Jump to content
Sign in to follow this  
Acee

Rind + Triits

Recommended Posts

Olen harjunud tegema kõigepealt Rinna harjutused ja siis Triitsa omad. Jama on aga selles, et mingi aja pärast hakkab triits alla vanduma ja ei saa enda seeriaid ära lõpetada kuna lihas jääb lihtsalt nii nõrgaks. Kas asi on hea / halb, peaksi nenda seeriaid vähendama? Baasharjutuste puhul teen 4 kordust, ülejäänutel on 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võid ka rinna ja triitsa vahele mingi muu lihasgrupi harjutuse panna, mis laseb triitsal natuke taastuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ei jõua, siis on raskust palju ju..võta kergemad raskused..

Võimalik täitsa, et liiga suured raskused pidevalt. Tuleb teha kergemate raskustega ka vahepeal, mitte loota iga trenn arengut. Lihtne oleks teha näiteks 3 nädalat rasket trenni, 1 nädal kerget. Raskust tõstad iga teatud perioodi vältel. Ise kasutasin sellist varianti, et kaks nädalat tegin sama raskusega, tõstsin raskust kolmas nädal, neljas nädal puhkenädal, viiendal tegin sama raskusega nagu kolmandal ja kuuendal nädalal uued raskused.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arvatavasti teed sa rinnalt surumist veits kittsa haardega ja selega saab juba triitseps oma osa kätte , endal oli ka varem sama mure , aga lugesin veits muscel and fitness ja leitsin enda vea üles , pm kui sa taghad , et triitseps saaks surumisel vähem mõju peab olema selline haare , et kui kang pudutab rindu tekiks täisnurk. Ja nagu üleval pool mainitud võta triitsepsi tegemisel raskust vähemaks , nii palju , et sa suudaks teha 4 seeriat korralikult ära . ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen harjunud tegema kõigepealt Rinna harjutused ja siis Triitsa omad. Jama on aga selles, et mingi aja pärast hakkab triits alla vanduma ja ei saa enda seeriaid ära lõpetada kuna lihas jääb lihtsalt nii nõrgaks. Kas asi on hea / halb, peaksi nenda seeriaid vähendama? Baasharjutuste puhul teen 4 kordust, ülejäänutel on 3.

Sa mõtled ikka 4-3 seeriat, mitte kordust harjutustes.

Igal juhul rinna harjutused kus sa surud on ka triitsepsi harjutused nii et see on täiesti normaalne kui sul pärast rinna trenni kasutad triitsepsi isoleerivate harjutuste juures väiksemaid raskusi kui siis kui teeksid triitsepsit "värskena". Ma ei näe milles siin probleem on sest mida sa kirjeldad on ju täiesti normaalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×