Jump to content
Kristjan-Johannes Konsap

Siim Kelner Team FAST - kelner paks näitab vormi omg omg

Recommended Posts

Vaatan ,et juba lammutad, kaks nädalat oleks võinud teha kergemini, enne kui uuesti lõhkuma hakkad.... ;) Eks sa said eilsest kohtumisest motivatsiooni, kuid iga asi nagu öeldakse omal ajal.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

317855_482279625150807_1758451735_n.jpg409050_482279405150829_38121954_n.jpg69107_482279445150825_211552771_n.jpg

Vana hea Reval-Sport. Hr kelner sai ilmselt viimastelt meistrivõistlustelt kõvasti innustust ja ilma olulise pausita paugutab juba neljaraudsest! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna käis Siim mul Telliskivis külas.

Alguses väitis, et tema sööb vaid Lo-Carb batoone, pärast tunnistas, et on paks.

Kiitles, et tema hakkab kasvama ja et ta oskab 3 meetri pealt purki pissida.

post-3216-0-06844200-1351774566.jpg

No kui te selle 3-e meetrise katsetuse ette võtate, siis kindlasti jäädvustage see tähtsündmus videolindile ka. Mehel peab ikka korralik surve olema sellise asja jaoks B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna mulle on tekkinud viimasel ajal treeningpartner, kellel on korralik kaamera, siis üritan võimalikult palju "lõhkumistrenne" jäädvustada ja neid siin teiega jagada.

374088_485396564839113_178674060_n.jpg61405_485396488172454_147219821_n.jpg316690_485396598172443_1837720509_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vana hea rööbaspuul surumine lisaraskusega. Mäletan, kuidas mul ükskord Revalis rihm järgi andis ja üks nendest S-kujulistest konksudest mulle läbi riiete tuharalihasesse valus. Mul oli mingi 80 kg küljes ja siis ei saanud äkilisi liigutusi teha kuigi meeletult valus oli. Mis ei tapa- teeb tugevamaks! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revalis vedeleb üldkasutuseks hästi pikk vana vöö, selle saab kettad niisama otsa riputada.

Need on uued kettad. 2002 aastal olid sellised, millel oli ainult üks auk. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vahelduseks väike sissekanne,

Trennid kulgevad tõusujoones - jõud taastub. Lisan veidi pildimaterjali vahepealsest jalatrennist. Numbritest hakkan siis kirjutama, kui olen saanud dieedieelsed näitajad tagasi. Loodan, et see juhtub üsna pea,

14415_489681501077286_1090265818_n.jpg533825_489681534410616_1885613880_n.jpg

Näide korralikust kükisügavusest:

540017_489685311076905_1103932995_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaatasin Siimu teema pealkirja- SELJATRENN, ja lootsin näha uusi seljaharjutuste pilte, aga olid hoopis jalad. Hea mees- ei muuda pealkirja ja niisama tahab kõva mees olla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna hommikul murdsin oma aastatepikkust rutiini ja putru ei söönud:

382116_492577127454390_2038836787_n.jpg

Jõud on juba enam-vähem tagasi tulnud. Hakkan vaikselt raskeid trenne siin kajastama, kergemaid pole mõtet siia kirjutada, lihtsalt raskused väiksemad ja harjutuste valik samuti rohkem trenažöörikeskne.

Jalg (kõik kükid raw ja põhja)

Kükk: 20x12, 60x12, 80x6, 100x6, 120x6, 140x6, 150x6

Eeskükk: 60x6, 80x6, 100x6, 120x4

Hack-kükk: 40x6, 80x6, 120x6, 150x6

Jalgade kõverdamine vabarakusega trenažööril: ~5s

Sirgete jalgadega jõutõmme: 4s

Säär pedaalil: 5-6s

Aeroobne: 20+20

Rind-õlg-triits

Lamades hantlitega surumine: 18x15, 30x6, 40x6, 50x6, 52x3,5

Neg. kaldega surumine: 60x12, 80x6, 100x6, 110x3

Positiivsel kaldel vabaraskusega trenažöör: 30x12, 70x8, 90x6

Hantlite kõrvaletõsted istudes: 7x12, 17x8, 20x8, 22x8, 24x8, 26x8, 28x8

Istudes kangi surumine eest: 50x6, 60x6, 70x7

Prantsuse surumine: 35x12, 40x8, 45x6, 50x6, 55x6

Rööbaspuudel surumine: x6, +20x6, +40x5

Rotaatorid: 3x15

Kõht: 3s

Aeroobne: 20, rohkem polnud aega, tegin rullimist.

Täna plaanis raskem tõmbesaaga :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×