Jump to content
Karu87

3 kuuline rasvapõletus Blogi

Recommended Posts

Kaloraaž tundub madal jah. Ise mängin saalihokit (üpris võrreldav käsipalliga). Saalihoki päeval sõin dieedi ajal 3400, jõukapäeval 3200 ja vabal päeval 2800 ning kaal langes pool kilo nädalas ilusti. 85 pealt 78 peale (1.79 pikk). Inimesed on erinevad aga lihtsalt mõtlemisainet sulle. Räägin seda seetõttu, sest jäi silma see, et lugesid päevi palju dieedist tehtud on. Esimese 10 päeva peale ei tohiks selliseid mõtteid küll tulla. Vihje sellele, et oled liiga karmilt alustanud ning lõpetades on oht jälle kiirest kaalu koguda. Pigem võta rahulikumalt ning võta kaal väikeste osadena maha pikema aja peale jaotatuna ning keskendudes mingi aeg kaalu säilitamisele. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis on hea, jätkan siis samamoodi nii kaua, kui end hästi tunnen.

Seda platoo efekti olen eelnevate dieetide ajal mitu korda kogenud, järsku tuleb mingli piir ette ja kaal seisab, vahest isegi tõuseb natuke. Kindlasti tõmbab see motti maha, aga kui eesmärk on võetud, siis tuleb lõpuni minna ja raskused ületada.

See ongi see, miks kaalunumber eesmärgina väga hästi ei tööta, eriti pikaajaliselt. Kirjutasin sellest hiljuti natuke oma mitte-Fitness.ee-blogis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei muretseks praeguses faasis liiga kiire kaalulanguse pärast kui enesetunne on hea. Pigem valmistu mõttes selleks, et ühel hetkel on platoo, et see psühholoogiliselt ei häiriks ja loobuma ei paneks. Kaloraaži on mõtet tõsta ikka siis kui enesetundes mingi muutus.

See enestunne võib vahest väga petlik olla. Mina ka tundsin ennast väga hästi 1100 kcal juures ning 100 g süsivesikutega päevas...raseduse viimases trimestris. Kaal langes, liikuda oli kergem, arstid olid rõõmsad, et ma ei võta enam 2-3 kg kuus juurde. Ketoonid analüüsis? Ah, noh see on pisiasi :)

Mis tähendab "HEA enesetunne" sain aru vaid siis, kui peale 7 kuud kaalu langetamist keerasin kaloraaži kergelt plussi (praegu söön 2500-2600 kcal päevas ja kaal praktiliselt seisab).

Nii et minul töötab vaid külm numbrite analüüs. Eesmärk oli - rasva põletus minimaalse lihaste põletamisega. Erinevate allikate järgi tempo pidi olema 400-kuni 1000 g nädalas (optimum 400-700 g), sellest lähtusingi, mitte enesetundest. Liiga kiire - söön rohkem, liiga aeglane - söön veidi vähem, kaal jääb nädalaks või veel kauemaks seisma - laadimispäev!

Edited by JoZhik

Share this post


Link to post
Share on other sites

See enestunne võib vahest väga petlik olla. Mina ka tundsin ennast väga hästi 1100 kcal juures ning 100 g süsivesikutega päevas...raseduse viimases trimestris. Kaal langes, liikuda oli kergem, arstid olid rõõmsad, et ma ei võta enam 2-3 kg kuus juurde. Ketoonid analüüsis? Ah, noh see on pisiasi :)

Mis tähendab "HEA enesetunne" sain aru vaid siis, kui peale 7 kuud kaalu langetamist keerasin kaloraaži kergelt plussi (praegu söön 2500-2600 kcal päevas ja kaal praktiliselt seisab).

Nii et minul töötab vaid külm numbrite analüüs. Eesmärk oli - rasva põletus minimaalse lihaste põletamisega. Erinevate allikate järgi tempo pidi olema 400-kuni 1000 g päevas (optimum 400-700 g), sellest lähtusingi, mitte enesetundest. Liiga kiire - söön rohkem, liiga aeglane - söön veidi vähem, kaal jääb nädalaks või veel kauemaks seisma - laadimispäev!

Loodan, et tegid oma postis näpuka ja mõtlesid ikkagi 400 kuni 1000g nädalas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... ja motivatsioonist.
Väga meeldib mulle üks postitus Egle Eller-Nabi blogis:

"Üks lihtne libastumiskoht on alati see kui hakkan vaatama kui palju on veel teha. Kui palju on ideaalvormini. Nii oleksin juba ammu alla andnud.Ma vaatan kui suure töö olen teinud ja uskuge mind, neid trenne on olnud palju!!! Kas viskaksin selle kõik nurka?! Mitte mingi hinna eest!! Niisiis, minu trikk eesmärgi poole liikudes on vaadata kui kaugele olen tulnud- olenemata sellest kui kaugel on minust sel hetkel lõppeesmärk."

