Jump to content
Sign in to follow this  
Kikukaz989

Jõusaali treening

Recommended Posts

Tere,

tahaksin lihtsalt puhthuvist teada , mis Teie tublid sportlased siin arvate minu treeningust, millega soovitan kaalu langetada ja lihaseid trimmida.

Teen kuskil 4-5x nädalas trenni.

Trenn koosneb tavaliselt:

1) rühmatrenn/ näiteks kõhtselgtuhar või bodypump sellised raskemad ja mõnusamad trennid

edasi jõusaali, jooksen lindil vaheldumisi jooks, kõnd, jooks kõnd vahest lisan ka mäkke kiirkõnni kuskil 15-20 minutit.

Edasi teen kõhulihaseid erinevaid harjutusi matil

Siis teen jõumasinaid, jalgade surumist, kükid kangiga, seljalihaste treening (kus tõmban kangi kukla taha)+ kangi surumine rinnalt, selja tõsted pingil

Muidugi toitumine on paigas kuskil 4x päevas söön hommikusöök, rukkipala ära röstitult sinna vahele sink + light sulajuust+ kurk + muna

Vahepalaks puuvili, näiteks banaan,pirn, vahest kodujuustu 60 grammi

Lõunaks tatar,kana , või hautatud juurviljad + lõhe või näiteks frikadilli supp isetehtud

siis vahepala ei tule ja tuleb õhtusöök samalaadne enamvähem kui lõunasöök.

Mis on Teie arvamus :)

Tervitades,

Chrissu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No aga katseta paar-kolm nädalat.Kui näed et muutused toimuvad ,siis kõik nagu peab.Kui ei, saab kaloreid,koormust jne timmida. :) Muidu ainuke asi mis mõtlema paneb on ,et kui sa teed rühmatrenni,siis aeroobne/võhmatrenn......kuidas jõuab normaalse koormusega kangitrenni otsa teha ? Aga no toonuses püsimiseks kõlbab vast küll selline kava ,kui ise jõuad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma varasemalt kunangi tegelesin 7 a ujumisega. Aga nooruse lollusest jätsin selle pooleli :/ mida muidugi kahetsen ja nüüd on tulnud lisakilod :D Ja peaks need ära kaotama ja esimest korda elus olen muidu nüüd tõsiselt selle kätte võtnud. Alustasin kaaluga 88,6 kg nov lõpus ja hetke kaal on 81,6 kg aga millegi pärast on nüüd kaal seisnud kaks nädalat, kas ma peaksin muretsema.

Olen 170 cm pikk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja vahest teen lihtsalt jõusaalis kõiki neid asju ja rühmatrenn jääb ära, ütleme kuskil 2-3 korda rühmatrenn + jõusaal vahest lih otse jõusaali 2-3 korda nädalas siis ja teen neid samu asju.

Tahakski teada, et kui soovin just kõhult nagu enamus alla saada siis mulle nagu tundub et jooksmine on väga tõhus ja lihaste harjutused annavad lihtsalt lisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arvesta sellega, et kaalu vähenedes muutub ka BAV, mida sa pead aeg-ajalt üle kontrollima. Lisaks võib selliseid kaalulanguses seisakuid ka ette tulla. Ise olin just 3 kuud platoo peal ja mingit muutust ei toimunud. Peaasi, et ära motivatsiooni kaota ja küta mõnuga edasi ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldjuhul võetakse BAV rasvavabast kehamassist, kuna suhteliselt inaktiivse koena ei tarbi see olulisel määral energiat.

BAVosakaal.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, seda ma ei teadnudki. Samas vaevalt keskmine inimene oma rasvavaba kehamassi teab (ka. mina), seega kalkulaatorisse toksitakse ikka kogukaal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma lähen nüüd ka oma spordiklubis rasva-ja lihasmassiprotsendi mõõtmisele. Saab seal ka targemaks :P

Ja koguaeg oma kcal jälgimine on küll niivõrd raske , vähemalt minujaoks, ma püüan lihtsalt tervislikumalt ja vähem süüa. Peaasi et ei näljuta ja muidugi on ka mul menüüs nädalas korra lõuna ajal patupäev kus võib süüa mida ma tahan :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline küsimus oleks ka , et kuidas kätelt nagu lodevat nahka ära saada, et igaltpoolt mojalt on sentimeetrid kadunud aga käel on ikkagi sama. Ei tahaks mingeid hulle muskleid kätele aga vormi tahaks käsi :) Oskab keegi mingit head nõu anda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks ikka toitumisega. Igal inimesel on individuaalne, kust rasv kaob kergemini, kust raskemini. Kindlasti ei ole võimalik põletada rasva ainult ühest kohast kindla harjutusega (näiteks, et teed harjutust ainult käele ja käelt rasv põleb)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olgu :) Te olete kõik siin nii toredad ja vastutulelikud selgitama. Väga tore foorum :P

