Jump to content

Recommended Posts

Sügisel jõusaal lahti tehakse siis proovin ära. Surumise, lõuatõmbed ja rööbaspuu teeks 20 ära, aga teisi vast ei teeks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peaks küll kõik ära tegema max. tulemuste peale. Otseselt proovinud ei ole aga hetke jõunumbrid arvatavasti lubaksid.

Või noh, tegelt kindel olla ei saa. Ülipuhast tehnikat on endal raske hinnata. Kindlalt teeksin ära rinnalt surumise ja seistes surumise. Teiste kohta vast päris maksi ei luba.

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keegi võiks oma sajapunktiüritusest video teha.

Kui lihtsatele meestele tavaline Eesti triatlon ei sobi siis minnakse Havaile Iron Man`ile - siit järeldame siis seda, et kui athletic fitnessist väheks jääb, peaks seda ala proovima. Aga kui see oleks "lebo", mis siis veel tuleks??? :o

Tundub huvitav ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saa aru , kas on 20 minutit aega , et k6ik harjutused labi teha v6i 20 min iga harjutuse jaoks. Soovituslike puhkepauside jargi v6iks muidugi arvata , et iga harjutuse jaoks 20 min. Biitsepsi asemel v6iks kykk keharaskusega (v6i 1,5-ga) olla...ise hetkel teeks vast 20-30 punkti peale :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei saa aru , kas on 20 minutit aega , et k6ik harjutused labi teha v6i 20 min iga harjutuse jaoks. Soovituslike puhkepauside jargi v6iks muidugi arvata , et iga harjutuse jaoks 20 min. Biitsepsi asemel v6iks kykk keharaskusega (v6i 1,5-ga) olla...ise hetkel teeks vast 20-30 punkti peale :-/

Kõigi viie harjutuse jaoks on 20 minutit aega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×