Jump to content
Jennyca

Palun abi koduse treeninguga alustamiseks. :)

Recommended Posts

Tere!

Olen täiesti algaja ja tahaks hirmsasti ennast natuke vormi ajada. Mitte, et ma oleks vormist väljas... Absoluutselt mitte. Tahaks lihtsalt natukene lihaseid ka naha all näha. :) Pean seda kõike kodus tegema, kuna minu igapäevaelu näev välja selline: töö-> kodu, laps.

Olen väike ja peenikene... 162cm ja 43 kilo. (Tahaks treenida just kõhtu, tagumikku ja jalgu.)

Nüüd palungi siis endast targemate inimeste abi, kes oskaks soovitada erinevaid harjutusi kõikidele kõhulihaste gruppidele, jalgadele ja tagumikule. :)

Kohe eriti, eriti super oleks, kui keegi aitaks panna kokku ka mingisuguse treeningkava, et mis harjutusi teha, mis päeval, kui tihti ja kui palju. Ma ise olen tõesti täielik võhik sellel alal, pole kunagi trenni teinud.

NB! Ma pean trenni tegema kodus, ilma igasuguste abivahenditeta.

Olen tänulik igasuguse abi ja nõu eest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q71/s720x720/1017414_392973887478720_42286378_n.jpg

Siin kõhu harjutused, mis saad isegi koduses tingimuses teha:)

Samas kodune velo sõit ei tee jalgadele samuti halba :)

Aga kõige parem oleks mõne spets treeneriga konsulteerida! :)

Oi, see pilt on küll hea. Kust võiks saada midagi sarnast tagumikule harjutuste kohta? :) Ning kui palju ja tihti neid teha? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oi, see pilt on küll hea. Kust võiks saada midagi sarnast tagumikule harjutuste kohta? :) Ning kui palju ja tihti neid teha? :)

No mina isiklikult teen 3 X 15 , mul muidugi osad harjutused teissugused.

Aga samas pildi järgi vaadata, on hea ja teha ütleme mõistuse piires kõiki:)

Edited by priibe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõned ütlevad, et treening on kõige alus, mõned ütlevad et hoopis söömine on alus, kes kuidas armastab öelda.

Söömise osas on minu silmis mindud kapitalistlikel kaalutlustel liiga üldistavaks, et üldistavalt öeldakse, et "söömise" mõiste on oluline. Minu meelest on see liigne üldistamine, kuna söömise juures on oluline peamiselt vaid "ülesöömise" mõiste.

Tähtis on, et te üle ei söödaks. Ja seejuures ei oma muud detailid asjad nimetamisväärset tähtsust. Kuid need detailid on meelega tehislikult tähtsaks tehtud ja ka vastuoluliseks ja segaseks, et oleks mille üle diskuteerida ja tähelepanu tõmmata mis omakorda kapitalistlikku eesmärki annab tulemuseks.

Seetõttu kui öeldakse "söömine on kõige alus", siis ise ma soovitaks mõelda nii, et kõige alus on see, et te üle ei sööks. Ja muu pole oluline. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõned ütlevad, et treening on kõige alus, mõned ütlevad et hoopis söömine on alus, kes kuidas armastab öelda.

Söömise osas on minu silmis mindud kapitalistlikel kaalutlustel liiga üldistavaks, et üldistavalt öeldakse, et "söömise" mõiste on oluline. Minu meelest on see liigne üldistamine, kuna söömise juures on oluline peamiselt vaid "ülesöömise" mõiste.

Tähtis on, et te üle ei söödaks. Ja seejuures ei oma muud detailid asjad nimetamisväärset tähtsust. Kuid need detailid on meelega tehislikult tähtsaks tehtud ja ka vastuoluliseks ja segaseks, et oleks mille üle diskuteerida ja tähelepanu tõmmata mis omakorda kapitalistlikku eesmärki annab tulemuseks.

Seetõttu kui öeldakse "söömine on kõige alus", siis ise ma soovitaks mõelda nii, et kõige alus on see, et te üle ei sööks. Ja muu pole oluline. :)

Kapitalist oled?

No kui inimene tuleb siia foorumisse, siis on iseenesest mõsitetav,et süüakse siin tervislikult ja mõistuse piires;)!

Kui inimene soovib trenni teha, siis ei käi ülesöömine ja trenn käsi käes;)!!

Natukene loogilis mõtlemist vaja ikka kasutada, inimene kes soovib trenni teha siis peab ikka klõps peas ära käima, et ei söö 2 pakki krõpsu ennem trenni või siis pärast. Pigem, et tuleb selliseid asju piirata või üldse lõpetada nende söömist.

Või pigem oled sa tähenärija?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Või pigem oled sa tähenärija?

Pigem närija vist.

Asi on selles, et fitnessi kommuunis on levinud mõningad halvad väljendid. Üks väljend on näiteks "tee toitumine korda", see väljend ainult eksitab, on teaduskauge, ja keegi ei ole tänaseni osanud seda normaalselt lahti seletada, et mida see väljend tähendab. Viiruslikult massidesse levinud halb väljend lihtsalt.