Aga eks ma siis proovin ka ehk seda intervalli rohkem, soojenduseks kerge kiirkõnd lindil ja siis jooksen kõnnin erinevate kiirustega. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline küsimus oleks ka , et kuidas kätelt nagu lodevat nahka ära saada, et igaltpoolt mojalt on sentimeetrid kadunud aga käel on ikkagi sama. Ei tahaks mingeid hulle muskleid kätele aga vormi tahaks käsi :) Oskab keegi mingit head nõu anda :)

Soovitaks sulle saalitrennile ka veidi rohkem rõhku panna.Mingiseid hulle muskleid sa ei saavuta,seda ära karda.Kui saalis teed,siis proovi teha sellise raskusega,mis ikka raske tundub.(vb teedki,aga omast kogemusest võin väita et paljud naissoost isikud kasutavad pelgalt veepudeliraskuseid,kartes musklisse minna vms).Igatahes proovi,alati annab midagi muuta kui näed et ei toimi vms :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitaks sulle saalitrennile ka veidi rohkem rõhku panna.Mingiseid hulle muskleid sa ei saavuta,seda ära karda.Kui saalis teed,siis proovi teha sellise raskusega,mis ikka raske tundub.(vb teedki,aga omast kogemusest võin väita et paljud naissoost isikud kasutavad pelgalt veepudeliraskuseid,kartes musklisse minna vms).Igatahes proovi,alati annab midagi muuta kui näed et ei toimi vms :)

Tõsi ta on. Ikka väga tihti näeb, et tehakse seeriaid, kus on metsikult korduseid (lugenud pole, aga pakun, et kuskil 50 kanti need ikka jäävad), samas raskus on minimaalse peal, ehk kasutegur on ka minimaalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tõsi ta on. Ikka väga tihti näeb, et tehakse seeriaid, kus on metsikult korduseid (lugenud pole, aga pakun, et kuskil 50 kanti need ikka jäävad), samas raskus on minimaalse peal, ehk kasutegur on ka minimaalne.

Oleneb eesmärgist :)

jouliigid.jpg'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veepudeli raskuseid ma ei tee :D kasutan ikka hetkel kuskil kangideks 6-7 kg ja kui tõmban kangi seljataha siis on 25-30 kg ja kui jala pressi surun siis on kaks 20 kg ketast peal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veepudeli raskuseid ma ei tee :D kasutan ikka hetkel kuskil kangideks 6-7 kg ja kui tõmban kangi seljataha siis on 25-30 kg ja kui jala pressi surun siis on kaks 20 kg ketast peal.

No see veepudeliraskus on suhteline.Sinu puhul ütleme näitena ,et teed 12-15 kordust,siis need viimased kordused peaksid ikka üsna raskelt tulema.Võid teinekord proovida.Lisa veidi raskust,kui suudad sama seeria probleemideta ära teha,siis see vana raskus on sinu jaoks liialt kerge. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asjalik tabel. Ehk viitsid seletada, mis vahe on neil vastupidavustel ja jõududel? Saan aru, et lihasvastupidavus tähendab, mitu kordust suudad teha ja maksimaalne jõud tähendab maksimaalset raskust, mida suudad tõsta. Aga mis need teised asjad on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hetkel teengi igat harjutust 3 seeriat ja 15 kordust ja need viimased kordused ütleme 2l ja 3l seerial tulevad raskelt, esimene on lihtsam. Aga ei julge üle ka pingutada, võib-olla olen ma rohkemaks võimaline. Tunnen ise end küll suhteliselt tugevana :D Mingi makaronikäsi ma ka ei ole, kui sõbrannaga koos käin, siis tema alati kardab raskusi ja teeb jalapressi ilma raskusteta ja samuti ka kasutab ala 2 kg hantleid ja tulemus on käes, kaalulangust pole siiani olnud ja käib justkui niisama trennis, mina seega olen kaotanud 7 kg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×