Jump to content
MariusL

Marius Lemming blogi

Recommended Posts

Nonii,

Eile sai siis käidud spartas, kus sai nähtud palju tuttavaid.

Tänud Angelole, kes viitsis muga koos trenni teha ja selga lõhkuda..

Kuna spartas on nii palju masinaid, siis kasutasin julgelt neid ära. Tegime mitmes harjutuses Angeloga superseti. Seeriate arv kokku seljale võis tulla päris suur number.. :D
Lõppu veel tegime 3 harjutust triitsa.

Päris hea vaheldus oli ja kindlasti see ei jäänud viimaseks korraks, kui võimalik on, siis tulen käin uuesti läbi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna käisin õlga tegemas, lõpus lõi imeliku valu õlga sisse ja pidin pisut kergemalt tegema. Nüüd valu õnneks läinud.

Peale trenni käisin veel klassi eest korvpalli mängimas, nii et sporti täis esmaspäev.. :D

Praegu joon rahulikult maasika whey3 ja homme puhkan. Kolmapäeval jalga ilmselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolmapäeval pidin jalga tegema, kuid jalad olid valusad ja lükkasin tänasele jalatrenni. Tegin jala asemel rinda.

Täna aga käisin jalga tegemas, plaan oli küll kergemalt teha, kuid ei suutnud tagasi hoida ja tegin päris raske jalatrenni.

Alustasin kükist, kus läksin püramiidis üles ja tulin alla tagasi.
Seejärel eestkükki pausiga, mis võttis jalad ikka väga julmalt läbi.
Siis väljaasteid
Kõverdamist
Sirutamist

Ja lõppu säärt smithil.

Õhtul oli veel korvpallivõistluse korraldamine.

Homme puhkan ja ülehomme üle pika aja käin ka nõos trennis.

EDIT:

Ahjaa ja dopinguproovi tulemus on ka välja tulnud, palun: http://powerlifting.ee/index.php?page=antidoping

ggFjfgx.png

Edited by MariusL
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus: Kunas negatiivne tulemus hea on olnud? Vastus: Ainult dopingukontrollis..... :D

Lisaks mõndadel juhtumitel ka rasedustestil. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küsimus: Kunas negatiivne tulemus hea on olnud? Vastus: Ainult dopingukontrollis.....

Igati positiivne negatiivne tulemus :P

Lisaks mõndadel juhtumitel ka rasedustestil. :D

Tahtsin just lisada seda.. :D

Edited by MariusL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna käisin õlga tegemas,

alustasin rinnalevõtuga

svung

surumine hantliga üles

lendamine kõrvale

õla tagaosale lendamine

ja lõppu trapetsit

Homme autokool ja kerge jalkamäng aeroobseks ning ülehomme selga ja triitsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei


Olen endiselt alles, ei ole kuhugi kadunud.

Tegin eelmine nädal natuke kergemalt, kuna oli tunne, et vajan seda. Kunagi mõtlesin teha süsteemi 3+1, et siis 3 rasket nädalat trenni ja 1 kerge nädal, aga nüüd ma ikkagi otsustan enesetunde järgi. Raskeid nädalaid tuleb ikka rohkem ja selline süsteem tundub toimivat.

Aga täna käisin selga ja triitsa turus tegemas.

Alustasin lõuatõmmetega lisaraskusega
alatõmme
tõmbed rinnale plokil
traktori laadne asi
kitsalt surumine
ühe käega sirutamine
ja lõppu plokil sirutamine

Puhkepausid on üsna lühikesed praegu, trennid mõnusad intensiivsed ja päris hea on nii.

Lisanditena endiselt kreatiini, pump +, whey3 ja intrat.

Kehakaal ka tõuseb, raskelt, aga tõuseb. Tahaks selle number 70 ka juba ära näha.. :D

Homme puhkan ja ülehomme jalga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna nagu lubatud, käisin jalga tegemas.

Seekord üle pika aja Tammal.

Tegin kükki

eestkükki

väljaasteid

sirutamist

kõverdamist

ja lõppu säärt

Eile oli imelik valu randmes, arvasin, et täna ei saa eestkükki teha, kuid täna oli kõik jälle korras..