Ka minul on mitu korda olnud nii, et veel üks dieedikuu läbi, teen uued pildid, vaatan... ja ikka olen nii kole ja paks :( Siis aga võrdlen neid pilte esimestega... ja jätkan tööga edasi!

Loodan, et tegid oma postis näpuka ja mõtlesid ikkagi 400 kuni 1000g nädalas.

kindlasti nädalas :) tänud, kohe parandan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud mõtteterade eest.

Trennis käidus, jõudu oli imekombel võrreldes eelmise nädalaga rohkem, kuigi olen vähe maganud. Peale trenni kohupiim+ banaan.
Ja nüüd wrappi valmistama, täna tuleb wrap märksa rikkalikum kui eile, wrapi wahele lähevad: sibul,küüslauk,šampinjonid,juust,hapukurk,paprika,delikatess seahakkliha,hapukoor ja natuke ketšupit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaloraaž tundub madal jah. Ise mängin saalihokit (üpris võrreldav käsipalliga). Saalihoki päeval sõin dieedi ajal 3400, jõukapäeval 3200 ja vabal päeval 2800 ning kaal langes pool kilo nädalas ilusti. 85 pealt 78 peale (1.79 pikk). Inimesed on erinevad aga lihtsalt mõtlemisainet sulle. Räägin seda seetõttu, sest jäi silma see, et lugesid päevi palju dieedist tehtud on. Esimese 10 päeva peale ei tohiks selliseid mõtteid küll tulla. Vihje sellele, et oled liiga karmilt alustanud ning lõpetades on oht jälle kiirest kaalu koguda. Pigem võta rahulikumalt ning võta kaal väikeste osadena maha pikema aja peale jaotatuna ning keskendudes mingi aeg kaalu säilitamisele. :)

Järgmine nädal tuleb kaloraaši kindlasti tõsta, sest olen vigastusest taastunud ja lisaks 5x nädalas käsipallile tuleb 3-4x jõusaali.

Samas olen väga aeglase seedimisega ja seda tüüpi, et vormi on väga raske hoida, kui toitumine kontrollitud ei ole, seega 3400 kalorit on isegi trennipäeval, dieedi perioodil minu jaoks palju, aga nagu sa ütlesid, et inimesed on erinevad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See enestunne võib vahest väga petlik olla. Mina ka tundsin ennast väga hästi 1100 kcal juures ning 100 g süsivesikutega päevas...raseduse viimases trimestris. Kaal langes, liikuda oli kergem, arstid olid rõõmsad, et ma ei võta enam 2-3 kg kuus juurde. Ketoonid analüüsis? Ah, noh see on pisiasi :)

Mis tähendab "HEA enesetunne" sain aru vaid siis, kui peale 7 kuud kaalu langetamist keerasin kaloraaži kergelt plussi (praegu söön 2500-2600 kcal päevas ja kaal praktiliselt seisab).

Nii et minul töötab vaid külm numbrite analüüs. Eesmärk oli - rasva põletus minimaalse lihaste põletamisega. Erinevate allikate järgi tempo pidi olema 400-kuni 1000 g nädalas (optimum 400-700 g), sellest lähtusingi, mitte enesetundest. Liiga kiire - söön rohkem, liiga aeglane - söön veidi vähem, kaal jääb nädalaks või veel kauemaks seisma - laadimispäev!

Ilmselgelt ei olnud sina ülekaaluline meesterahvas kaalulangetuseks mõeldud dieedi algfaasis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmselgelt ei olnud sina ülekaaluline meesterahvas kaalulangetuseks mõeldud dieedi algfaasis.

Blogi algusest: "Hetkel siis kaal ca 89-90 kg ja eesmärk on ca 83kg."

Mina kaotasin peale sünnitust üle 15 kg - ehk olin küll ülekaaluline. Põhimõtteliselt kaalu langetamise algfaasis. Ainult et naisterahvas, samas, kas mehed oskavad oma enesetunnet kuidagi paremini hinnata? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blogi algusest: "Hetkel siis kaal ca 89-90 kg ja eesmärk on ca 83kg."

