Jump to content
m4rtinest

Toitumise soovitus algajale

Recommended Posts

Odavamalt?

Ebaselge, kust see kulu tuleb, kui nv alko-, klubi- jne sellega kaasnev, näiteks ära juba jääb.

Millega need kulud kaasnevad, kui inimene rahulikult teeb tervisesporti? Tõstab maast ennast, kive, palke lahti. Võimleb hantlite ja kangiga. Mis kulud?

Miks see alko siia puutub?Umbes,et oleks ainult kaks äärmust -täiskarsklasest trennihunt vs. peoloom.Kulude all mõtlesin jõusaalis käimist.Saalis käimine maksab raha ikkagi.Kui käia saalis ,siis võiks olla mingi eesmärk.Kui soov lihtsalt tervislikult elada,saab seda teha ka kodus või looduses või mida iganes keharaskusega aretades,joostes jne.Kui palju kükkida või suruda.....ma pole kusagil väitnud ,et peaks ennast lõhkuma hakkama,vaid läbi aastate võiks olla saalis toimetaval inimesel teatud areng.Jah,seda tuleks mõõta numbrites,aga see on saavutatav ka täiesti ennast lõhkumata ja rahulikult timmides.See ei peagi olema midagi suurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

50 eur kuus (kui tahta jõusaalis käia) on märkmist väärt kulu? Võrreldes muuga? Okie, teema lõpp.

No kui on vajadus, siis tuleb rahuldada ära. Kui on etapp läbimata, siis tuleb läbida.

Samas kõike ei saagi lahendada/rahuldada- näiteks grammatikat ikka selgeks ei õpi. Eile leidsin siit foorumit Jari kõhuraha kerjamise alamfoorumist räige kirjavea ja andsin teada- see viga parandati, ja minu teada-andev postitus kustutati- kuid ega midagi ei muutu, nad jäävad ikka harimatuteks- harime neid kuipalju tahes. Ses mõttes kõik pole lahendatav üldsegi. Aga siin teemas kisub jah üldteemast välja, kuna on läbimata arenguetapp, on justnagu Põhja-Korea lasteaia etapist tuldud ja nüüd tuleks läbida siis euroopa põhikool- kaldutakse teemaväliselt 50 euro teemasse ja kellegi konkreetse geenidesse jne- aga üldist geeniteadust hallata veel polda küpsed. Nõnda vist eksju. :)

Siis tolle 50 eur kohta ütleks, et see on siiski suur raha eesti palgataseme juures. Võimalusel võiks eelistada soodsamat varianti. Naised võiks käia õues tasuta rattaga sõitmas, ja mehed siis odavas jõusaalis. Mina maksin Z-jõusaali aastamaksuna 302 tugrikut. see on enam-vähem hind, aga tegelikult odavam oleks isegi vaibakloppimise torul lõuga tõmmata.

Ses osas minu arvamus on, et 50 eur on ebanormaalselt palju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 eur kuus (kui tahta jõusaalis käia) on märkmist väärt kulu? Võrreldes muuga? Okie, teema lõpp.

Noh, kas ta just igaühele märkimisväärne kulu on aga ma siin rehkendan, et olen ikka mitmeid aastaid seda raha kokku hoidnud. Isegi, kui võtta vähe tagasihoidlikum kuu-tasu 30.- Eur, siis olen ikka oma 1000+ raha kokku hoidnud juba mõne viimase aasta jooksul. Ega seda igapäevaselt jooksvalt ei tunnetagi, aga kindlasti on see lubanud mul muudes eluvaldkondades nõksa vabamalt asju võtta. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

50 tugriku eest saate te ülepäeviti jooksmas käia soojasesoonil, ning külmasesoonil lõuga tõmmata kodus ülepäevati.

