Jump to content
Silvar Fast

Silvar Rückenberg

Recommended Posts

Sirvisin treeningpäevikut ja viimane kätele suunatud trenn oli 29.11.2014. No, pole ka ime, miks käed ei kasva siis. :) Aga on teooriaid, kus öeldakse, et käsi ei peagi eraldi treenima.

Eile tegingi üle pika aja siis käsi TÜ ASKis. Kasutasin enamasti plokke, sest Nõos neid ei ole.

1) Kitsalt surumine
2) Plokil ühe käega kõverdamine
3) Rööbaspuudel surumine 30-sekundiliste pausidega seeriate vahel
4) Plokil kahe käega köitega kõverdamine
5) Plokil sirutamine
6) Topelt biitseps plokil

Enamasti tegin 12-15 kordust, sest plokid olid põhjas ja juurde ei saanud raskust panna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juba homme TÜ ASK Fasti toodete degusteerimine kella 18.00-20.00. Kõik huvilised ja maiasmokad olge kohal, sest Allan kostitab teid hea ja paremaga.Degusteeritavaid tooteid võimalik ka kohapeal Tü aski kohvikust osta!

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoi!

Täna tegus päev olnud. Kõik päevased toimetused juba tehtud, mis tähendab, et õhtul saan nüüd vabalt võtta.

Hommikul vara käisin kassidega arsti juures, et vaktsineerida. Lisaks huvi pärast lasin kassid ka ära kaaluda ja arst ütles, et väga perfektses kaalus. Sellega tuli ka see meelde, kui ülekaalulised inimesed räägivad, et neil peres on kõik paksud, sest geneetika on selline. Vaadake nende lemmiklooma, siis üldjuhul on ka lemmikloom ülekaaluline. Geneetika!

Koju jõudsin, siis üks toidukord sisse ja hakkasin Mariusele toitumiskava tegema, et kevadeks ikka normaalne vorm saada. Homme saame kokku, teeme uue treeningkava, poseerime ja pildistame.

Pärast kava koostamist läksin trenni ja nüüd jõudsin koju. Tegin rinda, kergelt triitsepsit ja kergelt ka selga. Kuna rinnas raskust taga ei aja, siis pigem tegin seerias 12 kordust. Ütleme nii, et kangid olid vähe kergemad kui eelmine trenn. Lõppu triitsale kergelt sirutamisi. Seljale lõuatõmbeid mõned kordused ja ettekallutatult kangiga tõmbeid vastu kõhtu. Tegin video ka - pildi kvaliteet ei ole hea, aga vorm on täitsa OK ja isegi kuusepuud on näha ;).

Tänu videole näen, et tempo on ekstsentrilises faasis liiga kiire, siis järgmine trenn püüan rahulikumalt. Eks teen ikka enda tehnika jälgimiseks videosid, sest peeglist alati ei pruugi kõiki nüansse näha.

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

FAST toidulisandite degusteerimine TÜ ASK spordiklubis! Kohal olid nii tubli harrastus- ja tervisesportlane, kui ka tuntud näod jõusaali maastikult Alex-Eduard Raus, Esta Pilt ja palju teisi :) Võõrustajaks Team Rückenbergi kuuluv Athletic fitnessi ja Fitness 5 staar Allan Nikopensius!

post-28465-0-13062800-1422303026_thumb.j

post-28465-0-82699500-1422303049_thumb.j

post-28465-0-00363800-1422303071_thumb.j

post-28465-0-68820500-1422303098_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Täna sai jalgu tehtud. Eks vaikselt tõstan mahtu ja raskustega veel ei liialda.