Mina kaotasin peale sünnitust üle 15 kg - ehk olin küll ülekaaluline. Põhimõtteliselt kaalu langetamise algfaasis. Ainult et naisterahvas, samas, kas mehed oskavad oma enesetunnet kuidagi paremini hinnata? :huh:

Rasedus on üks suur erand ju igatahes. Ei tea, kas mehed enesetunnet paremini oskavad hinnata, aga päris mitmed toitumisspetsialistid hindavad naiste ainevahetust keerulisemaks kui meeste oma ja uuringud ütlevad, et naistel võrreldes meestega on ca 5-6x suurem söömishäirete risk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You
Hommikul sai sisse tõmatud järjekordne wrap, sest alles oli jäänud viimane wrapipõhi ja see hakkas juba ära kuivama.
Õhtul Põlvasse trenni, täna minnakse välja jooksma ja peale jooksu jõusaali, saalis teen täna kergelt jalga, kõhtu ja alaselga(kui kannatab teha).
Aga enne seda on vaja ära käia veel ühes loengus, mille ma võtsin endale valikainena, aine nimi on "Treeninguõpetuse alused". Algselt tahtsin võtta valikaineks "Terviseklubi ja personaaltreenerikursust", kuid eeldusaineks oli anatoomia, mida mul läbitud pole, kuid järgmisel aastal saab läbitud ka anatoomia kursus ja siis osalen kindlasti selles vabaaines.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovi ka mõnda magusat wrapi teha. Näiteks: maitsestamata kohupiim või kodujuust, õunamoos, kaneel ja kreeka pähklid...oli vahepeal üks lemmik koogi asendaja. Ei pea küpsetama ega mässama :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovi ka mõnda magusat wrapi teha. Näiteks: maitsestamata kohupiim või kodujuust, õunamoos, kaneel ja kreeka pähklid...oli vahepeal üks lemmik koogi asendaja. Ei pea küpsetama ega mässama :D

Mõnel hommikul tuleb proovida, ise ei ole tulnudki magusa wrapi ideele. Kui magusa isu on tulnud, siis olen ise teinud sellise koogi: 3maitsestamata kohupiima+ suhkruasendaja, pakk zelatiini, koogi sisse puuvilju ja pähkleid, ja peale 100g purustatud digestive küpsiseid(puru immutad piimaga) , võib teha ka ilma küpsisteta, maitseb ka hästi ja sisaldab vähes süssarit.

Edited by Karu87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhtust!
Pole mitu päeva kirjutanud, kuid aerutan endiselt eesmärgi poole.
Reedel käisin väljas jooksmas ja sain natuke külma(kurk valus,nohu), pühapäeval läksin sellest hoolimata trenni ja trenn polnud üldsegi mitte paha.
Täna on veel natuke nina tatine,kurk prktiliselt korras.
Täna oli pikk koolipäev, seetõttu ei viitsi saali minna ja teen kodus iron gymiga selga ja natuke kõhtu peale.
Kaal oli hommikul 86,1(-2,7kg); kõhu ümbermõõt 88(-4cm) ja vahi imet biitsad on millegipärast 42(+0,5cm võrreldes eelmise nädalaga), aga see on ilmselt tingitud sellest, et mõõtsin biitsepseid peale 6. lõuatõmbeseeriat, seetõttu oli veri ilmselt biitsepsitesse liikunud.
Pele selle hakkasin tänasest võtma ka rasvapõletajat, annan kindlasti teada, kas tunnen ka mingit effekti.

Edited by Karu87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjutan natuke mis on dieedil oldud ajaga lisaks numbritele muutunud.

Esimesed~ 10 päeva ma lugesin dieedil oldud päevi. Nüüd on dieedist saanud rutiin, toitumise jälgimine on lihtne, päevi ma enam ei loe.

Samuti täitub kõht väiksemate toidukoguste juures ja enesetunne on hea. Motivatsioon on endiselt kõrge ja lähen kindlasti lõpuni välja.

Cheatmeale ma pole teinud, sest varasemate dieetide ajal on need üle käte läinud, samas ma ei tunne ka hetkel vajadust.

Edited by Karu87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhtust!

Pole jälle mitu päeva kirjutanud, endiselt dieedil.
Üleeile hommikul oli kaal müstiliselt madal 84,9 vist.
Täna käisin saalis, tegin rind biits, kõht. Jõud on säilinud, isegi grammikese tõusnud, pilt on palju ilusam kui 3 nädalat tagasi, varsti lisan ka uusi pilte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You!

Ülikoolis on kiired ajad, seetõttu pole aega eriti tihti kirjutada.
Trenn ja dieet endiselt käsil, peagi saab kuu dieedil oldud.
Täna oli kaal 84,5(-4,3kg); kõht87(-5cm).
Enesetunne endiselt hea, eelmisest teisipäevast alates võtan ka rasvapõletajat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kasutad seda grenade rasvapõletajat? kuidas mõjub?

Jah, teeb palju ergsamaks, koormuse ajal higistan palju rohkem ja esimestel päevadel oli kaalukaotus päris suur, pilt on samuti kuivemaks läinud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äkki lähed teema esimesele lehele ja loed esimest postitust uuesti?

Anna andeks, aga seal pole üht sõnagi kirjas, miks see hea on ! Seal on kirjas et ostis grenate ja kogu moos:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×