Jump to content
visahing1

Suured suured probleemid kaaluga

Recommended Posts

Kui rasva% on väga kõrge, siis on infarkti oht juba vist, ja sekkudes kirurgiliselt saab infarkti ohust lahti.

Sul on mingi siseinfo vist? Sest need asjad pole sugugi nii must-valged. Loomulikult plastilised kirurgid promovad oma asja.

Artikkel

http://www.sciencedaily.com/releases/2004/06/040617082351.htm

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15201411

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18820648

Ma hakkan sind nüüd plastikakirurgia sõdalaseks nimetama

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma hakkan sind nüüd plastikakirurgia sõdalaseks nimetama

See on näide, et isegi hapukurgi hooajal inimesi saab aktiviseerida.

Kui vaatad kuidas Liis ja Ott nimetavad inimesi, siis see jah on juba selline fataalne panus maailmale, inimesed teevad nende pärast lõpu oma blogidele jne. Plastikuks nimetada on aga neutraalne ja Fun, mis näitab, et oskad positiivselt panustada, ja mis saab selle vastu olla, nimeta pealegi. Rebane võib selle ka sildina mulle kommentaariks lisada, olge aktiivsed.

Ja sedalaadi aktiivsus paneb esmalt neid linke lugema...Ja alles seejärel hiljem saab vastata, loen. Seejuures üsna ükskõik kelle poole Tõde lõpuks kaldub, nagu ka Arc hästi selgitas kunagi siin.

Edited by Low Protein Forever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma teen trenni iga päev ja mul on mingi APP mobiili peal kuhu panen pildid igapäev mida söön.
[Priibe] ma olen hetkel Inglismaal 3.August tulen Eestisse siis saaks kokku leppida, et koos trenni teha :)
Mul vanemad ja vend aitavad mind nüüd samuti, õhtuti kui tuleb näksimise isu siis söön porgandit või kaalikat
Hetkel olen 124 KG
[Low Protein Forever] Tänud sulle kõikide heade soovituste eest!
Ma olen kõik kommentaarid läbi lugenud ja nüüd olen hakkanud enda kaalulangetamist väga tõsiselt võtma.

andke mulle mõni parem Androidi app kus kõik näeksid ja saaksid kommenteerida minu blogi.Sest mul on mobiil igal pool kaasas.idi
LISAN PILDID ÕHTUL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa peaksid tekitama uue blogi/teema sinna kataloogi kuidagi:

http://forums.fitness.ee/index.php?/forum/90-blogid/

Seal on väga sõbralik ja abivalmis tagasi-side siiani olnud, minu 500-600 grammine dieet kulgeb abiliste kommentaatorite abiga väga ilusti.

Mina ei tea Androidi App'idest midagi, avastan nutitelefonide maailma ise ka alles. Ma kasutan läptoppi.

Aga kaalulangetust "väga väga tõsiselt" ära ikka võta, võta pooltõsiselt nö, kergemalt, et teekond on huvitav ja käänuline veel ees, pigem optimistlikumalt kergemalt isegi võtta, muidu keerab vindi üle äkki.

Edited by Low Protein Forever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma teen trenni iga päev ja mul on mingi APP mobiili peal kuhu panen pildid igapäev mida söön.

[Priibe] ma olen hetkel Inglismaal 3.August tulen Eestisse siis saaks kokku leppida, et koos trenni teha :)

Mul vanemad ja vend aitavad mind nüüd samuti, õhtuti kui tuleb näksimise isu siis söön porgandit või kaalikat

Hetkel olen 124 KG

[Low Protein Forever] Tänud sulle kõikide heade soovituste eest!

Ma olen kõik kommentaarid läbi lugenud ja nüüd olen hakkanud enda kaalulangetamist väga tõsiselt võtma.

andke mulle mõni parem Androidi app kus kõik näeksid ja saaksid kommenteerida minu blogi.Sest mul on mobiil igal pool kaasas.idi

LISAN PILDID ÕHTUL

Vähemalt algus tehtud! Tubli!

