Jump to content
Sign in to follow this  
Piiko

Hommikune jooks

Recommended Posts

Käin hommikuti jooksmas, hommikusööki söön ca tund enne jooksma minekut. Hommikusöögiks on tavaliselt riisihelbepuder + tass kohvi. Jooksmine on kerge, ei ole täiskõhutunnet, vaid just mõnus. Kas selline hommikusöök enne jooksu on okei, jooksu eesmärk ikka rasvapõletus :) Aitäh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsisin selle eesmärgiga, et kas nii süsivesikuterikas toit enne treeningut on lubatud, kui eesmärk rasva põletada? Või oleks mõistlikum rohkem valgurikast süüa? Ülejäänud toidukorrad viisakad :) St tasakaalustatud toitumine, küll aga ei söö ma väga liha. Üritan nüüd kirja panna päevase kalorite hulga, eile sõin korralikult kolm toidukorda + kaks vahepala, aga kaloreid tuli vähe, ca 1000+ natuke, mis oli kummaline. Eile nt hommikupude/kohv, lõunaks kaks kanakoiba/kodujuust+tomat, õhtuks lõhesupp. Vahepaladena paar õuna+tereleib sulajuustuga+magustoiduks toorjuustukook. Kaal/pikkus vahekord on tegelikult väga okei, aga vahepealne lapse saamine/lapsega kodus olemine on toonud 5-7 lisakilo, mis ei taha kuidagi kaduda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisan veel, et peale jooksmist teen ka lihastreeningut järgmiselt: kõhulihastele keretõsted 3*20

selili sirgete jalgade tõsted 3*10
kõverdatud jalgadega puusatõsted 3*20
plank 3*45

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vett tarbid ka kuskil 1.5 - 2 L :)? Seda ei lugenud välja kuskilt:)

Aga samas , kui tõesti enesetunne on hea siis ju kõik ok;)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kaalunumber on teil ..? :) Kuidas üldiselt peegelpilt on? Vajab timmimist? Ma isiklikult viskaks kaalu võssa ja usaldaks esmajärjekorras just peegelpilti ja enesetunnet. :) Kui treening koosneb peamiselt jooksust,võib veidi jõutrennile vunki juurde lisada.See paar kõhulihase harjutust kvalifitseerub pigem soojenduseks või võimlemiseks :) .Kui saali külastada pole just soovi,siis saab kodus ka keharaskusega(kükk keharaskusega/ühel jalal/seljakott seljas,kätekõverdused jne) Youtubes peaks ka igasugu huvitavat kraami leiduma kui huvi on. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaal 60-61, pikkus 173, peegelpilt ilus :) Rasvapolster on kogenud just kõhule. Aga olen harjunud olema vahemikus 55-57. Kaal kaaluks jah, aga just see kõhule kogunenud rasv on see, millest tahaks lahti saada :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põhiline on söök 70% ja 30% trenn, kõhule eriti.

Ehk oled mõelnud, äkki kontsulteerida mõne treeneriga?

Sest, kui tõesti ise ei jaga seda asja siis küsida neilt?

http://www.treenitargalt.ee/5-reeglit-mida-sa-voiksid-jalgida-oma-toitumise-juures/

Siit muidugi võid samuti lugeda, sellel lehel päris palju asjaliku infot;)!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kaloraaz on napilt üle 1000 siis on tegu ikkagi tegelikult ilmselgelt väikse kaloraaziga, isegi kui enesetunne otseselt ei kannata..

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000 kcal on tõesti liiga vähe. Tuleb rohkem süüa, muidu kaal ei hakkagi langema:)

Aga rasvapõletuse seisukohalt on leitud, et kui Sa hommikul enne jooksu ei söö, siis põletad tõesti jooksu ajal rohkem rasva, kuid kui enne sööd, siis kulutad pärast trenni päeva jooksul jällegi rohkem kaloreid.

Valik on sinu. Minul endal läheb lihtsalt süda pahaks, kui ma enne ei söö.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×