Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Täna tegin rinda. Esimene harjutus läks väga hästi, aga kahes harjutuses natuke kaotasin korduseid. Aga pole hullu, sest esimese harjutusena sai rohkem tehtud kui eelmine trenn. Lamades surumine 90kg x12, 95 x10, 100 x8 ja 105 x10,5 - napilt jäi napilt jäi 11. kordus fikseerimata. :D

Ega muud ei ole. Suuri raskusi ei kasuta, siis rekordeid ei tule nii pea. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silvar kas sa pilte enne ülespanekut natuke töödelda ei viitsi? Lihtsalt näeks lähemalt vorme ja tühja osa oleks pildil vähem (lage ja põrandat....) :D

Ei ei ma ei kurda ;) pildi udusus ja taustamüra ongi juba töötlus, et jääks ka lavale jõudes üllatuse momenti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline meeleolukas suusapäev. Lühike distants 31 km, aeg 2.17. Aeg oli normaalne, aga usun, et oma lolluse tõttu kaotasin 10 min. esimesel 10 kilomeetril :). Jätsin soojenduse tegemata ja läksin panema. Vorm tegelikult väga hea. Eeldasin, et algus tuleb rahulik, et kuna rahvast palju, siis saab vaikselt soojaks sõita. Positiivseks üllatuseks sain startida suhteliselt eest ja nii mõtlesingi, et "oi ma panen" :). Tulemuseks "HAAMER" ja üks kukkumine, aga tulin sellest võrdlemisi ilusti välja :). Viimane 20 km oli minu leib, puhas jõuvastupidavus. Tulistasin enamasti ainult paaristõugetega ja viimase 20 km jooksul keegi enam minust mööda ei läinud :). Ise aga tõusin ja rühkisin massidest mõnuga mööda. Tulemuseks jäi 1370 osaleja seast 113. koht. Saan kindlasti rahule jääda! Enda lollust arvesse võttes tänasele sooritusele hinne 4+. Kiitus rajale! Minu arust viimase 5 aasta parim, eriti arvestades ilmaolusid. Kokkuvõttes, eks ka kõige "targemad" õpivad ikka oma vigadest ja lollustest :D.

post-28465-0-78759900-1424019733_thumb.j

post-28465-0-45448900-1424019755_thumb.j

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ütleks ka paari sõnaga enda tegemistest. Nädal oli rahulik ja trennid sujusid väga hästi, juba tundsin, et raskustest jääb vajaka ja oli plaan tõsta neid. Nüüd aga selline üllatus eile, et enesetunne läks kehvaks, lihased-liigesed hellad ja tundsin, et kõik pole korras. Eile kraadida ei viitsinud, kuid sain kohe aru, et palavik. Täna kraadisin ja ongi palavik. Ümberringi mul sõbrad, tuttavad ja pereliikmed haiged olnud. Algas see 2-3 nädalat tagasi ja lootsin, et seekord on see minust mööda läinud. Mitmel tuttaval isegi 40 palavik ja Marius ka juba nädal aega voodihaige olnud (konkurentidele kindlasti hea uudis :D). Loodan ise kolmapäevaks rajal tagasi olla ja mõned full body trennid veel teha.

Mõned laulusõnad ka, kus sai üks sõna ümber muudetud:

Forever young,
I want to be forever young.
Do you really want to LIFT forever?
Forever, and ever

Kena homset vastlapäeva! Pange ikka hernesuppi palju liha ja kuklite vahele kohupiima! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõned päevad maratonist möödas. Pean tõdema, et kuskilt ei valuta ja keha oleks nagu täielikult taastunud. Vaim on väsinud, kui see on ilmselt enne sõitu tehtud pikkadest ja vaimselt väsitavatest sisetreeningutes.

Eile tegin esimese treeningu, kestvusega 60 min. Selles 30 min aeroobset, pulss ca 140. Jõusaalis sai tehtud rind, kaugeltki mitte suutlikuseni. Plaan ongi teha järgnevad paar kolm nädalat nii, et üks lihasgrupp ja kerge aeroobne. Võib olla ka natuke pikemalt, sest viimased 3 kuud oli mu jõusaal rohkem jõuvastupidavus treening, kui tavaline lihasehitusliku iseloomuga. See võimaldab ka jõunäitajaid natuke üles ajada.

Plaan on teha ka toidulisanditega kuuajane paus, mis peaks andma adekvaatsema pildi reaalsest keha ja tervise hetkeseisust.Päris ilma muidugi ka ei saa eks ma mõned FAST Bcaad ikka trenni ajal ära krõbistan

Järgmine nädalavahetus plaan teha sõpradega oma iga aastane 2 päevane talve retk.

