Jump to content
SKG

SKG transformation journey

Recommended Posts

Kas ma saan õigesti aru, et sa sõid hommikuks umbes 1100 g jogurtit/pudingut?

Kui nüüd grammid kokku lüüa, siis isegi veidike rohkem. Aga mu nn. hommikusöök kestab tavaliselt vähemalt tund aega. Kiiret pole kuskile ja naudin toitu.
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga, kui ütlesid, et müra toitumise kohta on liiga palju olnud - võttis aega õige selektsioon teha, mida silmas pead?

Korraga kilo magusat piimaollust - see, saan aru, kvalifitseerub. ja mingil põhjusel lausa sellesse hetkesse sobivaim? - Ei jäänud mulje, et see oli 'hädaost' :)

Valgusta oma hetkenägemust, valikuid. Kui aega, veidi põhjendades ning miks just selliselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga, kui ütlesid, et müra toitumise kohta on liiga palju olnud - võttis aega õige selektsioon teha, mida silmas pead?

Korraga kilo magusat piimaollust - see, saan aru, kvalifitseerub. ja mingil põhjusel lausa sellesse hetkesse sobivaim? - Ei jäänud mulje, et see oli 'hädaost' :)

Valgusta oma hetkenägemust, valikuid. Kui aega, veidi põhjendades ning miks just selliselt.

Pidasin silmas igasugu ideloogiaid nagu "õhtul peale kella 6 ei ole hea süüa", "süüa tuleb n-korda päevas", "peale trenni kindlasti kiiresti imenduvad süsivesikud", "mingitest toitudest tuleb loobuda", "tahked rasvad on halvad", "mingi kindel n-toit teeb paksuks" jms valdkonda kuuluv. Neid on nn. müüte on palju...

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tanane push day:

- Soojendus @ ellpis: 3 min

- Kerge voimlemine: ~3 min

- Chest fly machine: 8x8 max

- Olad/rind kaldpingil: 6x8 dropsets

- Rear delts @ cable station: 1x8 12,5kg, 3x8 10kg

- Triceps @ cable station: 3x8 15kg

- Cable push-downs @ cable station: 3 seeriat, max -> dropsets

- Jalatosted horisontaalpingil: 3x65 (seeriate vahel surumised roobaspuudel 2x20)

Lisasin paar vanemat videot.

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viimased 3 trenni on olnud eriti head - plahvatust olnud nii palju, et selja-, rinna- ja olaharjutustes rekordid tulnud. Ei olnud ka tanane jalapaev erand - jalapressil sai eelmine "tippmark" 5kg-ga yletatud, seekord 340,7kg nn. kodusaali 45-kraadisel pressil.

- Soojendus @ ellips: 3 min

- Kerge voimlemine: ~3 min

- Jalapress dropsets 340,7kg -> 115,7kg: seeriaid ei lugenud, 8-10 vast, aga viimased 3 tegin juba 15-korduselised. Alustasin 8-kordusega.

- Saared masinal: 8x15 @ max

- Kyljepoiklihased masinal: molemale kyljele 3x33 @ max

- Kohulihas: 1x80, 1x60, 1x40, 1x40

- Lopus 30kg kangiga 3x25 kykke

Eelmist 335,7kg seeriat naeb siit:

Augustis Eestis, Viimsi Spa jalapressil, pressi enda tyhikaalu ei tea, aga tundus raskem kui enamus presse:

Molemad on tehtud vigastatuid vasaku ribiga (bruised rib), mis vottis 2 kuud paranemiseks. Praegu tunnen end jalle 100%.

Hommikuks ylimaitsvad orgaanilised kreeka jogurtid, vaarikamoosiga variant oli eriti nomnomnom... mmmm.

ylroZx7l.jpg

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palju sul toitumise peale muidu hetkel kuus kulub ning mis arvad kuivõrd erinev võiks see olla kui elaksid Eestis? Olles ikkagi hiljuti vist siin natuke aega olnud ja ilmselt näinud kohalikke hindu jne.

