Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Eile oli puhkepäev. Täna plaan teha õhtul Reedaga koos ühine jala treening. Tuleb korralikult harjutusi reie tagaosale ja tuharale. Ette sõdan 40 min ratast ja teen kõhtu. Kuna jalg jäi eelmine nädal vahele, siis usun, et pühapäeval käimise ja istumisega võib tekkida tagasilööke. Homme rõõmustab Hr Merisalu oma kaasaga minu tagasihoidliku häärberit oma kohalolu ja seltskonnaga. Tuleb üheskoos sõjaplaan paika panna :-) :-) et kas mu tütrekesest Elise - st saab kergejõustliklane või iluvõimleja ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noormees ja vähem noormees ;-) Valgusega juhtus midagi. Mul kevadel tuleb sünnipäev, kingituseks võite mulle tuua super hea kvaliteediga pilditelefoni või sootuks suisa kaamera ;-)

Pärast tuleb lisa.

post-28465-0-17578000-1425901955_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul kevadel tuleb sünnipäev, kingituseks võite mulle tuua super hea kvaliteediga pilditelefoni või sootuks suisa kaamera ;-)

Ma tulen suvel sinu sünnipäevale. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eioska öelda, kas toidulisandite tarbimise mõju on platseebo või mitte, kuid isiklikult tunnen, et paus tarbimises mõjub ikka korralikult taastumisele või siis mitte taastumisele. Järgmisest nädalast hakkan taas peoga Fast lisandeid tarbima ja uut minekut ja energiat ammutama.

Reedel külastan Kundat ja sealset spordikompleksi, tahan teada, kas sealne raud on ikka sama arendava mõjuga, kui Tartuvaimu poolt karastatud raud :-)

Treeningud sujuvad hästi, 40 min aeroobset pluss jõusaal. Poseerimised kulgevad ka kenasti ning mõned kirkamad kriidid toovad kohe naeratusegi välja. Kuidbeks te laval ise näete.

Teisipäeval sai külastada teatrit ja ergutatud oma mõtemailma, mis, miks ja milleks ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna sai siis külastatud Kunda spordikeskuse jõusaali. Spordikeskus tervikuna super, ujula, saunad jõusaal, aeroobika jne. Jõusaal oli kõvasti üle keskmise, ütleksin et tõsine hard core saal, midagi ei olnud puudu, saal puhas ja korras ning inimesed sõbralikud. Saali kultuur oli paigas, inimesed teadsid, et kui midagi võtad, siis pannakse see lõpetades samma kohta tagasi. Nostalgia tuli peale, paljud masinad olid ajat, kui Andla alles võistles ;-) aga kõik masinad olid hästi hooldatud ja töötasid nagu kellavärk, mitte nagu mõnes uuemas saalis, kus ühe trossi parandamine võib võtta kuid :-) Trennis sai tehtud natuke kõike, proovitud masinaid, kange ja hantleid. Kokkuvõtteks super saal ja kui pealinna mehed või Lõuna Eesti kanged pojad peaks lääne- virumaale sattuma siis soovitaksin soojalt kasutada Kunda spordikeskuse jõusaali ja muid sportimis võimalusi. Lisan ka mõned udused pildid saalist, äkki on teistelgi äratundmise rõõmu mõne pingi puhul :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellised vanakooli jõusaalid on ägedad! Nendes on sellist nostalgilist hõngu ning kohati lähed ajas tagasi ligi 30 aastat. Kahju, et selliseid saale järjest vähemaks jääb :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervitused!
Vormi kohta niipalju, et teravus pole kaugeltki see, milleks võimeline olen. Kuna lihasmass on niivõrd väike, siis on vaja leida mingisugune tasakaal massi ja kuivuse osas. Senine "dieet" on olnud umbes sama raske nagu enne trenni 1 soendusringi sörkimine. Keskmine kaloraaž on tõusnud peaaegu 2700-ni. Viimase nädala keskmine 3029kcal (S-248g, R-115g, V-252g). Kaal enam-vähem püsib või natukene langeb. Aeroobset siiamaani ei ole teinud, kuna pole näinud vajadust. Olematu aeroobne on mõjunud ka taastumisele ja alates tänasest lisasin kavva mõned rattatiirud. Endiselt valmistab muret kangus alaseljas, millele olen leevendust otsinud massaažist, venitustest, rippumisest erinevatest geelidest jne, aga seni tulutult.
Ikka ja jälle olen jäänud mõtlema, kui erinevad inimesed on. Siinkohal mõtlen just spordipoolt. Olen jõutrenni teinud peaaegu 10 aastat ja selle aja jooksul kasvanud maksimaalselt 10 kilo. Ei tunne küll, et oleks midagi selle aja jooksul totaalselt valesti teinud, et areng nii väike. Samas tuleb "mees metsast", täiesti spordikauge inimene, teeb pool aastat trenni ja on tunduvalt parema vormiga (suurema lihasmassiga), kui mina.
Teine teema selle toitumisega. Mina oma 72 kilo, olematu liigutamise (v.a. 3-4 jõutrenni nädalas) ja ca 3000 kaloriga langetan kaalu, samas teine inimene, kaaluga 100+ kg, sööb 2000 kalorit, näeb päevast-päeva tõsist vaeva, et mitte juurde võtta.
Sellised sügavad mõtted siis seekord. Muidu kõik OK ja töötame edasi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teine teema selle toitumisega. Mina oma 72 kilo, olematu liigutamise (v.a. 3-4 jõutrenni nädalas) ja ca 3000 kaloriga langetan kaalu, samas teine inimene, kaaluga 100+ kg, sööb 2000 kalorit, näeb päevast-päeva tõsist vaeva, et mitte juurde võtta.