Tervikuna tuleb hakata pühendunult sportlasi tagant torkima, sest võistlused pole enam kaugel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Täna siis üle pika aja jälle jõusaalis. Tegin kergelt kogu keha läbi. Kaks harjutust jalgadele ja teistele lihasgruppidele üks harjutus. Alustasin ikka loogilises järjekorras ehk raskusastmelt kõige raskemast harjutusest.

Kursavend pani internetti, et tal on plaan teha sirge kehaga ära nn Ben Johnsoni harjutus. Olen kunagi isegi seeriaid teinud seda harjutust, aga kuna täna oli kerge treening, siis tegin ühe korduse. ;) Olen kuulnud, et selle harjutuse tegemine pidi päris palju ka max kükile juurde andma.


Nüüd puhkan veel ja esimene korralik jõusaalitreening on esmaspäeval. Tõmban ka raskused kuni kevadeni alla ja tegin endale uue treeningkava. Kui viimane kava oli viieks jaotatud, siis nüüd hakkan tegema kolmeks jaotatud kava. Puhkepausid lühikesed ja treeningu pikkuseks planeeritud 45-60 minutit koos soojendusega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii! Viimasest sissekandest möödunud täpselt kuu. Mis siis vahepeal trennides toimunud on?! Jõutrenne nädalas endiselt 4. E - triits, biits - põhiharjutus rööbaspuudel surumine, K - rind, õlg - lamades surumine, R - jalad - kükk, P - selg - lõuatõmbed rihmadega all pausiga. Ülejäänud harjutused trennides varieeruvad, kuid need põhiharjutused hoian kindlalt koguaeg sees ja üritan nädalast nädalasse edasiminekut näidata. Järgnevalt toon välja oma põhiharjutuste viimase kuu progressiooni:
ESMASPÄEV - rööbaspuudel surumine:
12.01 - 5x15
19.01 - 5x16
26.01 - 5x17
02.02 - 5x18
09.02 - 5x19
16.02 - 5x20
KOLMAPÄEV - lamades surumine (ca 60% keharaskusest):
14.01 - 5x15x75kg
21.01 - 10x25x45kg
28.01 - 5x30x45kg
04.02 - 5x35x45kg
11.02 - 5x40x45kg
18.02 - 5x45x45kg
REEDE - kükk (ca 150% keharaskusest):
16.01 - 4x10x110
23.01 - 4x10x110, 15x110kg
30.01 - 6x10x110kg
06.02 - 7x10x110kg
13.02 - 8x10x110kg
PÜHAPÄEV - lõuatõmbed:
18.01 - 6x12
25.01 - 4x14
01.02 - 4x15
08.02 - 4x16
15.02 - erinevad lõuatõmbe variatsioonid

Surumises hoian kordusi kõrgel, et laduda põhja tulevaseks Fitness5 hooajaks ;) Tõsist peavalu valmistas kükk, kus seeriatevahelised pausid viimasel trennil olid umbes 10 minutit. Toitumisest ja kaalunumbritest räägin järgmine kord, kuna hetkel pole kõiki andmeid arvutisse toksinud. Selle aja jooksul kaal langenud ca 2kg ja hetkel vaja teha mõningased muudatused, kuna edasine progressioon trennides on piiratud kaloraaži tõttu häiritud.

Kuulmiseni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millal see Fitness5 toimub?

Fitness5 kalender on paigas ja kohe-kohe tuleb uudis üles kui plakat valmib. Tartu omasid olen juba teavitanud, et teaksid valmistuma hakata:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Möödunud nädalavahetus oli juba päris asine poseerimine, kohal oli 9 meest ja nii mõnigi naine ja nii mõnedki ääremaa mehed olid veel puudugi.

Mis ma oskan öelda, 2/3 meestest on ilusti joonel ning pole enam kaugel aeg lavale astumiseks. 1/3 peab end kõvasti kokku võtma ja natuke oma edenemist forsseerima.

Tegelt on pildimaterjal ka täitsa olemas, aga seekord ei teinud pilte minu telefon,vaid asjalikum fotokaamera.Muidugi fotograafiks olin endiselt mina :D Seega ootan, et Allan mõne pildi ka siia riputab, küll mitte palju, aga näpuotsa täis võiks lisada.

Nädalavahetus lähen juba traditsioonilisele kahe päevasele talvematkale, kindlasti tuleb korralik seiklus ja veel korralikumad kilomeetrid. Kindlasti,kui jõuan tsivilisatsiooni ja levialasse, üritan ka anda sõnas ja pildis seiklusest ülevaadet.

Treeningutega olen hoidnud madalat profiili, ainult 30 aeroobset ja üks lihasgrupp. Viis korda nädalas, ajaline kestvus kogu treeningul 60-75 min.

Lisandeid endiselt ei tarbi, väljaarvatud FAST Bcaa.

Pean ajakava ülevaatama, väike võimalus on , et saab see pühapäev ka poseerida...kuid natuke kahtlane on. Igaljuhul edaspidi tuleb kuni võistlusteni enesekindlust ja naeratust meestel lihvida ilma pausideta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Õhtut!