Proovi näiteks juua granaatõuna mahla, see hea tervislik asi!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suureks probleemiks siin Inglismaal on see, et kõik söövad saia ja enamus tooted poes on tehtud saiast(koogikesed ja muud maiustused).Kas keegi teab kus Inglismaal musta leiba müüakse?Poe letid on kõik saia täis :( .Jälgin nüüd iga päev oma kalorihulka mida endale sisse ajan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suureks probleemiks siin Inglismaal on see, et kõik söövad saia ja enamus tooted poes on tehtud saiast(koogikesed ja muud maiustused).Kas keegi teab kus Inglismaal musta leiba müüakse?Poe letid on kõik saia täis :( .Jälgin nüüd iga päev oma kalorihulka mida endale sisse ajan

Usun, et kui oled suuremas linnas siis on kindlasti olemas nn. Vene poode kust musta leiba võimalik saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noh mees sõnast härga sarvist nagu öeldakse.

Pidi suure suuga siin augusti alguses trenni tulema august põhimõtteliselt keskpaigas juba ja mehest pole kippu ega kõppu :P

Blogi ka täitmata, järelikult jäi asjad sinnapaika või pole motivatsiooni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen võtnud aega et kõik postitused läbi lugeda mis mulle kirjutatud on.Olen järginud toitumiskava ja treeningkava ja olen lagetand 10kg-mis on alguseks piisav :) .
Priibe ma väga vabandan aga ma ei saanud oma Fitness kontole ligi-väga väga vabandan et sind alt vedasin.Jätkan oma kavasi ja plaanis on kokku langetada 25kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma olen võtnud aega et kõik postitused läbi lugeda mis mulle kirjutatud on.Olen järginud toitumiskava ja treeningkava ja olen lagetand 10kg-mis on alguseks piisav :) .

Priibe ma väga vabandan aga ma ei saanud oma Fitness kontole ligi-väga väga vabandan et sind alt vedasin.Jätkan oma kavasi ja plaanis on kokku langetada 25kg

Tubli siis oled olnud;)! Kas mingeid pildi laadseid tõestusi ka olemas:)?

Kelle kavasid jälgid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tegelt söögikava kui niisugust pole sest mul on olnud üks reegel mille järgi ma toitund olen-söön rusikasuuruse portsu iga toidukord.Söön 5 korda päevas.Joon klaas vett enne igat toidukorda ja söön palju rohelist.

Edited by visahing1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tegelt söögikava kui niisugust pole sest mul on olnud üks reegel mille järgi ma toitund olen-söön rusikasuuruse portsu iga toidukord.Söön 5 korda päevas.Joon klaas vett enne igat toidukorda ja söön palju rohelist.

Vett peaks jooma päevas vähemalt 1,5-2 L.

Mina soovitaks ikkagist kellegilt kava tellida!;) Ja kindlasti trenn trenn:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tegelt söögikava kui niisugust pole sest mul on olnud üks reegel mille järgi ma toitund olen-söön rusikasuuruse portsu iga toidukord.Söön 5 korda päevas.Joon klaas vett enne igat toidukorda ja söön palju rohelist.

Kui sul on 5 rusikasuurust portsu päevas ja see on terve su toitumine, eeldusel, et sul hiiglaslik rusikas pole, siis sa näljutad end korralikult hetkel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tegelt söögikava kui niisugust pole sest mul on olnud üks reegel mille järgi ma toitund olen-söön rusikasuuruse portsu iga toidukord.Söön 5 korda päevas.Joon klaas vett enne igat toidukorda ja söön palju rohelist.