Usu mind, tegelikult oled kindlasti aktiivsem kui keskmine 100kg mees. Enamasti need, kes ütlevad, et söövad vähe, aga kaal ei lange - need valetavad, sest ei suuda hinnata oma koguseid õigesti. Ülekaalulised, kes kaalust alla tahavad võtta, alahindavad oma koguseid ja kes tahavad juurde võtta, ülehindavad. Just sõber rääkis ka, et tahab juurde võtta, et sööb kõvasti jnejne. Siis ütlesin ükskord, et kaalu oma toit ära ja saada mulle. Mis sa arvad, mis tulemuseks oli - ikka see, et liiga vähe sööb. :) Muidugi neid "juhtumeid" veel, kes on abi küsinud ja olen palunud üles märkida. Kes alla tahavad võtta söövad liiga palju ning umbes 60-70% süsivesikud, 20-30% rasvad ja 5-10% valgud. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pühapäeval sai tehtud nii naiste, kui meestega korralik poseerimine. Üle sai vaadatud ka mõned vabakavad, mille mõtted ideed old väga head, aga teostus vajab palju, väga palju lihvimist. Kuid, kui midagi tahta on kõik võimalik. Poseerimine on nii ja naa, mõnel tuleb nagu kulda, kuid mõni on ebakindel, mille põhjused kajavad läbi suhtumise ja tegematta lõputute läbitegemiste näol. Selge joon on tegelikult olemas, kõik on paremaks läinud ja korralikult arenenud, kuid kas piisavalt lavalaudade jaoks. Eks omad vitsad peksavad ja lihtsam on teha järeldusi, kui esik võistlus seljataga. Kõigil noormeestel on potensiaali ja lootust, mõnel on see siin ja praegu kohe, teisel aga sõltub see enda kokkuvõtmisest ja adekvaatsete järelduste tegemisest. Videode ja piltide peal tundub teisi vaadates kõik see poseerimine ja vabakavad lihtsad, kui reaalselt laval olles, mees mehe vastu, lavanärv sees ... Laval ei tohi mõelda, laval on instinktid ja sisseõpitud mustrid, mis tagavad positiivse tulemuse.