Homme puhkan trennist. Koolis on uurimistöö II kollokvium, tuleb see ära teha. Ülehomme aga rinda ja biitsa.

Lisaks trennile olin veel tubli ja panin mõned plakatid kooli üles.. :D

10155831_696346490408936_368001639_n.jpg1546337_696346520408933_464942398_n.jpg984048_696346590408926_476340586_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhtust,

Täna nagu plaan oli, käisin rinda ja biitsa tegemas

alusasin surumisega

pos. kaldega surumine

rööbaspuul surumine lisaraskusega

püsti kõverdamine

istudes kõverdamine

ja lõmmu haamrit.

Peale kooli käisin viimast korda uurimistööna korvpallivõistlust korraldamas. Päris kõvasti sai kogemust võistluse korraldamise ja kohtunikuna, kokkuvõttes oli päris huvitav.

Lõppu üks huvitav pilt. Vasak käsi tundub justkui juurde lisatud.. :D
Kohtunikuna tuleb ikka isu mängude vaheajal peale visata :P
10150134_697361160307469_789158235_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist, annan endast ka natuke teada.

Üleeile käisin selga ja triitsa tegemas.

Eile rinda ja biitsa.

Täna trennis ei käinud, varsti natuke jalgpalli mängima. Homme külastan kodusaali ja teen õlga.

Laupäeval olen kohal ka LEKVil, olen abis seal, nii et tulge kohale ja nautige pakutavaid lisandeid ja muidugi võistlust, vaadates nimekirja siis tuleb päris vägevaid mehi kohale. :)

Kohtumiseni laupäeval!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhtust,

Trennis pole paar päeva ajanappuse tõttu saanud käia, homme õnneks jõuan.

Laupäeval sai oldud siis Fasti letis. Tänud Taavile ja Kädyle, ilma nendeta oleks üsna raske see olnud. Vahepeal inimesi tuli ikka väga tihedalt ja oli üsna raske pidevalt juurde teha asju.

Võistlust eriti ei saanudki jälgida, lõpus käisin vaatamas Kirpu, Holgerit ja Janarit.

Kirp üllatas päris palju, vägev vorm oli. Ainult naeratust ei näinud kordagi..

Janarile ei ole ilmselt mitte midagi lisada, samamoodi vägev nagu alati.

Holger oli ka päris hea lihasmassiga, natuke pekki maha ja täitsa viisakas vorm. Lõpus sai isegi naeratuse näole.. :D

Muidugi kiitused korraldajatele, vägev töö oli tehtud.

Rääkides trennist, siis vaatasin, et klassikalise jõutõstmise rekordid maru madalad. Ilmselt üritan veel sügisel kerge dieediga -66kg ennast mahutada. Teoreetiliselt ei tohiks rekordite tegemine raske olla.. paar nädalat valmistumist ja olemas. Ehk siis kindel plaan on sügisel RAWis võistelda.

Järgmise korrani!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei,

Üleeile käisin õlga tegemas. Pidin eile ka trenni minema, aga keset päeva läks enesetunne üsna kehvaks ja jätsin vahele. Täna käisin rinda ja biitsa tegemas.

Viimasel ajal on peale kooli ikka jube väsimus ka, aga õnneks üks workout shock sisse ja tõmbab täitsa käima, varem väga ei mõjunud, aga nüüd annab ikka tõesti tunda.

Aga homme tahaks jalga teha, ilmselt nõos.

Kaal on stabiilselt 68, aga tundub, et rasva% on väiksem kui varem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annan ka endast teada natuke.

Esmaspäeval käisin selga ja triitsa tegemas, täna jalga.

Vahepeal jäi jalatrenn vahele, kuna treeningplaanis tekkis väike segadus..

Homme ilmselt lähen teen rinda ja biitsa.

Kahjuks vist EKV-le ei jõua, kuigi tahaks. Kui võimalus on, siis tulen kindlasti kaasa karjuma.. :D

Järgmise korrani!

Edited by MariusL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei

Nädalavahetusel trenni ei teinud, see-eest tegin kodus 2 päeva tööd. Eile käisin õlga tegemas ja täna selga ja triitsa. Homme puhkan ja ülehomme jalga.