Rusika abil toidukoguseid mõõta pole mõistlik,eriti veel kui sa kirjutad et suur osa toidust on selline roheline kraam.See tundub jah pigem näljutamisena.Löö oma päeva kalorid kokku ja vaata palju tuleb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitan süüa rusikasuuruse portsu loomset valguallikat iga toidukord ja siis rohelist sinna juurde. Siis hakkaks looma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanematel pole kaaluga probleeme.Aga mul on vahepeal ise et söök 10 porgandit järjest ära (Mida ma olen juba teinud :) ).Nälg on koguaeg (Mitte maguse järele) vaid kõht on lihtsalt päevläbi tühi.Ma ei saa ju lihtsalt jooksma minna kui mul kõht tühi on ?!

Üks asi, mis mul pea alati näljatunde ära võtab on roheline tee meega. Joon seda üsna tihti kui toidukordade vahel nälg tuleb. Teen tee valmis, lasen jahtuda kuni see on natukene soojem kui käesoe ja lisan 1tl (umb 10g) mett. Magusaisu võtab ära ja kõhu rahustab maha ka. Maitseb paremini kui lihtsalt vesi. Proovi. Ehk aitab Sindki. Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen harjunud veega ,Joon seda koguaeg ja söön vähe :)

See, et sa vähe sööd ei pruugi aidata;), vb tekib hoopis näljutamine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kommentaar sellest, miks "Simeonsi dieet" ei tööta ja on põhimõtteliselt pettus: LINK SIIN

Veel üks kommentaar: LINK SIIN

See on isegi ohtlik ja ei soovitaks küll kellelegi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sul magusa probleemid ja isu magusa järgi tekib siis ilmselt ei saa keha vajalikke rasvasi kätte. Nagu varem siin räägiti siis temli näiteks Rene Poljakovilt treening ja toitumis kavad ja sa ei kahetse. Kui vanemad ostavad toidu siis lase edaspidi neil spetsiaalselt sinu enda jaoks osta toidud mida vajad. Kaalu ära kaota ulme tempo juures vaid rahulikult. Muretse toidukaal ja soovitan 5 toidukorda päevas teha kui nii näljane koguaeg, siis ei kisu snäkkima. Tegelt on kaalukaotus hirmus kerge kui tead mida vaja teha on, kahjuks paljud noored kui ka vanemad ei tea kaalulangetusest halligi.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1)Unusta igasugused toitumiskavad ära - need ei ole jätnusuutlikud kuna ei saa terve elu süüa kellegi teise poolt koostatud menüü järgi.

2)Osta endale toidukaal ning kasuta MyFitnessPal-i app-i ( http://www.myfitnesspal.com/ ) või siis eesti oma (nutridata.ee) ja saad süüa toite, mis sulle endale meeldivad ning käia väljas söömas.

3)Tee selgeks kui suur on su päevane energikulu(kaalu stabiilseks hoidmiseks) ning söö natuke alla selle ning kaal langeb, kui kaal langus peatub vähenda söödavat energia hulka veelgi ja kaal hakkab uuesti langema - nii lihtne ongi

4)joo enne sööki vett ning söö palju kiudaineid - aitavad täiskõhutundel kiiremini tekkida

5)toidukordade arvust ei sõltu kaalulangus - söö nii mitu korda kui endale meeldib ja kuidas päevaplaan lubab.

6)toidulisanditena kasuta multivitamini ja kalamaksaõli

Edited by kristjan80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kristjan sa oled küll millestki valesti aru saanud. Kui sa oled algaja kaalulangetamis alal siis just on tohutu abi kellegi professionaali poolt koostatud kavadest, ise koostama hakates keerad omale korraliku jama kokku kuna pm võid ju oma kaloraazi täita pelgalt sokolaadi süües.. Mõistlik muidugi pole aga see on näide mida algaja teha võib kui ssinu nõuandeid kuulda võtta. Lisaks TOIDUKORDADE ARVU SUURUS omab tähtsust!! Tähtsust selles mõttes, et kui sul on mitmeid toidukordi päevas siis ei teki suure tõenäosusega mingeid näksimis vajadusi vaid sul ongi iga mõne kolme, nelja tunni tagant söögikord, nagu kolm suuremat ja kaks väiksemat. Ise ostsin Rene Poljakovilt kavad ja ma ei suuda teda ära tänada! Kaotasin viie kuuga pea 20kg kehakaalu, 175cm 91-92kg kuni 74kg peale. Koguaeg kõht täis ja isegi petupäevi saab kord nädalas lubada, õigemini ühe või kahe toidukorra asemel sööd mida iganes kord nädalas, siis jälle mida oodata järgmine nädal :P

