Jump to content
Sign in to follow this  
amstaff1

Jalgade treenimine

Recommended Posts

Tere

Alustasin jõusaalis käimist 4 kuud tagasi, varem olin käinud ka mõningate lünkadega aga nüüd tõsisemalt. Olen ära õppinud küki ja tõmbe tehnika, ning need harjutused kuuluvad mu iganädalasse treeninugsse.

Küll on mul aga mure sellega, et jalad tundusid mulle juba varem suured ning nüüd tundub et need lähevad veel suuremaks suurel kiirusel aga mulle see ei meeldi. Ülakeha areneb ka olen 5 kilo juurde võtnud selle suure söömise ja trennimisega viimase 4 kuu jooksul. kaalun 85kg. Aga reaalselt ei taha, et mu jalad lähevad suureks ja on nagu tammepakud.

kas on sellele mingit alternatiivi, näiteks ,et nüüd mingit aega jalgu ei treeni? ideaalis oleksin 84-87 kg aga rohkem lihaseid ja vähem kudet (:D). olen 186 cm pikk ka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jala treeningupäev

Kükk - u 50-60 kg.

Oleneb nädalast kas väljaasted või siis jalapress

Pluss Reie tagaosa masinal ning esiosa masinal.

Lisaks säärelihase trenn.

Juurde teen sinna kõhtu aga see offtopic.

Pildi lisan hommikul.

Ja päris tammepakud nad ei ole see võibolla minu enda mingisugune paranoia, et jalad kasvavad suuremaks kui ülakeha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

60 kg kükk, mis kasvatab jalad liiga suureks?

Mure kõlab täpselt sama moodi nagu siingi: http://www.fitness.ee/artikkel/1095/treeningsusteem-jalgadele-mis-tootas-liigagi-hasti

Ka tema tegi 60 kg kükke ja kaebas, et jalad on liiga suured.

Ilmselt on tegu pseudoprobleemiga, reied võivadki natukene suured tunduda, kuid tulebki arvestada, et nemad peavad tervet sinu ülakeha kandma.

Ning samuti ei ole mõtet jalgade treeningut ära jätta, kui tõesti tahad, et nad enam ei kasvaks, siis tee samade raskustega trenni edasi, kui intensiivsus ei tõuse, siis pole ka jalgadel mõtet suuremaks kasvada ning ülakeha suudab järgi jõuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

huvitav mõte..kuna kükkides saab väga suur lihas toonust, mis aitab ülejäänud kehal kasvada, siis pole vahet kas ma suurendan raskust vaid ikkagi see kindel lihasgrupp saab vatti, mis vallandab siis vajalikku et ülejäänd keha kasvaks. võibolla jäängi selle raskuse juurde. ning üks asi kus ma tean, et jalg tundub väiksem on see kui rasvaprotsenti vähendada, mida ma talvel hakkan suusatamisega tegema.

pigem oligi hetkel asi selles, et elujooksul on need jalad tundunud mulle suured, vaadates peeglist jne.võrreldes teiste eakaaslastega.

artikklipõhjal see plahvatuslike kordustega kükid tunduvad mulle väga ahvatlevad, kuna millegipärast teadvustan endale, et plahvatuslike seeriaid tehes ei jää lihased kinni, vaid liiguvad.

põhimõtteliselt sain darkcloudi vastusega enda küsimusele vastuse.

tänud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei usu, et see nüüd kull ultimate kava on, aga vahelduseks võib vägagi hea olla. Igapäeva kavasse ei võtaks, kuid mingi platoo ületamiseks võib kasuks tulla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mure kõlab täpselt sama moodi nagu siingi: http://www.fitness.e...s-liigagi-hasti

Tegin ise selle programmi eelmine suvi läbi. Minu jaoks olid kõige rängemad 2.00 ja 2.20 ning 7.40 ja 8.00. Viimane 40 sekundit 8 minutist oli ikka väga karm. Lugesin korduseid minutis ja püüdsin olla enam vähem ühes tempos. 20 -24 kordust minutis. Kell oli põrandal jalgade ees maas ning ega teda palju vaatama pidanutki kui korduseid loed. Jalg läks tõesti mõned sentimeetrid jämedamaks aga mis kõige rohkem rõõmustas oli see, et 1KM kilosid tuli juurde. Paras ekstreem. Kas prooviksin veel korra ? Kui prooviks siis seekord jalapressi trenal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×