Sama on ka selle "toitumine on kõige alus" ütlusega. Et liiga palju seda propageeritakse ja üle tähtsustatakse, ja see kõlab liiga üldistavalt. Sinu toodud näide töödeldud krõpsudest on lihtne arusaam, et kräpp pole parim valik, ja sinnajuurde öelda ka et ülesöömine pole hea, ja ongi kõik öeldud.

Aga eks ta tähenärimine vms ole, ses mõttes ei maksa tõsiselt võtta muidugi, see on niisama suvine arvamus lihtsalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juhin tähelepanu faktile, et kaalun 43 kilo. :D

Mõned ütlevad, et treening on kõige alus, mõned ütlevad et hoopis söömine on alus, kes kuidas armastab öelda.

Söömise osas on minu silmis mindud kapitalistlikel kaalutlustel liiga üldistavaks, et üldistavalt öeldakse, et "söömise" mõiste on oluline. Minu meelest on see liigne üldistamine, kuna söömise juures on oluline peamiselt vaid "ülesöömise" mõiste.

Tähtis on, et te üle ei söödaks. Ja seejuures ei oma muud detailid asjad nimetamisväärset tähtsust. Kuid need detailid on meelega tehislikult tähtsaks tehtud ja ka vastuoluliseks ja segaseks, et oleks mille üle diskuteerida ja tähelepanu tõmmata mis omakorda kapitalistlikku eesmärki annab tulemuseks.

Seetõttu kui öeldakse "söömine on kõige alus", siis ise ma soovitaks mõelda nii, et kõige alus on see, et te üle ei sööks. Ja muu pole oluline. :)

:))) Tahaks juhtida tähelepanu faktile, et olen 43 kilo ja 162 cm pikk. Võin üsna julgelt väita, et ülesöömisest ei saa minu puhul tõesti juttugi olla. :) Ausalt. :) Pigem vastupidi. Seda kaalu ei tule kuidagi juurde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juhin tähelepanu faktile, et kaalun 43 kilo. :D

:))) Tahaks juhtida tähelepanu faktile, et olen 43 kilo ja 162 cm pikk. Võin üsna julgelt väita, et ülesöömisest ei saa minu puhul tõesti juttugi olla. :) Ausalt. :) Pigem vastupidi. Seda kaalu ei tule kuidagi juurde.

Kui sa soovid kaalu tõsta lihasmassi arvelt, siis peaks tõesti mõne toitumisspetsiga konsulteerima.

Tema on õige inimene kes oskab soovitada , mida teha ja kuidas teha! Näiteks asjalik tundub, kust mina võtsin oma trenni kava Marek Kalmuselt. Minul muidugi toimub kaalulangetamis protsess, et väga hästi aitab söön täpselt by the book :P

Seda 43 ma tähele ei pannud tõesti, üldse viimasel ajal tähelepanu hajub.

Järgmine kord ikka tasub tähelepanelikum olla:)! Ja mitte niisama tähtenärida , näri porksi parem -_- !

Edited by priibe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa soovid kaalu tõsta lihasmassi arvelt, siis peaks tõesti mõne toitumisspetsiga konsulteerima.

Tema on õige inimene kes oskab soovitada , mida teha ja kuidas teha! Näiteks asjalik tundub, kust mina võtsin oma trenni kava Marek Kalmuselt. Minul muidugi toimub kaalulangetamis protsess, et väga hästi aitab söön täpselt by the book :P

Jätan meelde selle. Tegelikult peaks toitumist muutma küll natukene, sest kõhul on natukenee rasva, millest oleks vaja lahti saada. Ja, et kõhulihas välja tuleks, selleks oleks vist ilmselt vaja toitumist ka muuta. Oi kui keeruline see kõik tundub. Proovin pilti ka isada.

post-31735-0-09133000-1373632728_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Järgmine kord ikka tasub tähelepanelikum olla:)! Ja mitte niisama tähtenärida , näri porksi parem -_- !

Jah, miks mitte, vms sellist head taimset.

Kuna sa oled nagu ütled, et "söön täpselt by the book", siis huviga ka paari aasta pärast korjame Fun-i mõttes selel teema siit taas üles ja küsime, et kuidas siis kava/book on mõju avaldanud. Sest neid autentseid tagasi-sidesid on niivähe internetis, seetõttu oled hea eksemplar ka jälgimiseks siin ja good luck.

:)

43kg puhul ei tohi isegi verd anda minuteada, ka sünnitada ei tohi vist- väga ekstreemne europplase jaoks. Samas hiinlaste jaoks normaalne vist.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

43kg puhul ei tohi isegi verd anda minuteada, ka sünnitada ei tohi vist- väga ekstreemne europplase jaoks. Samas hiinlaste jaoks normaalne vist.