Suvel peaks hakkama natuke surumisele, kükile ja tõmbele rõhku panema, et sügisel endast maximum anda. Praegu hoian kordused veel pikemad. Eks suve alguses muudab natuke kava ja siis näis, mis saab.

Midagi erilist toimunud ei olegi, nüüd koolis uurimistöö tehtud ja korvpalli võistlusi ka ei ole. Aega rohkem ja saab pühenduda rohkem trennidele.

Viimasel ajal endal tekkinud jube tahtmine võistelda..Vaadates praeguseid võistlejaid siis tekib tahtmine see dieet läbi teha jne..:D aga peab ootama.

Varsti vb lisan mõne vormika ka, eks näis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen paar päeva pidanud saalist eemal olema, kuna suutsin haigestuda. Täna tuli see-eest isu liigutada ja tegin kodus paari tooli ja seina abiga päris hea rinna, õla ja triitsa trenni ära. Vahelduseks päris hea.

Homme ilmselt trenni veel ei lähe, pühapäeval loodetavasti jõuan.

Hetkel üsna kehv olla, jube nohu, köha, kurk valutab ja pea kumiseb. Aga loodan kiirelt rivvi tagasi ennast tuua ja edasi lammutada! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nonii,

Haigusest peaaegu lahti saanud, kerge nohu on veel. Täna käisin aga rinda, biitsa ja triitsa lammutamas. Surumist tegin hantlitega vahelduseks, rinna tõmbas ikka päris korralikult täis. Homme ilmselt ei jõua kuhugi ning kolmapäeval jalga!

Täna sai ka autokooli teooriatunnid läbi, mis on suureks plussiks. Eks need väsitasid ikka kõvasti päeva lõpus ära.

Lõppu üks väike lodev paks vormikas: ~11 months out
CAM00955.jpg

Edited by MariusL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei,

Kolmapäeval käisin jalga tegemas, eile puhkasin ja täna üle pika aja käisin tüskis trenni tegemas.

Tegin õlga ja trapetsit ja lõppu veel kerget biitsa ja kiiruslikku surumist.

Peeglist vaadata, siis tundub et õlg on päris hea arengu teinud, ainult et vasak on kuidagi imelik, ei oska poseerida või on lihtsalt arengust maas..kes teab.

Aga homme ka ilmselt puhkan ja ülehomme selga ja triitsa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei,

annan endast ka natuke teada.

Viimane nädal olen teinud trenne natuke teistmoodi. Mõtlesin vahelduseks teha pikemaid seeriaid kergema raskusega.

Rinna trennis tegin surumist vastupidavuseni. Peale esimest harjutust enam väga suruda ei jõudnudki midagi, positiivne surumine oli piin omaette..

Jala trennis proovisin Taavi soovitatud kükki, ehk siis iga seeria vahel oli ainult 60 sekundit puhkust. Pole kunagi varem kükki 5 minutiga ära teinud.. :D Aga eks see annab siiamaani tunda ja kindlasti tahaks veel teha, vahelduseks on päris vägev.

Õla trenn annab ka üle pika aja tunda, muidu peale õla trenni õlgadel ei ole midagi tunda, aga praegu pärast pikki seeriaid on päris mõnus.

Nüüd on veel ees pikkade seeriatega selja ja triitsa trenn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üritan alustada küll 30 ringis, aga iga seeriaga väheneb. Näiteks rinnale oligi nii, esimene seeria tegin 30. Neljas seeria lõpetasin umbes 12 korduse juures, sest lihtsalt ei suutnud, rinna tõmbas nii hullult täis. Aga oleneb harjutusest ka, kükile päris 30 ei tee, ei kujuta ettegi seda.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üritan alustada küll 30 ringis, aga iga seeriaga väheneb. Näiteks rinnale oligi nii, esimene seeria tegin 30. Neljas seeria lõpetasin umbes 12 korduse juures, sest lihtsalt ei suutnud, rinna tõmbas nii hullult täis. Aga oleneb harjutusest ka, kükile päris 30 ei tee, ei kujuta ettegi seda.. :D

Kükiga on lihtne. 3*30 ja ongi kõik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×