Jump to content
visahing1

Suured suured probleemid kaaluga

Recommended Posts

Üks asi, mida ma siin foorumis pole märganud nt. Sa oled 17, okei käid koolis, kuid praegu on suvi; otsi omale füüsiline töö. See teeb imet, tean omast kogemustest, lisaks saad kena kopika taskuraha juurde. Ise kaotasin suvi läbi palavas keskkonnas füüsilist tööd tehes 3 kuuga ~12-13 kg. Umbes 83lt 70le, Hilljem oli aeg kus olin isegi 65kg (olen 172cm pikk), peale seda hakkasin jälle jõusaalis käima, nüüdseks olen pidevalt 70-72 kg ringis, üldine ilme on tunduvalt parem. Lisaks kaota alkohol, kui seda tarbid, eriti pidevalt, ala iga nädalavahetus pidu ja joomad. Muidugi vahest paar õlut või kellegi sünnipäeval/pulmas pits viina võib ikka lubada. Kõik muud joogid asenda veega, ka igasugused mahlad jms. Mahla pressi ise paarist apelsinist, tunduvalt maitsvam ja pole igast jama täis topitud. Kõik gaasiline teeb ainult halba, energiajoogid, coca-cola, unusta need, sunni end mitte jooma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas sa oled neid raamatuid, mida ma soovitasin, juba lugenud? Kas ka ühe raamatu ostmiseks puudub pere eelarves raha? Kui jah, siis saadavust raamatukogudest võib vaadata siit:

https://www.lugeja.ee/record/617788

https://www.lugeja.ee/record/727876

Kaalu maha võtmiseks tuleb muuta söömist ja joomist, võibolla isegi radikaalselt. Ka minu soovitus nr1 oleks, et ära joo midagi muud peale puhta joogivee (kraanivee). Ei morssi, ei piima, ei kohvi, ei teed, ei õlut, ei maitsestatud pudelivett. Poest pudelid ostmata jätta ei ole raske. "Mul on vaja eratreenerit"! Kurat, see on ju naeruväärne! Esimesse klassi läksid sa jah arvatavasti nii, et ühes käes olid lilled ja teise käe otsas ema või isa, aga nüüd oled sa juba 17 ja peaaegu 2 meetrit pikk. Otsi googlest "100 pushups" ja "200 squats", vali mõlema harjutuse jaoks üks kava välja ja anna minna. Jõusaal ega treener pole mingi treenimise eeldus. Kui keharaskusega 200 kükki on liiga lihtsad, siis osta nõukogudeaegne 16 kg sangpomm (maksab tüüpiliselt 16 eurot) ja tee kükke sellega. Sangpomm on selline asi, et seda võib kasutatuna osta vabalt, sest selle tarbimisväärtus ei vähene isegi sajandi jooksul kuigivõrd.

Loe oma postitus uuesti läbi ja kas sulle meeldib see, mida sa sealt loed. Tahtejõuetus ja distsiplineerimatus ajab mind turri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priibe , see oleks väga hea kui saaks koos trenni teha, aga lähen 24juuni Inglismaale ,ja tulen tagasi 1 august -siis saab koos trenni teha.Salasim, ma ei tea kas sa oled ise paks olnud või midagi, aga see pole nii lihtne lihtsalt endale öelda, et nüüd jääb kõik magus ja hea ära näiteks kuu aega ma proovisin jälgida et midagi magusat ei osta, aga siis tuli jälle mingi nõrkusehetk.Ma ei suuda lihtsalt nii , ja mul oleks lihtsam kui saaksin kellekagi koos trenni teha või midagi, see läheks kõik lihtsalt kiiremini- see on mu Point.Ma arvan et mul jääb puudu toetusest.Ja see et ma seda ütlen ei tähenda seda et ma vabandusi otsin vaid seda et see kaalulangus läheks libedamalt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priibe , see oleks väga hea kui saaks koos trenni teha, aga lähen 24juuni Inglismaale ,ja tulen tagasi 1 august -siis saab koos trenni teha.Salasim, ma ei tea kas sa oled ise paks olnud või midagi, aga see pole nii lihtne lihtsalt endale öelda, et nüüd jääb kõik magus ja hea ära näiteks kuu aega ma proovisin jälgida et midagi magusat ei osta, aga siis tuli jälle mingi nõrkusehetk.Ma ei suuda lihtsalt nii , ja mul oleks lihtsam kui saaksin kellekagi koos trenni teha või midagi, see läheks kõik lihtsalt kiiremini- see on mu Point.Ma arvan et mul jääb puudu toetusest.Ja see et ma seda ütlen ei tähenda seda et ma vabandusi otsin vaid seda et see kaalulangus läheks libedamalt