Kükki tegin rahulikult 95kg 4x8. Rõhun tunnetusele, sest ei ole vigastusi vaja. Põlved ja selg niigi hellad. Viimasel alaselg päris pinges olnud ja lasen järgmine nädal üle vaadata, et mingit jama ei tekiks. Üle pika aja kasutasin ka väljaastetes normaalset raskust. Tegin 4x16 40kg hantlitega. Kasutan hantleid sellepärast, et nendega raskem teha kui kangiga ja ei rõhu seljale. Kui ma nõrgem olin, siis sai ka 90kg kangiga tehtud, aga tunduvalt kergem oli astuda, kui hantlitega.

Peegelpilt läheb iga päevaga tsipa paremaks ja tundub, et jalad on ka paremaks läinud. Kui samas hoos jalgade taastumine toimub, siis võib-olla tulen lavale ka püksata. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te peate Mariusega järgmine pühapäev ka poseerima tulema, 10-11 meest rivis, see oleks ikka korralik vägi. Kindlasti motiveerib noori poisse sellise kaliibriga kulturistiga ühiselt joonel seista ja poseerida. On mida vaadata ja on mida õppida. Ja ega sullegi paha tee Allani, Savisaare ja Edmundiga oma headust ja taset kontrollida ei tee ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te peate Mariusega järgmine pühapäev ka poseerima tulema, 10-11 meest rivis, see oleks ikka korralik vägi. Kindlasti motiveerib noori poisse sellise kaliibriga kulturistiga ühiselt joonel seista ja poseerida. On mida vaadata ja on mida õppida. Ja ega sullegi paha tee Allani, Savisaare ja Edmundiga oma headust ja taset kontrollida ei tee ;-)

Oleneb kellaajast, sest mind pole Tartu lähedal nädalavahetusel ja pühapäeval jõuan mingi kell.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna jõusaalist vaba päev, aga õhtul veel korvpalli mängima. Kaloreid täna juba 3000kcal kokku söödud.

Proovisime Kädyga täna Pizza Tortilla ära. Mina panin peale hakkliha, juustu, tomatipastat, pärlsibulat ja šampinjone.

post-4814-0-02721500-1422464411_thumb.jp

Kuna kasutasin rasvast hakkliha ja juustu, siis kokku kaloreid 700. Kui oleks näiteks kanafileed või seafilee hakkliha ja väherasvast juustu kasutanud, siis oleks alla 500kcal pitsa saanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väejuht Allan ja tema noored reamehed ;-) Äkki õnnestub järgmiseks pühapäevaks saada suurem osa väest ka kaadrisse korraga aga eks näis. 15 meest oleks ikka võimas, nii võib Tallinna vallutada ka tormijooksugagi ;)

post-28465-0-26947500-1422647112_thumb.j

post-28465-0-11178300-1422647151_thumb.j

post-28465-0-80767200-1422647194_thumb.j

post-28465-0-36487000-1422647235_thumb.j

post-28465-0-10729300-1422647355_thumb.j

post-28465-0-91933400-1422647405_thumb.j

post-28465-0-21625800-1422647558_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tore vaadata, et lisaks Fitlife spordiklubile valmistatakse noori atleete ette ka TÜ ASK-s. Loodetavasti anname palju motivatsiooni ja oleme eeskujuks ka paljudele teistele spordiklubidele ning niimoodi võiks 2-3 aasta pärast paljudest suurematest ja ka väiksematest spordiklubidest mitukümmend võistlevat atleeti välja kooruda. Usun, et ka alaliidul ei ole jäänud meie töö tähelepanuta ning hakkavad selles suunas ka rohkem kihutustööd tegema. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii ta on Imre, et sellist töömahtu noorte ja algajatega väga peale Fitlife ja Tü Aski spordiklubide ei tehta või vähemalt silma ei hakka. Loomulikult on igas spordiklubis suurtes hulkades bikini fitnessi huvilisi, aga usun, et see ei lähe arvesse päris sama mõõdupuu järgi, vähemalt minu arvates ;-) Siit ka üleskutse noortele kulturismihuvilistele, leidke üles oma klubide saavutusspordi eestvedajad ja alustage tööd selles suunas, et kevadel võistelda ja teha seda nagu sporti, liikudes mõtestatult ja sihipäraselt edasi. Sõpradele võib iga mees muljet avaldada, aga proovi sa lava kohtunike ja publiku ees Eesti parimatega silmitsi seista. Kindlasti on see raskem...ja ka kordades rahuldust pakkuvam. Edu kõigile ja mõnusat töötahet ;-)