Lisaks saate osta 50kg õunu, või siis vist 15kg kana eks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noh, kas ta just igaühele märkimisväärne kulu on aga ma siin rehkendan, et olen ikka mitmeid aastaid seda raha kokku hoidnud. Isegi, kui võtta vähe tagasihoidlikum kuu-tasu 30.- Eur, siis olen ikka oma 1000+ raha kokku hoidnud juba mõne viimase aasta jooksul. Ega seda igapäevaselt jooksvalt ei tunnetagi, aga kindlasti on see lubanud mul muudes eluvaldkondades nõksa vabamalt asju võtta. :)

No on tegelane, eemale turule ei viitsi jalutada, et soodsamata toidukaupa hankida.. kuna " ma nii kehvas maj. seisus ei ole " aga nüüd aastatega 1000 kokku hoida on big deal ;)

Edited by Marxengel
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ärgem unustagem muud tausta: kui mõni kulutab 50 alksi, ja muu peale, kuhu minul ei kulu, ei ole ju suur väljaminek?

Plus, kui keegi süveneks, see oli "isegi kui"...esmavalik oli siiski muul kujul endaga tegelemine.

Ei püsi siin asjad vaos. Mis teha, kiired ajad, pealiskaudne suht(lemine) umine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõõdukust on kahjuks raske tänapäeva inimesele müüa. Tundub justkui loogika-vastane, aga Martin Berkhan kirjutas sellest kunagi - "illusion of complexity" - ehk mida keerulisem, raskem miski tundub, seda enam kasu osad inimesed eeldavad, et nad sellest saavad.

Samas jällegi ajavad nii paljud taga maagilist ime-tabletti. Ehk - rahvas oleks justkui kolmeks jagatud, kus "mõõdukad" on vähemuses ning ülejäänud on ekstremistid, kes üritavad kas liiga lihtsalt või liiga raskelt läbi ajada. :D

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Müüa? Kes, miks, milleks?

Antud juhul on müügis kõigest, ei vähem ega rohkem kui iseenda pikemaajalisem heaolu.

* Elu on nagu maraton. Vähemalt on ta selleks mõeldud. Mõned küll peavad seda spurdiks ja.....*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Me müüme ennast kogu aeg. Ahnus ja hirm on tasakaalustavad hormoonid, mis meie müügieetikat mõjutavad. Kui olla liiga ahne, siis võib müüa B3-vitamiini üledoosiga tooteid, D3-vitamiini tühikapsleid, raskemetalliga rikastatud pulbreid, praktiliselt olematu mõjuga lisandeid, jne- kui olla liiga ahne. Kui olla liiga kõrge hirmuga, siis võib kloostrisse minna. Igaühe enda hirmu/ahnuse tasakaal määrab tema müügieetika ja muud asjad.

Algajatele ja ka teistele soovitaks ma eelkõige järjepidevust, vaimset arenemist läbi oma teekonna, meelelahutust, looduslähedust, naturaalsust.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Oi raske on sul teemas püsida.

Ma kirjutasin teemakohaselt ju. Teemaks on "Toitumise soovitus algajale" ja ma kirjutasin, et olge naturaalsed jne.

Ma võin tuua ka mõned pähetulevad punkt-punktilt välja:

1. Eelistage juurvilja jooke, näiteks Kadarbiku Õuna-porgandi peale trenni. Öko-porgandi viikenditel. Mitte aga ärge Arctic Sport tüüpi limonaade.

2. Jälgige, et toidus oleks toortoitu. Puuviljad, keetmata juurviljad, toores munakollane jms.

3. Sööge 3X päevas, vahepalana võite vahel teha lisaks banaani/õuna vms.

4. Hoiduge pulbritest ja tablettidest.

  • Upvote 1
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fit ratest leidsin jah. Neid kalkulaatoreid ka kõiki tõe pähe võtta ei saa. Vähemalt seda osa, mis ütleb palju mida sööma peaks...

Kokku löömine tasub siiski ära, siis saab ise ka aimu. Ise kirjutan paberi peale ja arvestan iga nädal ühe päeva ca. vanemaid pabereid on alles ja kui muutusi pole, pole vaja uuesti arvutada..

Driver, mis sinu hetkekaal muidu on ka? :)

96 kg ... sellest rasva 10.7%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×