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kristjan sa oled küll millestki valesti aru saanud. Kui sa oled algaja kaalulangetamis alal siis just on tohutu abi kellegi professionaali poolt koostatud kavadest, ise koostama hakates keerad omale korraliku jama kokku kuna pm võid ju oma kaloraazi täita pelgalt sokolaadi süües.. Mõistlik muidugi pole aga see on näide mida algaja teha võib kui ssinu nõuandeid kuulda võtta. Lisaks TOIDUKORDADE ARVU SUURUS omab tähtsust!! Tähtsust selles mõttes, et kui sul on mitmeid toidukordi päevas siis ei teki suure tõenäosusega mingeid näksimis vajadusi vaid sul ongi iga mõne kolme, nelja tunni tagant söögikord, nagu kolm suuremat ja kaks väiksemat. Ise ostsin Rene Poljakovilt kavad ja ma ei suuda teda ära tänada! Kaotasin viie kuuga pea 20kg kehakaalu, 175cm 91-92kg kuni 74kg peale. Koguaeg kõht täis ja isegi petupäevi saab kord nädalas lubada, õigemini ühe või kahe toidukorra asemel sööd mida iganes kord nädalas, siis jälle mida oodata järgmine nädal :P

Millest ma valesti olen aru saanud?

Ilmselget tuleks dieedi koostamisel juhenduda toitumissoovitustest(et vastavad mikro ja makrotoitainete miinimumid on täidetud) ja sul on õigus sellest, et ainult sokolaadi süües need ilmselt ei ole täidetud.

Kui inimese keha jaoks vajalikud mikro- ja makrotoitainete miinimumid on täidetud siis ei ole vahet millega ülejäänud menüü on täidetud olgu selleks kasvõi sokolaad.

Otseloomulikult omab toidukordade arv tähtsust(N: kui tegemist on väga aktiivsete indiviididega siis rohkem toidukordi päevas tagab parema süsivesikute jaotumise päevapeale ning tänu selle on võimalik suurendada päeva jooksul tehtavaid füüsilisi pingutusi) kuid kui tegemist on kaalulangetamise ja väheaktiivsete inimestele, kes veedavad enamus oma päevast istudes, ei oma see tähtsust. ainuke mis loeb on kalorid sisse vs. kalorid välja.

Inimese keha harjub erinevate toidukordade arvuga suhteliselt kiiresti ehk kui sööd 6 korda päevas siis on su kõht läheb tavaliselt tühjaks ka nendel aegadel millal oled harjunud sööma ning kui sööd ainult korra päevas ning oled sellega harjunud siis läheb kõht tõhjaks ka ainult sellel ajal(igasugu craivinguid mitte arvestada vaid tõelist nälga).

Väga tubli! et oled kaotanud 20 kg kehakaalu kuid selle saab saavutada ka ükskõik mitut toidukorda päevas tarbides

järgnevat olen ise täheldanud:

Olen söönud nii 3 kui 5-6 kui ainult 1-2 korda päevas ning mina mingisugust vahet kaalukaotuses pole täheldanud- ainuke vahe mida mina olen täheldanud on see, et mida vähem toidukordi päevas seda vähem veedad aega toidupeale mõeldes.

petupäevade suhtes ei näe mina neil erilist mõtet- see mitutuhat ekstra kilokalorit energiat, mis ületarbitakse on tulnud nädalase pingutuse arvelt siis kaotatakse päevaga pea poole nädala dieeti tulemused - ise hoian parem väiksemat defitsiiti ja erinevate isude ja craivingute korral ei ületa vägasuurelt kehakaalu säilitamiseks vajalikku kaloraazi.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×