Edited by Silvar Fast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole kaua kirjutanud, ega pole kaua trenni ka teinud. Olin kahepäevasel toitumisalasel koolitusel. Esimene koolituspäev venis nii pikaks, et jõudsin alles 23 läbi tuppa tagasi. :D Aga muidu oli huvitav ja targad loengu pidajad. Kõige rohkem meeldis mulle Külli Mitt. Mulle meeldis tema lause, kus ta ütles, et ta ei usu ühtegi toitumishäiresse või toidutalumatusse enne, kui see on meditsiiniliselt tõestatud. Muidugi ütles oma arvamuse rahaaukude geenitest jms asjade kohta ka, mis täielikult kattub suurema osa treeneritega ehk siis täiesti mõttetud asjad, mille eest peab raha maksma. ;)

Täna tegin ühe rinnatrenni ja neljandas seerias tegin 100kg x11 ning täiesti puhta tehnikaga. Kordusi alla 8 ei hoia kordagi , vaid enamasti kõik harjutused ongi 10-12 kordust. Huvitav asi on see ka, et negatiivse kaldega surumisel hakkasin hantlitega tegema ja esimene trenn jõudsin 35kg hantlitega teha x6, x6, x8, x7. Nüüd olen vahepeal ühe korra veel surunud, siis jõudsin teha x8, x8, x8, x10 ja täna tuli suht lebolt 4x10 juba.

Nüüd paar tundi saan puhata ja siis uus trenn otsa. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsau

Enda viimaseaja treeningutest rääkides tuleb tõdeda, et minek on suurepärane. Olen oma endised 40 min "aeroobset" asendanud 60 minutiga. Treeningute kestvus on 5x nädalas ca 2 h 15 min keskmiselt. Seoses sellise mahu ja treeningu intensiivsusega on sujuvlt keha päris positiivseid kuivuse ilminguid pakkunud. Hoolimata suurenenud "aeroobsest" on keskmised jõunäitajad säilinud. Ilmselt siin on ka suur osatähtsus Fast Bcaa-l, mida kamaluga sisse ahmin :-) Kui juhtub, et ilm ennast kokku võtab siis tuleb sõita järgmine nädalalõpp Tartu Maratoni.Registreerinud olen end lühikesele distantsile, aga oleks teadnud,et niipalju aeroobset alla suudan laduda, oleks pidanud end pikale registreerima. Ilmselt isikliku rekordit väga sõitma ei lähe, sest vaevalt rajameistrid üle kahe raja suudavad talutavlt ettevalmistada selliste lumeoludega.

See pühapäev siis plaan teha korralik poseerimine, eks paistab pikaks võistlejate rivi saab ;-) Igaljuhul ootan kohale ka Hr Merisalu ja Lemmingut.

Loomulikult tahan näha ka ülejäänud kahuriväge ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täpselt 2 kuud on jäänud Lõuna Eesti Karikavõistlusteni. Ja näen enda ees mehi, kes on kohe valmis lavaleminekuks, mehi, kes on oma kuivuse ja kaalulanguse graafikus, kuid kõige enam neid, kes on graafikust maas. Ikka jälla kohtan dieetide puhul umbmäärasust ja läbimõtlematust. Trenn ja koormused on kõigil paigas ja seda joont ja jälge suudetakse hoida, aga söömisega on nii nagu jumal juhatab. Kindel on see, kui oma söömist korda ei saa, ei hakka ka pilt peeglist rahuldust pakkuma. Tihti kohtan sellist lauset, et söömine ja kaloraas on mul paigas, 4 päeval nädalas söön nii ja nii palju kaloreid, aga vaata 3 päeval ei ole võimalust ja aeg jälgida 😊 See lause on klassika.