Rääkides naistest kõik on tublid ja juba praegu valmis oma hooaja esikvõistluseks, aga nagu me teame hoida on kõige raskem ;-)

post-28465-0-85872900-1426586287_thumb.j

post-28465-0-23327800-1426586392_thumb.j

post-28465-0-12535600-1426586440_thumb.j

post-28465-0-14451300-1426586516_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilus kena kevade käes. Tennid sujuvad hästi, sujuvalt on kestvus koos aeroobsega läinud 120 minuti peale.

Noorte meestega saab nüüd ka jätkata tööd täie rauaga Lõuna Eesti karikaks valmistumisega. Noortel oli kevadise koolivaheaja raames gümnaasiumite sisseastumise katsed, mis muutsid treeningud ja poseerimise mitte kõige regulaarsemaks.Seda loomulikult ei saa kuidagi pahaks panna. Minu endagi jaoks on see põhimõte, et pere, tervis ja haridus ning siis kõik muu. Võistlused ja sport tuleb ja läheb, aga need kolm jäävad.

Nädalavahetusel plaanin ajada välja oma sügisel ostetud uue ratta ja teha esimene sõit, sest juba varsti tulen sõidan teile Tartust Tallinna külla.

Enda trennidest veel niipalju, et seoses seljavigastusega on jala trennid läinud pehmelt öeldes põgusaks ja muudegi lihasgruppidega pean end korralikult tagasi hoidma, sest muidu kipuvad jalad alt minema. Tark ei torma, kindlasti on see millekski heagi.

Tervikuna kulgeb elu kulturismi ettevalmistuse rütmis, võistlus korraga ja kasvava pingega :-) Edu kõigile valmistujaile ja nagu ikka armastan öelda: " Ei peagi kerge olema".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilus kena kevade käes. Tennid sujuvad hästi, sujuvalt on kestvus koos aeroobsega läinud 120 minuti peale.

Noorte meestega saab nüüd ka jätkata tööd täie rauaga Lõuna Eesti karikaks valmistumisega. Noortel oli kevadise koolivaheaja raames gümnaasiumite sisseastumise katsed, mis muutsid treeningud ja poseerimise mitte kõige regulaarsemaks.Seda loomulikult ei saa kuidagi pahaks panna. Minu endagi jaoks on see põhimõte, et pere, tervis ja haridus ning siis kõik muu. Võistlused ja sport tuleb ja läheb, aga need kolm jäävad.

Nädalavahetusel plaanin ajada välja oma sügisel ostetud uue ratta ja teha esimene sõit, sest juba varsti tulen sõidan teile Tartust Tallinna külla.

Enda trennidest veel niipalju, et seoses seljavigastusega on jala trennid läinud pehmelt öeldes põgusaks ja muudegi lihasgruppidega pean end korralikult tagasi hoidma, sest muidu kipuvad jalad alt minema. Tark ei torma, kindlasti on see millekski heagi.

Tervikuna kulgeb elu kulturismi ettevalmistuse rütmis, võistlus korraga ja kasvava pingega :-) Edu kõigile valmistujaile ja nagu ikka armastan öelda: " Ei peagi kerge olema".

Laupäeval lõuna paiku on plaanis kerge jalg. Lööd kampa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädalavahetusel toimub Eesti Maaülikooli Fitness Five meistrivõistlused, kus osavõtjate hulgas on Maaülikoolis õppiv, kuid Tü Aski esindav ja eelmise aasta võitja tiitlit kaitsev Allan Nikopensius. Allani põhi eesmärk on küll kevad hooajal Lõuna-Eesti karikavõistlused ja EKV kulturismis, kuid kindlasti ei lähe ta sinnagi võistlusele mütsiga lööma ja kellegile midagi kergelt ära andma. Kes võita tahavad, peavad kindlasti Allaniga arvestama. Pea püsti Allan, veel paar päeva kosumist ja siis lahingusse. Hoian pöidlad peos ;-) Jumal soosib ju tugevaid, järelikult sul on eelis ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teisipäeval 24.03.2015 kell 18.00-20.00 Fast toidulisandite degusteerimine TÜ ASK-is. Tulge kõik maitsma ja proovima tervislikke ja maitsvaid lisandeid, mis on abiks heale sportlikule saavutusele ja tervislikule menüüle maitseelamuse andmiseks. Kostitajaks on taaskord tervise ja fitnessi legend Esta Pilt.

