kasvule mõnuse kasvu juurde. Ega enne kasvama ei hakka kui sööma korralikult hakkad. Ilusa kuiva lihase jaoks 70% toitumine 30% trenn ja kõhulihased samuti ehitad köögis üles.

Edited by robocop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seda toidukordade arvu paevas, ei maksa eriti tosiselt votta. Minu teada ei ole piisavalt toendeid kummaski suunas, et see markimisvaarselt kehakompositsiooni mojutaks (eeldades, et keskmine kaloraaz jaab samaks). Algaja jaoks on oluliselt tahtsamaid asju kui selliste nyansside jargimine.

Eelkoige siiski jarjepidevus koiges - nii toitumine kui ka treening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle pole keegi eriti põhjendanud, et mida ma siis valesti teen- kas sa äkki võiks proovida seletada seda?

Sest justnagu antakse mõista, et teen midagi valesti, aga kui küsin, et mis valesti on, siis ei saa enamasti vastust.

Selle teema kasutuslugu oli minumeelest küllalt aktiivne ja huvitav, mis osas sa paska siit näed?

Sa ise andsid ka omapoolse panuse siia teemasse ilusti- seega kõik normaalne minumeelest.

Samas väga paljudes foorumites näen sarnast reaktsiooni nagu sinul siin, ja siis tekib mul hämming, et why.

LPF on juba mõtte maailm, millega kunagi suureks ei kasva... Vb kasvad ka aga eks näha ole, kui 20 a pärast postitad siin. Kas oled alla andnud või jätkad sama süsteemiga.

Ise olen täis HPF.

63d531b6b8e38f0a4bfe22b0f68e216eb9f09fa6

5185aecd0cf2637cfe89fddd-295xh.jpg

Kurat nähtud ju küll suuri mehi, kellel jalad nagu 15 a poisikesel. On see siis teie arust ilus w?

3x nädalas ikka võiks trenni teha. A ja LPF kadesta. Olen 7 nädalat iga trenn tõstnud vähemalt 2.5kg surumises raskust ;) Muudes harjutustes samamoodi. Kükis vast isegi rohkem. :)

Edited by biggereveryday

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×