Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Kokku sai koos õla tagaosa ja trapetsiga tehtud 6 harjutust. Teise harjutuse ajal oli mul juba keel vestil, muidugi oma osa võis olla ka minu eelmise õhtu jaani äraolemiselt 😉 Hoolimata kannatusest ei saanud ma vennale alla ka vanduda ja võitlesin lõpuni. Sa siis sellest mehest aru, kerge liigutamine tähendab elu trenni 😋 Pärast sai Janarist mõned pildid ka tehtud, aga seda kas ta neid teile näitab jääb juba tema otsustada 😉 Minu silmajärgi on mees hoolimata oma staazist teinud taas korraliku arenguhüppe...Janar on ilmseltbka üks neist meestest, kes on nagu hea vein, läheb aastatega aina paremaks. Küll me veel kuuleme temast 😉 Enda pildistamise Janari kõrval olen ammu jätnud 😊 rikub liialt tuju 😄

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädalavahetus oli väga produktiivne ja julgelt võiksin endale panna hindeks 5. Tulevikku sai sätitud Edmundi, Esta ja Reedaga. Nii Edmundi, kui Estaga sai uus treeningkava paika panna ning analüüsitud võistluskalendrit, mida võiks ja mida mitte kaasa teha. Reedaga sai ka tulevikuplaanid ülevaadatud, mis ja kuidas edasi ning kuidas kehaga järgmist arenguhüpet teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõlemad päevad sai tehtud ka korralik trenni, aga esile tooksin laupäevase, kus sai Edmundiga koos tehtud " kerge" treening ;-) Selles oskaks ilmselt Edmund ilmekamalt rääkida ;-) Kuna mõlemal oli ka eelmine päev korralik trenn all siis sai kamaluga võetud Fast Bcaa-d sisse ja tuld. Alustasime 30 min aeroobsega, noh et oleks ikka soe ;-) Tegime siis traktoril, see selline vabaraskusega, tõmbed peod vastamisi kitsalt 4x12, tõmbed õlakõrguselt laialt 4x12, plokilt eest tõmbed kõhule 4x6 ja plokilt eest alt tõmbed kõhule 4x8. Rinnale trossidega surumine alla, püstiseistes 2x12,2x10 ja 2x8. Teiseks tegime rinna ülaosale, püstiseistes, surumine ette üles silmade kõrgusele 4x12. Lõpetuseks panime kirsiks tordile põlvili toetudes rinnutsi kaldpingile , lennutused õlale 4x21. Näo järgi oli näha, et see meeldis Edmundile kõige rohkem ;-). Lõpetuseks panin kamaluga Fast Bcaa-d ja kodus veel Fast Kreemiküpsise puddingu otsa ;-) Trenni hindeks ja Edmundi tahte ja võitlusvaimu hindeks paneks koguni 6 ;-) Teinekordki tegema, sellised treeningud arendavad,motiveerivad ja viivad edasi! k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suured tänud Silvarile!

Uus kava jah juba kahel päeval järgi proovitud. Tuleb oma keha ikka ehmatada aeg-ajalt millegi uuega, muidu on kerge jääda mugavustsooni treenima.

Alati on põnev uue kavaga alustada ja eks homme on paremini tunda, kuidas mõjub. Seda hirmu ei ole, et lihaseid valusaks ei suuda treenida.

Tuttavad trennis küll küsisid, kui paberi pealt näpuga harjutuste järge ajasin, et kas isegi mul on veel vaja paberi pealt harjutusi vaadata.

Jah, ka minu treeningstaaži juures annab veel uusi asju leiutada, mida varem teinud ei ole:)

Ka aeroobse ja intervallide osas peab ikka muutusi tegema. Vahelduseks jooksule proovin jälle ka sõudekat nüüd rohkem. Kergejõustiklaste juures sprinditud ja hüpatud küll, nüüd sõudjate hulka.