Minu kaal on hetkel peaaegu 2 kuuga langenud 120kg pealt, 105 kg peale, nii et ma tean ikka ja olen paks, siiani kõht veel pole eest kadunud aga tuleb pingutada! Nii et saali, eks sa siis võta ühendust ma käin mustamäel spordiklubi nimega gymleco. Kirjuta millal tulla saad mina käin nädalas 4-5 korda oleneb kuidas jõuan ajaliselt. Treeningu pikkus on 2h, et arvesta seal pole võimalust viilimiseks:)!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priibe , see oleks väga hea kui saaks koos trenni teha, aga lähen 24juuni Inglismaale ,ja tulen tagasi 1 august -siis saab koos trenni teha.Salasim, ma ei tea kas sa oled ise paks olnud või midagi, aga see pole nii lihtne lihtsalt endale öelda, et nüüd jääb kõik magus ja hea ära näiteks kuu aega ma proovisin jälgida et midagi magusat ei osta, aga siis tuli jälle mingi nõrkusehetk.Ma ei suuda lihtsalt nii , ja mul oleks lihtsam kui saaksin kellekagi koos trenni teha või midagi, see läheks kõik lihtsalt kiiremini- see on mu Point.Ma arvan et mul jääb puudu toetusest.Ja see et ma seda ütlen ei tähenda seda et ma vabandusi otsin vaid seda et see kaalulangus läheks libedamalt

Mees, kui sa kuu aega said ilma magusata hakkama, siis edasine küll probleem ei ole, noh ei tohiks olla. Kui tekib magusaisu, siis krõbista pähkleid. Sinu praeguse kaalu juures muudab üldist pilti väga palju, kui kõik magus ja gaasiline ära jätta. Isegi ilma trennita kaovad kilod kiirelt. Kui juba üldpilti ise näed, kuidas paremuse poole läheb, tekib motivatsiooni rohkem, tahad rohkem trenni teha jne.

Kui kardad, et ostad magusat, kuluta kasvõi raha kohe millelegi tarvilikule, näiteks sangpommile nagu eespool mainiti või hantlipaarile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priibe , see oleks väga hea kui saaks koos trenni teha, aga lähen 24juuni Inglismaale ,ja tulen tagasi 1 august -siis saab koos trenni teha.Salasim, ma ei tea kas sa oled ise paks olnud või midagi, aga see pole nii lihtne lihtsalt endale öelda, et nüüd jääb kõik magus ja hea ära näiteks kuu aega ma proovisin jälgida et midagi magusat ei osta, aga siis tuli jälle mingi nõrkusehetk.Ma ei suuda lihtsalt nii , ja mul oleks lihtsam kui saaksin kellekagi koos trenni teha või midagi, see läheks kõik lihtsalt kiiremini- see on mu Point.Ma arvan et mul jääb puudu toetusest.Ja see et ma seda ütlen ei tähenda seda et ma vabandusi otsin vaid seda et see kaalulangus läheks libedamalt

üle kahe nädala lubad endlae ühe väikese tahvli shokolaadi. Kui tuleb ette hetk, mil hakkad murduma, tuletad endale meelde, et sel ajal saad oma tüki magusat ja "elad" antud päeva nimel, kui muudmoodi üldse ei suuda olla.