:D a no näed, mina sünnitasin ja jäin ellu. Ma olen eluaeg olnud väga peenikene ja vähe kaalunud. See lihtsalt on nii. Aga jah, selleks, et verd anda peab olema vist vähemalt 50 kilo kui ma ei eksi. Ja hiinlane ma ei ole, täitsa eestalne kohe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jätan meelde selle. Tegelikult peaks toitumist muutma küll natukene, sest kõhul on natukenee rasva, millest oleks vaja lahti saada. Ja, et kõhulihas välja tuleks, selleks oleks vist ilmselt vaja toitumist ka muuta. Oi kui keeruline see kõik tundub. Proovin pilti ka isada.

Kus juures mina isiklikult ütleks küll sellel kõhul pole midagi viga !Muidugi kui see sikspäki unistus on siis jah , samas sul soodumus kõht nii sile siis kindlasti tuleb suht kiirelt lihas nähtavale:)!

Jah, miks mitte, vms sellist head taimset.

Kuna sa oled nagu ütled, et "söön täpselt by the book", siis huviga ka paari aasta pärast korjame Fun-i mõttes selel teema siit taas üles ja küsime, et kuidas siis kava/book on mõju avaldanud. Sest neid autentseid tagasi-sidesid on niivähe internetis, seetõttu oled hea eksemplar ka jälgimiseks siin ja good luck.

:)

43kg puhul ei tohi isegi verd anda minuteada, ka sünnitada ei tohi vist- väga ekstreemne europplase jaoks. Samas hiinlaste jaoks normaalne vist.

Kui sa nüüd vaidled siin siis võin sulle hetke protsessi mis muutunud 10 nädalaga on;)!

http://postimg.org/image/ie97be477/

Algkaal oli 120 kg

Hetkel 102kg ;)!

Nii, et jah kui mott laes siis ma ütleks et asi ikka töötab ja mõju on väga hästi avaldunud!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui sa nüüd vaidled siin siis võin sulle hetke protsessi mis muutunud 10 nädalaga on;)!

http://postimg.org/image/ie97be477/

Algkaal oli 120 kg

Hetkel 102kg ;)!

Nii, et jah kui mott laes siis ma ütleks et asi ikka töötab ja mõju on väga hästi avaldunud!

Väga hea progress.

Ma niisama soovin jälgida statistiliselt lihtsalt, kui kaua inimesed mingit kava tänapäeval keskmiselt järgivad.

Sest kui vaatad hetkel jõusaali sisse, siis seal ju kedagi pole eks- järelikult ei ole niilihtne suvel järgida.

Ja ma paari aasta pärast selle käesoleva teema/postituse siin otsin kindlasti üles ja küsin et kuidas läheb ja teen enda jaoks huvipakkuvad järeldused :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No maise väga rahul!

Suviti on ahvatlusi palju endalgi tekkinud aga suht järjekindlalt ikka oma joru ajanud ja trenni vedanud ikka 4 korda nädalas:)

Edited by priibe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui aega on siis oleks hea jooksmas käia . Värske õhk ei tee paha ning ega lapse kasvatamine pole kerge amet ,saab sörkides vaimule puhkust anda :)

Soovitaks isegi sellist raamatut : http://pood.rahvaraamat.ee/raamatud/algaja-jooksja-k%C3%A4siraamat/870980

Seal igast häid nõuandeid ning seletab ilusti asjad ära

Aga senikaua kuni sa raamatupoodi lähed siis 3x nädalas oleks normaalne jooksmas käia. Vali endale head jalanõud ning vaata äkki on kodukoha ümbruses mingi terviserada vms.15-20 minti jooksu on täiesti piisav, saadki harjuda trennis käimise rutiiniga . Pärast võid pikendada distantsi või joosta erinevaid lõike (nende kohta on pikemalt juba raamatus) . Kui jõudu üle siis peale jooksu saad teha kätekõverdusi,kõhulihaseid , kükke, ette asteid jne . Oma keharaskusega on võimalik teha palju harjutusi :)

Edited by KuriVari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miks peaks 'alakaalus' naine jooksma tormama? 525319_10151866163039447_1513382479_n.jp

Jooksmisega kaotab palju kaalu? Oi, seda ma küll ei taha. Mind pole nähagi siis varsti. :/ Tahaks just natuke juurde saada kaalu ja kõhu-, tuhara- ja jalalihaseid treenida. Oeh, jube keeruline...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellepärast jooksma kuna ta ei maininud et ta tahaks jõusaalis käia. Loogiline lahendus olekski väike jooks/sörk ja peale seda harjutused enda keharaskusega. Kahtlen et sa veel kergemaks lähed , sul pole nagu millegi arvelt väga minna. Pigem võtad natukene juurde kui oled stabiilselt trennis käinud ja natuke lihast juurde tuleb . Eks söögiisu kasvab ka natukene kui regulaarselt trenni teha sest keha tahab energiat ju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×