Guest Martin

Peenike keha, paksud jalad

12 postitust selles teemas

Tere

Probleem:

Ülemine keha on mul suht peenikene, aga jalad(reied,sääred) on suht paksud.

Kuidas ma saaksin peenemaid reisi ja sääri? Sääred tunduvad olevad vist natukene rasvased ma arvan, ning reied on lihtsalt suured.

Milline oleks kiireim lahendus sellele? Kindlasti ei taha ma jalgu musklisse. Tahan lihtsalt peenikesi jalgu.

Paluks mitte öelda ,et kellele neid peenikesi jalgu läheb vaja, ning ütlen ka seda ,et ma ei hakka ennast näljutama.

Homsest hakkan proovima programmi mis peaks toimima, aga eks paistab kas toimib või mitte. Ehk siis midagi sellist ,et söön 6 korda päevas väheke, 3 suure korra asemel. Ehk siis ainevahetus oleks kiire, joon palju rohelist teed jne, see pidi vast aitama ma arvan. Eks paistab siis.

Jah, kuidas oleks võimalik saada peenikesi jalgu kiiresti.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Ma olen ka selline. Väga pole midagi teha.

Sina oled meil muidugi eriline türannosaurus :D

post-50-0-60922900-1355597182.jpg

 

0


 

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Tere

Probleem:

Ülemine keha on mul suht peenikene, aga jalad(reied,sääred) on suht paksud.

Kuidas ma saaksin peenemaid reisi ja sääri? Sääred tunduvad olevad vist natukene rasvased ma arvan, ning reied on lihtsalt suured.

Milline oleks kiireim lahendus sellele? Kindlasti ei taha ma jalgu musklisse. Tahan lihtsalt peenikesi jalgu.

Paluks mitte öelda ,et kellele neid peenikesi jalgu läheb vaja, ning ütlen ka seda ,et ma ei hakka ennast näljutama.

Homsest hakkan proovima programmi mis peaks toimima, aga eks paistab kas toimib või mitte. Ehk siis midagi sellist ,et söön 6 korda päevas väheke, 3 suure korra asemel. Ehk siis ainevahetus oleks kiire, joon palju rohelist teed jne, see pidi vast aitama ma arvan. Eks paistab siis.

Jah, kuidas oleks võimalik saada peenikesi jalgu kiiresti.

Ainevahetust toidukordade arvuga ei mõjuta. Rohelise tee mõju on ka äärmiselt pisike.

Tahad rohkem kaloreid põletada liiguta neid pekiseid jalgu. Hakka jooksmas käima, rattaga sõitma, ujumas või üleüldse suht ükskõik mida tegema, mis kaloraaži negatiivi viiks. Küll ajapikku saad endale need ihaldatud kõhnad jalad, koos veelgi kõhnema ülakehaga. Edu.

2424_skinny_guy.jpg

 

1

30tnqbr.png

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Teinekord tasuks tõesti otsingut kasutada ja selleks sobib nüüd juba sõna "peenised jalad/peenike jalg/peenike/peen jne.", sest tundub, et on tekkinud mingi peenikeste jalgade meeste kogudus. Peate kokku hoidma rohkem, saate kogemusi jagada. Mõnel töötab kuuajane arvutikuur hästi, teisel jälle regulaarne maratoni läbimine, meetodid on erinevad. Vahe on selles, et kui süüa armastad, siis pead ilmselt maratoni valima.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Mul on mure. Ma olen 17 aastane tüdruk ning mul on suured reied aga peenike piht. Ma käin sõudmis trennis korra nädalas ja sellest mu küsimus. Kas sõudmistrenn teeb jalad paksuks või pigem on mul lihtsalt pekised jalad millega tuleb eraldi tegeleda?

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Jooksuga tasub tegeleda, sellega saad peenikesed jalad või jalutada.

 

Tasuks toitumine ülevaadata.

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Olin aastaid tagasi sama murega. Siis hakkasin tegelema pikamaajooksuga ning oluliselt vähem tarbima süsivesikuid. Paar kuud higistamist ja tulemused hakkasid paistma. Nüüd püüan nädalas vähemalt 3 korda trenni teha (peamiselt aeroobne) ja olen jalgadega rahul :)

 

0

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Külaline
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Vasta sellele teemale...

×   You have pasted content with formatting.   Eemalda formaat

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor


  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    No registered users viewing this page.