Kas Inglismaal seal , kuhu sa lähed, on olemas mõni rajake/park, kus joosta/jalutada/harrastada kepikõndi? Liikuda saab ju igal pool ;) Kui ma olin üks aasta 10 päeva ära välisriigis, siis otsisin omale hotelli lähedal jõusaali, et saaksin trennis käia ;)

Toetus - tee omale blogi, hakka täitma toitumispäevaikut võta juurde kaalumine kindlal ajahetkel päevas/nädalas ja kanna ka see graafikusse. See mõjutab väga hästi motiveerimaks ennast. Smauti on toetuseks ostetud toitumiskava - kui oled millegi eest tasunud, siis kuidagi imelik on seda mitte järgida.

Kaalust alla saamiseks on üle poole tulemusest toitumises kinni. Ülejäänud treening.

Kas olen kunagi olnud paks? Jah olen - ma olen kaalunud peaaegu 105 kg pikkuse 1,83 m juures. täna olen 91-93 kg ning elu parimas vormis - paremas, kui avataril ;). kasutasin kõiki ülaltoodud vahendeid:

1. toitumis ja treeningkava - Marek Kalmus

2. Toitumispäevik - kaaluabi.ee keskkond - tahtsin lihtsalt mugavat vahendit toitude märkimiseks ja valk/sv/rasv koguste teadasaamiseks

3. Kaalugraafik - igahommikune samal ajal kaalumine - samuti kaaluabi.ee keskkonnas üles märkimine

4. blogi alles nüüd - teises keskkonnas ning täidan umbes kord nädalas

5. üle paari nädala 1 päev, mil luban endale vajadusel magusat - juba mõte aitab, kohustust magusa söömiseks sel päeval pole ;)

6. treeningpäevik - kõik trennid ja seal tehtu nii ajaliselt kui ka enesetunde järgi kirja pandud

Niisiis, kas on vaja veel mingit toetust? kui vaja, siis saada mulle palun privaatsõnum ja ma võin jääda sulle seal vastama ja kirjutama, et olla lihtsalt vajadusel abiks.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nõustun täitsa eelmise kommetaariga:), asi on ainult sinus endas:)! Nii, et kui vaja võid minuga koos trennis käima hakata:) Saad ka nii öelda motti juurde;) Ma võin kunagi üles panna pildid milline ma 2 kuud tagasi olin :D Et endal vaadates nüüdseks päris hirmus, et kuidas suutsin olla nii:) Kõige ägedamad ja motiveerivad asjad on kui riided suureks jääma hakkavad:D Siis näed asi ikka töötab 100ga:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui on suur ülekaal, siis alguses ongi kaalulangus kiire ja lihtne.

Kui kaal on aga [kasv(cm) miinus 100] kg (meeste puhul), siis sealt enam kaalulangus niikiirelt ei tule.

Kui saate aastaga 3kg alla sealt, siis hea ja normaalne tulemus minumeelest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nüüd olen Inglismaal ja igalpool on magusad asjad. Juba poodi sisse astudes tekkib magusaisu.Augustis tulen Eestisse. Kui mind keegi aidata tahab nt. trenni koos teha ,andke teada.Kui õhtul on kõhti tühi olnud siis olen porgandit või kaalikat söönud- see on palju aitand mind kaalu langetamise juures.Ma arvan et nüüd viin asja lõpuni ja ei jäta pooleli!

Edited by visahing1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tundub, et see magusaisu on sul kahe kõrva vahel ;)

ning kui tuleb soov näksida, siis mine parem jalutama ;)

ning kui sügisel eestisse tagasi, siis võta ühendust ja anna teada, kus trennis käima hakkad ja mis aegadel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma soovitan eestisse naastes ka lisaks jõusaalile mingit huvitavat ja/või mängulist ala, mis endale meeldida võiks (ekstreemspordialad, sportmängud, võitlusalad vms).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võiks ka soovitada sulle, et proovi külastada poodi harva korra nädalas, kuid siis ostad sa koju suure kuhja toitu ja sööd ikka üle.