Edited by Tim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palju sul toitumise peale muidu hetkel kuus kulub ning mis arvad kuivõrd erinev võiks see olla kui elaksid Eestis? Olles ikkagi hiljuti vist siin natuke aega olnud ja ilmselt näinud kohalikke hindu jne.

Polegi kokku arvutanud palju kuus toidule laheb, kuna otseselt rutiini pole, ostan ja soon seda, mis meeldib ja mille isu parasjagu on.

Samas toiduhinnad poes on kokkuvottes Eestiga kyllaltki sarnased. Moned asjad maksavad rohkem, moned vahem. Too paremal olev 300g kodujuust, mis tana hommikul soin on siin 85 senti, ma ei tea palju Eestis analoog on. Kohupiim maksab siin ilmselgelt rohkem, kuna see on siin selline niššikaup/toode, mida keegi eriti ei osta ja saadaval 1-2 varianti ning ainult teatud poodides. Selleparast moodustavad hetkel ka arvestatava osa valguallikatest jogurtid, kuna nende valik on siin yyratu (kaua sa ikka kanarinda ja kodujuustu paevast-paeva sood).

PQwkH9Il.jpg

Enamus myydavatest juustudest on cheddar-tyypi juustud, seega vaga rasvased - 35%. Onneks olen leidnud enda jaoks enam-vahem aksepteeritava analoogi Eestis leiduva Juku juustuga, kuigi too WW oma on tunduvalt maitsvam ja ei kriuksu hamba all nagu kumm.

6Bo9RZgl.jpg

HJFEIBil.jpg.

Ehk siis tavaline juust siin 35% rasvasusega ja light juust 25%. Valik on see-eest suur.

Kui tahta lahjemaid, siis tuleb hakata spetsiaalselt otsima ja erilist valikut pole.

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peale tänahommikust pullday-d oli ahjukartuli isu ja sai tuliseid kauboikartuleid tehtud. Terve kana ja vanilje jäätis. Üks korralik post-workout meal.

d51olTsl.jpg

hfksulll.jpg

dOMhTGel.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super. Endal ka terve kana praegu ees ning kaalun poodi jäätise järgi minemist. :D - kartuleid enam teha ei viitsi. :P

Edited by Archangel
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna (Eesti aja järgi eile) oli pull day, kuid aega jäi väheks, kuna polnud seekord üksi ja tuli väheke juhendamistööd teha, siis jäid biitseps & brachioradialis tegemata, mis lükkub homse (tänase) varna.

- Tüüpiline soojendus ~6min

- Seated row masinal 8 seeriat, alustasin max raskusest ja siis dropsetid ( http://uk.matrixfitness.com/product/view/g7-s34-diverging-seated-row )

- Seejärel lat-pulldown 6 seeriat, kukla taha - 91kg - 77kg

- Trapsetsile smith masinal 6 seeriat õlatõsteid - 2x150kg, 2x140kg, 2x130kg

- Alaseljale kehatõsteid alaseljapingil, 60kg käes, 6 seeriat 15 kordust.

- Venitused (olen enne selle unustanud kirja panna, venitan alati, hamstringe igal päeval, kuna ei soovi enam alaseljavalu tunda)

Üks vanem pull day video:

Õhtul tuli millegi taheda isu, aga päevane valgukogus oli pea täis söödud juba, siis lasin ahjus pool kilo kartuleid krõbedaks, koos brokkoli ja seentega:

P9KhEhjl.jpg

Väga mõnus UFC videote vahele nosida.

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadalavahetusel jalapaevast paar videot. Kahju, et raskemaid hantleid pole.

Neid 16-sammulisi seeriaid tegin seekord kokku 6:

Hiljem kodus sai selline post-workout taldrikutais kerre tommatud:

KE8qEUDl.jpg

Murulaugu-sibula kodujuust, brokkoli, tomat, punane sibul.