Ja väga hea, et on aeg-ajalt kellegagi nõu pidada. Ega neid kulturismifänne just ülearu ei ole. Ja neid, kes aru saavad, miks me iga päev trenni poole tormame:)

Treenime ja puhkame ja naudime suve!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eile oli trennivaba päev,mis tähendab,et täna tuleb korralikult lõhkuda. Uues kavas olen võtnud endale prioriteediks tegeleda eelisena selg ja rind ning jalg, vähe korraga,kuid tihedalt. Täna ongi siis selle nädala kolmas selg ja teine rind. Pärast haigust olen hakkanud tasa ja targu aeroobset ka taastama.Homme lähen proovin ümber Pühajärve jooksul, kuidas seisud on. Pingutama ei lähe, pigem nautima, et tegemise rõõm tagasi saaks tulla.Kui enesetunne lubab, siis äkki teen jooksulõpus. Ka naisekandmist ;-) Lisanditest siis hetkel Fast EAA ja Fast Protein Smoothi, mis selliste kuumade ilmadega läheb nagu " muti auku" :-) Nädalake veel ja siis saab juba Allanile ja teistele FitnessFive võistlejatele Euroopa karikal kaasaelada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jälle üks meeleolukas nv möödas. Palju sai ära tehtud, alustades Pühajärve jooksust.Jooksust nii palju, et raja profiil ülesse alla minu massi juures pole kõige parem. Hoolimata sellest sai ikka mindud ja kohe algul sai võetud eesmärgiks läbimine ja puhas nauding ning mõnus äraolemine naise ja sõpradega. Ilm super ja jooks oli kõike seda mida ootasin, kuid pakkus ka üllatusi ;-) Üle poole raja oli vast läbitud ja vahetult ilmselt raja kõige pikem ja teravam tõus võetud, ei suutnud silmi uskuda, et oma tsumfti mees Argo (Ader) on joogipunktis ja pakub jõujooki:-) südamealt läks kohe soojaks ja samm läks kergeks :-) Üllatused ei olnud läbi, 1 km enne lõppu hüppab kohvikust mödudes lauatagant püsti Marek(Morozov) ja helab häälekalt kaasa Heia-heia Rücks ! Päris soe elamus nii ilmalt, kui ka kaasaelamiselt ;-) 10,7km 1.05, ei ühtegi rasket hetke, vaid puhas rõõm. Lisandites ikka Fast Bcaa enne jooksu ja selle järgselt ning kosutuseks ka üks Natural protein smoothi. Pärast jooksu sai naastud Tartu ja elatud kaasa Trismail triatlonile ja päikest emajõe pervel võetud. Laupäeva hindeks 5+, igati sportlik ja kombekas päev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selliseid "ümberjärvejooksumehi" tuuseldan jõusaalis meeleldi ja korralikult :D. Sobivad eriti hästi, et treeningu põhiosaks soojaks saada, paraku sellega ka asi piirdub, kuna põhitegevuseks on nad enamasti läbi ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pühapäeval jooksu järgsel hommikul sai kohe kribinal krabinal trenni mindud. Sai tehtud 30 min aeroobset ja lisaks veel rind,selg ning jalg,et ikka kindlalt jald valusaks jääks. Õhtul sai kohtutud Õnnelaga (Raudsepp), et teha ühine treening ning koostada uus treeningkava, et hakata suurte sammudega sügisezteks võistlusteks valmistuma. Sügisene plaan näeb ette, et Õnnela võistlusklassiks saab Bodyfitness, mis tähendab,et palju tööd on vaja ära teha, kuid ma ei kahtle, et Õnnela saab sellega hakkama.

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sügisene plaan näeb ette, et Õnnela võistlusklassiks saab Bodyfitness, mis tähendab,et palju tööd on vaja ära teha, kuid ma ei kahtle, et Õnnela saab sellega hakkama.

LIKE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist, kirjutan ka üle pika aja jälle. Sai siis paika pandud plaan Silvariga, uus kava, uued harjutused. Kavas on ka sees raske jõutõmme, kükk ja rinnalt surumine. Küki ja jõutõmbe seeriad on ikkagi seal 200kg lähedal, korduste arv tavaliselt seerias 5. Eks näeb, kuidas raskuste hoidmine koos kaalulangusega välja kujuneb. Aeroobseks sai kavasse ka eraldi pandud sõudeergomeeter, selle kõrvalt muidugi käin väljas rattaga sõitmas. Selline sõit sai Silvariga koos tehtud Mai lõpus, Lähtele ja tagasi, see lõik on tagasisõidust. - Endomondo Link

Kaalulangetuse abistamiseks sain ka Silvarilt sellise toote nagu FASTi Weight Loser.

weight_loser.jpg

Loodetavasti varsti teeme Silvariga veel paar rattasõitu, mõne pikema ka :)

