Jump to content
Sign in to follow this  
Millimallika

Ülakehale rohkem liha! (kuidas?)

Recommended Posts

Tere!

Probleem on selline, et kui teen trenni ja natuke kaalust alla võtan (üldse mitte alakaalu, mingi 65-66kg näiteks. Pikkust on 168cm), siis muutub ülakeha nii rõvedalt liiga kondiseks! Roided kaela ja rinna vahelisest piirkonnast hakkavad vastikult esile tungima. ..üldse ei meeldi. Samas puusale rasva jagub!! Kas on mingeid nippe või midagi, mille tulemusena näeksin kokkuvõtvalt OK välja? (kui rohkem söön, siis ladestub see kõik ikkagi puusa/kintsu...) Või siis tuleb oma kummaliste geenideg leppida?

Merlin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei ma proovin midagi konstruktiivset öelda - lihastreening ülakehale, tasakaalus tõmbavad ja suruvad harjutused peaks andma ülakehale lihasmassi juurde isegi siis kui see tuleb raskesti. Ideaalselt võiks teha seda sellel ajal kui kaalulangetusdieedi peal ei olda. Juurde võiks ka jalga teha, aga väiksema mahuga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõutrenn koos korraliku toitumisega oleks abiks. Ja juurde ka seletav, hoiatav pilt what-actually-happens.jpgJa Kasutajale low, äkki uurid ,et tegelikult ka naiste hormonaalsüsteemis on testosterooni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Kasutajale low, äkki uurid ,et tegelikult ka naiste hormonaalsüsteemis on testosterooni!

Eks seal on muidugi. Aga ei tea ega oska oletada kui palju seal seda on. Üldine teadmine aga on, et naiste kogu nn hormoonide kompott pole lihaskasvu soodustav, selline on arhitektuuriline disain- kui palju midagi konkreetselt aga on, seda ei teagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks seal on muidugi. Aga ei tea ega oska oletada kui palju seal seda on. Üldine teadmine aga on, et naiste kogu nn hormoonide kompott pole lihaskasvu soodustav, selline on arhitektuuriline disain- kui palju midagi konkreetselt aga on, seda ei teagi.

Aga karmilt peale hüpata, et mis sa üldse trenni teed , niikuinii sittagi ei muutu???Sina teed trenni ju! On ju muutunud ma oletan?On hea tunne pärast ja kui see pikapeale aitaks lihastoonust ka tekitada oleks kõik õnnelikud.Ja sa ei saa mulle vastu vaielda et naistel ei tekita lihastreening sellist meeldivat lihastoonust!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Probleem on selline, et kui teen trenni ja natuke kaalust alla võtan (üldse mitte alakaalu, mingi 65-66kg näiteks. Pikkust on 168cm), siis muutub ülakeha nii rõvedalt liiga kondiseks! Roided kaela ja rinna vahelisest piirkonnast hakkavad vastikult esile tungima. ..üldse ei meeldi. Samas puusale rasva jagub!! Kas on mingeid nippe või midagi, mille tulemusena näeksin kokkuvõtvalt OK välja? (kui rohkem söön, siis ladestub see kõik ikkagi puusa/kintsu...) Või siis tuleb oma kummaliste geenideg leppida?

Merlin.

Nagu Jorgen juba ütles tõmbavad ja suruvad harjutused. Ja ära looda nädalaga "kõike" korda saada. Kõik tuleb ajaga ja vaikselt. Kui hakkad rutiinselt oma ülakehale rohkem rõhku pöörama, ära unusta muidugi jalgu, hakkab su ülakehast sinu soovitud vorm kujunema. Nii on. Anna lihastele rauda ja lihased kostitavad sind killer välimusega ^_^

Edu ja hoia rutiinist kinni ;)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Probleem on selline, et kui teen trenni ja natuke kaalust alla võtan (üldse mitte alakaalu, mingi 65-66kg näiteks. Pikkust on 168cm), siis muutub ülakeha nii rõvedalt liiga kondiseks! Roided kaela ja rinna vahelisest piirkonnast hakkavad vastikult esile tungima. ..üldse ei meeldi. Samas puusale rasva jagub!! Kas on mingeid nippe või midagi, mille tulemusena näeksin kokkuvõtvalt OK välja? ....

http://www.wannabebig.com/training/bodybuilding/baby-got-back/

Seal on seletatud seda push-pull asja natuke. Ja nelja päeva peale jaotatud kava on ka olemas. Keskendunud on kava seljale, kuid seal on soovituslikud harjutused ka jalgadele ja muule ülakehale, alati võid ise juurde panna mõned hantlite või kangiga harjutused õlale ja biitsepsile/triitsepsile. Aga seljale ja proportsioonidele mõjus see kava küll hästi. Harjutuste nimede järgi saad nt youtube'st otsida, kuidas midagi välja näeb ja mida jälgida harjutust tehes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toitumine korda ja rohkem trenni, muud midagi. Eks on ka muid võimalusi, kuidas ergutada oma keha rohkem lihaskasvu tootma, toidulisanditest kuni steroidideni, vahepeale jäävad veel näiteks GHRP ja GHRH aga selline lähenemine eeldab juba enda põhjalikumat harimist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kindlasti ja ei vaidle vastu. Lihtsalt tõin näite vastuseks tema väitele, et naised ei saa lihast kasvatada. Kui vaatad paar posti edasi, siis tõin ka näite ilma hormoonita treeningtulemusest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aitäh vastuste eest! No ma üritan. ..või tähendab, mis üritan!! Ma TEEN nimetatud harjutusi ja vaatame, mis juhtuma hakkab. :)

Psühholoogina kiidan heaks ja avaldan tunnustust selle olulise mõttemuutuse eest (üritan vs TEEN) :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×