Ohtul laksin valja, Alex restorani ja tellisin tuunikala steigi (medium) omale:

RjCLWI8l.jpg

Edited by SKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadalavahetusel jalapaevast paar videot. Kahju, et raskemaid hantleid pole.

Neid 16-sammulisi seeriaid tegin seekord kokku 6:

Hiljem kodus sai selline post-workout taldrikutais kerre tommatud:

KE8qEUDl.jpg

Murulaugu-sibula kodujuust, brokkoli, tomat, punane sibul.

Ohtul laksin valja, Alex restorani ja tellisin tuunikala steigi (medium) omale:

RjCLWI8l.jpg

Mismoodi sa neid brokkoleid valmistad, praed pannil maitseainetega või ahjus? Tunduvad kuidagi väga maitsvad B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii kuidas parasjagu tuju on - kas siis (grilliga) konvektsioonahjus voi mikrolaineahjus.

Grilliga peaks tõesti proovima. Vägev

Eile mul sõber ütles minu kava kohta, et ta on näinud kuidas see hantlitega jalutamine ka kõige suuremaid mehi murrab :D Mõnus harjutus ise teen ka seda pea iga jalatrenn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grilliga peaks tõesti proovima. Vägev

Eile mul sõber ütles minu kava kohta, et ta on näinud kuidas see hantlitega jalutamine ka kõige suuremaid mehi murrab :D Mõnus harjutus ise teen ka seda pea iga jalatrenn

Jah, tuharale üks mu lemmikharjutustest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kus juures minul see harjutus ja väga hirmus harjutus on see. Aga korralikult annab tunda järgmine päev et miskit teinud oled ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kus juures minul see harjutus ja väga hirmus harjutus on see. Aga korralikult annab tunda järgmine päev et miskit teinud oled ;)

Pead tihemini seda tegema, siis ei ole seda tunnet järgmis(t)el päeva(de)l. Mul on samuti kui peaks mingil põhjusel nädal vahet jääma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pead tihemini seda tegema, siis ei ole seda tunnet järgmis(t)el päeva(de)l. Mul on samuti kui peaks mingil põhjusel nädal vahet jääma.

No mul esimesed korrad ikka päris hull oli. See on mul jalapäeva sees, ehk seal juba päris korralik andmine kükkide näol. See on nii öelda i-le täpp :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sa oled kunagi proovinud hantlid käes pingile astuda. Lõhub su tuhara lihase mõne korraga ribadeks( piltlikult öeldes muidugi) + võtab hingeldama nii mis kole.

Ainuke miinus on see, et peale paari seeriat ei taha raskused käes püsida aga see on harjutamise asi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mul esimesed korrad ikka päris hull oli. See on mul jalapäeva sees, ehk seal juba päris korralik andmine kükkide näol. See on nii öelda i-le täpp :D

Kas sa teed hantlitega või kangiga? Kangiga on üldjuhul kergem, osa raskust läheb õlgadele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Kui haardenõrkuse tõttu kipub hantel/kang käest ära libisema, siis sellevastu on loodud tõstekonksud.

Kasutasin tõsterihmasid treening-aastatel 3-6, kuid aastatel 7-8 olen kasutanud ainult konkse.

Sedasama hantlitega kõndimist tegin ka ise viikendil, konksudega muidugi.

Aga pildil oleva rohelise salati sees olevad 9 konservimaisi seemet- et mida siis ülejäänud konserviga tehti, ja muude pildilt välja jäädavate asjadega? Et minumeelest siiski praktiline on kogu maisi konserv sisse süüa, mitte aga 9 haaval pudistada päevast päeva toidukordade vahel neid. :)

Edited by Sügiskülv
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sügiskülv

Ok, 15 tükki, aga kausi põhjas vaevalt et midagi asub. Konservi sees on 300 tükki. Pildi ilustamiseks võib ju 15 tükki panna 10-nele pildile 10 päeva järjest.

Minu arvates tuleks süüa korraga terve konserv, mitte 15 tüki haaval tilgutada.

Selles siis point.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×