Edmund

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küll me selle pikema rattasõidu ära teeme ;-) Hea tõdeda , et siht silme ees ja valmistumine täieshoos. Ise esmaspäeval puhkasin , teisipäeval rind,biitseps ja jõutõmme ning eile sai tehtud selg, triitseps ja jalg. Loomulikult oli mõlemal päeval ka 30 min aeroobset,et ikka valmis olla , kui Edmundiga üheskoos rattaga Tallinna sõit tuleb. Aeroobset on hetkel hea teha, paned Tour de France käima ja enda motivatsioon kihutada tõuseb kahekordselt. Lisanditest Fast Bcaa, Protein Smoothi ning vahepalaks Fast protein MilkShake. Täna puhkan ja homme annan rauale taas valu ; -)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänane trenn tehtud 30 min aeroobset. Lisaks sai tehtud ka rind , biitseps ja jalg ning magustoiduks kõht. Kuna trenniaeg sai tööajast näpistatud, siis oli söömisega kiire, et võtsin 2 Fast high protein bari ja lisaks veel peale Fast Protein smoothi.Homme ametlikult trennivaba päev ning sel puhul plaan sõpradega saunaparvega Emajõe laineid murda ning külastada Tartu Hansapäevi külastada. Kindlasti tuleb hoida pöidlad peos, et meieAllanil ja teistel koondise FitnesFive võistlejatel hästi läheks, et rammu oleks kahe mehe eest ja keha oleks, kui udusulg ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädalavahetus laupäeval sai veedetud 10 h Emajõel parvsaunal. Ilma liialdamata sai käidud 15-20x saunas ja pärast seda lohisetud karastavas vees parve järel.Oli väga lõgastav. Pühapäeval sai hommikul trenn tehtud 30 min aeroobset. Lisaks õlg, triitseps ja kerge selg.Loomulikult sai tehtud ka iga treeningu kohustuslik osa alaselg ja kõht. Õhtul sai alustatud koostööd ühe bikini fitnessistiga.Paika sai seatud võistlusplaanid, tegime uue kava ja ühistreeningu, mille tulemuslimust on ilmselt tunda nii mõnedki järgmised päevad ;-) Lisanditest Fast Fast Bcaa ja Fast Protein Smoothi mix, mis peaks suvisel ajal oma tervislikkuse ja kergusega olema suisa kohustuslik ;-)

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taastu - taastu, sest laupäeval ootame sind oma meeskonnaga juba Orisaares Spartakiaadil.... ;) Loodetavasti ikka tulete!

Ma kahjuks kardan, et see aasta kuidagi ei jõua puhkus enne kätte, kui spartakiaad algab. Aga teile soovin karme ja sõbralikke vastasseise ning kindlasti elan kaasa sinu, kui püstolreporteri mõnusatele ja positiivsetele ülekannetele ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kahjuks kardan, et see aasta kuidagi ei jõua puhkus enne kätte, kui spartakiaad algab. Aga teile soovin karme ja sõbralikke vastasseise ning kindlasti elan kaasa sinu, kui püstolreporteri mõnusatele ja positiivsetele ülekannetele ;)

Hakkab vigurdamine pihta... :D Mis toimub Silvar - siiani ei ole alt vedanud ja nüüd siis esimest korda.... :D jätan meelde... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere üle pika aja!

Arvatavasti olete kuluaaridest kuulnud, et mul avanes võimalus Eestit esindada Fitness5 võistlustel Rootsis. Suured tänud Martin Münzile, kes on toonud meie riiki selle ala ja panustanud väga palju oma energiat ja ressursse FitnessFive edendamisse Eestis. Samuti tänan Eesti Kulturismi ja Fitnessi Liitu nendepoolse toetuse eest. Aga võistlusest rääkides, siis lühidalt öeldes läks sitasti. Kui natukene pikemalt analüüsida ja põhjuseid otsima hakata, siis neid jagub ohtralt.

* Alustaks vb sellest, et juba pikemat aega oli sees korralik väsimus. Trennis käimine oli vastumeelne ja enesetunne pidevalt uimane. Käimasaamine võttis tunduvalt kauem aega ja mõnikord ei saanudki hoogu üles. 01.07 juhtus esimest korda minu trenniajaloo juures selline asi, et poole seeria pealt ütlesin endale, et nüüd aitab ja jalutasin lihtsalt saalist minema. Nädal aega ei teinud mitte midagi. Õnneks oli samal ajal töölt puhkus ja sain hästi puhata ning akusid laadida. Nädal hiljem tegin kergelt kogu keha läbi ja siis oligi juba aeg Rootsi sõita.