Igatahes mingit psühhoteraapilist sekkumist oleks vaja, et saaksid stressi taseme kuidagi ohjesse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igatahes mingit psühhoteraapilist sekkumist oleks vaja, et saaksid stressi taseme kuidagi ohjesse.

Ma arvan, et sellega võib natuke oodata :) Ei ole hetkel siin niiväga midagi erilist, et mees ise ei võiks enesega hakkama saada.

(Ütlen seda inimesena, kes pigem üldiselt soovitab inimestel rohkem teraapias käia kui vähem).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeldan et sa elad perega koos selles vanuses. Palju oleneb ka sellest mis toimub sinu külmkapis kodu. Kas teistel pereliikmetel pole kaaluprobleemi ?

Kui on siis saaksite kasvõi koos midagi ette võtta sest kui külmkapp on kogaeg head-paremat täis siis on tõesti raske dieedil olla kui teised samal ajal pizzat järavad.

Lisan et veel enda kogemustest et kui sul päevapealt on raske minna juurika toidule üle siis tee seda samm haaval. Esialgu hakkad sööma kindlatel kellaaegadel ning üritad iga päev ennast liigutada (kepikõnd,sörk vms need kõik tasuta ja eesti suve peaks ära kasutama). Kui hakkad selle rütmiga harjuma siis vaikselt hakkad lisama tervislikke toiduaineid ja muud jama vähendama. Päevapealt võib tõesti ajule olla arusaamatu mida sa teha üritad ja sellepärast ta sind oma magusa isuga kimbutabki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanematel pole kaaluga probleeme.Aga mul on vahepeal ise et söök 10 porgandit järjest ära (Mida ma olen juba teinud :) ).Nälg on koguaeg (Mitte maguse järele) vaid kõht on lihtsalt päevläbi tühi.Ma ei saa ju lihtsalt jooksma minna kui mul kõht tühi on ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kogused on vähe siis kui nälg on, kõht ei tohi tunda näljatunnet! Iga kord kui tekib siis pead sööma, aga tõesti kas mingi õuna, apelsini, porgandit, tomatit, kodujuustu, jms :) Kas või näiteks 500 ml keefiri :) täidab kõhtu;)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa peaksid ikkagi fitness.ee kaloriarvutit kasutama et teada saada mis toimub sinu päevases toitumises. Ega ainult porgandite krõmpsutamine mingi imerohi ka pole , kui terve päeva peale ainult mõned progandid krõpsutad ja veel trenni ka teed siis varst kukud kokku. Vaevalt siin nõu saad kuidas 1 kuuga saaksid ideaal kaalu,see kõik võtab kõvasti aega pead arvestama sellega aga usun et lõpptulemus on seda väärt kui suudad olla piisavalt motiveeritud. Tee endast pilt ja kui tahad või siia postitada et seda mingi aja tagant võrrelda, lisaks osta tavaline märkmik/vihik ja hakka üles märkima mida sa päeval sööd. Iga amps pane kirja ja võid isegi kellaja panna,õhtul arvutitaga olles saad kaloriarvutiga kokku lüüa mis söönud oled ja siis näed kus need lisa kalorid su menüüse hiilivad :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pigem on sul viimane võimalus asjad kätte võtta. 10-20 kg veel juurde ja siis läheks juba väga raskeks. Ürita endale trennitegemise harjumus sisse kodeerida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tee ikka siia blogi.

Mina konsulteerin ainult neid, kellel on siin blogi, kuhugile mujale ma ei vaata ju.

Õnneks praeguseni nähtu põhjal pole su nõu midagi erilist väärt enamasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õnneks praeguseni nähtu põhjal pole su nõu midagi erilist väärt enamasti.

Sul on viimasel ajal väga lohisevad keerukad lause-konstruktsioonid. Su eelmises postituses oli arusaamatu pissimise jutt, nüüd siis räägid mingist arusaamatust õnnest.

Minu eesmärgiks on siia 16 blogi tekitada, et oleks Fun, mitte väärt nõu anda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×