Lihtsalt tahan öelda, et ennem ei hakka ükski vorm, vähemalt mitte isegi talutavalt hea tulema, kuni "sportlased" ise tõsiselt kaasa ei mõtle ja ei püüa tunnetada oma keha ning analüüsida oma reaalseid vajadusi! Loomulikult saab nii mingi piirini, aga imet nii ei juhtu ja rahuldust pakkuvat tulemust nii ei sünni.

Lihtsalt selline mõtisklus kõigile noortele ja algajatele "sportlastele" igal spordialal. Ära pane kogu vastutust treenerile. Hea sportlik tulemus sünnib sportlase ja treeneri koostööst. 50% + 50% = 110%

Need samad asjad kehtivad ka harrastaja ja asjaarmastaja kohta, et saada midagi, tuleb ka ise panustad ja anda endast midagi. Kõigile sportlastele jõudu ja taguge rauda kuni see kuum on, sest ainult kuuma rauda on võimalik voolida, nii on ka inimkehaga 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius on nii laisk, et ta ei viitsi peale trenni ja söömise midagi teha. :D

Mina annan kõik ette ja tema teeb lihtsalt nii nagu kirjas. Vähemalt usaldab 100% oma treenerit. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole midagi kirjutada. Panen parem ühe video, mis täna enne mängu sai soojenduse ajal tehtud. :) Trennid sujuvad rahulikult ehk tasa ja targu. Teen lühemaid treeninguid ehk väiksemate puhkepausidega. Seljas ka mingi jama ja püüan sellest lahti saada. Selline tunne nagu oleks jõhkralt ennast üle sirutanud. Loodan, et laabub nädalaga.

Video ka siis. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna pildialbumit sirvides leidsin huvitava pildi minevikku, vasakul legendaarne Taavi Merisalu ja paremal mina, aasta 2002 :D10968116_851156004946813_90421377_n.jpg

Edited by MariusL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täna pildialbumit sirvides leidsin huvitava pildi minevikku, vasakul legendaarne Taavi Merisalu ja paremal mina, aasta 2002 :D

10968116_851156004946813_90421377_n.jpg

Panime Mariusega tulevikuplaane paika, et kui vanemaks saame, siis kasvame suureks ja tugevaks. :D Ilmselgelt on pildilt potentsiaali märgata! :ph34r:

Edited by Sarge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei!

Täna tegin jalgu. Nädal aega juba üleminek rindkerest nimmesse imelik olnud. Panin igaks juhuks vöö ka kergelt peale. Muidu ei kasuta.

Alustasin kükkidega 100x 8, 110 x8, 120 x8, 130 x8 ja siis mõtlesin, et teen 1 korduse 140kg ka, et ei ole sada aastat suuremat raskust kasutanud. Tegin 3 kordust ja jätsin umbes 5 kordust veel sisse. Kang raske ei olnud, aga raske oli täna ennast kokku võtta. Ei hakkanud ennast proovile panema, eriti veel kui selg on kahtlane. Siis ikka väljaasted 40kg hantlitega 16 sammu. Täna oli see eriti raske. :D Edasi nipet näpet harjutused esiosale, tagaosale ja rõhutatult välimisele reie pakspeale. Lõppu tegin mõned seeriad biitsepsit ka lühikeste pausidega.

Aga igati positiivne jalatrenn ja loodetavasti põlv ning selg peab. :) Kutid trennis ütlesid, et miks ma raskust plokkidel põhja ei pane, sest praegu on tunne nagu raskust ei olekski. Ma ütlesin, et ma võiksin vabalt põhja panna, aga mis sellest kasu on kui ma lihtsalt raskust liigutan ja lihases tunnetus puudub. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×