Ärge jätke kasutamata võimalust asjatundjatega konsulteerida ja küsida näpunäiteid ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna sai tehtud korralik treening ja poseerimine Aleksandraga! 120 min treeningut, korralik kõht, tugev jalg/tuhar ja kerge õlg. Lisaks 60 min poseerimist.

Heameel on näha Aleksandra arengut ja edasiminekut , kaasamõtlemist , mõistmist ja arusaamist dieedi ja treeningu olemusest. Tööd on palju tehtud ja väga palju on veel ees, kuid spordis ei ole mõtet rapsida ja mõtlematult tormata, tahe ja lõbimõeldud tegevusplaan ning tehtav töö saab varem või hiljem vääriliselt hinnatud.

Vorm on hea ja me oleme õigel teel ning täpselt graafikus. Kui midagi väga tahta ja sellesse jäägitult uskuda ning ennastohverdavalt selle nimel tööd teha, on kõik võimalik ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna sai siis nii pildis, kui lives nähtud ja vaadatud üle Hr Merisalu vorm. Mehe kohta võib öelda ainult kiidusõnu, pole siin mail nähtud ühtki meest, kes nii paljude vigastuste kiuste on nii super heas vormis ;-) Tõsisemalt rääkides, hea on näha mehe sihipärast ja mõtestatut tegevust oma nõrkade külgede järgiaitamises ning tugevuste veel veenvamat esiletoomist. Sellise jala pärast peavad suurem osa eesti kulturiste kadedust tundma. Väga head ja tugevad on ka küljepoosid. Suure arengu on teinud mehe õla terviklikus, tagaosa on järgi arenenud ja õlg tervikuna ümaram ning suurem. Käte jämedus ja rinna lopsakus jätavad muidugi soovida, kuid teadupärast suure käe ja lötaka rinnaga pole veel keegi kunagi kulturismis võitnud. Miinuseks tooksin välja selja, mille kallal tuleb hakkata tõsisemalt tööle, et tekiks jalaga parem proportsiooni tasakaal ehk siis selja laiuse osas on korralik arenguhüppe varu. Kokkuvõtteks võib öelda, et mees oleks kindlasti vääriline oma offseason vormiga ka päris arvestatav kanditaat Lõuna Eesti karika võidule ja EKV absoluudi 6 parima sekka. Tehke järgi või mokk maha mehe igapäevaste vigastuste asjus ;):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna siis poistega ja naistega taas ülevaatus. Naistega plaan anda keeretele ja pööretele viimane lihv. Meeste puhul ootan täna rohkelt vabakavu ja kindlasti teeme ka läbi kohustuslikud poosid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pühapäeval toimunud Maaülikooli Fitness Fivel suutis TÜ ASK i meistersportlane Allan Nikopensius edukalt kaitsta oma eelmise aasta tiitlit. Võit tuli tihedas konkurentsis, napilt aga kindlalt. Õnnitlused Allan! Nagu ma juba ütlesin "Jumal soosib tugevaid." Kindlasti kirjutad siia ise pikema kokkuvõtte, kui väsimus kontidest välja puhatud ;-) Nüüd siis fookus paika ja kulturismi lainele :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleks teadnud, et Fitness Five võistlused on, siis oleks ise ka kursavennaga võistlema läinud. Kajastus oli maru kehv. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleks teadnud, et Fitness Five võistlused on, siis oleks ise ka kursavennaga võistlema läinud. Kajastus oli maru kehv. :/

Taavi, need olid Eesti Maaülikooli inimestele, EMÜ meistrikad.

Fitness5 Tartu etapp on 23. mai, nii et pane kalendrisse. Kalev võistles ka eelmisel aastal:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taavi, need olid Eesti Maaülikooli inimestele, EMÜ meistrikad.

Fitness5 Tartu etapp on 23. mai, nii et pane kalendrisse. Kalev võistles ka eelmisel aastal:)

23. mai on kahjuks juba broneeritud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×