* Reisi alustamise hommikul (neljapäeval) tekkis enneolematu kõhuvalu. Ei tea siiani, millest see tingitud oli. Hommikul arvasin, et äkki on tegemist tavalise võistluseelse ärevusega, aga aja möödudes valu süvenes ja muutus järjest väljakannatamatuks. Kahtlane tundus see, et vetsus käimise vajadust ka ei tekkinud. Õnneks Eglel olid kaasas valuvaigistid, mis tõid mingiks ajaks natukene leevendust. Kahtlustasin nii pimesoole põletikku kui ka kõike muud hullemat. Peast käisid läbi erinevad mõtted ja õudusega laeva kajutis lootsin endamisi, et veaks ikka vähemalt Stockholmini välja, küll nad seal selle pimesoole välja lõikavad. Aga õnneks reede hommikul, kui luugid lahti tegin, oli olukord tunduvalt parem. Plaanin lähiajal lasta vereaanalüüsi teha, et äkki mingi põletik ikka sees. Kogu reisi vältel polnud absoluutselt söögiisu. Esimene tugevam eine oli alles reede õhtul. Võistluspäeva hommikul (laupäeval) kaalu saamisega probleeme ei olnud. Enne söömist kaal 80,5kg. Kõht andis küll endiselt kergelt tunda, aga sööma ei pidanud enam vastumeelselt.

* Teadmatus ja kogenematus viimase kuu trenne sättida. Kas teha rohkem jõu peale ja tihedamini, et taastuks kiiremini või teha pikemaid seeriaid, samas siis taastumisaeg pikeneb. Ja lõppude lõpuks oleneb ju üldse kõik sellest, kui kaugele pingutusastme poolest minna - kas jätta sisse väike varu või teha 100%-ni jne jne ...

* Olen siiamaani liiga paljudel erinevatel aladel võistelnud. Peab hakkama ühele kindlale alale panustama, kuna mingist hetkest hakkavad nad igal juhul üksteist segama.

* Kahjuks pidin oma lõuatõmbe ja biitsepstõstete tehnikat viimasel hetkel muutma (viimane tähendab pärast paari esimest kordust). Siis oli juba hilja haaret muuta ja üldiselt oligi juba vussis. Pärast lõuatõmbeid läksid parema käe 2 näppu ja ranne nii tugevalt krampi, et kulus umbes 5 minutit, enne kui nad lahti sain kangutada. Dipside ajaks oli lihtsalt jõud täielikult raugenud ja käed veel lõuatõmmetes saadud krampidest kanged ja valulikud.

* Ja muidugi kõige põhilisem on ju see, et vastased olid ka ikka väga tugevad :D. Nemadki olid samamoodi oma etappide parimad.

Ideaalse õnnestumise (poleks olnud väsimust ja kõhujama) korral poleks 140 punkti mitte üldse ebareaalne olnud, aga need on kõigest oleksid. Kuid esikolmikusse poleks ka parima tahtmise juures õnnestunud saada. Lamades surumise ja küki üle on mul küll päris hea meel. Sellisest seisust mingisugune rekord teha on ikka päris utoopiline. Egas muud, kui jääda ootama trenniisu taastumist ja uute plaanide paikaseadmist.

PS! Tänan ka kõiki toetajaid ja kaasaelajaid ning eriti veel seda toredat seltskonda, kellega me selle pika ja meeldejääva reisi ette võtsime J

Я не урод, это точно!

post-8206-0-59316400-1436814324_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagu alati hea ja põhjalik kokkuvõte Allani poolt. Eks see ala ole jah nii uus ja spetsialiseerumist vähe, aga kindlasti said hindamatu kogemuse ja sügiseks on kindlasti juba natuke parem ja targem minna. Me peame sinuga korralikult maha istuma ja plaane seadma hakkama. Potensiaal sellel alal sul läbi lüüa ja super tulemusi teha on 10 + ;-) Selle tervise asja peale peab ka mõtlema, kuidas on , mis on, miks on ja kuidas teha, nii et nii ei oleks? Ise usun , et võtme lauseks saab olema "Vähem on rohkem!" Sinu tahtejõu ja meelekindlusega võib mägesi teisale tõsta ;-) See on alles suure Allani väike algus ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pean tunnistama, et tuli magusaisu peale ;-) Kui mees teab, mida ta tahab siis mees võtab ja teeb mida tahab ning seda oma maitse järgi:-)

post-28465-0-86014200-1436885660_thumb.j

post-28465-0-09130600-1436885692_thumb.j

post-28465-0-46981600-1436885718_thumb.j

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×