Jump to content
Sign in to follow this  
fender

Dünaamilised venitused, harjutused enne trenni.

Recommended Posts

Siiamaani olen piirdunud 20 minutiga jooksurajapeal ja soojendusseeriad enne etteantud seeriate juurde asumist.

Teema tsiteerima kõikvõimas kükk:

Kui kohe tuled üles, siis kasutad lihaste elastsust ära. Ühesõnaga kui sa tahad rõhutada lihastele, siis pausi, kui ei, siis ära pausi.

Kui kogu aeg tuled kohe üle, siis vahest võid rõhutada ka pausile.

Artikkel küki soojenduseks:

http://www.wannabebig.com/training/injury-...r-performance/#

Pakun, et enamus siin ei tea kuidas üldse effektiive soojendus käibki.

1. Foam rolleriga rullid lihased läbi

2. Dünaamiline venitus

3. Lihaste aktiveerimine

4. Kesknärvisüsteemi aktiveerimine

Kui tähti see siiski on, enne jõutreeningu alustamist? Kas lisaks jooksurajale peaks kohe kindlasti tegema veel mõningaid harjutusi ja venitusi, enne kui päristrenni juurde asuda?

Kui suur vahe sellel üldse on, kui ma näiteks teeksin lisaks 20 mindsale jooksurajale veel sõudekat + soojendusseeria näiteks...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ka algaga ja treenerilt saadud kava järgi teen 6 minutit kardioseadmetel (crosstrainer ja ergomeeter) ning seejärel ~15 minutit erinevaid võimlemisharjutusi. Peale jõutrenni pikemalt kardiot peale - enne ei ole mõtet sellele nii palju ajaliselt panustada.

Ma arvan, et sa võiks seda jooksulindi aega tunduvalt vähendada ning kindlasti sõudmise juurde lisada - saad õlavöötme ka korralikult soojaks ikka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×