Jump to content
Reijo

Sooviksin kaalust juurde võtta.

Recommended Posts

Tere!

Olen 27a pikkus 183cm ja kaal ~70kg.

Nimelt tahaks kaalu juurde saada ja keha ka natukene vormikamaks.

Alustasin eelmine aasta septembris taipoksiga ( 3x nädalas ) ning käisin ka jõusaalis ( 3x nädalas ).

Toitumisest ma siis väga ei hoolinud kuna arvasin, et püüan piisavalt trenni teha küll siis see keha läheb vormikamas ja

lihased tulevad ka lõpuks ikkagi välja.

Kuid nüüd olen ikkagi aru saanud, et nii see asi ei käi. On vaja korralikult toituda ja siis stabiilselt trenni teha.

Soov olekski siis saada kaalu juurde ja ka keha vormikamaks.

Taipoksi teen nädalas ca 4x ja jõusaalis üritan käia umbes 3x ( pühapäeval peale poksi kohe saali ).

Pole kunagi kasutanud ühtki toidulisandit ega asja kuid nüüd ostsin endale Herbalife toote Formula 1.

Tööl on kõnimist väga palju ja vahetused on 12h ( emasp-reedeni ) ning peale mida käin siis taipoksis ja jõusaalis.

Kirjutaksin nüüd ka siia siis nö oma toitumiskava :

Hommikusöök 09:00

Pudru 350g(Heleni: kiirkaerahelbed,riisihelbed,neljaviljahelbed, täisterhelbed ning tatrahelbed )

Tee

1-2 puuvilja.

Formula 1 0,5l segatuna joogijoguritga.

Vahepala 11:00-11:30

Kodujuust 350g

1-2 puuvilja.

Tee.

Tuunikala konserv või mõni muu kala (3x nädalas).

Lõunasöök.13:30-14:00

Riis,tatar või kartul.

Linnu või loomaliha filee.

Klaas piima.

1-2 puuvilja

Vahepala 16:00

Formula 1 0,5l segatunu joogijoguritga.

19:00 Esmap,kolmap ja reede taipoks.

20:30 teisip ja neljap jõusaal.

16:00-17:30 pühap jõusaal ning peale seda ca 1h jõusaali.

Laupäev on puhkamis päev ( kuus 2-3 korda käiks ujumas ).

Alustaksin sellise kavaga esmaspäevast, et nagu ma näinud olen siis siin foorumis on piisavalt asjatundjaid, et kas see mõjuks ?

Ning kasutan Herbalife Formula 1 pulbrit Formula_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma usun, et see 350g ei ole kuivainena kaalutud.

Ei oska öelda, kas sööd palju või vähe kui ei ole grammidena välja toodud. Palju üldine kaloraaž tuleb, kui suur on valkude, süsivesikute ja rasvade osakaal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 portsjonist saad 7g ülikallist sojavalku, hurraa... <_< Saad ilmselt oma joogijogurtist ka rohkem valku kui sellest jahust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 portsjonist saad 7g ülikallist sojavalku, hurraa... <_< Saad ilmselt oma joogijogurtist ka rohkem valku kui sellest jahust.

Mina sain kalkulaatoriga vastuseks 8,996... üldjuhul ei ole sel 2g muidugi vahet. ise soovitaks rohkem valku süüa tavatoidust ikkagi. Samas süsivesikud seal ka pea kõik suhkrud, et ühesõnaga ära seda juurde osta :D Tegelen ka ise kaklus spordiga ja üldjuhul on vaja päris palju süsivesikuid muidu, et teha korraliku kaklus trenni ja vabadel päevadel veel korralikult jõutrenni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

täpselt sama mure ka minul endal, olen 19a. 179cm pikk, ning kaalun alla 55kg....masendav on kuulata, kuidas kõik inisevad kõrval, et too on nii kondine :unsure: täiesti üksi oma murega, paljud räägivad, et tee rohkem füüsilist tööd, kuid ka see pole mingit tulemust andnud. kuu- kaks tagasi oli kaal 56kg kanti. loodan, et siinne teema pole ununend. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

toidulisandid aitavad? või eriti rasvased toidud? kui toidulisandid tulevad kasuks, siis, millistes kogustes neid tarbida tuleks? ning kus kohast neid saada oleks?

Edited by k3nt

Share this post


Link to post
Share on other sites

toidulisandid aitavad? või eriti rasvased toidud? kui toidulisandid tulevad kasuks, siis, millistes kogustes neid tarbida tuleks? ning kus kohast neid saada oleks?

Ükski toidulisand ei paku sellist kasu kaalukasvule mida oma kodus 10x kergem saavutada poleks. Tahad juurde võtta siis lükka blenderisse hunnik jäätist, kalla üle rasvase piimaga, loobi sisse pähkleid, pähklikreemi, shokolaadi, puuvilju ja muidu head. Laksa masin käima ning tee üks liitrine ports - saad sellest joogist rohkem kaloreid, kui enamik kogu päeva jooksul süüa jõuavad. Kui siis ka juurde ei võta siis roni arsti juurda ning tõmba see paeluss taguotsast välja, sest muud enam soovitada küll ei oska. :D

Kõik aetakse nii keerulisteks. Lisakaloreid on ju äärmiselt lihtne tarbida. Kui kilode kaupa tahket toitu ei anna siis liigu rohkem vedela kraami peale üle. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuu aega tagasi lugesin seda teemat. Jätsin suitsetamise maha ja hakkasin sööma. Iga päev 100g tumedat shokolaadi ja palju muud vahepelaks. 5kg selle ajaga juurde visanud, aga aru pole küll midagi saada. 70kg kaalun nüüd.( 176cm pikkus 24 vanus )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×