Eelmine kord lubasin rääkida ka oma muudest numbritest ja nagu öeldakse, et üks pilt ütleb rohkem kui ...

post-8206-0-61440800-1424977801_thumb.pn

Hetkel keskmine kaloraaž 2605kcal (S-223g, R-93g, V-221g). Arvutasin huvi pärast ka päevade lõikes kaloraaži, ehk siis:

E - 3045

T - 2682
K - 2713
N - 2177
R - 2798
L - 2558
P - 2242

Esmaspäeviti on vist kõht tühjem kui neljapäeval ;)

Ja lõpetuseks paar pilti Silvari tungival soovil :D

post-8206-0-61423500-1424979167_thumb.jp

post-8206-0-59431900-1424979216_thumb.jp

post-8206-0-57470000-1424979247_thumb.jp

post-8206-0-17410300-1424979284_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga head pildid, ma ütlen ikka, mida udusem ja pelgalt aimatavam pilt on , seda parem ta on 😉 Jätab kujutlusvõimele ruumi...palju 😊 Tänud Allan. Pean ikka telefoniga edasi pildistama, seda ma vähemalt tunnen ja sel pole nii palju võimalusi pilti vussi keerata 😃

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teisipäeval 03.03.2015 kell 18.00-20.00 Fast toidulisandite degusteerimine TÜ ASK-is. Tulge kõik maitsma ja proovima tervislikke ja maitsvaid lisandeid, mis on abiks heale sportlikule saavutusele ja tervislikule menüüle maitseelamuse andmiseks. Kostitajaks on seekord tervise ja fitnessi legend Esta Pilt.

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nädalavahetuse matk seljataga ja kerge väsimuski 35 km retkest rammestuse näol kehal. Sai siis Tallinna all taktikat paika panemas käidud, kuidas 18. aprill Salme lava üllatus momendiga rünnata 😊

Retke tõttu jäin 3 päeva treeningutest kõrvale, mis võib tervikuna kehale taastumise seisukohalt positiivseks osutuda. Viimasel ajal pole toidulisandeid ka võtt, kas selle tõttu või asjade kokkulangevuse tõttu on väss natu suurem ja treeningutest taastumine aeglasem. Hoolimata sellest, et trennid on rahulikumad ja ajaliselt lühemad. Eks see paistab, kui mõne nädala pärast lisandeid ja vitamiine võtma hakkan, et kas tuleb sära silmi ja ramm muhklisse 😃 Võistlused lähenevad ka hüpetega, mis sunnib ka mind võistlejaid rohkem utsitama ja kriitilisemalt toidusedelit analüüsima ning peeglist vaatavat pilti mitte ignoreerima.

Ei oska väga nende uute poseerimise reeglite kohta väga seisukohta võtta, et kas nendes muutustes ka mingi sisuline tähendus on. Viimased suurvõistlused, mis on olnud, võtavad kõik võistlejad poose nagu jumal juhatab ja seda mitte ainult kvalifikatsioonis vaid ka finaalides. Siit küsimus milleks nüüd see? Reeglid konkreetseteks poosideks olid ju varasemaltki.

Nii, et tuleb poiste/ meestega see uus poseerimine ka "luubialla" võtta 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

See nädal on päris tegus olnud. Esta ja Edmundiga sai teisipäeval Tü askis degusteerimine tehtud, mis oli väga tore ja meeleolukas. Estat ja Edmundit näen küll tihti, aga trenni ajal pole aega väga rääkida, mis tegi kohtumise toredaks. Järgmine degusteerimine juba 24.03 TÜ ask-is ja peale seda ilmselt 04.04 Lõuna Eesti karikavõistluste raames, kus loodame letitaga näha ka uut teami liiget Taavi Merisalu ;-)

Enda matka nädalavahetusest olen taastunud ja olen treeningutega ka joonel. Nädalavahetus loodan kohtuda nii Edmundi , kui ka Estaga, et panna paika kava.

Loomulikult plaan ka teha poseerimine, millest kindlasti annan ülevaate nii sõnas , kui pildis.

Toidulisanditega pean veel 2 nädalakest pausi, kuid natuke juba annab tunda, et taastumine halveneb, õigem oleks vist öelda taastumise kiirus treeningutest aeglustub.

Meeldiv on tunda, et õhus on kevadet ja polaaröö hakkab otsa saama. Tunnen kohe uut jõudu ja energiat kehasse tulvavat.

See omakorda paneb mind kibelema jalgratas välja ajada ja Tartust -Tallinna sõita, et "vanu aegu" meenutada ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, väga hea, nädalavahetusel on kõigil rohkem aega ja vaja on ka tõsisemalt oma võistlusettevalmistuse peale mõelda:) Tänud ette!

Edited by Draakon40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×